Kad vajag regulēt savirzi?
Kad vajag regulēt savirzi?
Padomi un atklāsme no SAVIRZE.LV Bojājumi, kam nepieciešama regulēšana
Iemesli, kad vajag regulēt savirzi, savērsumu
Automašīna novirzās, braucot pa labi vai pa kreisi.
Iemesli: vienas ass riteņu atšķirīgs savērsums; vienas ass riteņu atšķirīgi nolieces leņķi. Iespējami arī citi bojājumi, kas tieši neskar riteņu montāžas leņķu regulējumu. Ja riteņu montāžas leņķi ir noregulēti, bet automašīna joprojām uzvedas neparasti, jāmēģina samainīt vietām riteņus.
Stūres pozīcija nesakrīt ar automobiļa trajektoriju.
Tā parasti notiek pēc uzbraukšanas šķērslim vai pēc avārijas, vai arī detaļu nodiluma dēļ sakarā ar automašīnas lielo nobraukumu.
Iemesli: palielinātas mehāniskas atstarpes priekšējās piekares un stūres mehānisma elementos; riteņi izlīdzināti, stūrei atrodoties nepareizā stāvoklī; priekšējie riteņi nav noregulēti atbilstīgi simetrijas asij.
Grūti pagriezt stūri stāvvietā.
Iemesli: pagrieziena tapas garenvirziena nolieces pārlieku liels leņķis; pagrieziena tapas nepareiza garenvirziena noliece; pārlieku lieks savērsuma leņķis.
Automobiļa stūres mehānismam kustībā ir pārlieku liels vai mazs gājiens.
Iemesls: nepareizs garenvirziena nolieces leņķis.
Palielināts riepu protektora nodilums.
Iemesli: neapmierinoši savirzes raksturlielumi (izpaužas kā protektora iekšējo vai ārējo malu zāģveida nodilums); savērsuma leņķis ir neapmierinošs (ja abām vai vienai riepai ir raksturīgi palielināts nodilums viena sānā).
Svilpieni pagrieziena laikā (bieži sastopama parādība “klasikai”).
Iemesli: ar pareiziem montāžas leņķiem nepareizi uzlikts stūres rats. Tātad stūres vilces ir dažāda garuma. Jebkura nejauša vai negaidīta iedarbība uz stūres mehānismu – uzsitiens pret šķērsli uz ceļa vai stieņa (kloķa), stūres savilcējstieņa uzgaļu, sailentbloku, lodbalstu nomaiņa utt.
Informācija
Riepu novietojuma leņķu regulēšana saskaņā ar normatīviem jāveic pēc 10 – 15 tūkstošu kilometru nobraukuma, kā arī pēc virsbūves priekšējās daļas un piekares remontdarbiem. Tomēr gadās situācijas un bojājumi, kad jāregulē arī riteņu montāžas leņķus. Par to arī parunāsim. Visupirms atgādināsim, ka automašīnām ar pilnpiedziņu, kā arī ar neatkarīgu vai daļējo neatkarīgu aizmugures piekari riteņu montāžas leņķi jāregulē arī uz aizmugures ass.
--------------------------------------------------------------------------------
Vispirms novērsiet bojājumu
Regulēt riteņu montāžas leņķus, ja lodbalsti vai stūres savilcējstieņi ir nodiluši – ir laika un naudas tērēšana. Jo pēc defektu novēršanas visas operācijas nāksies veikt atkārtoti. Tāpēc sākumā jāpārbauda piekares un stūres mehānisma stāvoklis.
Kam uzticēt regulēšanu.
Kārtīgs speciālists pirms darba uzsākšanas noteikti pārbaudīs spiedienu riepās un atspiedīs piekari, pēc kārtas uzspiežot uz priekšējo un aizmugures balststieni. Tomēr šāda atspiešana ir tikai puse no pasākuma.
Mērījumu precizitātei svarīgi zināt, kad stends pēdējo reizi kalibrēts. Informācijas nolasīšanas sensori ir diezgan smalkas iekārtas, kas ekspluatācijas procesā tiek kratītas vai nomestas uz grīdas u.c. Saskaņā ar normatīviem stendam vismaz divas reizes gadā (nepieciešamības gadījumā pat biežāk) jāveic speciāla regulēšana.
Savirzi-savērsumu iespējams veikt arī uz bedres, bet modernajam datorizētajam stendam jābūt aprīkotam ar speciālu pacēlāju ar pagriežamiem diskiem un/vai peldošo platformu. Principā bedre ir drošāka. Jebkurš pacēlājs ir dažādu šarnīru un locīklu savienojums, kuri mēdz izkustēties un nobīdīties.
Ja Jūs labi izjūtat savu automašīnu, tad pēc izbraukšanas no boksa uzreiz sapratīsiet, ka esat bijis pie laba meistara. Pareizi noregulēts automobilis brauc tā, it kā tam būtu atgriezta jaunība!
informāciju var lietot tikai ar SHOD.LV un SAVIRZE .LV linkiem:
Avots: http://SHOD.LV , http://SAVIRZE.LV http://facebook.com/savirze
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 9872_o.jpg
tik sarezgiti uzrakstiji ka lasot mele mezgas pilnigi, visu to vareja ari uzrakstit saprotamak un parastam cilvekam nebus jalauza galva par daziem tiem nesaprotajamiem vardiem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Savirzi jātaisa:
*Pēc ritošās daļas remonta
*Ja ir sadilušas iekšmalas
*Nestāv taisnā pozīcijā stūre, kad taisni brauc
*Auto velk uz sānu
*Vēlams profilaktiski reizi gadā (pirms liekam ziemenes)
*Pēc ritošās daļas remonta
*Ja ir sadilušas iekšmalas
*Nestāv taisnā pozīcijā stūre, kad taisni brauc
*Auto velk uz sānu
*Vēlams profilaktiski reizi gadā (pirms liekam ziemenes)
drizak nevis tikai ieksmalas, bet ari armalas vai vispar pastiprinati dilst riepas utt ka ari ja auto ir nevadams
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kautvai sāni, bet dzīvē dilst iekšmalasnuugjis rakstīja:drizak nevis tikai ieksmalas, bet ari armalas vai vispar pastiprinati dilst riepas utt ka ari ja auto ir nevadams
Sent from my iPhone using Tapatalk
ieksmalas dilst tad ja rati stav loti vala, armalas dilst ja rati stav loti daud ciet, citreiz viena vai otra gadijuma dilst vnk visa riepaValtmeikers rakstīja:Kautvai sāni, bet dzīvē dilst iekšmalasnuugjis rakstīja:drizak nevis tikai ieksmalas, bet ari armalas vai vispar pastiprinati dilst riepas utt ka ari ja auto ir nevadams
Sent from my iPhone using Tapatalk
ĻOTI daudz nevajag! Vienkārši ja riteņi stāv vairāk pieļaujāmās normas robežos - Tas Jau var ietekmēt uz nodilumu!nuugjis rakstīja:ieksmalas dilst tad ja rati stav loti vala, armalas dilst ja rati stav loti daud ciet, citreiz viena vai otra gadijuma dilst vnk visa riepaValtmeikers rakstīja:Kautvai sāni, bet dzīvē dilst iekšmalasnuugjis rakstīja:drizak nevis tikai ieksmalas, bet ari armalas vai vispar pastiprinati dilst riepas utt ka ari ja auto ir nevadams
Sent from my iPhone using Tapatalk
A kā ir tad, ja stūre uzlikta nepareizi(T.i piemēram par vienu zobiņu uz labo pusi) Un es aizbraucu uz savirzes regulēšanu?
Meistars pieregulē riteņus pie stūres?
Meistars pieregulē riteņus pie stūres?
A kā ir tad, ja stūre uzlikta nepareizi uz 100 robiņiem un vispār saregulēt nevar... kopumā TGAM!I'm_Infinite rakstīja:A kā ir tad, ja stūre uzlikta nepareizi(T.i piemēram par vienu zobiņu uz labo pusi) Un es aizbraucu uz savirzes regulēšanu?
Meistars pieregulē riteņus pie stūres?
d[-_-]b
Tas būtu bijis mans nākamais jautājums.Dj Plosky rakstīja:A kā ir tad, ja stūre uzlikta nepareizi uz 100 robiņiem un vispār saregulēt nevar... kopumā TGAM!I'm_Infinite rakstīja:A kā ir tad, ja stūre uzlikta nepareizi(T.i piemēram par vienu zobiņu uz labo pusi) Un es aizbraucu uz savirzes regulēšanu?
Meistars pieregulē riteņus pie stūres?
ja klients pats neiedomajas pateikt ka skibi sture uzlikta un vai nevar uzlikt pareizi tad ieliek pec stures, sanak uz vienu pusi vairak varesi izgriest, personigi es visiem sportistiem meru reikai abus galus un pec ta vados pectam, parliekot sturi un ieliekot ratus
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tas arī ir viss pareizākais variants!nuugjis rakstīja:ja klients pats neiedomajas pateikt ka skibi sture uzlikta un vai nevar uzlikt pareizi tad ieliek pec stures, sanak uz vienu pusi vairak varesi izgriest, personigi es visiem sportistiem meru reikai abus galus un pec ta vados pectam, parliekot sturi un ieliekot ratus
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nolikt reiku tieši pa vidu, tad nolikt stūri taisni pa vidu pēc reikas un tikai tad regulēt pašus riteņus.
Diemžēl daudzās vietaas tā nedaraValtersD rakstīja:Tas arī ir viss pareizākais variants!nuugjis rakstīja:ja klients pats neiedomajas pateikt ka skibi sture uzlikta un vai nevar uzlikt pareizi tad ieliek pec stures, sanak uz vienu pusi vairak varesi izgriest, personigi es visiem sportistiem meru reikai abus galus un pec ta vados pectam, parliekot sturi un ieliekot ratus
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nolikt reiku tieši pa vidu, tad nolikt stūri taisni pa vidu pēc reikas un tikai tad regulēt pašus riteņus.
Kartejais krievs. Nah ta bilde krieviski? Tik Tupi ka iztulkot nevar te ir latvija un parsvara latviesi. Kaut angliski samocijiet. Pazistu dzeku kas ar parastu stieni un bidmeru saregule atrak pa jusu visam nanotehnalogijam.savirze rakstīja:Kad vajag regulēt savirzi?Padomi un atklāsme no SAVIRZE.LV
Bojājumi, kam nepieciešama regulēšana
Iemesli, kad vajag regulēt savirzi, savērsumu
Automašīna novirzās, braucot pa labi vai pa kreisi.
Iemesli: vienas ass riteņu atšķirīgs savērsums; vienas ass riteņu atšķirīgi nolieces leņķi. Iespējami arī citi bojājumi, kas tieši neskar riteņu montāžas leņķu regulējumu. Ja riteņu montāžas leņķi ir noregulēti, bet automašīna joprojām uzvedas neparasti, jāmēģina samainīt vietām riteņus.
Stūres pozīcija nesakrīt ar automobiļa trajektoriju.
Tā parasti notiek pēc uzbraukšanas šķērslim vai pēc avārijas, vai arī detaļu nodiluma dēļ sakarā ar automašīnas lielo nobraukumu.
Iemesli: palielinātas mehāniskas atstarpes priekšējās piekares un stūres mehānisma elementos; riteņi izlīdzināti, stūrei atrodoties nepareizā stāvoklī; priekšējie riteņi nav noregulēti atbilstīgi simetrijas asij.
Grūti pagriezt stūri stāvvietā.
Iemesli: pagrieziena tapas garenvirziena nolieces pārlieku liels leņķis; pagrieziena tapas nepareiza garenvirziena noliece; pārlieku lieks savērsuma leņķis.
Automobiļa stūres mehānismam kustībā ir pārlieku liels vai mazs gājiens.
Iemesls: nepareizs garenvirziena nolieces leņķis.
Palielināts riepu protektora nodilums.
Iemesli: neapmierinoši savirzes raksturlielumi (izpaužas kā protektora iekšējo vai ārējo malu zāģveida nodilums); savērsuma leņķis ir neapmierinošs (ja abām vai vienai riepai ir raksturīgi palielināts nodilums viena sānā).
Svilpieni pagrieziena laikā (bieži sastopama parādība “klasikai”).
Iemesli: ar pareiziem montāžas leņķiem nepareizi uzlikts stūres rats. Tātad stūres vilces ir dažāda garuma. Jebkura nejauša vai negaidīta iedarbība uz stūres mehānismu – uzsitiens pret šķērsli uz ceļa vai stieņa (kloķa), stūres savilcējstieņa uzgaļu, sailentbloku, lodbalstu nomaiņa utt.
Informācija
Riepu novietojuma leņķu regulēšana saskaņā ar normatīviem jāveic pēc 10 – 15 tūkstošu kilometru nobraukuma, kā arī pēc virsbūves priekšējās daļas un piekares remontdarbiem. Tomēr gadās situācijas un bojājumi, kad jāregulē arī riteņu montāžas leņķus. Par to arī parunāsim. Visupirms atgādināsim, ka automašīnām ar pilnpiedziņu, kā arī ar neatkarīgu vai daļējo neatkarīgu aizmugures piekari riteņu montāžas leņķi jāregulē arī uz aizmugures ass.
--------------------------------------------------------------------------------
Vispirms novērsiet bojājumu
Regulēt riteņu montāžas leņķus, ja lodbalsti vai stūres savilcējstieņi ir nodiluši – ir laika un naudas tērēšana. Jo pēc defektu novēršanas visas operācijas nāksies veikt atkārtoti. Tāpēc sākumā jāpārbauda piekares un stūres mehānisma stāvoklis.
Kam uzticēt regulēšanu.
Kārtīgs speciālists pirms darba uzsākšanas noteikti pārbaudīs spiedienu riepās un atspiedīs piekari, pēc kārtas uzspiežot uz priekšējo un aizmugures balststieni. Tomēr šāda atspiešana ir tikai puse no pasākuma.
Mērījumu precizitātei svarīgi zināt, kad stends pēdējo reizi kalibrēts. Informācijas nolasīšanas sensori ir diezgan smalkas iekārtas, kas ekspluatācijas procesā tiek kratītas vai nomestas uz grīdas u.c. Saskaņā ar normatīviem stendam vismaz divas reizes gadā (nepieciešamības gadījumā pat biežāk) jāveic speciāla regulēšana.
Savirzi-savērsumu iespējams veikt arī uz bedres, bet modernajam datorizētajam stendam jābūt aprīkotam ar speciālu pacēlāju ar pagriežamiem diskiem un/vai peldošo platformu. Principā bedre ir drošāka. Jebkurš pacēlājs ir dažādu šarnīru un locīklu savienojums, kuri mēdz izkustēties un nobīdīties.
Ja Jūs labi izjūtat savu automašīnu, tad pēc izbraukšanas no boksa uzreiz sapratīsiet, ka esat bijis pie laba meistara. Pareizi noregulēts automobilis brauc tā, it kā tam būtu atgriezta jaunība!
informāciju var lietot tikai ar SHOD.LV un SAVIRZE .LV linkiem:
Avots: http://SHOD.LV , http://SAVIRZE.LV http://facebook.com/savirze
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 9872_o.jpg
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
tu, patriot, labāk iemācies lielo burtu savai valstij uzrakstīt
+ m3Kraistaps rakstīja:tu, patriot, labāk iemācies lielo burtu savai valstij uzrakstīt
Tā pilnīgi nekur nedara. Es pat nezinu nevienu vietu, kur liek svarus iekšā, ja tas ir nepieciešams. Kad biju iesprindzis uz svaru likšanu, ssā apzvanījos gandrīz visiem piedāvājumiem un visi teica, ka svarus nelieto.edzis rakstīja:Diemžēl daudzās vietaas tā nedaraValtersD rakstīja:Tas arī ir viss pareizākais variants!nuugjis rakstīja:ja klients pats neiedomajas pateikt ka skibi sture uzlikta un vai nevar uzlikt pareizi tad ieliek pec stures, sanak uz vienu pusi vairak varesi izgriest, personigi es visiem sportistiem meru reikai abus galus un pec ta vados pectam, parliekot sturi un ieliekot ratus
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nolikt reiku tieši pa vidu, tad nolikt stūri taisni pa vidu pēc reikas un tikai tad regulēt pašus riteņus.
nu tie svari nav obligati, protams tur pamainas radijumi, jo nosezas masina, bet cik biezi tu parvietojies ar tadu auto?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dreiliņos manuprāt var uztaisīt, ka reiku noliek un tad stūri pārliek, vienīgi tur savirze maksā vairāk kā citur.