Elwiz driftvāgens
BMW e36 1996.gada 328i coupe arcticsilver
Forumā esmu jau no tiem laikiem, kad bijām tikai saujiņa, bet neuzskatīju, ka ir vērts rakstīt par to, ka esmu nomainījis eļļu vai novērsis rūsu (no offense to others).
Tagad reāli ir ko pastāstīt, bet nu sāksim ar sākumu -
Dzimis 2.8i, sākotnēji automāts, iegādājos 2011.gada sākumā -
Sākotnēji jau komplektācija bija salīdzinoši laba - facelift, lai gan spārni bija pfl, digitālā klima, baltas ādas salons ar apsildi un individual apšuvumiem, mazais obc, oem M3 spoguļi, priekšējais M buferis oem, pakaļējais stock buferis ar m pakas difuzoru (ne protuning, bet oem ), ķekavas sliekšņu uzlikām , virsbūve bija ideālā stāvoklī, piekare bija cieta ar sēdinātajām atsperēm, auto jau bija manuālis.
Problēmas sākās ar to, ka slīdēja sajūgs, servisā atklājās, ka bija uzlikts 228mm spararats ar sūdīgu kurvi un disku, tika nomainīts uz 240mm classic divmasnieku ar jaunu disku un kurvi (tnx to Dzanis). Sākotnēji nebija arī LSD, bet classic vienritenis, kas mani neiepriecināja.
Reāli nav bildes no pašiem pirmsākumiem, jo neuzskatīju, ka būtu kas rādāms.
Pirmie upgreidi bija 18 pogu OBC, M50 ieplūdes kolektors un gāzes iekārta, ko varētu saukt par downgreidu , tas bija nepieciešams, jo dzīvoju DE, sākumā izklaidējos ar vienriteni, cik nu tas ir iespējams.
Vēlāk atgriezos LV un turpināju izvirtības - nebija naudas LSD, sametināju reduktoru, vēlāk secināju, ka mašīnu neiet gluži kā vajadzētu, izrādās ir lētās gāzes iekārtas un dārgās, biju ieberzies un man bija uzliktas lētās Valtek sprauslas, kuras dēļ manas regulārās braukšanas bija nokalpojušas un reāli smidzināja gāzi dzinējā nepārtraukti, dzinējs detonēja, negāja un tika lieki karsēts.
Bildes kad atgriezos LV un kurmis style bija cool. Nomainīju sprauslas uz Barakudām, bet dzinēju tas neglāba, tāpēc tika pamazām meklēts cits. Tika atrasts cits m52B28 no e39 1998.gada kompresija cilindros ~13bar, viss ideāli.
Sākotnēji jau dzinējs gāja nesalīdzinoši labāk (swapa tnx Dzanim), tika pekarē svarīgākās bukses nomainītas uz poli.
Prasījās lielāks leņķis, tapēc tika pārbūvētas stupicas un iegādāti e46 plaukti, starpība bija liela.
Uzradās līdzekļi un tika iegādāts 188mm LSD 3.73, pirku kā labi ejošu, bet jau pēc nedēļas sāka slīdēt , pasūtīju šaibas un tika pārlasīts, cita lieta.
Paralēli tika iegādāti classic style5 bbs diski rc090, sapulēti, sakrāsoti, iegādātas riepas.
Secināts, ka ar lielo leņķi riepu iekšmalas tiek pastiprināti noēstas, mēnesi nobraucu un bija jāgriež otrādāk, not cool , skaidrs, ka vajag regulējamos atbalstus, tie tika iegādāti, bet izrādās, ka uz parastajiem amīšiem nav iespējams tos uzlikt, tātad vajag koilas, negribēju TA koilas, jo zināms, ka huiņa, tad nu tika iegādātas Vmaxx ar regulējamu cietību, viss cool, riepas vairāk nedilst.
Pa vidam tam visam bija iegādāti Vader sēdekļi, kuri bija ļoti labi un ērti.
Kādu laiku braucu bez problēmām. Bet tad vajadzēja sev sarežģīt sev dzīvi - mums zināms lietotājs Balcers bija ielicis tirgot M3 reduktoru ar pusasīm un kardānu, kas man likās vilinošs piedāvājums, jo tomēr tas 188mm reduktors mēdza pievilt un reizēm nesabloķēt, bet 210mm lsd neesot tādas problēmas (tantes runā), tika iegādāts, savu rekutoru ātri pārdevu, jo bija tiešam labs.
Protams viss nebija tik gludi, viss sākās ar to ka pusasis neder standarta e36 stupicā , kas man bija jaunums, zvans Balceram, viņš izliekās, ka arī neko nezin, zaibis, (btw noteikti neieteiktu ar viņu jebkad sadarboties), bija nepieciešamas m3 stupicas, par laimi tika veiksmīgi dabūtas, tad izrādās, ka suporti un rocene arī atšķiras (just kill me), atpakaļ ceļa nav, jo 188m reduktors jau pārdots. Tika risināti arī šie jautājumi. Sākotnēji reduktors bija 3.23, bet tika nomainīta attiecība uz 3.46, jo 3.73 neapmierināja (2.robs pa īsu, 3.robs pa garu), remonta procesā tika secināts, ka ir no rokas veidotas daļas reduktoram un arī, ka trūkst vajadzīgas daļas, tika atkal zvanīts Balceram, bet protams, viņš atkal neko nezināja. Ideāli.
Long story short tika viss atrisināts un nomainīts, pateicoties prasmīgam meitaram - Dzanim.
Ja kādam interesē darīt kaut ko tādu, tad - DON'T!!! Tas izmaksās dārgi. Sākumā viss bija zaibis, līdz tam brīdim, kad ieslēdzās SAFE mode un apgriezieni kāda tikai līdz 5000apg., atkal problēmas - tātad speed sensor kļūda, loģiski - nomainam speed sensoru, bet tas neko nemaina, nomainam vēl vienu, tas arī neko nemaina, zaibis, vnk gribēju iznīcināt automašīnu. Domāju, ka citiem arī bijusi šī sajūta.
Lai ko darītu kļūda nepazūd.
Ir risinājums - piedāvā bosch 413 vadību, nu labi, kapēc gan ne?!? Mainam!!! Pārdodu siemens, likvidēju EWS un ielieku 413. Un patiešām viss izdodas un atkal ir 7000rpm!!!
Tajā pašā laikā tika iegādātas sadalenes M54B30 ieplūdniece un M50 bezvanoss. Ielikām un ieguvām raķeti. Vēl tika sačipota vadība un vnk
Pārdevu vaderus un nopirku e46 elektro beņķus, jo gribēju, lai ir elektriski. (šobrīd protams nožēloju).
Tad bija iespēja iegādāties M3 zirnekli, kuru arī iegādājos un starpība bija krietni jūtama. Plus tika iegādāta lielāka ieplūdes drosele. Protams, pa vidu ir veikti vēl simts upgreidi, bet neuzskatu, ka tos ir vērts pieminēt. Vienā brīdī bija piedāvājums iegādāties style5 diskus dažādplatuma 8J un 9J, ilgi nedomājot tika iegādāti, long story short pārdevu vienādplatuma diskus un pārkrāsoju, uzpulēju jaunos dažādplatuma diskus un izbraucu pa nullēm.
Reāli lēti dabūju tos rc 045 diskus. Šo sezon tika pārdots dzinējs bez apkarināmā, bet ar labajām sadalenēm un iegādāts jauns tiko pārlasīts 2.8i dzinējs ar atjaunotu honējumu, jauniem gredzeniem, šālēm, paceltu kompresijas pakāpi 12.5:1 u.t.t., tika pasūtīta individual ieplūdes sadalene, pod catcams, kas ir agresīvāka par m3 sadaleni un izplūdē M50 ieplūdniece as usual, individual čips, m3 zirneklim nopirku termo lentu un tika uzbūvēta custom made izplūde, cold intake ar K&n filtru, vienmasas spararats ~7kg ar M57 kurvi
Rezultātā mašīna iet neiedomājami labi, tiks dzīta uz stendu, lai noskaidrotu cik labi iet.
video - https://www.instagram.com/p/BCnwSUORd7x ... -by=elwijs
https://www.instagram.com/p/BHNia9UjTKR ... -by=elwijs
Bet tas tā - īsumā.
Daudzi zin, kam esmu izgājis cauri, bet vēl vairāk nezin.
Viennozīmīgi varu pateikt, ka laikam nekad netirgošu savu auto, jo tas noteikti nebūtu tā vērts, pa to summu jau būtu sānācis viens m3.
Ieskats kā iet šobrīd - http://foto3.inbox.lv/elwiz/bmw/IMG-5315.mov
Forumā esmu jau no tiem laikiem, kad bijām tikai saujiņa, bet neuzskatīju, ka ir vērts rakstīt par to, ka esmu nomainījis eļļu vai novērsis rūsu (no offense to others).
Tagad reāli ir ko pastāstīt, bet nu sāksim ar sākumu -
Dzimis 2.8i, sākotnēji automāts, iegādājos 2011.gada sākumā -
Sākotnēji jau komplektācija bija salīdzinoši laba - facelift, lai gan spārni bija pfl, digitālā klima, baltas ādas salons ar apsildi un individual apšuvumiem, mazais obc, oem M3 spoguļi, priekšējais M buferis oem, pakaļējais stock buferis ar m pakas difuzoru (ne protuning, bet oem ), ķekavas sliekšņu uzlikām , virsbūve bija ideālā stāvoklī, piekare bija cieta ar sēdinātajām atsperēm, auto jau bija manuālis.
Problēmas sākās ar to, ka slīdēja sajūgs, servisā atklājās, ka bija uzlikts 228mm spararats ar sūdīgu kurvi un disku, tika nomainīts uz 240mm classic divmasnieku ar jaunu disku un kurvi (tnx to Dzanis). Sākotnēji nebija arī LSD, bet classic vienritenis, kas mani neiepriecināja.
Reāli nav bildes no pašiem pirmsākumiem, jo neuzskatīju, ka būtu kas rādāms.
Pirmie upgreidi bija 18 pogu OBC, M50 ieplūdes kolektors un gāzes iekārta, ko varētu saukt par downgreidu , tas bija nepieciešams, jo dzīvoju DE, sākumā izklaidējos ar vienriteni, cik nu tas ir iespējams.
Vēlāk atgriezos LV un turpināju izvirtības - nebija naudas LSD, sametināju reduktoru, vēlāk secināju, ka mašīnu neiet gluži kā vajadzētu, izrādās ir lētās gāzes iekārtas un dārgās, biju ieberzies un man bija uzliktas lētās Valtek sprauslas, kuras dēļ manas regulārās braukšanas bija nokalpojušas un reāli smidzināja gāzi dzinējā nepārtraukti, dzinējs detonēja, negāja un tika lieki karsēts.
Bildes kad atgriezos LV un kurmis style bija cool. Nomainīju sprauslas uz Barakudām, bet dzinēju tas neglāba, tāpēc tika pamazām meklēts cits. Tika atrasts cits m52B28 no e39 1998.gada kompresija cilindros ~13bar, viss ideāli.
Sākotnēji jau dzinējs gāja nesalīdzinoši labāk (swapa tnx Dzanim), tika pekarē svarīgākās bukses nomainītas uz poli.
Prasījās lielāks leņķis, tapēc tika pārbūvētas stupicas un iegādāti e46 plaukti, starpība bija liela.
Uzradās līdzekļi un tika iegādāts 188mm LSD 3.73, pirku kā labi ejošu, bet jau pēc nedēļas sāka slīdēt , pasūtīju šaibas un tika pārlasīts, cita lieta.
Paralēli tika iegādāti classic style5 bbs diski rc090, sapulēti, sakrāsoti, iegādātas riepas.
Secināts, ka ar lielo leņķi riepu iekšmalas tiek pastiprināti noēstas, mēnesi nobraucu un bija jāgriež otrādāk, not cool , skaidrs, ka vajag regulējamos atbalstus, tie tika iegādāti, bet izrādās, ka uz parastajiem amīšiem nav iespējams tos uzlikt, tātad vajag koilas, negribēju TA koilas, jo zināms, ka huiņa, tad nu tika iegādātas Vmaxx ar regulējamu cietību, viss cool, riepas vairāk nedilst.
Pa vidam tam visam bija iegādāti Vader sēdekļi, kuri bija ļoti labi un ērti.
Kādu laiku braucu bez problēmām. Bet tad vajadzēja sev sarežģīt sev dzīvi - mums zināms lietotājs Balcers bija ielicis tirgot M3 reduktoru ar pusasīm un kardānu, kas man likās vilinošs piedāvājums, jo tomēr tas 188mm reduktors mēdza pievilt un reizēm nesabloķēt, bet 210mm lsd neesot tādas problēmas (tantes runā), tika iegādāts, savu rekutoru ātri pārdevu, jo bija tiešam labs.
Protams viss nebija tik gludi, viss sākās ar to ka pusasis neder standarta e36 stupicā , kas man bija jaunums, zvans Balceram, viņš izliekās, ka arī neko nezin, zaibis, (btw noteikti neieteiktu ar viņu jebkad sadarboties), bija nepieciešamas m3 stupicas, par laimi tika veiksmīgi dabūtas, tad izrādās, ka suporti un rocene arī atšķiras (just kill me), atpakaļ ceļa nav, jo 188m reduktors jau pārdots. Tika risināti arī šie jautājumi. Sākotnēji reduktors bija 3.23, bet tika nomainīta attiecība uz 3.46, jo 3.73 neapmierināja (2.robs pa īsu, 3.robs pa garu), remonta procesā tika secināts, ka ir no rokas veidotas daļas reduktoram un arī, ka trūkst vajadzīgas daļas, tika atkal zvanīts Balceram, bet protams, viņš atkal neko nezināja. Ideāli.
Long story short tika viss atrisināts un nomainīts, pateicoties prasmīgam meitaram - Dzanim.
Ja kādam interesē darīt kaut ko tādu, tad - DON'T!!! Tas izmaksās dārgi. Sākumā viss bija zaibis, līdz tam brīdim, kad ieslēdzās SAFE mode un apgriezieni kāda tikai līdz 5000apg., atkal problēmas - tātad speed sensor kļūda, loģiski - nomainam speed sensoru, bet tas neko nemaina, nomainam vēl vienu, tas arī neko nemaina, zaibis, vnk gribēju iznīcināt automašīnu. Domāju, ka citiem arī bijusi šī sajūta.
Lai ko darītu kļūda nepazūd.
Ir risinājums - piedāvā bosch 413 vadību, nu labi, kapēc gan ne?!? Mainam!!! Pārdodu siemens, likvidēju EWS un ielieku 413. Un patiešām viss izdodas un atkal ir 7000rpm!!!
Tajā pašā laikā tika iegādātas sadalenes M54B30 ieplūdniece un M50 bezvanoss. Ielikām un ieguvām raķeti. Vēl tika sačipota vadība un vnk
Pārdevu vaderus un nopirku e46 elektro beņķus, jo gribēju, lai ir elektriski. (šobrīd protams nožēloju).
Tad bija iespēja iegādāties M3 zirnekli, kuru arī iegādājos un starpība bija krietni jūtama. Plus tika iegādāta lielāka ieplūdes drosele. Protams, pa vidu ir veikti vēl simts upgreidi, bet neuzskatu, ka tos ir vērts pieminēt. Vienā brīdī bija piedāvājums iegādāties style5 diskus dažādplatuma 8J un 9J, ilgi nedomājot tika iegādāti, long story short pārdevu vienādplatuma diskus un pārkrāsoju, uzpulēju jaunos dažādplatuma diskus un izbraucu pa nullēm.
Reāli lēti dabūju tos rc 045 diskus. Šo sezon tika pārdots dzinējs bez apkarināmā, bet ar labajām sadalenēm un iegādāts jauns tiko pārlasīts 2.8i dzinējs ar atjaunotu honējumu, jauniem gredzeniem, šālēm, paceltu kompresijas pakāpi 12.5:1 u.t.t., tika pasūtīta individual ieplūdes sadalene, pod catcams, kas ir agresīvāka par m3 sadaleni un izplūdē M50 ieplūdniece as usual, individual čips, m3 zirneklim nopirku termo lentu un tika uzbūvēta custom made izplūde, cold intake ar K&n filtru, vienmasas spararats ~7kg ar M57 kurvi
Rezultātā mašīna iet neiedomājami labi, tiks dzīta uz stendu, lai noskaidrotu cik labi iet.
video - https://www.instagram.com/p/BCnwSUORd7x ... -by=elwijs
https://www.instagram.com/p/BHNia9UjTKR ... -by=elwijs
Bet tas tā - īsumā.
Daudzi zin, kam esmu izgājis cauri, bet vēl vairāk nezin.
Viennozīmīgi varu pateikt, ka laikam nekad netirgošu savu auto, jo tas noteikti nebūtu tā vērts, pa to summu jau būtu sānācis viens m3.
Ieskats kā iet šobrīd - http://foto3.inbox.lv/elwiz/bmw/IMG-5315.mov
Pēdējais labojis Elwiz - 05 Okt 2016, 03:42, kopā labots 3 reizes.
The hours your BMW spends parked....you don't get those back.
Paldies, ar rīta kafiju bija laba lasāmviela, keep ir goin
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Super!
Bembis kruts!
Stenda izdruka būtu vai hoķ 0-100 pēc gps tā spolēšana nevisai precīzi atspoguļo 'iešanu'
Stenda izdruka būtu vai hoķ 0-100 pēc gps tā spolēšana nevisai precīzi atspoguļo 'iešanu'
Redzēju noslēgumā, izkatas ļoti labi un tie diski kas priekša ir
Kā ir ar tādu CR - iespējams ar e98 pārvietoties, nedetonē?
Cik samaksāji par catcams? Mājaslapā pačekoju, bet cenas nemana...
Cik samaksāji par catcams? Mājaslapā pačekoju, bet cenas nemana...
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Ar prieku izlasīju no A-Z, foršs auto un nice topics!
Rakstits pod catcams.Linda rakstīja:Kā ir ar tādu CR - iespējams ar e98 pārvietoties, nedetonē?
Cik samaksāji par catcams? Mājaslapā pačekoju, bet cenas nemana...
Catcams daargas bija, kaut kadi 550e viena
Nu lētas nav, bet nav arī tā, ka īsti dārgas, ja atkrīt čakars ar sūtīšanu viņiem un regrindošanu.
Tad interesē vēl vairāk cik maksāja pod
Tad interesē vēl vairāk cik maksāja pod
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Laba lasāmviela
AC uzpilde izskaās pēc ienesīga biznesa
Labs topiks! Par veideriem gan škrobe.
Labs topiks! Par veideriem gan škrobe.
Es pārvietojos tikai ar e98 un nedetonē, viss ok.Linda rakstīja:Kā ir ar tādu CR - iespējams ar e98 pārvietoties, nedetonē?
Cik samaksāji par catcams? Mājaslapā pačekoju, bet cenas nemana...
Cenu konkrētu nepateikšu, bet robežā ap 200eur, kas nav daudz.
Sadalene ir analoga īstajai - tiek iedota īstā catcams sadalene un vēl viena uz kuras tiks veidots analogs un viņi izgatavo, protams, tā sadalene neizskatās kā oem, izskatās bišku getto, bet funkciju pilda perfekti.
Noteikti iesaku apsvērt šādu variantu, jo tas viss tiek darīts LV un nav nekas nekur jāsūta un mēnesi jāgaida.
Ja interesē, sūtiet PM, iedošu kontaktus.
The hours your BMW spends parked....you don't get those back.
respekto Nu žēl, ka tāds čakars ar diff sanāca, bet parasti tā ir, ka lielākie ciema bļāvēji lielās ar savu spēju!
Bet ne pa velti ir teiciens! Lielība naudu nemaksā , piedirš bikses pašam jāmazgā!
Bet jā! līdzekļi un darbs ir liels ieguldīts..
Bet ne pa velti ir teiciens! Lielība naudu nemaksā , piedirš bikses pašam jāmazgā!
Bet jā! līdzekļi un darbs ir liels ieguldīts..
Beidzot kāds interesants topiks
Paga,paga,paga? Kāds ar to ņemas arī Latvijā? Man likās, ma dbilas ir tuvākais kantoris. Viņiem vajag paraugu vai viņi var uztaisīt tikai pēc grādu/pacēluma info?
Šitas kādreiz ķekavā bieži redzēts bija. Uz kurieni ta aizceļojis?
Driftvāgens nevis želejvāgens.cipruss18 rakstīja:Bundza sak izskatiities pagurusi
Pirmajās bildēs izskatās ka prasās cietāku piekari, esi domājis mainīt?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Jap, ir gan.funkyasshit rakstīja:Paga,paga,paga? Kāds ar to ņemas arī Latvijā? Man likās, ma dbilas ir tuvākais kantoris. Viņiem vajag paraugu vai viņi var uztaisīt tikai pēc grādu/pacēluma info?
Gribi zināt sīkāk, sūti PM.
The hours your BMW spends parked....you don't get those back.