Rūdolfa 323i tourings
Čau visiem!
Forumā esmu jau labu laiciņu, kā arī nu jau gandrīz gadu esmu e36 īpašnieku pulkā. Tātad pagājušā gada 10. maijā (dienu pirms dzimšanas dienas ) no liet. 70cc iepirku šo 97. gada (esam ar touringu vienā gadā dzimuši ) sudrabaino kūtiņu. Mans pirmais auto, baigi lielās sajēgas no auto nebija, tik cik forumā salasījies info. Tieši tad, kad pirku auto lielas izvēles manā budžetā nebija un pēc pāris apskatītiem auto šis tika atzīts par labu esam. Vizuāli diezgan ok, motors ok, salons foršs, vienīgā bēda bija sliekšņi. No rūpnīcas bijis tomāts, taču kāds iestutējis 5gang getragu
Te bilde pirkšanas dienā: No komplektācijas
*M52B25
*Recaro pusāda ok stāvoklī
*Lūka
*Priekšā elektrologi
*Oem hi-fi tumbas, pastiprinātājs aizgājis savu ceļu
*Oem lampas ar balto augšu aizmugurē
*11 pogu obc ar check, kuram čakarējas displejs
*Pieliekamais āķis
*Digitālā klima ar nestrādājošu kondišku
Sākumā braucu bēdu nezinot, biju pasūtījis no armandoparts remonta sliekšņus un pieteicis pie metinātāja, a pēkšņi izpūta galvas blīvi Darba kolēģis ieteica meistaru netālu no Valmieras, kurš mājās skrūvē pamatā BMW mašīnas, tad nu arī pie viņa šī problēma novērsta
Nākamais lielais darbs pirms skates - beidzot aizvests samainīt sliekšņus un pie reizes sametināta grīda, kur vajadzīgs. Liet. Sidnas ieteica metinātāju, sametināja ļoti labi
Te grīda pirms metināšanas : Dabūju atpakaļ no metinātāja, kādu laiciņu nostāvēja pie čoma garāžā, kamēr salabojām visu uz skati, salikām salonu atpakaļ utt. Kad viss izdarīts, uzmontēju ziemas riepas un prom uz skati. Ispektors tāds īgns, negribēja laist cauri, jo "tekot stūres pastiprinātājs gandrīz vai ar strūklu". Zināju, ka viņš sulo, bet nejau, ka tik traki. Teicu, lai ceļ atpakaļ pacēlāju augšā un rāda, kur tad tik ļoti tek, pēkšņi viņam domas mainījās un vairs tik traki nebija tātad, skate rokā! Bet nu prieki bija īsi - 2 dienas pēc skates LLP - ledains zeminieks un grāvis. Beigts karteris un bufers Tas viss salabots kopā ar kursabiedru
Pēc laika no gda33 iegādāts sudrabains fl buferis un tā arī visu ziemu braucu bez problēmām. Te ziemas telefonsnaps: Tuvojoties pavasarim nopirku style32 8j setu ar 3er iznesumiem, kā arī jaunas 215/45 riepas, jo tās, kas bija virsū bija izmetamas Pats skolā riepas arī samontēju un pēctam darbā uzliku vasaras diskus. Snaps ar jaunajiem ratiem. Secinājums - priekša džips aizmugurē jau bija 40mm sēdinātās, priekšā stock.
Tad no psih-arno par labu ciparu iepirku 60/40mm sēdināto atsperu komplektu, uzliku tikai priekšējās pagaidām, bet tuvākajās dienās uzlikšu arī aizmugurē jaunās atsperes, lai visas jaunas Te pie jūras mazā izbraucienā, jau ar sēdinātajām priekšā
Sadarītie darbi:
*Sametināts
*Samainīta galvas blīve
*Ieliktas ādas apšivkas (paldies Kirurgs_uw)
*Uzlikta stringu stūre (Paldies gda33)
*Samainīti priekšējie spārni, jo vecie bija sapuvuši
*Nopirkti diski
*Nopirktas ziemas un vasaras riepas (paldies Protestam)
*Ielikts mazs sabuferis bagāžniekā
*Samainīti plaukti, pāris atsaites, 2x eļļa ar filtriem
*nosēdināta priekša
*salabots ģenerators
Plānotie darbi
*Samainīt lūkas gumiju
*Samainīt vienu durvju gumiju
*Samainīt šofera durvis un bagāžnieku
*Salabot visas sūces no stūres sistēmas
*Varbūt ielikt recaro ādas salonu
*Ielikt 18 pogu obc
*Ielikt miglas
*Samainīt priekšā pagriezienus, jo viens salauzts
*Varbūt m-paku(nevaru vel izdomāt, ar stock arī liekas okey)
*Ziemā ir plāns pirkt ikdienas auto un šim veikt atjaunošanas darbus un atstāt kā hobijauto
*Vajadzētu pārkrāsot, bet to ne šogad
*Braukt un priecāties
Gājis mums ir visādi, taču kopumā ar kūtiņu esmu ļoti apmierināts, cenšos par viņu rūpēties kā vien varu Gribētos jau vairāk ko darīt ap viņu, taču esmu students ar ierobežotiem līdzekļiem
Topiku centīšos nenolaist un atjaunošu ar padarītajiem darbiem/bildēm, stay tuned
edit: nemāku bildes, kāds lūdzu salabojiet
Forumā esmu jau labu laiciņu, kā arī nu jau gandrīz gadu esmu e36 īpašnieku pulkā. Tātad pagājušā gada 10. maijā (dienu pirms dzimšanas dienas ) no liet. 70cc iepirku šo 97. gada (esam ar touringu vienā gadā dzimuši ) sudrabaino kūtiņu. Mans pirmais auto, baigi lielās sajēgas no auto nebija, tik cik forumā salasījies info. Tieši tad, kad pirku auto lielas izvēles manā budžetā nebija un pēc pāris apskatītiem auto šis tika atzīts par labu esam. Vizuāli diezgan ok, motors ok, salons foršs, vienīgā bēda bija sliekšņi. No rūpnīcas bijis tomāts, taču kāds iestutējis 5gang getragu
Te bilde pirkšanas dienā: No komplektācijas
*M52B25
*Recaro pusāda ok stāvoklī
*Lūka
*Priekšā elektrologi
*Oem hi-fi tumbas, pastiprinātājs aizgājis savu ceļu
*Oem lampas ar balto augšu aizmugurē
*11 pogu obc ar check, kuram čakarējas displejs
*Pieliekamais āķis
*Digitālā klima ar nestrādājošu kondišku
Sākumā braucu bēdu nezinot, biju pasūtījis no armandoparts remonta sliekšņus un pieteicis pie metinātāja, a pēkšņi izpūta galvas blīvi Darba kolēģis ieteica meistaru netālu no Valmieras, kurš mājās skrūvē pamatā BMW mašīnas, tad nu arī pie viņa šī problēma novērsta
Nākamais lielais darbs pirms skates - beidzot aizvests samainīt sliekšņus un pie reizes sametināta grīda, kur vajadzīgs. Liet. Sidnas ieteica metinātāju, sametināja ļoti labi
Te grīda pirms metināšanas : Dabūju atpakaļ no metinātāja, kādu laiciņu nostāvēja pie čoma garāžā, kamēr salabojām visu uz skati, salikām salonu atpakaļ utt. Kad viss izdarīts, uzmontēju ziemas riepas un prom uz skati. Ispektors tāds īgns, negribēja laist cauri, jo "tekot stūres pastiprinātājs gandrīz vai ar strūklu". Zināju, ka viņš sulo, bet nejau, ka tik traki. Teicu, lai ceļ atpakaļ pacēlāju augšā un rāda, kur tad tik ļoti tek, pēkšņi viņam domas mainījās un vairs tik traki nebija tātad, skate rokā! Bet nu prieki bija īsi - 2 dienas pēc skates LLP - ledains zeminieks un grāvis. Beigts karteris un bufers Tas viss salabots kopā ar kursabiedru
Pēc laika no gda33 iegādāts sudrabains fl buferis un tā arī visu ziemu braucu bez problēmām. Te ziemas telefonsnaps: Tuvojoties pavasarim nopirku style32 8j setu ar 3er iznesumiem, kā arī jaunas 215/45 riepas, jo tās, kas bija virsū bija izmetamas Pats skolā riepas arī samontēju un pēctam darbā uzliku vasaras diskus. Snaps ar jaunajiem ratiem. Secinājums - priekša džips aizmugurē jau bija 40mm sēdinātās, priekšā stock.
Tad no psih-arno par labu ciparu iepirku 60/40mm sēdināto atsperu komplektu, uzliku tikai priekšējās pagaidām, bet tuvākajās dienās uzlikšu arī aizmugurē jaunās atsperes, lai visas jaunas Te pie jūras mazā izbraucienā, jau ar sēdinātajām priekšā
Sadarītie darbi:
*Sametināts
*Samainīta galvas blīve
*Ieliktas ādas apšivkas (paldies Kirurgs_uw)
*Uzlikta stringu stūre (Paldies gda33)
*Samainīti priekšējie spārni, jo vecie bija sapuvuši
*Nopirkti diski
*Nopirktas ziemas un vasaras riepas (paldies Protestam)
*Ielikts mazs sabuferis bagāžniekā
*Samainīti plaukti, pāris atsaites, 2x eļļa ar filtriem
*nosēdināta priekša
*salabots ģenerators
Plānotie darbi
*Samainīt lūkas gumiju
*Samainīt vienu durvju gumiju
*Samainīt šofera durvis un bagāžnieku
*Salabot visas sūces no stūres sistēmas
*Varbūt ielikt recaro ādas salonu
*Ielikt 18 pogu obc
*Ielikt miglas
*Samainīt priekšā pagriezienus, jo viens salauzts
*Varbūt m-paku(nevaru vel izdomāt, ar stock arī liekas okey)
*Ziemā ir plāns pirkt ikdienas auto un šim veikt atjaunošanas darbus un atstāt kā hobijauto
*Vajadzētu pārkrāsot, bet to ne šogad
*Braukt un priecāties
Gājis mums ir visādi, taču kopumā ar kūtiņu esmu ļoti apmierināts, cenšos par viņu rūpēties kā vien varu Gribētos jau vairāk ko darīt ap viņu, taču esmu students ar ierobežotiem līdzekļiem
Topiku centīšos nenolaist un atjaunošu ar padarītajiem darbiem/bildēm, stay tuned
edit: nemāku bildes, kāds lūdzu salabojiet
Paralēli skolai arī strādāju, darbā ir paliels tehnikas angārs ar nepieciešamajiem instrumentiem, tur arī cenšos pats izdarīt visus nepieciešamos darbus. Šodien samainīju atsperes aizmugurē, tagad visas četras sarkanās
Kā arī iztīrīju salonu, lai nav kauns citiem rādīt
No liet. Sidnas dabūju priekšējo pagriezienu, tagad viss turas vietā un nav jāizmanto gateris ar samorezu, kā arī no liet. Bucis pasūtītas miglas, pēc pāris dienām likšu tās iekšā
Šis tas iepirkts - paldies Protestam
Kā arī vēl plauktā stāv ārējie šarnīri plauktiem un tā gumijas mufte kardānam.
Vienu dienu likās, ka aizmugures tilts kautkā dīvaini sāk uzvesties, pirmais, kas nāca prātā bija, ka varētu būt izbeigušās ķegu bukses, uzbraucot uz bedres un paskatoties, atklāju, ka pārlūzis aizmugurē pusrāmis Ja nu kādam Valmieras tuvumā ir ko piedāvāt vietā(sapuvušu nevajag ) tad PM
Un jautājums - cik liels čakars ir to pusrāmi samainīt? Neesmu ar ko tādu saskāries, tāpēc šajā ziņā saprašanas pagaidām diezgan maz
Vienu dienu likās, ka aizmugures tilts kautkā dīvaini sāk uzvesties, pirmais, kas nāca prātā bija, ka varētu būt izbeigušās ķegu bukses, uzbraucot uz bedres un paskatoties, atklāju, ka pārlūzis aizmugurē pusrāmis Ja nu kādam Valmieras tuvumā ir ko piedāvāt vietā(sapuvušu nevajag ) tad PM
Un jautājums - cik liels čakars ir to pusrāmi samainīt? Neesmu ar ko tādu saskāries, tāpēc šajā ziņā saprašanas pagaidām diezgan maz
Nu jānoņem reduktors, 4 skrūves/uzgriežņi piekarei, un 2 skrūves, 2 uzgriežņi tiltam. Nekas neizdarāms nav, bet ieteicams uzreiz tilta vietas apstrādāt.Ruudolfs rakstīja:Šis tas iepirkts - paldies Protestam Kā arī vēl plauktā stāv ārējie šarnīri plauktiem un tā gumijas mufte kardānam.
Vienu dienu likās, ka aizmugures tilts kautkā dīvaini sāk uzvesties, pirmais, kas nāca prātā bija, ka varētu būt izbeigušās ķegu bukses, uzbraucot uz bedres un paskatoties, atklāju, ka pārlūzis aizmugurē pusrāmis Ja nu kādam Valmieras tuvumā ir ko piedāvāt vietā(sapuvušu nevajag ) tad PM
Un jautājums - cik liels čakars ir to pusrāmi samainīt? Neesmu ar ko tādu saskāries, tāpēc šajā ziņā saprašanas pagaidām diezgan maz
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Ar ko viņas būtu prātīgāk apstrādāt?
Nu tas jau ir pēc saviem ieskatiem, ko domā, kas ilgāk turēs. Es noteikti visu noberztu, (pie iespējas) iemetinātu pastiprinošās plāksnes, skābā grunts, poru aizpildošo, tad mastiku.Ruudolfs rakstīja:Ar ko viņas būtu prātīgāk apstrādāt?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Tad kautkā tā arī darīšu, paldies par ieteikumu!maartyd rakstīja:Nu tas jau ir pēc saviem ieskatiem, ko domā, kas ilgāk turēs. Es noteikti visu noberztu, (pie iespējas) iemetinātu pastiprinošās plāksnes, skābā grunts, poru aizpildošo, tad mastiku.Ruudolfs rakstīja:Ar ko viņas būtu prātīgāk apstrādāt?
Labs laiciņš pagājis kopš iepriekšējā update, šis tas tagad ir sadarīts.
Samainīju beigto šarnīru plauktā, šonedēļ samainīšu otrā pusē, lai abās pusēs ir "cietie šarnīri", citādi katrs savādāks
Kā arī dabūju pusrāmi ļooooti labā stāvoklī, bet tā kā bedre vai pacēlājs man nav brīvi pieejams, tad pusrāmja nomaiņa tika uzticēta Nixonam, par ko viņam mega lielais paldies!
Pusrāmī ieliktas jaunas bukses (OEM un Febi), kā arī tika apstrādātas stiprinājuma vietas + sakopts jaunais pusrāmis.
Vēl Nixons salaboja salauzto šofera krēslu un uzdāvināja pagriezienu ar stikliņu
Tālāk lai runā bildes:
Jaunais pusrāmis ar pāris loriņiem, kad nopirku: Te nedaudz uzfrišināts: Sametināts šofera beņķis, nezinu kā, bet iepriekšējais īpašnieks bija atlauzis vienā pusē atzveltni Uzfrišinātas tilta stiprinājumu vietas:
Iekš NX Garage
Pirms laba laika arī iepirku bagāžnieku jēdzīgā stāvoklī, vajadzētu kautkad aizvest pārkrāsot, lai vizuālais arī sāktu uzlaboties
Samainīju beigto šarnīru plauktā, šonedēļ samainīšu otrā pusē, lai abās pusēs ir "cietie šarnīri", citādi katrs savādāks
Kā arī dabūju pusrāmi ļooooti labā stāvoklī, bet tā kā bedre vai pacēlājs man nav brīvi pieejams, tad pusrāmja nomaiņa tika uzticēta Nixonam, par ko viņam mega lielais paldies!
Pusrāmī ieliktas jaunas bukses (OEM un Febi), kā arī tika apstrādātas stiprinājuma vietas + sakopts jaunais pusrāmis.
Vēl Nixons salaboja salauzto šofera krēslu un uzdāvināja pagriezienu ar stikliņu
Tālāk lai runā bildes:
Jaunais pusrāmis ar pāris loriņiem, kad nopirku: Te nedaudz uzfrišināts: Sametināts šofera beņķis, nezinu kā, bet iepriekšējais īpašnieks bija atlauzis vienā pusē atzveltni Uzfrišinātas tilta stiprinājumu vietas:
Iekš NX Garage
Pirms laba laika arī iepirku bagāžnieku jēdzīgā stāvoklī, vajadzētu kautkad aizvest pārkrāsot, lai vizuālais arī sāktu uzlaboties