Apgriezienu neatbilstība 2.5TD
Vai tas ir normāli ka braucot uz 90 km/h ir 2500 apgriezieni ? Man sanāk pa centru praktiski ar piekto robu visu laiku braukt un robus nejēgā šķepselēt . Nelabas aizdomas ka tur iemudrīta nepareiza kārba vai mož reduktors ???
Bet viņam tak dīzelis, vai tad tam nevajadzētu kkur 2200-2300 būt?Ruu rakstīja:Tas jau normāli, man uz 100km/h ir 3k rpm. Ar benzīna dzinēju ar 5o pa pilsētu, bet nu parasti gāžu ar 4o, tad vismaz kad vajag ir ņiprāks.
Man ar kkur 2.9 uz 100km, pa pilsētu ar 5to gan diez ko labi nesanāk uz 50-60 braucot.
Es jau skatījos, tur neko nevar izlasīt. Piektajā uz 60kmh pusotra štuka nezinu vai tas ir normāli
Tikai reduktors. Kārbām vienādi pārnesumu skaitļi, vai ļoti minimāli mainās, atkarībā no kārbu ražotāja.
Paskaties, kāda attiecība ir reduktoram, tad uzliec mazāku.
Ja gribat klusumu un mazus apgriezienus, braucat ar automātu Es pagaidām nevaru iedomāties, kā es ar savu traktoru braukšu, kad būs 2.5k rpm + Biju pieradis, kad bija 2k rpm..
Paskaties, kāda attiecība ir reduktoram, tad uzliec mazāku.
Ja gribat klusumu un mazus apgriezienus, braucat ar automātu Es pagaidām nevaru iedomāties, kā es ar savu traktoru braukšu, kad būs 2.5k rpm + Biju pieradis, kad bija 2k rpm..
kur tai bļambai ir īsti jābūt ?intis rakstīja:man ir 2.8 uz 100km/h.
palien apakšā un paskaties redukora attiecības bļembu, tad arī zināsi, kurš pie vainas, ka šādi apgriezieni
tā bleķa plāksnīte ir pie reduktora vāka skrūves, kā šaiba uzlikta.
ja nevar salasīt, tad cel aizmugures ratu augšā, tā lai arī vari redzēt kardāns kur pieiet pie reduktora, un sāc griezt riepu, apgriez riepu par pilnu apli un skaiti cik reizes pa to laiku apgriežas kardāns.
piem. riepa vienu apli, kardāns gandrīz 3,5 reizes, tātad tev ir 3,45 attiecība
ja nevar salasīt, tad cel aizmugures ratu augšā, tā lai arī vari redzēt kardāns kur pieiet pie reduktora, un sāc griezt riepu, apgriez riepu par pilnu apli un skaiti cik reizes pa to laiku apgriežas kardāns.
piem. riepa vienu apli, kardāns gandrīz 3,5 reizes, tātad tev ir 3,45 attiecība
Arī braucu ar 2.5TD, pie 100km/h ~2100-2200rmp, varbūt arī tie 2300...
Tāpēc, ka paredzētais reduktors, visdrīzāk kāds 2.56, bet Gofman'am ir no automāta ar lielāku attiecību, līdz ar to baigais arkls, bet iet labi ar piekto no 50km/h - pat labāk, kā manējais
Varētu būt 3.23 ??? Tas vienīgais ko no tās bļambas varēju saprast,tur bija 323 28-12 vai kautkā līdzīgi
īsti nevaru iebraukt, taijās attiecības, varbūt kāds var izskaidrot, kāir piem. ar 100% bloķi, kads gurīdis ar pusautomātu padarbojas, vai vinš darbojās pie zināma apgrizienu skaita, vaijā ???