E36-žUKs
Sveiki. Tākā, mans būt jauns lietotājs, tad lūgums nenomētāt mani ar visādām glupībām.
Tad nu kaut kas par šo žurku - pēc dokumentiem 318 un arī motors ir "pareizais". bet par motora tālākajām gaitām pastāstīšu tālāk. Noripojis no konveijera 1994.gadā ar neīpaši biezu komplektāciju, t.i., Elektriskā lūka, elektriskie spoguļi, laikam bija 7 pogu OBC. Pa lielam, laikam arī viss.. bet visam savs laiks. Salons gaišais (bildē varēs redzēt) ar,protams, apbružātu šofera beņķi. Vizuāli pat ļoti labi saglabājies.. Metinātājs savu roku nav pielicis un izčekojot visu uz pacēlāja, nospriedām, ka tuvākos gadus arī nevajadzēs neko metināt.. Lai drusku parunā bildes. Šis eksemplārs tika iegādāts Ķengaragā.. Pēc bijušā saimnieka stāsta, tad pie koorpatīvajām garāžām stāvējis mēnešus 3, jo tika iepirkts cits bembis. Pirms šī, vēl biju paspējis apskatīt daudz žurku, bet visas viņas bija gaužām nožēlojamas un cena par tādu, arī bija kosmiski liela.. Vienā pēcpusdienā, čekojot SS, uzdūros šim. Sludinājuma bildē, ne ar ko diži neizcēlās, bet nodomāju - kāpēc gan neaizbraukt apskatīt.. varbūt tomēr.. Aizbraucu, ieraudzīju, iemīlējos.. Izbraucu, kaut kas protams, klabēja. Izložņāju visas vietas un sapratu - viss, IR JĀŅEM!! Paskatījos makā, bija nauda līdzi, samaksāju drošības naudu un norunājām, ka nākošājā dienā braucam pārrakstīt. Un tā arī notika.. Tehniskā bija palikusi vēl nedēļu. Tākā, pats strādāju servisā, tad vakarā uzcēlu uz pacēlāja, bija tikai viena atsaite izbeigusies un reika. Reika tika aizvesta norestaurēt, nomainīju visas atsaites ar stabilizatora buksēm, jaunus plauktus uzliku, stūres stieņus ar pirkstiem un gan jau vēl kaut ko pirms skates. Skati izgāju ar otro, jo pirmajā reizē aizrādīja par nenoregulētu lukturi.
Tad nu šobrīd logā ir šāda smuka uzlīmīte.
Par nākotnes plāniem ?! Ojj, tādi ir lieli un grandiozi, tikai tam visam vajag laiku, kura, man strādājot servisā, tā jau ir maz. Kā jau topika sākumā minēju par nemotora esamību un tā maiņas plāniem, tad apmēram nedēļu pēc es nopirku šo žurku, iegādājos arī 2.8 dzinulīti ar visiem apkaramajiem un provodku. Samaksāju paprāvu naudas summiņu, bet pavasarī būs tā vērts. M pakas bamperi? - Jā, tie protams, jau ir nopirkti un atrodās pie krāsotājiem, bet tākā, CERAMS, būs ziema, tad nelikšu vēl virsū. Savest pēc ziemas kārtībā vizuālās nepilnības, kuras pēc idejas ir maz, bet pēc ziemas, domājams, ka viņas drusku palielināsies. Kā jau teicu, tad plānu ir daudz, bet par tiem, es NOTEIKTI ziņošu šajā topikā. :)
Un vispār, sveicu ar, nu jau aizgājušajiem, Ziemassvētkiem. :)
P.S. Jorpojām gaidam sniegu.
Tad nu kaut kas par šo žurku - pēc dokumentiem 318 un arī motors ir "pareizais". bet par motora tālākajām gaitām pastāstīšu tālāk. Noripojis no konveijera 1994.gadā ar neīpaši biezu komplektāciju, t.i., Elektriskā lūka, elektriskie spoguļi, laikam bija 7 pogu OBC. Pa lielam, laikam arī viss.. bet visam savs laiks. Salons gaišais (bildē varēs redzēt) ar,protams, apbružātu šofera beņķi. Vizuāli pat ļoti labi saglabājies.. Metinātājs savu roku nav pielicis un izčekojot visu uz pacēlāja, nospriedām, ka tuvākos gadus arī nevajadzēs neko metināt.. Lai drusku parunā bildes. Šis eksemplārs tika iegādāts Ķengaragā.. Pēc bijušā saimnieka stāsta, tad pie koorpatīvajām garāžām stāvējis mēnešus 3, jo tika iepirkts cits bembis. Pirms šī, vēl biju paspējis apskatīt daudz žurku, bet visas viņas bija gaužām nožēlojamas un cena par tādu, arī bija kosmiski liela.. Vienā pēcpusdienā, čekojot SS, uzdūros šim. Sludinājuma bildē, ne ar ko diži neizcēlās, bet nodomāju - kāpēc gan neaizbraukt apskatīt.. varbūt tomēr.. Aizbraucu, ieraudzīju, iemīlējos.. Izbraucu, kaut kas protams, klabēja. Izložņāju visas vietas un sapratu - viss, IR JĀŅEM!! Paskatījos makā, bija nauda līdzi, samaksāju drošības naudu un norunājām, ka nākošājā dienā braucam pārrakstīt. Un tā arī notika.. Tehniskā bija palikusi vēl nedēļu. Tākā, pats strādāju servisā, tad vakarā uzcēlu uz pacēlāja, bija tikai viena atsaite izbeigusies un reika. Reika tika aizvesta norestaurēt, nomainīju visas atsaites ar stabilizatora buksēm, jaunus plauktus uzliku, stūres stieņus ar pirkstiem un gan jau vēl kaut ko pirms skates. Skati izgāju ar otro, jo pirmajā reizē aizrādīja par nenoregulētu lukturi.
Tad nu šobrīd logā ir šāda smuka uzlīmīte.
Par nākotnes plāniem ?! Ojj, tādi ir lieli un grandiozi, tikai tam visam vajag laiku, kura, man strādājot servisā, tā jau ir maz. Kā jau topika sākumā minēju par nemotora esamību un tā maiņas plāniem, tad apmēram nedēļu pēc es nopirku šo žurku, iegādājos arī 2.8 dzinulīti ar visiem apkaramajiem un provodku. Samaksāju paprāvu naudas summiņu, bet pavasarī būs tā vērts. M pakas bamperi? - Jā, tie protams, jau ir nopirkti un atrodās pie krāsotājiem, bet tākā, CERAMS, būs ziema, tad nelikšu vēl virsū. Savest pēc ziemas kārtībā vizuālās nepilnības, kuras pēc idejas ir maz, bet pēc ziemas, domājams, ka viņas drusku palielināsies. Kā jau teicu, tad plānu ir daudz, bet par tiem, es NOTEIKTI ziņošu šajā topikā. :)
Un vispār, sveicu ar, nu jau aizgājušajiem, Ziemassvētkiem. :)
P.S. Jorpojām gaidam sniegu.
Kāpēc mainīji plauktus?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Kā jau minēju, tad savā servisā iedzinu, lai uzmestu acis uz ritošo. Izrādijās, ka ārējās šaras izbeigušās un vidējās vēl kkā. Tāpēc izlēmu nečakarēt prātu un nomainīju visu plauktu.rvars rakstīja:Kāpēc mainīji plauktus?
P.s. šito aizmirsu topicka sākumā uerakstīt.
Apsveicu,sedans ir ideāli ,stāvoklis ar tāds pieklājīgs
Sveicu ar pirkumu un lai labi ripo
Kur vedi reiku atrestaurēt un cik izmaksāja?
Kur vedi reiku atrestaurēt un cik izmaksāja?
Lai labi ripo!
Paldies! :) vedu restaurēt uz HydroTechServiss vai kā viņi tur saucās. Izmaksāja ap 140euro ar kapeikām.realmen69 rakstīja:Sveicu ar pirkumu un lai labi ripo
Kur vedi reiku atrestaurēt un cik izmaksāja?
Paldies.zzhurka rakstīja:Lai labi ripo!
Mazs updeitiņš.
Paldies lietotājam boris747 par ksenoniem. I tie ieinstelēti un eņğeļacis arī ieliktas. Šobrīd ar lietotāju Agrais tiel bīdīta lieta par pr.miglas lukturu instalāciju..
Un PROTAMS, pats galvenais-iesākoties aukstam laikam, bembim izbeidzās pečka vai drīzāk pečkas motoriņš, jo no 4.ātrumiem neviens nestrædā..tik cik pūš remdenu gaisu uz priekšējo logu. Lasīju šeit pat forumā par pečkām-ko labāk iesakāt mainīt- oglītes vai visu pečku? Kuru ir vieglāk samainīt ?Jo šobrīd braukt viņā, ir tas pats, kas iekāpt ledusskapī un sëdēt tur.
Paldies lietotājam boris747 par ksenoniem. I tie ieinstelēti un eņğeļacis arī ieliktas. Šobrīd ar lietotāju Agrais tiel bīdīta lieta par pr.miglas lukturu instalāciju..
Un PROTAMS, pats galvenais-iesākoties aukstam laikam, bembim izbeidzās pečka vai drīzāk pečkas motoriņš, jo no 4.ātrumiem neviens nestrædā..tik cik pūš remdenu gaisu uz priekšējo logu. Lasīju šeit pat forumā par pečkām-ko labāk iesakāt mainīt- oglītes vai visu pečku? Kuru ir vieglāk samainīt ?Jo šobrīd braukt viņā, ir tas pats, kas iekāpt ledusskapī un sëdēt tur.
Vieglāk būs nomainīt motorīti .žUKs rakstīja:Mazs updeitiņš.
Paldies lietotājam boris747 par ksenoniem. I tie ieinstelēti un eņğeļacis arī ieliktas. Šobrīd ar lietotāju Agrais tiel bīdīta lieta par pr.miglas lukturu instalāciju..
Un PROTAMS, pats galvenais-iesākoties aukstam laikam, bembim izbeidzās pečka vai drīzāk pečkas motoriņš, jo no 4.ātrumiem neviens nestrædā..tik cik pūš remdenu gaisu uz priekšējo logu. Lasīju šeit pat forumā par pečkām-ko labāk iesakāt mainīt- oglītes vai visu pečku? Kuru ir vieglāk samainīt ?Jo šobrīd braukt viņā, ir tas pats, kas iekāpt ledusskapī un sëdēt tur.
Ja ir velme tad oglītes var manīt ,ja protam nava nodedzis tinums.
Cik sarežgīti tas ir? Lai to motorīti samainītu, kas jăskrūvē nost no paneļa?dzii rakstīja:Vieglāk būs nomainīt motorīti .žUKs rakstīja:Mazs updeitiņš.
Paldies lietotājam boris747 par ksenoniem. I tie ieinstelēti un eņğeļacis arī ieliktas. Šobrīd ar lietotāju Agrais tiel bīdīta lieta par pr.miglas lukturu instalāciju..
Un PROTAMS, pats galvenais-iesākoties aukstam laikam, bembim izbeidzās pečka vai drīzāk pečkas motoriņš, jo no 4.ātrumiem neviens nestrædā..tik cik pūš remdenu gaisu uz priekšējo logu. Lasīju šeit pat forumā par pečkām-ko labāk iesakāt mainīt- oglītes vai visu pečku? Kuru ir vieglāk samainīt ?Jo šobrīd braukt viņā, ir tas pats, kas iekāpt ledusskapī un sëdēt tur.
Ja ir velme tad oglītes var manīt ,ja protam nava nodedzis tinums.
Nāk priekšā motora telpā zem stikā prieksējā .bildē sapratīsis kur atrodās.žUKs rakstīja:Cik sarežgīti tas ir? Lai to motorīti samainītu, kas jăskrūvē nost no paneļa?dzii rakstīja:Vieglāk būs nomainīt motorīti .žUKs rakstīja:Mazs updeitiņš.
Paldies lietotājam boris747 par ksenoniem. I tie ieinstelēti un eņğeļacis arī ieliktas. Šobrīd ar lietotāju Agrais tiel bīdīta lieta par pr.miglas lukturu instalāciju..
Un PROTAMS, pats galvenais-iesākoties aukstam laikam, bembim izbeidzās pečka vai drīzāk pečkas motoriņš, jo no 4.ātrumiem neviens nestrædā..tik cik pūš remdenu gaisu uz priekšējo logu. Lasīju šeit pat forumā par pečkām-ko labāk iesakāt mainīt- oglītes vai visu pečku? Kuru ir vieglāk samainīt ?Jo šobrīd braukt viņā, ir tas pats, kas iekāpt ledusskapī un sëdēt tur.
Ja ir velme tad oglītes var manīt ,ja protam nava nodedzis tinums.
http://i150.photobucket.com/albums/s110 ... 010245.jpg
Vieglāk būs nomainīt motorīti .
Ja ir velme tad oglītes var manīt ,ja protam nava nodedzis tinums.[/quote]
Cik sarežgīti tas ir? Lai to motorīti samainītu, kas jăskrūvē nost no paneļa?[/quote]
Nāk priekšā motora telpā zem stikā prieksējā .bildē sapratīsis kur atrodās.
http://i150.photobucket.com/albums/s110 ... 010245.jpg[/quote]
4 skrūves,un noņemot to aizsargu,redzēsi motoriņu!
Ja ir velme tad oglītes var manīt ,ja protam nava nodedzis tinums.[/quote]
Cik sarežgīti tas ir? Lai to motorīti samainītu, kas jăskrūvē nost no paneļa?[/quote]
Nāk priekšā motora telpā zem stikā prieksējā .bildē sapratīsis kur atrodās.
http://i150.photobucket.com/albums/s110 ... 010245.jpg[/quote]
4 skrūves,un noņemot to aizsargu,redzēsi motoriņu!
Liels paldies, džeki.
Topiks noslīdējis galīgos neceļos,tāpēc jāatjaunina.
Ziema pagājusi un viņa ir nedaudz skārusi melno sedanu. Izlīdusi pamatīga rūsa un caurums uz līstes zem bagāžnieka,kas ir standarts. To esmu sameklējis un būs jādod metinātajam. Vairāk nekkas pēc ziemas nav jāmetina (ka par brīnumu).
Protams,uz spārniem ir sametušies pamatīgi burbuļi,kurus domajams nelikvidēšu,bet centīšos atrast sterilus spārnus.
Un pats galvenais - man tika nozagts pr. M bampers. bija praktiski sagatavots krāsošanai,bet vienā naktī Ķengaragā pazuda no mašīnas. Zagļi bijuši asprātīgi un atstājuši vismaz numuru aiz ščotkas. Škrobe par to bamperi..
Brille arī sakta gatavot,bet laikam likšu citu.
Ziema pagājusi un viņa ir nedaudz skārusi melno sedanu. Izlīdusi pamatīga rūsa un caurums uz līstes zem bagāžnieka,kas ir standarts. To esmu sameklējis un būs jādod metinātajam. Vairāk nekkas pēc ziemas nav jāmetina (ka par brīnumu).
Protams,uz spārniem ir sametušies pamatīgi burbuļi,kurus domajams nelikvidēšu,bet centīšos atrast sterilus spārnus.
Un pats galvenais - man tika nozagts pr. M bampers. bija praktiski sagatavots krāsošanai,bet vienā naktī Ķengaragā pazuda no mašīnas. Zagļi bijuši asprātīgi un atstājuši vismaz numuru aiz ščotkas. Škrobe par to bamperi..
Brille arī sakta gatavot,bet laikam likšu citu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
B*a nu cik var zagt tos bamperus labi, ka nummuru atstāja, a to vel dargak sanāktu tas prieks.
Veiksi karā ar rūsu
Veiksi karā ar rūsu
Stulbi par bamperu , bet kapec vins tev staveja uz auto ja gatavoji vinu krasosanai un ka to var vispar normali sagatavot nenonemot nost un ar visiem moldingiem numuru utt?
Viņš jau bija sagatavots krāsošanai. Krāsotajam vienkārši laika nav. Uzliku virsū,lai nebūtu vispār jābraukā bez bampera,jo stock bamperis ziemā drußku pašķīda .Bruu rakstīja:Stulbi par bamperu , bet kapec vins tev staveja uz auto ja gatavoji vinu krasosanai un ka to var vispar normali sagatavot nenonemot nost un ar visiem moldingiem numuru utt?