Auto komforta limenja pacelsana
Sveiki visapkart!
Nesen esmu iegadajies savo pirmo BMW e36 ar OEM M pack. Pec iepriekseja ipasnieka vardiem, autinjam nekas netika parveidots, iznjemot diskus.
Paslaik virsu stav ET30 17", 215/45 uz 2.3bar.
Pabraukajot jau kadu laiku, paliku neapmierinats ar parak cieto piekari.
Auto nav sedinats, cik es saprotu, augustums ir ka stock oem pack'am pienakas.
Ta ka ar auto tiek braukts ikdienaa par Rigas celiem, gribas tomer kaut ko pielabot, lai braukt butu komfortablak.
Bet taja pasa laikaa negribas stipri upuret ar arejo izskatu (liekot mikstas atsperes, celt parak ugsti).
Ir doma iepirkt 16" diskus, bet vai tas daudz ko mainis?
Ko Jus man ieteiktu? Ar ko ir jasak?
P.S. sorry par garumzimem, neesmu ticis gala ar latviesu valodu uz darba pc.
Nesen esmu iegadajies savo pirmo BMW e36 ar OEM M pack. Pec iepriekseja ipasnieka vardiem, autinjam nekas netika parveidots, iznjemot diskus.
Paslaik virsu stav ET30 17", 215/45 uz 2.3bar.
Pabraukajot jau kadu laiku, paliku neapmierinats ar parak cieto piekari.
Auto nav sedinats, cik es saprotu, augustums ir ka stock oem pack'am pienakas.
Ta ka ar auto tiek braukts ikdienaa par Rigas celiem, gribas tomer kaut ko pielabot, lai braukt butu komfortablak.
Bet taja pasa laikaa negribas stipri upuret ar arejo izskatu (liekot mikstas atsperes, celt parak ugsti).
Ir doma iepirkt 16" diskus, bet vai tas daudz ko mainis?
Ko Jus man ieteiktu? Ar ko ir jasak?
P.S. sorry par garumzimem, neesmu ticis gala ar latviesu valodu uz darba pc.
16 vai 15
Bet nu nekādu baigo super komfortu negaidi no e36 tīri hadenes ziņā e46 jau ir labāk, jo alumīnija piekare.
Bet nu nekādu baigo super komfortu negaidi no e36 tīri hadenes ziņā e46 jau ir labāk, jo alumīnija piekare.
E46 hadenes konstrukcija ir identiska, aluminijs nepričom. E46 glabj krietni uzlabota skaņas izolacija.
Risinājums komfortam r16 205/55
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Risinājums komfortam r16 205/55
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nav pat iegas njemties ar atsperem un parejo?
Runa neiet par kadu luxury car limenja komfortu, bet gan vismaz mana ieprieksheja Opel Astra limenii.
Pashlaik jau sanak ta, ka braucot pa krasta ielu no centra puses, tur, kur nesen radaru uzlika, nevar pat normali tos 70km/h uznjemt, ar tam lukam un bedritem.
Runa neiet par kadu luxury car limenja komfortu, bet gan vismaz mana ieprieksheja Opel Astra limenii.
Pashlaik jau sanak ta, ka braucot pa krasta ielu no centra puses, tur, kur nesen radaru uzlika, nevar pat normali tos 70km/h uznjemt, ar tam lukam un bedritem.
Pēdējais labojis apasnastj - 06 Jūl 2015, 11:57, kopā labots 1 reizi.
hvz, ar neizļurkātu stock 328 hadeni + r16 205/55 un negrabošu/simtsreizesnepārjauktu salonu biju pat pārsteigts par "komfortu" (protams ar e38 uz baloniem nesalīdzināt, bet nu tik un tā)
Arī tas, bet ne jau pa velti bmw lika alumīniju un tas ir tieši saistīts ar braukšanas komfortu.he9600 rakstīja: aluminijs nepričom. E46 glabj krietni uzlabota skaņas izolacija.
E46 Powertrain design
An emphasis was put on reducing unsprung weight and increasing structural rigidity rather than increasing power output: the highest displacement model at release, the E46 328, had only 3 horsepower more than the E36 328. To counter this small power increase, the body shell of the E46 was claimed by BMW to be 70% more rigid than the E36's, and aluminum suspension components were used increasingly in order to decrease unsprung weight. In tune with BMW's core values, the E46 was released with a front engined rear-wheel drive layout with 50/50 weight distribution. This balance allows for optimal handling in regard to the drive train layout.(c)Wiki bmw e46
Effects of unsprung weight
The unsprung weight of a wheel controls a trade-off between a wheel's bump-following ability and its vibration isolation. Bumps and surface imperfections in the road cause tire compression—which induces a force on the unsprung weight. The unsprung weight then responds to this force with movement of its own. The amount of movement, for short bumps, is inversely proportional to the weight - a lighter wheel which readily moves in response to road bumps will have more grip and more constant grip when tracking over an imperfect road. For this reason, lighter wheels are sought especially for high-performance applications. In contrast, a heavier wheel which moves less will not absorb as much vibration; the irregularities of the road surface will transfer to the cabin through the geometry of the suspension and hence ride quality and road noise are deteriorated. For longer bumps that the wheels follow, greater unsprung mass causes more energy to be absorbed by the wheels and makes the ride worse.
OEM M pack e36 piekare kaut ka atshkjiras no parasta e36? Pashlaik esmu sastapis vairakus viedoklus, bet konkreti ta ari nesapratu.
Uzliec r15 ar augsto gumiju un bus mīkstāks. Check amortizatorus.... Vai maini uz kkadiem Sachs stock ielas un būs mikstak. Ja bukses nav poly un ir jaunas un elastīgas tad tas būs max ko var dabūt.
Man pašam ir tāds variants, bet man nepatīk jo ir daudz par mikstu.
Gribi ļoti mikstu ...pērc Mercedes. BMW nebus tas mikstakais auto.
Sent from my S50 using Tapatalk
Man pašam ir tāds variants, bet man nepatīk jo ir daudz par mikstu.
Gribi ļoti mikstu ...pērc Mercedes. BMW nebus tas mikstakais auto.
Sent from my S50 using Tapatalk
To var kaut ka viegli noteikt, piem., pec izlaiduma gada?Ja bukses nav poly un ir jaunas un elastīgas tad tas būs max ko var dabūt.
101% ka tev nav poly . Gribi mikstu, nomaini tiltam visas bukses.
Sent from my S50 using Tapatalk
Sent from my S50 using Tapatalk
Bukses pārbaudīt vari pats - ja nav gumija, značit poli. Vai labāk ved pie meistara, ja šāds jautājums. Pilnīgi iespējams, ka tavai mašīnai bukses neviens nav mainījis kopš ražošanas un tās vairāk nepilda savas funkcijas.
Kad iepirku savu e36, tad tas bija sēdināts un gaita bija pacieta. Paņēmu standarta atsperes un uzlabojumi bija izteikti jūtami. Man ir arī r16 205/55 riepas, kas daudz ko dod. Nezinu vai ir jēga speciāli pirkt r15, jo uz tādiem diskiem man stāv ziemenes ar vēl augstāku profilu, bet gaitas ziņā nekādas lielās izmaiņas nejūtu. Moš tāpēc, ka ziemenēm cietāka gumija, bet nu nez.
Šonedēļ dabūšu mašīnu atpakaļ no servisa, varēšu pastāstīt kādas izmaiņas jūtamas ar jaunām buksēm, atsperēm un amortizatoriem.
Kad iepirku savu e36, tad tas bija sēdināts un gaita bija pacieta. Paņēmu standarta atsperes un uzlabojumi bija izteikti jūtami. Man ir arī r16 205/55 riepas, kas daudz ko dod. Nezinu vai ir jēga speciāli pirkt r15, jo uz tādiem diskiem man stāv ziemenes ar vēl augstāku profilu, bet gaitas ziņā nekādas lielās izmaiņas nejūtu. Moš tāpēc, ka ziemenēm cietāka gumija, bet nu nez.
Šonedēļ dabūšu mašīnu atpakaļ no servisa, varēšu pastāstīt kādas izmaiņas jūtamas ar jaunām buksēm, atsperēm un amortizatoriem.
Butu interesanti uzzinat par izmainjam!CaK rakstīja:Bukses pārbaudīt vari pats - ja nav gumija, značit poli. Vai labāk ved pie meistara, ja šāds jautājums. Pilnīgi iespējams, ka tavai mašīnai bukses neviens nav mainījis kopš ražošanas un tās vairāk nepilda savas funkcijas.
Kad iepirku savu e36, tad tas bija sēdināts un gaita bija pacieta. Paņēmu standarta atsperes un uzlabojumi bija izteikti jūtami. Man ir arī r16 205/55 riepas, kas daudz ko dod. Nezinu vai ir jēga speciāli pirkt r15, jo uz tādiem diskiem man stāv ziemenes ar vēl augstāku profilu, bet gaitas ziņā nekādas lielās izmaiņas nejūtu. Moš tāpēc, ka ziemenēm cietāka gumija, bet nu nez.
Šonedēļ dabūšu mašīnu atpakaļ no servisa, varēšu pastāstīt kādas izmaiņas jūtamas ar jaunām buksēm, atsperēm un amortizatoriem.
Starp citu, a cik tads pasakums izmaksaja kopumaa?
Es tev summu nevaru precīzu nosaukt, jo vēl neesmu saņēmis čeku ar tāmi, bet jārēķinās ar vairākiem simtiem. Es mainīju arī roceni un radiatoru tā kā man summa tuvu pie 800 eur.
Vel ir tada lieta ka auto ir parak zems, un vislaik uztraucos ka kaut kur noraushu priekshejo bamberi.
Gribas vismaz nedaudz to augstak, 1cm - 2cm.
Ja, piemeram, izmatot starplikas uz atsperem, stipri sliktaka var palikt vadamiba? Vai ari labak uzreiz atsperes garakas likt?
Gribas vismaz nedaudz to augstak, 1cm - 2cm.
Ja, piemeram, izmatot starplikas uz atsperem, stipri sliktaka var palikt vadamiba? Vai ari labak uzreiz atsperes garakas likt?
ziemenem ir mikstaka gumija :) bet tas tāCaK rakstīja:Bukses pārbaudīt vari pats - ja nav gumija, značit poli. Vai labāk ved pie meistara, ja šāds jautājums. Pilnīgi iespējams, ka tavai mašīnai bukses neviens nav mainījis kopš ražošanas un tās vairāk nepilda savas funkcijas.
Kad iepirku savu e36, tad tas bija sēdināts un gaita bija pacieta. Paņēmu standarta atsperes un uzlabojumi bija izteikti jūtami. Man ir arī r16 205/55 riepas, kas daudz ko dod. Nezinu vai ir jēga speciāli pirkt r15, jo uz tādiem diskiem man stāv ziemenes ar vēl augstāku profilu, bet gaitas ziņā nekādas lielās izmaiņas nejūtu. Moš tāpēc, ka ziemenēm cietāka gumija, bet nu nez.
Šonedēļ dabūšu mašīnu atpakaļ no servisa, varēšu pastāstīt kādas izmaiņas jūtamas ar jaunām buksēm, atsperēm un amortizatoriem.
no e36 baigo komfortu gaidiit nevar uzliec 205/ 55 r 16 un bus labi ja tad nav labi tad skaties vai nav amishi beigti vai atsperes kadas sedinatās tas ari daudz ko maina ka masina lekā bet neko isti tur ar tam jaunam buksēm baigi jutamo nedabusi tas ir e36
Lielākā daļa oem 16nieku ir 7japasnastj rakstīja:A kapec ne 225/50 r16?
Šis arī ir oem izmērs kas nāca uz 7j r16JorensHS rakstīja:Lielākā daļa oem 16nieku ir 7japasnastj rakstīja:A kapec ne 225/50 r16?
Un kads tadiem 16r 7j diskiem ir OEM ET? 45?
Pēdējais labojis apasnastj - 07 Jūl 2015, 12:44, kopā labots 1 reizi.
Sorry par stulbiem jautajumiem, bet vaitad pat uz r16 6j nevar uzmaukt 225/50?JorensHS rakstīja:Lielākā daļa oem 16nieku ir 7japasnastj rakstīja:A kapec ne 225/50 r16?