E36-70cc final edišen
BMW 316 1994. gads, samoablau metallic. Kā jau daudzi zin, tiku pie šī auto maiņas ceļā pret e46 323ci un piemaksu man, kādu mēnesi atpakaļ, iepriekš biju vizinājies ar vairākām citām žurkām, tiesa gan visas bija vai nu 325 vai vismaz iekšā bija m50b25 izņemot auto ar ko bija paredzēts nobraukt ziemu un atstāt kautkur,kurš arī bija mans vienīgais e36 sedans mūžā . Šeit bildes no dažām:
1. žurka kas kādreiz piederēja useram Vitaly, 325i ar m50tub25 metināto diffu un prieka sviru, tas pa lielam bija auto par kuru bija pilnīgi vienalga jo vienā vakarā ceļot augšā uz ielas lai samainītu riepas abās pusēs ielūza slieksnis, sapratu ka nav vērts viņu vairs žēlot, lociju,mociju, līdz beidzās TA un tagad cik zinu viņa mētājas juglā ar nošķeltu sānu, laikam stabā.lv pēc šīs metu mieru ielu huligānismam un jaunības trakumiem ar visu to ālēšanos pa naktīm, satiksmē pa ielām utt.
tad nāca prāta aptumsums un nemiers pēc daily traktora e39 iegādājos kautko ļoti līdzīgu pirmajai, tikai jau nedaudz jaudīgāku. 318is ar m50b25 ar audi sprauslām, kautkādu tur virpoto droseli cik atceros, uzstādiju m54b30 sadaleni, 3,45 metināto un likās ka vairāk neko pagaidām nevajag, jo bija rudens, nobraucu ar to auto kādus 3 mēnešus un arī nafig pārdevu, jo kuzavs viss bija nošķaidīts, tika taranēts viss ko vien var, apmales, borģuri, koki, krūmi un arī siena daudziem zināmajā elkor plaza spotā. Nākošais - par diezgan smieklīgu cenu sanāca ieķert oem 325i kupeju ar diezgan sagurušu dzinēju, ķīnas lampām, r15 diskiem un e46 stūri, saliku visu pa vietām, oem lampas, atdzīvināju motoru uzliku smukus diskus un notirgoju, jo īsti nebija vēlmes arī gar šo kupejas kuzavu krāmēties, jo bija šādi tādi defekti, nekas traks, bet grīda jau metināta, sliekšņu vietas priekšā švakas, vārīti, karoč nestāvēja uz to auto vienkārši, gribēju sedanu. tad ilgi jo ilgi meklēju sedanu, apskatīju vairākus, neviens neatbilda prasībām, kautgan tās bija pavisam minimālas un pieticīgas, pārspļāvu 3 reizes pār plecu un sapratu vajag kupeju atpakaļ, lūdzu te viņa ir, un šī ir uz palikšanu, lai velns nogrābstās bet šeit jau ir salikti tik daudz nervi,un vel tik daudz gaida priekšdienās, ka vienkārši nespēšu to pārdzīvot ja ņemšu un atdošu par viņas reālo vērtību šobrīd.
No komplektācijas sākumā cik zinu nav bjiis nekas, kautkādi ļevie benķi pedo lillā krāsā, pulkstenis utt par cik bijis nabaga 316i. Tagad nācis klāt 18pogu obc, fl panelis, melnie griesti un moš vel kautkas, neatceros tagad.
Iekšā stāv pilnīgi nosprādzis un nepareizi ielikts m52b20, kompresija tāda ka turbīnu mierīgi var likt virsū un neuztraucoties pūst 1bar, kāds arī bija mērķis ja nebūtu 1cyl misfire visu laiku dēļ kompresijas 6bar
Auto arī ticis pie landcruizera amiņiem aizmugurē, kuri stāv tikai pagaidām jo iepriekš ar metināto braucot dirsa lēkāja vienkārši. sakrāsoti apmaļu diski pirmais tālais izbrauciens uz laukiem rekur ar seeingmanu 2 dienas sēdējām laika bedrē un centāmies saprast kas tur nafig ir salikts tā ka neiet galīgi, neiet ne zondes, ne gmm kurš bija uzlikts no b25/b28 un fiziski vienkārši nespēj nobarot to dzinēju ar nepieciešamo gaisa masas daudzumu. Nolēmu ka nafig, pat eļļu tam sūdam nemainīšu un braukšu kamēr saņemšos izraut ārā un ielikt M52tub28.
Meklēju arī dzīvu single vanos 2.8, bet tādu atrast ir neiespējami, vai nu cena kosmosā, vai dzinējs mēsls. Vakar meetā parunājot ar Jānis.P nolēmu par visiem 100% ka metīšu iekšā double vanosu, jo iepriekš ar tādiem ir bijusi saskarsme, pirmkārt ceļ patīkamāk un vieglāk atrast kā parasto single vanos.
Laiku atpakaļ iegādājos arī disku bremžu tiltu , kuru pa pusei esmu izjaucis, lai satīrītu, saliktu visu pa smuko un tad tikai krautu virsū. Diagnostika uzrādija sadalenes devēju, nopirku no aquantusa pa piečuku strādājošu, iepriekšējais pie viņa pirktais izrādijās šitāds
nopirkts un nokrāsots arī viens spārns, vel jādabū otrs, tad jau varēs mest virsū abus reizē. Baigi neko lielīties negribu bet cik noprotat auto tiek gatavots ļoti lēnā garā tādam pašam mērķim kā pirmais. :lol
Takā pērkat un sūtat detaļas no Driftworks, lai varu ātrāk iecelt 2.8, savādāk 2.0 galīgi nespolē
1. žurka kas kādreiz piederēja useram Vitaly, 325i ar m50tub25 metināto diffu un prieka sviru, tas pa lielam bija auto par kuru bija pilnīgi vienalga jo vienā vakarā ceļot augšā uz ielas lai samainītu riepas abās pusēs ielūza slieksnis, sapratu ka nav vērts viņu vairs žēlot, lociju,mociju, līdz beidzās TA un tagad cik zinu viņa mētājas juglā ar nošķeltu sānu, laikam stabā.lv pēc šīs metu mieru ielu huligānismam un jaunības trakumiem ar visu to ālēšanos pa naktīm, satiksmē pa ielām utt.
tad nāca prāta aptumsums un nemiers pēc daily traktora e39 iegādājos kautko ļoti līdzīgu pirmajai, tikai jau nedaudz jaudīgāku. 318is ar m50b25 ar audi sprauslām, kautkādu tur virpoto droseli cik atceros, uzstādiju m54b30 sadaleni, 3,45 metināto un likās ka vairāk neko pagaidām nevajag, jo bija rudens, nobraucu ar to auto kādus 3 mēnešus un arī nafig pārdevu, jo kuzavs viss bija nošķaidīts, tika taranēts viss ko vien var, apmales, borģuri, koki, krūmi un arī siena daudziem zināmajā elkor plaza spotā. Nākošais - par diezgan smieklīgu cenu sanāca ieķert oem 325i kupeju ar diezgan sagurušu dzinēju, ķīnas lampām, r15 diskiem un e46 stūri, saliku visu pa vietām, oem lampas, atdzīvināju motoru uzliku smukus diskus un notirgoju, jo īsti nebija vēlmes arī gar šo kupejas kuzavu krāmēties, jo bija šādi tādi defekti, nekas traks, bet grīda jau metināta, sliekšņu vietas priekšā švakas, vārīti, karoč nestāvēja uz to auto vienkārši, gribēju sedanu. tad ilgi jo ilgi meklēju sedanu, apskatīju vairākus, neviens neatbilda prasībām, kautgan tās bija pavisam minimālas un pieticīgas, pārspļāvu 3 reizes pār plecu un sapratu vajag kupeju atpakaļ, lūdzu te viņa ir, un šī ir uz palikšanu, lai velns nogrābstās bet šeit jau ir salikti tik daudz nervi,un vel tik daudz gaida priekšdienās, ka vienkārši nespēšu to pārdzīvot ja ņemšu un atdošu par viņas reālo vērtību šobrīd.
No komplektācijas sākumā cik zinu nav bjiis nekas, kautkādi ļevie benķi pedo lillā krāsā, pulkstenis utt par cik bijis nabaga 316i. Tagad nācis klāt 18pogu obc, fl panelis, melnie griesti un moš vel kautkas, neatceros tagad.
Iekšā stāv pilnīgi nosprādzis un nepareizi ielikts m52b20, kompresija tāda ka turbīnu mierīgi var likt virsū un neuztraucoties pūst 1bar, kāds arī bija mērķis ja nebūtu 1cyl misfire visu laiku dēļ kompresijas 6bar
Auto arī ticis pie landcruizera amiņiem aizmugurē, kuri stāv tikai pagaidām jo iepriekš ar metināto braucot dirsa lēkāja vienkārši. sakrāsoti apmaļu diski pirmais tālais izbrauciens uz laukiem rekur ar seeingmanu 2 dienas sēdējām laika bedrē un centāmies saprast kas tur nafig ir salikts tā ka neiet galīgi, neiet ne zondes, ne gmm kurš bija uzlikts no b25/b28 un fiziski vienkārši nespēj nobarot to dzinēju ar nepieciešamo gaisa masas daudzumu. Nolēmu ka nafig, pat eļļu tam sūdam nemainīšu un braukšu kamēr saņemšos izraut ārā un ielikt M52tub28.
Meklēju arī dzīvu single vanos 2.8, bet tādu atrast ir neiespējami, vai nu cena kosmosā, vai dzinējs mēsls. Vakar meetā parunājot ar Jānis.P nolēmu par visiem 100% ka metīšu iekšā double vanosu, jo iepriekš ar tādiem ir bijusi saskarsme, pirmkārt ceļ patīkamāk un vieglāk atrast kā parasto single vanos.
Laiku atpakaļ iegādājos arī disku bremžu tiltu , kuru pa pusei esmu izjaucis, lai satīrītu, saliktu visu pa smuko un tad tikai krautu virsū. Diagnostika uzrādija sadalenes devēju, nopirku no aquantusa pa piečuku strādājošu, iepriekšējais pie viņa pirktais izrādijās šitāds
nopirkts un nokrāsots arī viens spārns, vel jādabū otrs, tad jau varēs mest virsū abus reizē. Baigi neko lielīties negribu bet cik noprotat auto tiek gatavots ļoti lēnā garā tādam pašam mērķim kā pirmais. :lol
Takā pērkat un sūtat detaļas no Driftworks, lai varu ātrāk iecelt 2.8, savādāk 2.0 galīgi nespolē
Pēdējais labojis 70cc - 24 Jūl 2016, 12:21, kopā labots 2 reizes.
Tad beidzot būs aparāts uz palikšanu? Prieks dzirdēt.
Kādēļ neapsver m54, vai samest 3.0 strokeri?
Kādēļ neapsver m54, vai samest 3.0 strokeri?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
man ir izjaukts m54 motors, patiesībā pat divi, tik viens aplasīts ļoti jau, izlasīju Edžas topiku par kosmiskajiem cipariem un izdomāju ka nu nahuj, nevajag man to vienkārši, pa lēto varu iemest m52tu, kapēc to nedarīt, iet viņi pietiekoši ok. Autiņš ir uz palikšanu jā, ja nu vienīgi kāds man viņu neizdomās nozagt, nodedzināt vai sazin ko vel.r3served rakstīja:Tad beidzot būs aparāts uz palikšanu? Prieks dzirdēt.
Kādēļ neapsver m54, vai samest 3.0 strokeri?
Izlasīju visu no A-Z, novēlu veiksmi iecerētajos plānos!
P.S.- Domā taisīt solīdo korchu?
P.S.- Domā taisīt solīdo korchu?
Riks* rakstīja:Izlasīju visu no A-Z, novēlu veiksmi iecerētajos plānos!
P.S.- Domā taisīt solīdo korchu?
neko līdzīgu hapo noteikti, parasta zolīda šķērējamā žurka būs, bez kautkādiem ruststyle stabo vijeboniem, Plāni jau baigie, neko tā īsti līdz galam neizstāstiju, bet gribās jau uztaisīt tā ka iespēju robežās varētu beidzot kautkur uzbraukt un beigt trenēties vienreiz, bet arī ja tikšu ar šo rullītī vismaz vienu apli izspiest, būs labi.
Rēali 3sestie ir deficītā, lai taisītu visādus uzmanības trūkuma vijebonus, saprotu katram gribās to savu odziņu, bet jābūt arī robežai!
labu kuzavu atrast ir grūti, vismaz priecājos ka šim auto kuzavs ir dzīvs, lai arī cik tizli neizklausītos, bet tādu kuzavu kam ar drāti neviens nav pieskāries, ir grūti atrast...Riks* rakstīja:Rēali 3sestie ir deficītā, lai taisītu visādus uzmanības trūkuma vijebonus, saprotu katram gribās to savu odziņu, bet jābūt arī robežai!
Negribi pret tuuringu mainīt?
faak pēdējā bildē mans bardaks un rAudi projekta dvižāks bet nu es gaidu kad tur būs normāls dībelis zem kapota!Šitas rūc kā audi 5cylpower
Kādēļ gribēji labāk single vanos 2.8 nveis double vanos uzreiz?
Izlasīju visu jo sākumā līdz beigām, lai veicas. :)
Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Sent From My 18 button OBC Using Tapatalk
Kas dzīvē ir galvenais? Galvenais ir nemīzt, vecīt!
tapēc ka itkā mazāks čakars, tik jāiemet un viss, bet par cik 2.8 single swaps te mums forumā maksā 750eur labāk ieķert double vanosu.Mirror45 rakstīja:Kādēļ gribēji labāk single vanos 2.8 nveis double vanos uzreiz?
Ģirt to nekārtību daļēji es tur sataisiju ar savu krāsošanu
nedaudz no autiņa plānotā setupa kas pagaidām gaida plauktos.
HSD Dualtech amīšī
OBP Victory lockable rocene
Strongflex bukses pusramim, janoperk vel sliekšņu bukskes un jaunas peldošās 4gb
Skaisti, lai veicas ar 2.8 swapu Ko domā stylingam darīt vai atstāsi kā ir?
jr9 diski + CSL tipa astite, tas ari viss..
Izskatās viss
Šo jau kādu laiku noteikti vajadzēs paturēt, ja nevēlies vēl vienu vēstuli no VID
Šo jau kādu laiku noteikti vajadzēs paturēt, ja nevēlies vēl vienu vēstuli no VID
izdomaju ka jaatrada kautkas ari, ka neka skate tuvojas.
nolemu ka jaasaved kartiba visa virspuseja rusa, kamer nav par velu jo auto planots braukt ari pa ziemu.
tika sametinata ari grida, jeb 2 tehniskie korķi aizmetināti. notīrīta skaņas izolācija, par brīnumu rūsas vairāk tur nav. kā arī daudzi zin par manu neveiksmīgo m52 swapu, dzinējs kas tika iegādāts šrotā ar 7bar kompresiju, nu neko darīt swapos nākamo vairāk bildes slinkums likt, bet ir vel daudz. tagad gaidu kārbu, kardānu, un pusasi lai var braukt beidzot, jo izšķīstot reduktoram mistiskā veidā tas viss tika paķerts līdzi.
nolemu ka jaasaved kartiba visa virspuseja rusa, kamer nav par velu jo auto planots braukt ari pa ziemu.
tika sametinata ari grida, jeb 2 tehniskie korķi aizmetināti. notīrīta skaņas izolācija, par brīnumu rūsas vairāk tur nav. kā arī daudzi zin par manu neveiksmīgo m52 swapu, dzinējs kas tika iegādāts šrotā ar 7bar kompresiju, nu neko darīt swapos nākamo vairāk bildes slinkums likt, bet ir vel daudz. tagad gaidu kārbu, kardānu, un pusasi lai var braukt beidzot, jo izšķīstot reduktoram mistiskā veidā tas viss tika paķerts līdzi.
Kur dabūji patriotisko uzlīmi?
šeit vari atrast kko līdzīgu -http://www.stickershop.lv/uzlimes/others/view/2344Riks* rakstīja:Kur dabūji patriotisko uzlīmi?
par cik auto oriģināli ir 316, beidzot savākts tilts ar disku bremzēm, rīt dodās uz renovāciju.
tad piemeklēja šis, rip m52b28.
iegādāts cits dzinējs no e39 un pavērts vaļā uzreiz, lai nav tā kā ar pirmo.
karterī izskatās šitā, dzinējs +/- salikts jau, jaunas sveces utt. jānopērk vel nonvanosa ieplūdes sadalene ko likt izplūdē un jauna 10w60 eļļiņa.
vecais dzinējs kas šobrīd stāv iekšā arī netiks mests laukā, bet tiks ielikti citi virzuuliisi ar klaniem un klokeni un iespejams sedisies ieksaa ziemas misenē, ja nē tad joka pēc uzliks fēnu un iepūtīs kautko nedaudz
es par fēnu uz stock vadības ziemas misenē.