KA-91 323Ci
Čau visiem!
Ilgs laiks nav pagājis, kā atgriežos pie BMW stūres un atkal tieši pie 3er, pirmo reiz gan pie e46 virsbūves.
Ilgi būvēto e36 kupeju pārdevu, jo bija nepieciešams daudz plašāks auto, pēc tās nāca vietā tourings, kas perfekti izpildīja savu uzdevumu. Kad universāļa bonusi vairs nebija nepieciešami, uzsāku 7er meklējumus, manā budžetā nekas jēdzīgs nesanāca, tādēļ nolēmu izmēģināt kādu citu komfortablu auto - Dodge Intrepid. Braukt bija patīkami, tomēr tā mana slimība ar BMW nepārtraukti lika par sevi manīt un Dodge tika veiksmīgi pārdots.
Slēpts saturs: Parādīt
Satiekos ar pārdevēju, tas neko par auto nezina par cenu ar viņu nerunāt, bet zvanīt sludinājumā norādītajam numuram, skaidrs - perekupi. Lab sāku pētīt kuzavu, šofera puses spārns krāsots, haubei uzlīmēta melna svītra, kas paslēpj krāsas defektu uz tās un pavisam neliela rūsa uz bagāžnieka virs numura apgaismojuma un vienas arkas kantes.
Slēpts saturs: Parādīt
Uz to mirkli sāku domāt vai man to auto vajag. Sāku pētīt kas salonā notiek.
*Logu pacēlāj pogām vadi nav pārvilkti
*Pečka pūš tikai karsto
*BC nestrādā
*Durvis panelī rāda ka atvērtas pretēji
*Centrālā ar oriģinālo atslēgas pulti neiet
Atvados no pārdevēja un braucu apskatīt iepriekš noskatītu Audi A6 quattro, tas vispār neiepatīkas, aizbraucu uz mājām, pāršķirstu ss`u vēlreiz, miera nav, uzzvanu pārdevējam vēlreiz, sāku runāt par cenu, šis protams kaulēties negrib, jo zvana cilvēki un interesējās daudzi uz ko es viņam atbildu, ka interese tik liela nebūtu, ja būtu sludinājumā pareizs Vin un norādīts, ka auto pārlikta stūre. Vārds pa vārdam un vienojamies par cenu 1600eiro ar iekļautu pārrakstīšanu.
Noripināti nepilni 500km, ar katru dienu auto iepatīkās ar vien vairāk, braukt patīkami, stūre lai arī cietāka kā vajag, tomēr atsaucīga, uz ceļa turas kā pielīmēts, sastādīts arī to do lists pa šīm dienām:
*Pārbaudīt auto tehnisko stāvokli uz pacēlāja, pēc nepieciešamības iepirkt vajadzīgo
*Stūres pastiprinātāja problēmas risināšana
*Tikt galā ar nepabeigto elektroniku, logi, durvis, BC
*Nahrenizēt hromu
*Jaunas ziemenes
*Gumijas paklājiņi un melni velūra priekšējie paklājiņi
*Vizuālo defektu apstrāde gaidīs pavasari
Pa šīm pāris dienām, kopš auto īpašumā vēl darīts nav nekas, tik ieliets, braukts un mazgāts. Lab, vēl pasūtīts AUX vads un vēlviena diamond atslēga ar baterijām kā arī noplēsta tā hroma ripa no stūres
Pirmā atskaite par padarīto sekos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tas ir m54b22 dzinējs?
Viņiem diezgan liela slimība uz eļļas ēšanu
Viņiem diezgan liela slimība uz eļļas ēšanu
Visiem BMW tas tā ir
Nepiekrītu!
man laikam ir paveicies, ka iepriekšējiem viss bija stīgā ar šo tēmu.
man laikam ir paveicies, ka iepriekšējiem viss bija stīgā ar šo tēmu.
Nē, tas ir m52tub25 dzinējs, redzēs, cik eļļas aizies pēc pāris štukām km, pagaidām līmenis turās
Edit!
Kāds e46 īpašnieks ar 4el logiem varētu nobildēt vadus, kas pienāk pogām ?!
Vai arī ir kādam links uz katra vada krāsu un nozīmi, man neizdodas atrast. wds ar neiet..
Edit!
Kāds e46 īpašnieks ar 4el logiem varētu nobildēt vadus, kas pienāk pogām ?!
Vai arī ir kādam links uz katra vada krāsu un nozīmi, man neizdodas atrast. wds ar neiet..
Tad jau principā eļļu jāmaina nav vispār
Čalis gan inovatīvsjogurtinsh rakstīja: ↑24 Okt 2017, 16:14 Zināms auto, iepriekš ir lielā ātrumā ieskrējis riepās rumbulā un bish arī dabūjis "pastāvēt" stiprā lietū, ja atradīšu foto, iemetīšu
edit: kko atradu
jebkurā gadījumā - veiksmi ar darbiem
Slimība rodas tad, kad motoru ir lietojis kapeikpisējs, ielējis sliktu ellu vai loti reti to mainījis, līdz ar to aizgułās ellas gredzeni un sāk ēst ellu pastiprināti.
Normāls ellas patērińš šim motoram ir līdz 1L maińas intervālā. Tas ir no 5-20k km atkarībā no dzinēja pielietojuma.
P.s un 323'ir m52tub25
uz 10k bija kādi 2l jāpielej. Bet tur apakšā jau varēja redzēt, ka tas prieks nāk no blīvslēga un kartera blīves.
Uz to brīdi bija nomaskēts ar break cleaneru.
Uz to brīdi bija nomaskēts ar break cleaneru.
Cik stipri priekša sabeigta bija ? Salikts atpakaļ jau viss ok, tik piekrāsot gan nav sanācisjogurtinsh rakstīja: ↑24 Okt 2017, 16:14 Zināms auto, iepriekš ir lielā ātrumā ieskrējis riepās rumbulā un bish arī dabūjis "pastāvēt" stiprā lietū, ja atradīšu foto, iemetīšu
No to do lista pagaidām izdarīts:
*Izjaukta viduskonsole un pārvilkti vadi logiem, lai tie vērtos atbilstoši pogu izkārtojumam *Tikts skaidrībā ar atlsēgas pulti, centrālā tagad strādā, atslēgai bija nepieciešams nokrist uz zemes un kontakts parādījās
*Nopirktas riepas ziemai, Nokian WR d4 par labām naudām Pārbaudīta arī ietilpība aizmugurē Pamanīju info iekš e46 foruma, ka manam maģim jālasa arī mp3 diski, figu, jāgaida vien aux vads.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
it kā nekāda lielā skāde toreiz nebija, tik atceros atgadījumu kā tādu, starp citu, auto ir bijušas problēmas ar tiltu, tāpēc esot pārdevis, tad kad viņam vēl viņa bija, tā kā, to vietu iesaku nochekot
Auto jau kādu laiku atdots perekupam. No Jelgavas perekupa pa 1600 paņēmu un Rīgas perekupam pa 1600 atdevu. Pārdevu, jo pārvācos no Rīgas un laukiem, pametu darbu un kamēr pilnveidoju sevi kursos, vajag eko vāģi, iecēlu lupo 1.4tdi
Kr4 links uz sludinājumu, perekups vēlas nedaudz nopelnīt
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hcgcb.html
Kr4 links uz sludinājumu, perekups vēlas nedaudz nopelnīt
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hcgcb.html
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.