E36-Giņa
Sveiki! Forumiets esmu jau sen,bet tikai tagad veidoju rakstu pa savu E36 sedanu,kurš manās rokās nonāca pavisam nesen,bet mūsu ģimenē ir jau no 2004.gada decembra(laikam) atceros ka tā bij ziema. Nu tad sīkāk pa BMW! E36 ir 1993.gada ar 1.8 bendzīna dzinēju,lupatas salonu,airīšu logi,bez AC un citiem labumiem :) laikam vienīgās ekstras ir centrālā atslēga,elektriskā lūka un spoguļi. Tuvākie plāni bij iziet TA,tagad tas ir izdarīts un atliek gaidīt pavasari,lai savestu vizuālo kārtībā jo ir rūsas pazīmes parādijušas ap perimetru.
kādu neilgu laiku atpakaļ tika aizmugures lampas nomainītas no rižikiem uz baltajām,priekšā pagriezienu lukturi no sākta gala bij kaut kādi ķīnas caurspīdīgie,bet tagad ir tumšie parastie.
kādu neilgu laiku atpakaļ tika aizmugures lampas nomainītas no rižikiem uz baltajām,priekšā pagriezienu lukturi no sākta gala bij kaut kādi ķīnas caurspīdīgie,bet tagad ir tumšie parastie.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatās ļoti labi, bet jādomā par sirds maiņu!
Lai veicas darbos
Lai veicas darbos
Neklausi viņus nav tik slits tas motors
Nu vispār jau, ja būsim atklāti, tad tas motors ir vairāk kā ļoti bēdīgs. Bet nu citi cilvēki dzīvo kūtī, siena kaudzē un saka, ka nav jau nemaz tik slikti. Tā kā viss ir atkarīgs, no kuras puses uz to motoru skatās.
svečvadi un zobsiksna neiederas nevien'a 90+ gada BMW, bet, ja tas ir pirmais auto, tad ar to pašu pietiks.
Var vispirms savest kārtībā virsbūvi un tad citu motoru, vai citu motoru un tad pieķerties virsbūvei, bet otrajā variantā līdz virsbūves uzlabojumiem parasti nenonāk un motoru jau pārceļ citā bundžā!
Jebkurā gadījumā, izskatās ceļams, lai veicās darbos.
Var vispirms savest kārtībā virsbūvi un tad citu motoru, vai citu motoru un tad pieķerties virsbūvei, bet otrajā variantā līdz virsbūves uzlabojumiem parasti nenonāk un motoru jau pārceļ citā bundžā!
Jebkurā gadījumā, izskatās ceļams, lai veicās darbos.
neliec enģeļus
M40 motors ir labs autosportam, viegls, un lēti padodas tūningam, bet stock motors ir ateja :/
Motoru mainīt nav domāts, vienkārši savest kārtībā tehnisko pusi gan vizuāli atsvaidzināt. Tas nav mans pirmains nedz vienīgais auto,ir vēl viens e36 ar 2.5 veco labo plīti. Šis vienkārši ir mantots no vectēva un negribējās aizlaist postā normālu e36 tāpēc izdomāju sakārtot papīrus un iziet TA
Šī bilde ir tapusi pirms TA tagad simtiņš ir klāt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
oriģinālais nobraukums?
m43 darbojas bez svečvadiem?Krabiz rakstīja:svečvadi un zobsiksna neiederas nevien'a 90+ gada BMW, bet, ja tas ir pirmais auto, tad ar to pašu pietiks.
Var vispirms savest kārtībā virsbūvi un tad citu motoru, vai citu motoru un tad pieķerties virsbūvei, bet otrajā variantā līdz virsbūves uzlabojumiem parasti nenonāk un motoru jau pārceļ citā bundžā!
Jebkurā gadījumā, izskatās ceļams, lai veicās darbos.
Motors pa lielam ir tads pats ka m43 tik ar zobsiksnu ja vinam sadalene nav sadilusi tad pilnigi nekada starpiba vai m43 vai sis m40 motors ka tik brauc
Nobraukums ir īstais
Ja nobraukums ir īstais, tad šis M40 stabili iedos piepīpēt lielākajai daļai M43, kuriem sen jau visiem ir pāri 500k
Izskatās mint, nelaid postā
Izskatās mint, nelaid postā