Priekšējo ratu atdures.
Sveiki, varbūt kāds ir saskāries un ir risinājums modifikācijai - ir saīsināts attālums starp stūres pirkstu un ārējo sviras/plaukta šarnīru, leņķis ir palielināts, bet rati atduras virsbūvē pie maksimuma. Flančus neiesakiet, tas nerisina problēmu.
Riepas zemākas un flanči vai diski ar iznesumu.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Man tā ir ar 17 collu diskiem, pie max pagrieztiem ratiem arii strkejas bet ar 16 collam vairs ne.un kpc flnci nepalidz?
papeeti et skaitli domaju sapratisi. 17 noteikti ir nezeligs iznesums.....Razbainieks rakstīja:Man tā ir ar 17 collu diskiem, pie max pagrieztiem ratiem arii strkejas bet ar 16 collam vairs ne.un kpc flnci nepalidz?
Man strīķējas arī ar standarta leņķi un 225/50 R16 ET20. Disku izbīdīt uz āru nav risinājums, jādabū tālāk ārējais šarnīrs, ko var izdarīt tikai ar garākiem plauktiem. Vēlviens variants ir samazināt rata diametru un/vai platumu.
tikai un vienigi garaki plaukti. ja ielai auto, tad iesaku kadu 1-2cm garaku ka e46 plaukts. ja trasei ta var vel garaku, bet zini to ka attiecigi vajag atbalstus kas samazina sagazumu
Rati 15" ar et10, ko vel saldāku? Distanceri varbūt nedaudz ļaus vairāk izgriezt ratus, bet atdure virsbūvē tāpat būs. Kur pie mums kaut kur var nopirkt distancerus ar garām skrūvēm vai flančus.
flanchi nav risinajums tapēc ka tad kad tas rats ir lielā lenķi, flancis nevis pavirza ratu prom no kuzava(lanžerona) bet vienkārši uz sānu. savukārt garāki plaukti pavirza ratu tālāk prom no kuzava(lanžerona). gribi normālu variantu, liec garus plauktus, gribi pa vienkāršo, izmanto savu iztēli, var metināt kādas atdures vai virpot šaibas kas reikai neļauj griezties tālāk par konkrētu punktu.
Beidzot sapratu kapēc drifta mašīnām tie riteņi ir tik ļoti uz āru
- ikey07