E36-ledzep nemotors+lpg
Pirmkārt jau sveiciens visiem, te nu būs mans pirmais posts forumā.
Šoziem sapratu, ka vajadzētu beidzot nopirkt BMW un beidzot iemācīties braukt. Kopā bijušas 11 mašīnas un neviena no tām nav bijusi RWD (ja neskaita VAZ 2106, kas man bija uz pāris mēnešiem pavasarī).
Tad nu sāku intensīvi meklēt žurku ap 1K EUR. Pirmo atradu Jelgavā, ar M40 motoru, pa 740 EUR. Paņēmu darbā brīvdienu, sarunāju, ka braucu skatīties. Ierodoties Jelgavā, sazvanu saimnieci, šī saka, ka mašīnu pirms stundas pārdeva.
Pēc pāris dienām braucu skatīties šo- https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dcxnd.html
Vizuālais vidējs, rūsa dīvainās vietās, vietām apņurcīts. Nav vienas paspārnes. Salons bija OK, nesmukie zilie benķi, melnie griesti (atkarājušies). Motors/kārba/sajūgs šķita labs. Aizmugurē gaudoja gultnis, savirze sūdīga. Bija servisa grāmata. Kopumā standarta vācu plača šrots ar oriģinālu nobraukumu.
Vēlāk apskatīju Omegu, par kuru neko nav vērts piebilst. Pēc tam braucu skatīties 318ti. Sludinājums jau ir izņemts, mašīna vēl aizvakar bija ielikta pa 2000 EUR (kad es braucu skatīties, bija 1200 EUR). Mašīnu var redzēt šajā bildē- https://goo.gl/u43Gkm. Kopumā stāvoklis diezgan bēdīgs, pārdod meitene. Uz jautājumu par eļļas maiņām atbildi nesapratu, riepas nobrauktas, salons ar tribal pārvalkiem, ruļļi čīkst. Cenu mest lejā negribēja. Par šo mašīnu vēl kādu laiku domāju, jo tomēr M42 motors un M piekare, bet beigās tomēr padomāju, cena ir pa lielu.
Tad nu izbesījies aizbraucu apskatīt 95. gada 316 Compact kuru īsti negribēju nemaz braukt skatīties. Bildēs mašīna izskatījās slikti, cena salīdzinoši augsta un vēl visam pa virsu gāzes iekārta. Dzīvē situācija bija daudz labāka- motors darbojās OK, vizuālais sakarīgs. Mašīna šķita daudz maz kopta. Tā kā izdevās diezgan spēcīgi noskaulēt cenu, izdomāju nopirkt.
Tā nu nedēļu braukāju ar savu žurku. Sajūtas pozitīvas, redzēs kas no tā visa iznāks. Protams, atklājās dažādi kasjaki- aizmugure pārkrāsota, pastirpināta eļļas noplūde un nedaudz vairāk rūsas kā biju domājis. Bet apakša priekš 95. Gada mašīnas ir tiešām sakarīga. Vēl vakardien slidinoties sāka raustīties apgriezieni tukšgaitā un zūd jauda pie slodzes/zemiem apgriezieniem.
Tagad jānomaina sveces un filtri ja redzētu vai problēma pazudīs. Pieslēdzu pie kompja, kļūdas nerāda. Ja nākotne būs gaiša un man neapniks čakarēties, varētu iecelt is motoru.
Šoziem sapratu, ka vajadzētu beidzot nopirkt BMW un beidzot iemācīties braukt. Kopā bijušas 11 mašīnas un neviena no tām nav bijusi RWD (ja neskaita VAZ 2106, kas man bija uz pāris mēnešiem pavasarī).
Tad nu sāku intensīvi meklēt žurku ap 1K EUR. Pirmo atradu Jelgavā, ar M40 motoru, pa 740 EUR. Paņēmu darbā brīvdienu, sarunāju, ka braucu skatīties. Ierodoties Jelgavā, sazvanu saimnieci, šī saka, ka mašīnu pirms stundas pārdeva.
Pēc pāris dienām braucu skatīties šo- https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... dcxnd.html
Vizuālais vidējs, rūsa dīvainās vietās, vietām apņurcīts. Nav vienas paspārnes. Salons bija OK, nesmukie zilie benķi, melnie griesti (atkarājušies). Motors/kārba/sajūgs šķita labs. Aizmugurē gaudoja gultnis, savirze sūdīga. Bija servisa grāmata. Kopumā standarta vācu plača šrots ar oriģinālu nobraukumu.
Vēlāk apskatīju Omegu, par kuru neko nav vērts piebilst. Pēc tam braucu skatīties 318ti. Sludinājums jau ir izņemts, mašīna vēl aizvakar bija ielikta pa 2000 EUR (kad es braucu skatīties, bija 1200 EUR). Mašīnu var redzēt šajā bildē- https://goo.gl/u43Gkm. Kopumā stāvoklis diezgan bēdīgs, pārdod meitene. Uz jautājumu par eļļas maiņām atbildi nesapratu, riepas nobrauktas, salons ar tribal pārvalkiem, ruļļi čīkst. Cenu mest lejā negribēja. Par šo mašīnu vēl kādu laiku domāju, jo tomēr M42 motors un M piekare, bet beigās tomēr padomāju, cena ir pa lielu.
Tad nu izbesījies aizbraucu apskatīt 95. gada 316 Compact kuru īsti negribēju nemaz braukt skatīties. Bildēs mašīna izskatījās slikti, cena salīdzinoši augsta un vēl visam pa virsu gāzes iekārta. Dzīvē situācija bija daudz labāka- motors darbojās OK, vizuālais sakarīgs. Mašīna šķita daudz maz kopta. Tā kā izdevās diezgan spēcīgi noskaulēt cenu, izdomāju nopirkt.
Tā nu nedēļu braukāju ar savu žurku. Sajūtas pozitīvas, redzēs kas no tā visa iznāks. Protams, atklājās dažādi kasjaki- aizmugure pārkrāsota, pastirpināta eļļas noplūde un nedaudz vairāk rūsas kā biju domājis. Bet apakša priekš 95. Gada mašīnas ir tiešām sakarīga. Vēl vakardien slidinoties sāka raustīties apgriezieni tukšgaitā un zūd jauda pie slodzes/zemiem apgriezieniem.
Tagad jānomaina sveces un filtri ja redzētu vai problēma pazudīs. Pieslēdzu pie kompja, kļūdas nerāda. Ja nākotne būs gaiša un man neapniks čakarēties, varētu iecelt is motoru.
Sveiks kompaktu pulkā! Gaidam vairāk bildes!
Sveikts ar kompactu.. ieteiktu no sākuma atvienot Zondi,pastāv liela iespēja ,ka tapie vainas
Kā mans vectēvs teica-''garas rokas,garš pim***''
Lai labi ripo. jā, paskaties vai zondei viss ok, domājams, ka tā varētu būt pie vainas.
Sveikts ar pirkumu! Ja nepatīk gāze atdod man
Un raustās,jo gan jau iesūc gaisu! Man arī tā bija,jo trubiņa bija saplīsusi..
Un raustās,jo gan jau iesūc gaisu! Man arī tā bija,jo trubiņa bija saplīsusi..
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Zonde varētu būt pie vainas, esmu to mainījis jau vairākām vācu mašīnām- bet visos gadījumos simptomi bija savādāki. Vēl pie tam, gāzes iekārtas darbība ir atkarīga no lambdas. Atvienojot to, gāze jāslēdz ārā.
Interesanti, ka šobrīd uz gāzi mašīna darbojas labāk nekā uz benzīna. Ar benzīnu ir tā ka, motors knapi notur apgriezienus un citreiz pat noslāpst. Vienu brīdi biju aizdomājies par degvielas sūkni/filtru. Parasti tie kas brauc uz gāzi, benzīnu lej negibīgi un braukā uz rezervi, kas noved pie beigta degvielas sūkņa. Bet tad būtu problēmas ar pielaišanu un darbību pie augstiem apgriezieniem.
Interesanti, ka šobrīd uz gāzi mašīna darbojas labāk nekā uz benzīna. Ar benzīnu ir tā ka, motors knapi notur apgriezienus un citreiz pat noslāpst. Vienu brīdi biju aizdomājies par degvielas sūkni/filtru. Parasti tie kas brauc uz gāzi, benzīnu lej negibīgi un braukā uz rezervi, kas noved pie beigta degvielas sūkņa. Bet tad būtu problēmas ar pielaišanu un darbību pie augstiem apgriezieniem.
Kā jau laicaans* teica - papēti gofru. Man bija tieši tādi paši simptomi (arī lpg ir). Pie vainas bija gofra ar ļooooti mazu caurumiņu.
Bet tā vispār-veiksmi darbos.
Bet tā vispār-veiksmi darbos.
Gofra pirms ieplūdes kolektora nesen ir mainīta. Bet paldies par info visiem, pārbaudīšu vēlreiz.
Mans ex kompakts mana profila bilde ir. pardevu savai draudzenei - bet vina anglija nomira un vecaki poardeva to masinu. aizmugure parkrasota nav . Sveces ir jaunas. ripeas ir jaunas. gaisa gofru nomaini. patadu cenu ka vinu tirgoja ta ir limonaade! saubos vai vispar labaaks compacts budzas zinaa ir!
viewtopic.php?f=18&t=1594 re kur vari pacekot bet tas bija pirms 3 gadiem apm pec tam apm 1gadu meitenes ipasuma
Jā, bundža priekš 95. gada ir laba. Vismaz prieks, ka mašīna iepriekš ir bijusi forumā.
Gofra izskatās vesela un nekādas sūkšanas skaņas nedzird. Es sliecos uz svecēm/spoli vai gaisa masas mērītāju.
Aukstu pirmoreiz darbinot ir tā, ka mašīna pēc pāris sekundēm noslāpst. Pēc tam apgriezieni pa laikam raustās bet ne visu laiku, zem slodzes mašīna neiet un citreiz ir sajūta, ka visi cilindri nestrādā.
Uz benzīna pabraukt ir ļoti grūti, uz gāzes daudz maz ciešami.
Gofra izskatās vesela un nekādas sūkšanas skaņas nedzird. Es sliecos uz svecēm/spoli vai gaisa masas mērītāju.
Aukstu pirmoreiz darbinot ir tā, ka mašīna pēc pāris sekundēm noslāpst. Pēc tam apgriezieni pa laikam raustās bet ne visu laiku, zem slodzes mašīna neiet un citreiz ir sajūta, ka visi cilindri nestrādā.
Uz benzīna pabraukt ir ļoti grūti, uz gāzes daudz maz ciešami.
Nu tad laikam pie vainas arī ir spole vai sveces.
Man bija arī spole pipec, un tad arī bijā tā dīvaini, ka uz benzīnu pabraukt nevar-kā jau saki, slāpst nost, bet uz gāzi kaut kā, ik pa laikam raustoties, kustās uz priekšu.
Man bija arī spole pipec, un tad arī bijā tā dīvaini, ka uz benzīnu pabraukt nevar-kā jau saki, slāpst nost, bet uz gāzi kaut kā, ik pa laikam raustoties, kustās uz priekšu.
nonem gofru papeeti.... kad masina bija piemanim tad tur bija mans tinums ar izoleni.... parasti vinas plist tajaa garmoskas vietaa un ar aci to uzreiz nemaniisi! nonem nost un kartigi izspaidi vinu!
Vajadzētu uz laiciņu aizmirst par gāzi un sadabūt kārtīgi pie dzīvības uz benzīna. Izklausās, ka visdažādāko iemeslu dēļ, gāzes režīmā adaptācijas ir pilnīgi aizčakarētas.
ORHIDEJA100 rakstīja:Re ko atradu:p
Ja netiksi gala tad raksti PM palidzesu tev sakartot to auto! Ar gaazi ir taa - ka ja ir kads kasjaks uz bedzina tad uz gaazes vins atspogulosies divreiz trakaak. ja tev masiina iet uz gazes bet neiet uz bendzina tad butu japiesienaas bedziina padevej.... suknis - sprauslas-bedzina filtrs! Nevajag ne zondes , ne meritaajus mainiit.
+ aizdedzes problēmas tās visticamāk nebūs, jo auto darbojoties ar gāzi ir vairākas reizes jūtīgāks pret aizdedzes sistēmas darbību, nekā ar benzīnu
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Degvielas sūknis un filtrs ir kārtībā, jo lec labi un pati problēma ir gan uz benzīna, gan uz gāzes.
Atliek gaiss un dzirkstele. Tagad pa darbadienām gan nebūs iespēja visu pārbaudīt, jāgaida brīvdienas.
Rīt pasūtīšu jaunus filtrus un sveces. Gaisa filtrs ļoti netīrs ir.
Atliek gaiss un dzirkstele. Tagad pa darbadienām gan nebūs iespēja visu pārbaudīt, jāgaida brīvdienas.
Rīt pasūtīšu jaunus filtrus un sveces. Gaisa filtrs ļoti netīrs ir.
noperc starta gaazi balonaa (eteris) uz stradajosa dzineja puut virsuuu uz visaam trubinaam utt ja jutisi atskiribu apgriezienos- tad zinasi ka tev suuc gaisu! izskruvee sveces pasties kadas izskataas no apaksas.... ja kada izskatas savadaka neka citas uzraksti man- palidzesu ar padomu.