RRx-GāzesKambaris
Sveiki,
Kā jau pēc uzraksta var saprast esmu iegādājies BMW e36 Kupeju ar gāzi.
Pirmstam biju VW piekritējs, bet ļoti vilinoša bija pakaļpiedziņa uz sānslīdes iespēja. Takā pēc ilgiem meklējumiem netradu nevienu labu Volvo 740 vai 940 izdomāju iegādāties BMW e36..
Godīgi sakot, nenožēloju izvēli. Pirmais auto, kuru ir prieks skrūvēt un nav vēl bijis nepieciešāms mazais japāņu palīgs ar mazajām rociņām, lai atskrūvētu to vienu nolāpīto skrūvi, kur nav iespējams normālam pilsonim tikt klāt.
Takā BMW jau ir nepelnijis vietu manā, ''cienamo auto grāmatiņā.''
Tātad par auto:
Gads: 1995
Dzinējs: M52B25 (orģināli bija 1.8is)
Kārba: nezinu, bet ar ''short shifteri''
Rūsa: Sliekšņos ir! Savādāk ir diezgam labi.
Krāsa: Cosmo Schwarz
Plānots tuvākajā laikā:
Iegādāties Stile 32 vai BBS diskus ar ziemas mizām
Sataisīt problēmu ar OBD pieslēgšānu (Dators neatpazīst ECU)
Atarst kapēc šauj ārā El.logu drošinātājus un nodedzina pečkas "Ezīti"
Kā jau pēc uzraksta var saprast esmu iegādājies BMW e36 Kupeju ar gāzi.
Pirmstam biju VW piekritējs, bet ļoti vilinoša bija pakaļpiedziņa uz sānslīdes iespēja. Takā pēc ilgiem meklējumiem netradu nevienu labu Volvo 740 vai 940 izdomāju iegādāties BMW e36..
Godīgi sakot, nenožēloju izvēli. Pirmais auto, kuru ir prieks skrūvēt un nav vēl bijis nepieciešāms mazais japāņu palīgs ar mazajām rociņām, lai atskrūvētu to vienu nolāpīto skrūvi, kur nav iespējams normālam pilsonim tikt klāt.
Takā BMW jau ir nepelnijis vietu manā, ''cienamo auto grāmatiņā.''
Tātad par auto:
Gads: 1995
Dzinējs: M52B25 (orģināli bija 1.8is)
Kārba: nezinu, bet ar ''short shifteri''
Rūsa: Sliekšņos ir! Savādāk ir diezgam labi.
Krāsa: Cosmo Schwarz
Plānots tuvākajā laikā:
Iegādāties Stile 32 vai BBS diskus ar ziemas mizām
Sataisīt problēmu ar OBD pieslēgšānu (Dators neatpazīst ECU)
Atarst kapēc šauj ārā El.logu drošinātājus un nodedzina pečkas "Ezīti"
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Lai labi slīpi metas. Kas priekšā tie par diskiem, tādi intersanti, točna neesmu redzējis. Ātrumkloķis man patīk.
Skaists un sterils exemplārs.
Tagad tas nav sarežģiti..-zzhurka- rakstīja:Lai labi slīpi metas. Kas priekšā tie par diskiem, tādi intersanti, točna neesmu redzējis. Ātrumkloķis man patīk.
Ja nemaldos, tad tie ir ķīniešu pakaļdarinājumi ''Milanni 465 Vengeance" diskiem, nevaru vairs atrast vāciņus, lai precīzi pateiktu.
Laikam labi safotografēts, dzīvē tā nu vairs nav patiesība..Tarhuuns rakstīja:Skaists un sterils exemplārs.
Diski ir Azev type M, ja nemaldos-zzhurka- rakstīja:Lai labi slīpi metas. Kas priekšā tie par diskiem, tādi intersanti, točna neesmu redzējis. Ātrumkloķis man patīk.
Tiešām labi izskatās,ar visu to,ka neesmu kupeju fans,šitais liekas izskatīgs eksemplārs.
Starpcitu,ar ko slēdzies klāt,ka neatpazīst?
Starpcitu,ar ko slēdzies klāt,ka neatpazīst?
Mēģināju dažādus vadus un dažādas prorammas. Tas nevarētu būt dēļ tā, ka vadi ir ielikti no M50B20 sešpoednieka, bet iekšā stāv M52 B25? VIenīgā atsķirība bija Kloķenes devējs, ko arī aizvilku līdz ECU.Ģirts rakstīja:Tiešām labi izskatās,ar visu to,ka neesmu kupeju fans,šitais liekas izskatīgs eksemplārs.
Starpcitu,ar ko slēdzies klāt,ka neatpazīst?
Ir īstie!Edziits rakstīja:Diski ir Azev type M, ja nemaldos-zzhurka- rakstīja:Lai labi slīpi metas. Kas priekšā tie par diskiem, tādi intersanti, točna neesmu redzējis. Ātrumkloķis man patīk.
Ecu taču arī no m50?Principā tam bez "easy disa" klāt var tikt tikai vēl ar kkādu autocomu un bosch programmatūru.Ganjau ar kko vel bet tupa ar pāreju no obd 2 štekera uz bmw apaļo ,usb portu un piem. Impu tur parasti klāt netiek.
Ecu ir no M52b25.Ģirts rakstīja:Ecu taču arī no m50?Principā tam bez "easy disa" klāt var tikt tikai vēl ar kkādu autocomu un bosch programmatūru.Ganjau ar kko vel bet tupa ar pāreju no obd 2 štekera uz bmw apaļo ,usb portu un piem. Impu tur parasti klāt netiek.
Vēl neesmu mēģinājis slēgties ar BOSCH. Pamēģināšu.
Šis man liek smieties. Salīdzinot ar ko ? Ar autokapsētā atrodamiem eksemplāriem ? Tak pirmajā postā rakstīts par sliekšņiem.Tarhuuns rakstīja:Skaists un sterils exemplārs.
Tur vajag paskatīties pinoutu,bet labi,ka vispār strādā,visu ko esmu saslēdzis,bet šādā kombinācijā mēģinājis gan neesmuRRx rakstīja:Ecu ir no M52b25.Ģirts rakstīja:Ecu taču arī no m50?Principā tam bez "easy disa" klāt var tikt tikai vēl ar kkādu autocomu un bosch programmatūru.Ganjau ar kko vel bet tupa ar pāreju no obd 2 štekera uz bmw apaļo ,usb portu un piem. Impu tur parasti klāt netiek.
Vēl neesmu mēģinājis slēgties ar BOSCH. Pamēģināšu.
M52 ļoti skaisti lasa inpa kaut vai ar vag-coma usb kabeli, nemaz nerunājot par kts'u, launch'u vai autocomu, ja vien ar auto viss kārtībā un neviens bloks nesēdina k līniju.
Man, piemēram, lai pieslēgtos ir jāatvieno klimata kontroles bloks (nosēdina k līniju, ka absolūti nekam netiek klāt).
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Man, piemēram, lai pieslēgtos ir jāatvieno klimata kontroles bloks (nosēdina k līniju, ka absolūti nekam netiek klāt).
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
izskatās ok aparāts