Bloķējošā reduktora group buy.
Ir variants - ražotājs krievijā. jāsūta 20gab - viena cena ap 250eur. dabūjam elementu ko liekam savos korpusos un skrūvējam savu attiecību.
Jādod samērīt uz krieviju viens lsd elements -domāju ka izmēriem der arī parastais....
1. В настоящий момент мы разрабатываем новые блокировки при заказе от 20 штук. Ориентировочная предварительная стоимость разработки и изготовления партии в 20 штук в районе 300 тысяч рублей. По Вашей тематике возможно немного выше. + Заказчик предоставляет узел для снятия размеров и последующей компоновки. Узел мы возвращаем заказчику.
https://www.youtube.com/watch?v=5k8WMTO ... r_embedded
Jāsaprot vienu tas nav frikcijas - bet torsens - kā audi v8...
Kādi viedokļi ierosinājumi?
Tas beigtu epopeju ar 300-400 euro vērtiem nopistiem lsd elementiem....
Jādod samērīt uz krieviju viens lsd elements -domāju ka izmēriem der arī parastais....
1. В настоящий момент мы разрабатываем новые блокировки при заказе от 20 штук. Ориентировочная предварительная стоимость разработки и изготовления партии в 20 штук в районе 300 тысяч рублей. По Вашей тематике возможно немного выше. + Заказчик предоставляет узел для снятия размеров и последующей компоновки. Узел мы возвращаем заказчику.
https://www.youtube.com/watch?v=5k8WMTO ... r_embedded
Jāsaprot vienu tas nav frikcijas - bet torsens - kā audi v8...
Kādi viedokļi ierosinājumi?
Tas beigtu epopeju ar 300-400 euro vērtiem nopistiem lsd elementiem....
Pēdējais labojis S.P. - 21 Feb 2017, 00:29, kopā labots 1 reizi.
Par torsenu no arzemju foruma...
I personally like it, its good fun, car balances nicely on the throttle, can progressively control power slides easily. In the rain can drift from 30mph up to 70 on the throttle so smoothly out a corner, notice a big difference getting on the throttle out of hairpins, the car seem to just rocket forward.
Disadvantages are you lose the locking diff if you use it, ie snow etc. It is a Torsen diff, so goes open when you lift a wheel, this is one thing I find annoying on a few corners; uphill hairpin results in lifting the inside rear, and the car slows right down, wheel spins up, hits the deck and the car takes off again ( stock open read diff does this as wel though).
tā būtu visai laba lieta, pieļauju kad e46 klubs ari par so būtu lielā interesē. Gribētos redzēt kādu darbībā ar šādu elementu
nu lai jums izdodas, man kautka tie torsen blokji liekas kautkas ne sis ne tas. tiesi tapat ka ieliekot plaksnes ieks open diff. darbu dara, bet nau gluzi viens un tas pats, bet ka teikt ikdienai ir pilnigi pietiekami.'
...
Žigulim sūtīju gliemezi no ražotāja ValRacing, jauns elements ar ar piegādi 170eiro, vienīgi Krievijas pasts ir nu "ļoti ātrs"
Bloķis strādā labi, atbilstoši slodzei pieaug abu riteņu bloķējums, dod strauji virsū sarauj abus ratus. Ar atbilstošu eļļu resurss milzīgs salīdzinot ar šaibinieku. Jā iekšā tur ir vairākas sfēriskās šaibas ar ko savelk priekš spriegojumu, bet tās ir nopērkamas atsevišķi un ja rokas neaug no dibenvaigiem nav problēmas pašam pārspriegot, instrumentu gan vajag, lai nomērītu kg.
Bet jā par šo zināju no laika kad pirku žigulim, arī bija doma, ka vajag šo visu dabūt līdz Latvijai, lai izskaustu nojāto bloķu tirgotājus kosmonautus
Katrā ziņā vienu priekš e30 arī paņemtu.
Bloķis strādā labi, atbilstoši slodzei pieaug abu riteņu bloķējums, dod strauji virsū sarauj abus ratus. Ar atbilstošu eļļu resurss milzīgs salīdzinot ar šaibinieku. Jā iekšā tur ir vairākas sfēriskās šaibas ar ko savelk priekš spriegojumu, bet tās ir nopērkamas atsevišķi un ja rokas neaug no dibenvaigiem nav problēmas pašam pārspriegot, instrumentu gan vajag, lai nomērītu kg.
Bet jā par šo zināju no laika kad pirku žigulim, arī bija doma, ka vajag šo visu dabūt līdz Latvijai, lai izskaustu nojāto bloķu tirgotājus kosmonautus
Katrā ziņā vienu priekš e30 arī paņemtu.
Arī labprāt paņemtu
Torsens ir labi kaut kur track day
Driftam un alfas stajankai neder.
Bet pie lielas slodzes un sišanas pa sajūgu vińi izjūk, nezinu kā šie,bet vispār konstruktīvi.
Uz torsenu grūti atrast dałas un parasti tās ir daudz dārgākas dēł zobratu konstrukcijas.
Lsd platiniekiem daudz rezerves dału.
Es sev torsenu neliktu.
Driftam un alfas stajankai neder.
Bet pie lielas slodzes un sišanas pa sajūgu vińi izjūk, nezinu kā šie,bet vispār konstruktīvi.
Uz torsenu grūti atrast dałas un parasti tās ir daudz dārgākas dēł zobratu konstrukcijas.
Lsd platiniekiem daudz rezerves dału.
Es sev torsenu neliktu.
Torsions vispār uz vērpi darbojās, bet te ir zobrati!
Ir dzirdētas leģendas, ka viņi švaki bambjiem, bet jārēķinās, ka tie ir veci un diez vai tiem ir lietas labas eļļas un galvenais vai vispār ir mainītas
Ar žiguli driftā gan nebraucu, bet man patīk kā tas strādā, būtībā atšķirību ar šaibinieku nejūtu.
Ir dzirdētas leģendas, ka viņi švaki bambjiem, bet jārēķinās, ka tie ir veci un diez vai tiem ir lietas labas eļļas un galvenais vai vispār ir mainītas
Ar žiguli driftā gan nebraucu, bet man patīk kā tas strādā, būtībā atšķirību ar šaibinieku nejūtu.
Torsenam lielākais mīnuss ka neuzreiz sablokējas, bet gan ar jūtamu pisaku
Gliemezim (par oem bmw gliemežiem nezinu) kas ir man ir priekšspriegojums, kuru pēc pasūtījuma ražotājs iestata, es prasīju 6kg tātad tas pastāvīgi ir saspriegots ar 6kg ar laiku gan par 0,5kg atslābst kad iestrādājās. Tātad nekādu pisaku tur īsti nav, jo vairāk "dod ručkā" jo vairāk bloķējās. Brauc lēni un tas strādā līdzīgi kā open difs tik cik tas priekšspriegojums, kā gāzē tā aiziet abi rati.
A tīri interesei - ja viens rats uz tīra ledus, tad otram ratam vilkme ir tik cik tam priekšspriegojumam?
Man zb meklēt nopisto bloķi pa 200e.
+1.
+1.
nav liela nauda, varetu pameginat. +1
Glanz / disku pulēšana / wheel polishing / aluminija pulēšana.
https://www.facebook.com/Glanzlv.disku.pulesana
Rīgas raj. Līči
tal.26665227
https://www.facebook.com/Glanzlv.disku.pulesana
Rīgas raj. Līči
tal.26665227
Same! +1