E36-knuts
yo
Beidzot esmu nolēmis uzcept kaut kādu topiku šeit. Nekādās pārlieku sīkās detaļās neiedziļināšos, galvenokārt topiks pašam priekš sevis - sava veida atskaitei, taču bilžu samērā daudz un kaut kāds stāsts tam visam pa vidu arī ir.
Forumu apmeklēju/lasu jau dažus gadus, ar žurkām ņemos arī +/- tikpat ilgi, beidzot tad nu nolēmu arī es šeit kaut ko iepļūtīt. Pa lielam viss dēļ tā, ka sīkāks būdams, regulāri dzenājot nfs un lfs, saslimu ar driftu. Papētot ko, kas un kā, nācās secināt, ka jāņem bļec E36, jo nekas cits ar tādu price/performance vienkārši nav atrodams. Slapjais sapnis protams būtu kāda no Nissan S šasijām, bet nu tur ar studenta budžetu var iet podā norauties.
Tad nu ieķēru padzīvojušu melnu sedanu ar labi ejošu M50B25 bezvanosu.
Ar šo tika nobrauktas, nospolētas 2 vasaras un pārdots čomam.
Tad pēc gadu ilgas pauzes uz ziemu atkal paņēmu sedanu, šoreiz gan pretīgi zaļu, ar M52B25 un LPG
Nobraucu ziemu un kaut kā galīgi nesaskatīju viņā neko vairāk kā stock transportlīdzekli. Nekā reāli laba viņā arī nebija, tapēc atdevu vien tālāk. Tajā pašā dienā aizkratījos uz Kuldīgu (laikam, hz, neatceros) skatīties vēlvienu m50b25 sedanu, tīri dēļ virsbūves, kura izskatījās lieliska. Tāda arī viņa pa lielam bija, taču neejošs motors un izmetams sajūgs mani galīgi nepriecēja, ņemot vērā, ka papildus budžets tā visa labošanai uz esošo brīdi nebija, taču gāzt gribējās uzreiz. Atbraucot atpakaļ uz Rīgu un apskatot vēl dažus lētākā gala lielmotorus sanāca apskatīt M52B28 universāli. Protams kasjaki uz katras detaļas, trūkstošas salona plastmasas, kraukšķīga grīda u.c. herņas, bet no pozitīvās puses bija LPG (atkal ), kaut cik ejošs m52b28, koili, samērā patīkams salons un kaut kādas ekstras arī (liela daļa gan nestrādā ). Pa lielam beigās nodomāju "poh hz gāze " un paņēmu.. FYI lietotāja "e30" ex. auto.
Bildes no iegādes dienas - Kaut kāda salona bilde, vienīgā diemžēl - Kopš iegādes brīža uztaisīta maza apkope (eļļas ar filtriem, sveces) novērsti daži defekti/samainīti sīkumi, sadabūts reduktors 3.4x metināts, pārmetinātas sliekšņiem kabatas, salikts poliuretāns pusrāmī un sliekšņos, uzlikti kaut kādi diski u.c. sīkumi. īsumā - braucu, spolēju un mainu to kas salūzt. Iepriekšējais saimnieks vēl minēja ka esot vienmasas spararats. Pārliecināties par to vēl nav sanācis.
Šomēnes plānoju jau sākt gatavoties skatei, t.i. - došu metināt jaunu grīdu un sliekšņus, samainīt piekarē šo to utt. Par grīdu un sliekšņiem esmu excited.
Uz nākamo sezonu, protams, gribās hidru, cietāku piekari un visur, visur poliuretānu.
Lielos vilcienos tas arī laikam viss, noteikti kaut kas gan ir piemirsies. Pievienoju vēl dažas bildes un ja kādam interesē šeit ir redzami kaut kādi wannabe video - https://www.youtube.com/watch?v=KJmLTiK ... W6V5vo1Dhw
Cheers!
EDIT: Tikko sapratu, ka caur attachements var pievienot tikai 10 bildes vienā post`ā.. oh well..
Beidzot esmu nolēmis uzcept kaut kādu topiku šeit. Nekādās pārlieku sīkās detaļās neiedziļināšos, galvenokārt topiks pašam priekš sevis - sava veida atskaitei, taču bilžu samērā daudz un kaut kāds stāsts tam visam pa vidu arī ir.
Forumu apmeklēju/lasu jau dažus gadus, ar žurkām ņemos arī +/- tikpat ilgi, beidzot tad nu nolēmu arī es šeit kaut ko iepļūtīt. Pa lielam viss dēļ tā, ka sīkāks būdams, regulāri dzenājot nfs un lfs, saslimu ar driftu. Papētot ko, kas un kā, nācās secināt, ka jāņem bļec E36, jo nekas cits ar tādu price/performance vienkārši nav atrodams. Slapjais sapnis protams būtu kāda no Nissan S šasijām, bet nu tur ar studenta budžetu var iet podā norauties.
Tad nu ieķēru padzīvojušu melnu sedanu ar labi ejošu M50B25 bezvanosu.
Ar šo tika nobrauktas, nospolētas 2 vasaras un pārdots čomam.
Tad pēc gadu ilgas pauzes uz ziemu atkal paņēmu sedanu, šoreiz gan pretīgi zaļu, ar M52B25 un LPG
Nobraucu ziemu un kaut kā galīgi nesaskatīju viņā neko vairāk kā stock transportlīdzekli. Nekā reāli laba viņā arī nebija, tapēc atdevu vien tālāk. Tajā pašā dienā aizkratījos uz Kuldīgu (laikam, hz, neatceros) skatīties vēlvienu m50b25 sedanu, tīri dēļ virsbūves, kura izskatījās lieliska. Tāda arī viņa pa lielam bija, taču neejošs motors un izmetams sajūgs mani galīgi nepriecēja, ņemot vērā, ka papildus budžets tā visa labošanai uz esošo brīdi nebija, taču gāzt gribējās uzreiz. Atbraucot atpakaļ uz Rīgu un apskatot vēl dažus lētākā gala lielmotorus sanāca apskatīt M52B28 universāli. Protams kasjaki uz katras detaļas, trūkstošas salona plastmasas, kraukšķīga grīda u.c. herņas, bet no pozitīvās puses bija LPG (atkal ), kaut cik ejošs m52b28, koili, samērā patīkams salons un kaut kādas ekstras arī (liela daļa gan nestrādā ). Pa lielam beigās nodomāju "poh hz gāze " un paņēmu.. FYI lietotāja "e30" ex. auto.
Bildes no iegādes dienas - Kaut kāda salona bilde, vienīgā diemžēl - Kopš iegādes brīža uztaisīta maza apkope (eļļas ar filtriem, sveces) novērsti daži defekti/samainīti sīkumi, sadabūts reduktors 3.4x metināts, pārmetinātas sliekšņiem kabatas, salikts poliuretāns pusrāmī un sliekšņos, uzlikti kaut kādi diski u.c. sīkumi. īsumā - braucu, spolēju un mainu to kas salūzt. Iepriekšējais saimnieks vēl minēja ka esot vienmasas spararats. Pārliecināties par to vēl nav sanācis.
Šomēnes plānoju jau sākt gatavoties skatei, t.i. - došu metināt jaunu grīdu un sliekšņus, samainīt piekarē šo to utt. Par grīdu un sliekšņiem esmu excited.
Uz nākamo sezonu, protams, gribās hidru, cietāku piekari un visur, visur poliuretānu.
Lielos vilcienos tas arī laikam viss, noteikti kaut kas gan ir piemirsies. Pievienoju vēl dažas bildes un ja kādam interesē šeit ir redzami kaut kādi wannabe video - https://www.youtube.com/watch?v=KJmLTiK ... W6V5vo1Dhw
Cheers!
EDIT: Tikko sapratu, ka caur attachements var pievienot tikai 10 bildes vienā post`ā.. oh well..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Hello
Labs gazejamais aparats, uz prieksu kust un ziema silti!
Keep up the good work
Labs gazejamais aparats, uz prieksu kust un ziema silti!
Keep up the good work