Cibuļa 328i
Tad nu beidzot šeit atrādīšos arī es.
2014. gada 1.aprīlī tiku pie 1997. gada Avusblue 320i ar ieceltu 2.8 dzinēju ar gāzi.
Auto tika braukts pakaļ uz Ventspili ar nu jau manu ex 318 kūtiņu, kas starpcitu, bija perfektā stāvoklī, bet ar nemotoru.
Pirkšanas dienā Auto ļoti pilnā komplektācijā - melns un apsildāms ādas salons, Mtech3 stūre, pilnā klima, 18 pogu OBC, roku balsts, pilnā m-paka, tonēti logi, melnie griesti, elektriskie spoguļi, aptumšojošais salona spogulis, kruīzs, lūka, 4x el. logi, suņu siets. Iepriekšējais saimnieks bija no 2.0 atstājis Remus izpūtēju, kurš tika aizstāts ar stoka m50b25 izpūtēju.
Līdzi nāca AC Schnitzer Typ2 3daļīgie diski 17", bet vajadzēja naudu un diski aizgāja pie cita īpašnieka. Sākumā izskatījās samērā neforši, jo sēdinājums bija ļoti mistisks. Pa šo laiku sadarīts ir vis kaut kas.
Salikta aizmugurējā piekare uz poly un amortizatoru atbalsti ar pastiprinošajām plāksnēm.
Pastiprinātas aizmugurējā pusrāmja vietas un sānos tās trīs plauktiem skrūves (nezinu, kā citādi tās nosaukt)
Priekšējā piekare pārlasīta tā, lai nav kur piekasīties
Uzlikts x-brace
Uzlikts metinātais reduktors 3.64, taču nepatika ar tādu braukt un uzliku pastiprinātu, atjaunotu LSD 3.64
Pārkrāsots bamperis, brille, abi spārni un durvis Uzlikti priekšā TA koilas ar "zeķēm" virsū (5mm flanci diskiem vajadzēja), aizmugurē TA atsperes ar regulātoriem un Sach cietiem amjiem ar īso štoku.
Izskatās aptuveni tā (zemāk negribu. Manai braukšanai pa pilsētu, ideāli.) Uzlikta noņemama hidrauliskā rokasbremze (tehaču ejot tik būtu kloķis jānoskrūvē) ar iespēju atslēgt pakaļējās bremzes pavisam (pelnutraukā krančiks), kuru, starpcitu, var pie manis iegādāties. Ieliktas zkw lampas ar lēcu, samainīts iepriekšējā saimnieka samīcītais numurs pret taisnu, pāršūts ātrumpārslēgs, ielikti divi muzikas pastiprinātāji (katrs savā aizmugurējajā stūrī, zem abšifkas. Viens subim, otrs tumbām), 500W Hertz subītis, clarion maģis, radardetektors blakus salona spogulim ar salodētu vadu, kas pie lūkas iznāk.
Dzinējam jauns sadalenes devējs, m50b25 ieplūdes sadalene izplūdē, m50b25 ieplūdes kolektors, 9kg m20 spararats ar sach sajūga disku, čips.
Nākotnes plānos pāršūt stūri, uzlikt taisno trubu ar rezonatoriem un magnaflow gala bunduli (negribu skaļu), pacelt līdz ziemas sēdinājumam, iepirkt vasaras diskus.
Positivus 2014 Pēdējā bilde no pasākuma
2014. gada 1.aprīlī tiku pie 1997. gada Avusblue 320i ar ieceltu 2.8 dzinēju ar gāzi.
Auto tika braukts pakaļ uz Ventspili ar nu jau manu ex 318 kūtiņu, kas starpcitu, bija perfektā stāvoklī, bet ar nemotoru.
Pirkšanas dienā Auto ļoti pilnā komplektācijā - melns un apsildāms ādas salons, Mtech3 stūre, pilnā klima, 18 pogu OBC, roku balsts, pilnā m-paka, tonēti logi, melnie griesti, elektriskie spoguļi, aptumšojošais salona spogulis, kruīzs, lūka, 4x el. logi, suņu siets. Iepriekšējais saimnieks bija no 2.0 atstājis Remus izpūtēju, kurš tika aizstāts ar stoka m50b25 izpūtēju.
Līdzi nāca AC Schnitzer Typ2 3daļīgie diski 17", bet vajadzēja naudu un diski aizgāja pie cita īpašnieka. Sākumā izskatījās samērā neforši, jo sēdinājums bija ļoti mistisks. Pa šo laiku sadarīts ir vis kaut kas.
Salikta aizmugurējā piekare uz poly un amortizatoru atbalsti ar pastiprinošajām plāksnēm.
Pastiprinātas aizmugurējā pusrāmja vietas un sānos tās trīs plauktiem skrūves (nezinu, kā citādi tās nosaukt)
Priekšējā piekare pārlasīta tā, lai nav kur piekasīties
Uzlikts x-brace
Uzlikts metinātais reduktors 3.64, taču nepatika ar tādu braukt un uzliku pastiprinātu, atjaunotu LSD 3.64
Pārkrāsots bamperis, brille, abi spārni un durvis Uzlikti priekšā TA koilas ar "zeķēm" virsū (5mm flanci diskiem vajadzēja), aizmugurē TA atsperes ar regulātoriem un Sach cietiem amjiem ar īso štoku.
Izskatās aptuveni tā (zemāk negribu. Manai braukšanai pa pilsētu, ideāli.) Uzlikta noņemama hidrauliskā rokasbremze (tehaču ejot tik būtu kloķis jānoskrūvē) ar iespēju atslēgt pakaļējās bremzes pavisam (pelnutraukā krančiks), kuru, starpcitu, var pie manis iegādāties. Ieliktas zkw lampas ar lēcu, samainīts iepriekšējā saimnieka samīcītais numurs pret taisnu, pāršūts ātrumpārslēgs, ielikti divi muzikas pastiprinātāji (katrs savā aizmugurējajā stūrī, zem abšifkas. Viens subim, otrs tumbām), 500W Hertz subītis, clarion maģis, radardetektors blakus salona spogulim ar salodētu vadu, kas pie lūkas iznāk.
Dzinējam jauns sadalenes devējs, m50b25 ieplūdes sadalene izplūdē, m50b25 ieplūdes kolektors, 9kg m20 spararats ar sach sajūga disku, čips.
Nākotnes plānos pāršūt stūri, uzlikt taisno trubu ar rezonatoriem un magnaflow gala bunduli (negribu skaļu), pacelt līdz ziemas sēdinājumam, iepirkt vasaras diskus.
Positivus 2014 Pēdējā bilde no pasākuma
Diezgan nopietna kūtiņa! Veiksmi!
Rocenei kloķis gan šķiet dikti pa garu. Priekškam liek tos krānus, lai atslēgtu pakaļējās bremzes? Tiešām dēļ tā, lai burnoutu uztaisīt vieglāk? Vēl interesē kā ir izvilktas rocenei bremžu trubas, ka TA veči neredz.
Visādi citādi - labs projekts.
Visādi citādi - labs projekts.
rocene gan biku skiet neparociga,bet ideja izcila
nixon- trubinjas jau var izlaist ta ka to nevar pamanit ka kkas ir ievietots starpa un iet pa vajadzigajam vietam.
protams ka vieglak burnautu taisit un lieki nedelde bremzes, otrs ja ej skersam un vajag samazinat atrumu bet noturet sanslidi bremze ar prieksu tikai.kka ta
Tas skaidrs, ka var smuki un neredzami izvilkt bremžu trubiņas, bet tieši tāpēc jau jautāju, lai uzzinātu kā.
Kloķis tik garšs un izlocīts, lai sanāk čotka tur, kur roka sniedzās.
Man tas krančiks vairāk tādēļ, lai bremžu diskus/klučus nesvilina, kad burnout taisa.
No rokas uztaisīju benzīna filtra aizsargu un tur zem viņa arī ieiet salonā zem tepiķa. Pienāk divas, aiziet viena. Ja skaita trubiņas, var pieķert.
Man tas krančiks vairāk tādēļ, lai bremžu diskus/klučus nesvilina, kad burnout taisa.
No rokas uztaisīju benzīna filtra aizsargu un tur zem viņa arī ieiet salonā zem tepiķa. Pienāk divas, aiziet viena. Ja skaita trubiņas, var pieķert.
Ja es kko nejaucu, tad ieriekšējais saimnieks pats no Vācijas atdzina, pazīstams.
Nopietna pieejam. Man jau likās, ka es ar savējo pamatīgi ņemos, bet nu šeit jau pa riktīgo... :)
Diegabiksis
Profesionāla interese - par cik pārdevi Šniceles, lai zinu, griezt sev vēnas horizontāli vai vertikāli Var arī PM.
Un rūķa kāts tiešām izskatās daudz par garu :?
Un rūķa kāts tiešām izskatās daudz par garu :?
izpildījums jau ļoti labs, bet izskatas vnk
Tad re kā izskatas tas autiņš ar kuru manējo jauc,jau 2x ir pieslīdējušī ,pieņemu, ka tavi draugi jo teica sajaukuši ar cibuli un beigās aplauzušies dodas tālāk:D
nez, man liekas ka tas kāts tīri ok izpildīts, tikai ne līdz galam nostrādāts, prasās kāds normāls grips virsū, varu ieteikt no florbola nūjas
Šis kāts tika uztaisīts uz "fikso", jo rocene tika pabeigta dienu pirms 'drift games' un tanī brīdī kloķis bija po, kā izskatās. Galvenais funkcijai tobrīd.
rocenei pieeja interesanta pati kūtiņa arī
Pa šo laiku visu ko esmu savai kūtij sadarījis.
Uzlikts elektriskais ventilators, kurš pats ieslēdzās, kad radiatora šķidruma temeperatūra sasniedz 82grādus. Pats veņķiks ņemts no e34 un termodevējs no kāda paveca Volvo dzinēja. Protams, 333 treniņā izlīda visi ar elektro instalāciju pielaistie kasjaki, jo pēkšņi relejs sāka gļuku mest, taču to ātri novērsu. Uzlikti speiseri, lai palielinātu stūres leņķi nedaudz. Sīkums, bet patīkami. No ebreja uzsūtīts šortšifteris. Pilnībā apmierina un arī OEM izskats joprojām palicis. Uzlikta OMP stūrīte ar izvirzījumu un improvizēts šiftera uzgalis, jo oriģinālajam iekšā tie stiprinājumi aplūzuši un uz fikso normālu "galu" nevarēju dabūt. Pabeigts rokturis hidrauliskajai rokas bremzei. Iegādāti R17 diski, ko uzlikt priekšā, taču aizmugurē joprojām paliks vecie, labie dzelži. Uzlikts hoodbra. Uzlikti aizmugurē carbone lorraine RC5+ kluči. Bagažniekā katrā no pusēm paslēpts zem abšifkām pa Kenwood pastiprinātājam. No viena baro skaļruņus un no otra subwooferi. Ielikts arī kondensātors, lai lampas pie basa neraustās.
Uzlikts elektriskais ventilators, kurš pats ieslēdzās, kad radiatora šķidruma temeperatūra sasniedz 82grādus. Pats veņķiks ņemts no e34 un termodevējs no kāda paveca Volvo dzinēja. Protams, 333 treniņā izlīda visi ar elektro instalāciju pielaistie kasjaki, jo pēkšņi relejs sāka gļuku mest, taču to ātri novērsu. Uzlikti speiseri, lai palielinātu stūres leņķi nedaudz. Sīkums, bet patīkami. No ebreja uzsūtīts šortšifteris. Pilnībā apmierina un arī OEM izskats joprojām palicis. Uzlikta OMP stūrīte ar izvirzījumu un improvizēts šiftera uzgalis, jo oriģinālajam iekšā tie stiprinājumi aplūzuši un uz fikso normālu "galu" nevarēju dabūt. Pabeigts rokturis hidrauliskajai rokas bremzei. Iegādāti R17 diski, ko uzlikt priekšā, taču aizmugurē joprojām paliks vecie, labie dzelži. Uzlikts hoodbra. Uzlikti aizmugurē carbone lorraine RC5+ kluči. Bagažniekā katrā no pusēm paslēpts zem abšifkām pa Kenwood pastiprinātājam. No viena baro skaļruņus un no otra subwooferi. Ielikts arī kondensātors, lai lampas pie basa neraustās.
Cik noprotu šitas ir tas unīts par kuru kolēģis runāja, jūs tur bariņš esot gribējuši manu kupeju pirkt
Droši vien, ka tie ir bijuši kādi citi banāni. Pagaidām par coupe interesējies neesmu. :)