Krasosana no aerozola +5 temperatura ?
Sveiki, iedodiet padomu. Darbs stav laika apstaklu del, vajag nokrasot no aerozola bez temperatura ir maza. Varu uzsildit pasu aerosolu bet nevaru uzsildit detalu , var krasa turesies ? gradi +5 aptuveni !
E36 2.0 sedan-E36 2.0 coupe-E36 2.0 coupe-E30 1985 sedan-E38 730d -E36 M 2.8 sedan -E36 compact
Krāso tik nost, tāpat ar airosolu ir pilnīgs gateris, kāda starpība +5 vai +25, tāpat galīgs gemorojs sanāks.
uzsildi aireoselu 200 grādu temperatūrā 10 min, tad nekas nelips nost.
Tikai nofilmē to visu procesu
Kāda ieteicama krāsošanas temperatūra ir uzdrukāta uz flakona?
+5 liekas ok, ilgāk kaltīs, tikai.
Kāda ieteicama krāsošanas temperatūra ir uzdrukāta uz flakona?
+5 liekas ok, ilgāk kaltīs, tikai.
vislabāk lai šito nofilmētrakaiszinatnieks rakstīja:uzsildi aireoselu 200 grādu temperatūrā 10 min, tad nekas nelips nost.
labak uzsildi bishku baloninu un tad kraso, 100 reizi ta daritsSasha009 rakstīja:Sveiki, iedodiet padomu. Darbs stav laika apstaklu del, vajag nokrasot no aerozola bez temperatura ir maza. Varu uzsildit pasu aerosolu bet nevaru uzsildit detalu , var krasa turesies ? gradi +5 aptuveni !
Sildīt baloniņu kas ir zem spiediena? labāk nevajag tādas muļķības stāstīt, kāds vēl to uztvers nopietni un paliks bez pirkstiem.
Piekrītu. Vislabāk uz kādām 30 sekundēm iemest krāsnī. Sasist ātri un efektīvi. Pēc tam klājas labāk kā ar pistoli.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Dabiskā atlase.Agris36 rakstīja:Sildīt baloniņu kas ir zem spiediena? labāk nevajag tādas muļķības stāstīt, kāds vēl to uztvers nopietni un paliks bez pirkstiem.
Slēpts saturs: Parādīt
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
E36 2.0 sedan-E36 2.0 coupe-E36 2.0 coupe-E30 1985 sedan-E38 730d -E36 M 2.8 sedan -E36 compact
Krāsošanai optimāla temp būs ap 21 grādiem, krāsot ar flakoniņu ir tāpat kā remontēt pulksteni ar āmuru.
Viņš jau nepadalijās ar infu ko grib krāsot.... A mošk suportu....
+5 it kā skaitās pats minimums. Labāk jau pagaidi, lai paliek siltāks :) Ja runa iet par tiem baloniņiem kur krāsu iepilda krāsu veikalā, varbūt nesanāks kā no pulverizatora, bet noslīpēs, nopulēs un neviens nepateiks no baloniņa, ar pirkstu vai vel ko ir krāsots. Lielākajam vairumam gan jau tāpat ir lētie pulverizatori, kuri ar baigo kvalitāti no tā baloniņa neatšķirsies. Galvenais lai rokas aug pareizi!
Balonu obligāti ir jāuzsilda, vislabākais variants siltā ūdenī, un ik pa brīdim jāsakrata, lai krāsa dabū uzsilt. Ja detaļa būs auksta vieglāk uztaisīt "paķoku".
Ar balonu var nokrāsot, arī lielas detaļas, tikai jābūt lielai pacietībai un taisnākām rokām, nekā ierindas pilsonim.
Ar balonu var nokrāsot, arī lielas detaļas, tikai jābūt lielai pacietībai un taisnākām rokām, nekā ierindas pilsonim.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Lielakai daļai foruma nāsis krāsotas ar balonu
Nerunāju tagad par tieši mašīnas detaļām, bet daži cilvēki ar taisnām rokām tiešām labi nokrāso kko ar flakonu, cik tas pēctam ir noturīgi utt nezinu...
Man sliekšņus uzlikas tīri ok sanāca, ja neskaita to, ka vienai pusei lakas par maz, nevar pat tā baigi pateikt, ka ar baloniņu.
Bet nu +5, es laikam nekrāsotu, jo kaut kad ārā bija +8 un lētā melnā krāsa uz nāsim palika pelēki matēta.
Bet nu +5, es laikam nekrāsotu, jo kaut kad ārā bija +8 un lētā melnā krāsa uz nāsim palika pelēki matēta.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tie,kas stāsta ,ka ar baloniņu nevar nokrāsot nesūda ,vienkārši to nejēz darīt,un kur nu vēl ar kompresora palīdzību to veikt,jo tas ir reāli sarežģītāk man ir iespēja ar kompresoru pūst,bet ertāk izvēlos balonus iepildīt krāsu bodē,tas vienkarši ir ērtāk,ja virsbūvei,gatavos būvmateriālu gan nevajag,sūdīgi pūšas ,turas jau ,bet nu patīkamāk ar pildīto pūst. plus piecos grādos turēsies,ilgi kaltīs,bet var nokrāsot mierīgi,ja tā ir virsbūves detaļa,tad mošk labāk siltāku pagaidīt,ja ne,tad pūt tikai un būs ok.