Degvielas sūknis
Sveiki.
Lieta tāda, ka laiciņu atpakaļ nodega degvielas sūknis, protams nevilcinoties tika iegādāts lietots vietā, un uzlikts. Tik problēma tāda, ka iespiežot pedāli nedaudz grīdā, lēnām un raustoties kāpj apgriezieni, pie pilna pedāļa vispār slāpst nost. Tad, eksperimentam turpinoties, tika uzlikts cits degvielas sūknis, uz skatu identisks, tik tam jau bija cita problēma, lielā truba kas nāk pie sūkņa, iedarbinot mašīnu sāk laizt garām degvielu, mēģināju cik tik var savilkt bet nekā. Un pirmajam tādas problēmas nav. Varbūt vienkārši nemāku to lietu, bet kas varētu būt pie vainas gan vienā, gan otrā gadijumā ?
Lieta tāda, ka laiciņu atpakaļ nodega degvielas sūknis, protams nevilcinoties tika iegādāts lietots vietā, un uzlikts. Tik problēma tāda, ka iespiežot pedāli nedaudz grīdā, lēnām un raustoties kāpj apgriezieni, pie pilna pedāļa vispār slāpst nost. Tad, eksperimentam turpinoties, tika uzlikts cits degvielas sūknis, uz skatu identisks, tik tam jau bija cita problēma, lielā truba kas nāk pie sūkņa, iedarbinot mašīnu sāk laizt garām degvielu, mēģināju cik tik var savilkt bet nekā. Un pirmajam tādas problēmas nav. Varbūt vienkārši nemāku to lietu, bet kas varētu būt pie vainas gan vienā, gan otrā gadijumā ?
FiltrsGwido rakstīja:Sveiki.
Lieta tāda, ka laiciņu atpakaļ nodega degvielas sūknis, protams nevilcinoties tika iegādāts lietots vietā, un uzlikts. Tik problēma tāda, ka iespiežot pedāli nedaudz grīdā, lēnām un raustoties kāpj apgriezieni, pie pilna pedāļa vispār slāpst nost. Tad, eksperimentam turpinoties, tika uzlikts cits degvielas sūknis, uz skatu identisks, tik tam jau bija cita problēma, lielā truba kas nāk pie sūkņa, iedarbinot mašīnu sāk laizt garām degvielu, mēģināju cik tik var savilkt bet nekā. Un pirmajam tādas problēmas nav. Varbūt vienkārši nemāku to lietu, bet kas varētu būt pie vainas gan vienā, gan otrā gadijumā ?
Ciet.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Man bija arī tāda pati problēma ka pēc sūkņu maiņas tecēja degviela tur pie sūkņa. Manā gadījumā atšķīrās paši sūkņi. Pavēro uzmanīgi vai neatškiras tie pipļuki(nezinu kā nosaukt ) kur tu liec virsū abas degvielas trubiņas. Tāpēc ka ja nemaldos Vanos dzinējiem ir savādaki sūkņi un dēļ tā tu nevari kārtīgi un līdz galam uzlikt vienu no trubām kas pēctam laiž degvielu garām.
Nu ir ta ka m42b18 un viens suknis nodega pec tam nomainiju citu ari itka no IS, tas slikti pumpe un ka jau rakstiju. Un tad no 1.6 dabuju tadu pasu sukni un izlida otra problema. Bet meginasu nomainit to filtru.
ir feL sukni un PreL tie ar var atskirties
Kāds ir meiģinājis ielikt 044 e36 bākā ? Vai 255l/h to semisport sūkni ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Un vieni ir zila krasa un otri balti ???LAKIKS rakstīja:ir feL sukni un PreL tie ar var atskirties
99% pietiek ar labu/jaunu stock sūkni.ValtersZ rakstīja:Kāds ir meiģinājis ielikt 044 e36 bākā ? Vai 255l/h to semisport sūkni ?
044 ir inlane sūknis, protams,var iebāzt oem sūkņa korpusā, bet komfortablāk tas sūknis jutīsies horizontāli.
Vārdu sakot nav vērts, ja vien nav turbo projekts, ko stocks nespēj pabarot
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu Sīīkais,gan Vītols un arī Dainis teica Liec no TT turbo vai 044 vai ķīnieti 044.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !