rokas bremze
Manam 320i 95.g. automāts mainīja riepas, un biju uzvilcis rokas bremzi, jo viņi ar mazajiem dankrotiem pacēla auto, tagad briesmīga skaņa no auto aizmugures! Kad ātrāk braucot, tik knapi dzird kādu tikšķīti, bet lēnu braucot skaņa tāda, ka sajūta ka kaut kas tulīt nolūzīs! Kā domājat, kas par vainu?
jauc tik aaraa un uzinaasi, kas par vainu! tikpat labi atsperiiti izlidoja.
ieteiktu ar to izjaukšanu nekavēties,jo savādāk samals visu gabalos un būs kā man,ka jāsūta detaļas no wess motors,jo nekur nav vajadzīgās vai rubī cenas tādas par b/u ka mati ceļas stāvus,kaut arī oriģinal wesa maksā vien nieka 13lspalaidnis rakstīja:Manam 320i 95.g. automāts mainīja riepas, un biju uzvilcis rokas bremzi, jo viņi ar mazajiem dankrotiem pacēla auto, tagad briesmīga skaņa no auto aizmugures! Kad ātrāk braucot, tik knapi dzird kādu tikšķīti, bet lēnu braucot skaņa tāda, ka sajūta ka kaut kas tulīt nolūzīs! Kā domājat, kas par vainu?
tev visdrīzāk izkrita tā ķepiņa ar atsperīti,kas tur lokus vietā un tgd tā visa rokas bremze tur brīvi tirinās pa barabanu!
coupe 2.8
man bija tas pats, parplisa loku saturosha atspere
Pie reizes uzjautāšu - pēc 3 mēnešu auto stāvēšanas ručārs bloķē tikai vienu ratu. Idejas ?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Atvainojos par savu nekompetenci, bet troses gadījumā, kas tieši ir pa vainu un ko var darīt lietas labā ?
Man bija e34, kas bija visu vasaru, apmeram 3 menešus nostāvējis uz ielas un bija ieēdušies abi pakaļējie rati! Aķi protams bija nosēdinājusi signalizācija, tāpēc bija doma ievilkt, bet kad sākām vilkt, aizmugurējie rati slīdēja pa asfaltu! Tad nu pārliku aķi un iedarbināju, pēc 20-30sec zāģēšanas un ar R ātrumu izkustināju to autiņu, pakaļa cēlās gaisā bet nu tā viņš aizgāja! Var jau arī mēģināt ar lodlampu...HoodieBro rakstīja:Pie reizes uzjautāšu - pēc 3 mēnešu auto stāvēšanas ručārs bloķē tikai vienu ratu. Idejas ?
trosei ir "vieglāk" izstiepties (troses apvalks "savelkas") nekā novilkt rocenes mehānismu - maiņa, jauna neko nemaksā - zem 10ls, ieteiktu uzreiz mainīt abas.
Pirms tam ar rokasbremzes vienmērību viss bija ok, nekas neķīlēja? Maybe ir ķīlēts un vienk jau nobraukti loki, vēl var būt ka loku fiksācijas tapas izrautas no aizsargbeķa (bet tad braucot būtu jābūt no tā rata "škškšk" skaņām )
Vārdu sakot jājauc vaļā un jāskatās, ja ar loki ok, bremžu disks nav viss sadzīts rievās, izplešanas mehānisms nav galīgi ierūsējis, visas atsperes vietā, tad 99% troses vaina.
Aizbrauc uz kādu servisu uz bremžu stendu, troses gadījumā vienk griežot riteņus vai mazliet pievelkot rokasbremzi stenda rādījums "lēkā".
Pirms tam ar rokasbremzes vienmērību viss bija ok, nekas neķīlēja? Maybe ir ķīlēts un vienk jau nobraukti loki, vēl var būt ka loku fiksācijas tapas izrautas no aizsargbeķa (bet tad braucot būtu jābūt no tā rata "škškšk" skaņām )
Vārdu sakot jājauc vaļā un jāskatās, ja ar loki ok, bremžu disks nav viss sadzīts rievās, izplešanas mehānisms nav galīgi ierūsējis, visas atsperes vietā, tad 99% troses vaina.
Aizbrauc uz kādu servisu uz bremžu stendu, troses gadījumā vienk griežot riteņus vai mazliet pievelkot rokasbremzi stenda rādījums "lēkā".
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tātad tu to visu samali un nācās pirkt jaunu tikai par Ls 13? :) Kas var sliktākajā gadījumā notikt? Kaut kas var tur nobloķēt riteni?Martinez rakstīja:ieteiktu ar to izjaukšanu nekavēties,jo savādāk samals visu gabalos un būs kā man,ka jāsūta detaļas no wess motors,jo nekur nav vajadzīgās vai rubī cenas tādas par b/u ka mati ceļas stāvus,kaut arī oriģinal wesa maksā vien nieka 13lspalaidnis rakstīja:Manam 320i 95.g. automāts mainīja riepas, un biju uzvilcis rokas bremzi, jo viņi ar mazajiem dankrotiem pacēla auto, tagad briesmīga skaņa no auto aizmugures! Kad ātrāk braucot, tik knapi dzird kādu tikšķīti, bet lēnu braucot skaņa tāda, ka sajūta ka kaut kas tulīt nolūzīs! Kā domājat, kas par vainu?
tev visdrīzāk izkrita tā ķepiņa ar atsperīti,kas tur lokus vietā un tgd tā visa rokas bremze tur brīvi tirinās pa barabanu!
Sildīt bezjēdzīgi. Šādā gadījumā pārbraucam pāris metrus turp atpakaļ un 5 reizes no sirds ar āmuru atvalkam pa trumuli/br disku, ja pāris reizes atkārtojot nelīdz, tad jaucam vaļā un tīram no mehānisma rūsu.palaidnis rakstīja:Var jau arī mēģināt ar lodlampu...HoodieBro rakstīja:Pie reizes uzjautāšu - pēc 3 mēnešu auto stāvēšanas ručārs bloķē tikai vienu ratu. Idejas ?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Oukei, būs jāpaskrūvē vaļā, jāpaskatās kas tur notiek.he9600 rakstīja:trosei ir "vieglāk" izstiepties (troses apvalks "savelkas") nekā novilkt rocenes mehānismu - maiņa, jauna neko nemaksā - zem 10ls, ieteiktu uzreiz mainīt abas.
Pirms tam ar rokasbremzes vienmērību viss bija ok, nekas neķīlēja? Maybe ir ķīlēts un vienk jau nobraukti loki, vēl var būt ka loku fiksācijas tapas izrautas no aizsargbeķa (bet tad braucot būtu jābūt no tā rata "škškšk" skaņām )
Vārdu sakot jājauc vaļā un jāskatās, ja ar loki ok, bremžu disks nav viss sadzīts rievās, izplešanas mehānisms nav galīgi ierūsējis, visas atsperes vietā, tad 99% troses vaina.
Aizbrauc uz kādu servisu uz bremžu stendu, troses gadījumā vienk griežot riteņus vai mazliet pievelkot rokasbremzi stenda rādījums "lēkā".
ar āmuru pa br. disku sirsnīgi dauzīt ir prāta darbs?he9600 rakstīja:Sildīt bezjēdzīgi. Šādā gadījumā pārbraucam pāris metrus turp atpakaļ un 5 reizes no sirds ar āmuru atvalkam pa trumuli/br disku, ja pāris reizes atkārtojot nelīdz, tad jaucam vaļā un tīram no mehānisma rūsu.palaidnis rakstīja:Var jau arī mēģināt ar lodlampu...HoodieBro rakstīja:Pie reizes uzjautāšu - pēc 3 mēnešu auto stāvēšanas ručārs bloķē tikai vienu ratu. Idejas ?
sitot pa stupicas rajonu (tb to daļu kur riepa skrūvējas) nekas viņam nenotiks, protams, pa diska malu sist nebūs prātīgi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
anyway tajā rajonā sirsnīgi dauzot ar āmuru nevar palikt deformējumi, kuru rezultātā pēc tam uzlikta riepa metīs?
A kā tur ir? 320i Ja tur tajā barabānā kkas izbeidzies un ir tā čarkstoņa, braucot ritenis var nobloķēties vai nevar? Jo cik saprotu, tad man vajag jaunas tās iekšas, bet ja ritenis nevar nobloķēties, tad pie kājas, un varu pats braukt uz servisu nevis saukt treileri!
nu hvz moš var noķīlēt,bet man tik stipri sitieni un cirtieni bij tā 13ls ir tā detaļa nr5 no augstāk parādītā attēla!nu protams plusā jauni atsperīšu un tapiņu koplekts laikam lētākais bij 10ls un jauni loki a lētajā galā bij ap 10lspalaidnis rakstīja:Tātad tu to visu samali un nācās pirkt jaunu tikai par Ls 13? :) Kas var sliktākajā gadījumā notikt? Kaut kas var tur nobloķēt riteni?Martinez rakstīja:ieteiktu ar to izjaukšanu nekavēties,jo savādāk samals visu gabalos un būs kā man,ka jāsūta detaļas no wess motors,jo nekur nav vajadzīgās vai rubī cenas tādas par b/u ka mati ceļas stāvus,kaut arī oriģinal wesa maksā vien nieka 13lspalaidnis rakstīja:Manam 320i 95.g. automāts mainīja riepas, un biju uzvilcis rokas bremzi, jo viņi ar mazajiem dankrotiem pacēla auto, tagad briesmīga skaņa no auto aizmugures! Kad ātrāk braucot, tik knapi dzird kādu tikšķīti, bet lēnu braucot skaņa tāda, ka sajūta ka kaut kas tulīt nolūzīs! Kā domājat, kas par vainu?
tev visdrīzāk izkrita tā ķepiņa ar atsperīti,kas tur lokus vietā un tgd tā visa rokas bremze tur brīvi tirinās pa barabanu!
coupe 2.8
da pēc idejas var braukt,man nesanāca nekādi laika un braukāju kādu mēnesi,bet nu nafig tev servisu parau gaisā bumbieri,atstutē,lai nenoveļas,noņem ratu un jauc ārā,tur nekas sarežģīts nav,viss elementāri! tik taisnas rokas un pacietību!palaidnis rakstīja:A kā tur ir? 320i Ja tur tajā barabānā kkas izbeidzies un ir tā čarkstoņa, braucot ritenis var nobloķēties vai nevar? Jo cik saprotu, tad man vajag jaunas tās iekšas, bet ja ritenis nevar nobloķēties, tad pie kājas, un varu pats braukt uz servisu nevis saukt treileri!
coupe 2.8
brīdinu, ka čakars varētu būt ar tapiņu (kas tur lokus vietā) iestiprināšanu tajā aizsargbleķī, jo tas bleķis parasti būs izrūsējis un caurumiņi izļurkāti. Manā gadījumā tas arī bija par iemeslu kāpēc tapiņas bija izkritušas un samalušās kopā ar visām pārējām atsperēm.
Mans padoms ir izgriezt atsevišķu metāla gabaliņu ~ 1.5x1.5cm un uztaisīt tajā vajadzīgās formas caurumu, un tad stiprināt tapiņu cauri aizsargbleķim, jūsu izgatavotajā gabaliņā. Atspere piespiedīs to pie aizsargbleķa un viss būs
Bet nu ja gribas īpaši labi, var jau protams viņu tur piemetināt.
Mans padoms ir izgriezt atsevišķu metāla gabaliņu ~ 1.5x1.5cm un uztaisīt tajā vajadzīgās formas caurumu, un tad stiprināt tapiņu cauri aizsargbleķim, jūsu izgatavotajā gabaliņā. Atspere piespiedīs to pie aizsargbleķa un viss būs
Bet nu ja gribas īpaši labi, var jau protams viņu tur piemetināt.