Brauciens uz Romu ar E36 Cabrio
Tad nu tā, pēc dažiem pieprasījumiem uztaisīšu nelielu ( pagaidām vēl nezinu vai būs neliels ) apraksts par to kā gāja, un vai tas bija tā vērts etcetra.
Kā radās doma ?
2015. gadā kad nopirku zilo touringu, sapratu ka mašīna laba un gribas aizbraukt kkur tālāk par Rimi.
Bet nu laiks pagāja, un kkā aizmirsās ka gribas kkur aizbraukt, bet vienmēr patika teiciens:
Ja es gribu es varu kaut vai šodien braukt līdz Itālijai, jo īsti nav nekas kas tur mājās, tā nu šī ideja vislaik bija galvā.
Tad nu pagāšgad nopirku kabrīti un sapratu ka tomēr vajag, bet par cik pārāk nepazinu kabrīti vēl, un pus vasaru nočakarējos ar random slāpšanām un kopā lietainu vasaru, nekur neaizbraucu.
Bet šogad šī ideja jau bija drusku nopietnāka, un zināju ka vajag, viss notika spontāni, un pa kārtīgo izdomāju braukt tikai nedēļu pirms paša brauciena.
Maršruts
Par cik visi bija sabiedējuši par disku pazaudēšanu ja apstājamies Polijā, gribējās tikt līdz Vācijai cik vien ātri var,
tad nu sākotnēji braucām: Rīga>Kauņa>Varšava>Berlīne>Minhene>Insbruka>Roma { 2700 km }, bet tikuši līdz varšavas pievārtei sapratām ka nav tik traki un jābrauc caur Drēzdeni ietaupot aptuveni 300km.
Nu tad aiziet?
18. Jūlija vakarā rezervējām viesnīcu 4km ( tobrīd tā likās ) no Romas centra un 19.Jūlijā izbraucām!
Par cik esmu no Mārupes tad līdz Lietuvas robežai tikām nepilnu 2h laikā, likās nu gan jau esam tālu. Pirmais atskaites punkts bija Kauņa, kur atkal likās ka esam baigie ceļotāji, tik tālu no LV
Tad sākās drausmīgie remontdarbi un viss pirmās dienas brauciens ievilkās ne pa jokam.
Tālāk jau tikām Polijā un pārdesmit km vēlāk atkal stāvējām jo smagais bija noskrējis no ceļa, līdz ar to 1h stāvējām. Netālu no varšavas pirmo reizi uzpildijāmies un sapratām ka šādā tempā vienā dienā cauri Polijai neizskriesim un sākām meklēt kur palikt.
Pēc neilga brīža sapratām ka tiksim līdz Lodžai ( Polijas guļam pilsēta jo gadrīz visi ko zinu kas braukā pa eiropu, bieži sanāk tur gulēt ) Pie Varšavas sākās pirmie īstie bāņi ar ceļa zīmēm 130 un 140 kā ātruma limits, protams kājas izstaipīju
Tā nu lidojot ar vidējo ātrumu 150km/h ap 23jiem nokļuvām Lodzā kur vnk uzpiedām tuvāko Hoteli, kur gps no sākuma ievedā baigos neceļos, ka palika bail, pie tam ar zemu mašīnu, pēc pār-kalkulēšanas atradām Boss Hotel Lodzā. ( Nerunā Angliski )
Nu ne ko, vismaz var pagulēt gultā, no rīta uzlikām GPSu uz Insbruku ( nu ļoti optimistiksi bijām ) Satikām arī citu e36 cabrio Tad nu braucām meklēt vāciju un piestājām benzīn tankā dažus km no Vācijas robežas kur EWS izdomāja uztaisīt joku un nelasīt atslēgas čipu, bija skaners līdz tapēc izdevās to novērst , ļaujot EWSam atklikšķēt un viss darbojās nevainojami. Bet tad...
..Te jau var redzēt to ko man vajadzēja redzēt, smuku peļķi tekam no mašīnas, bet tajā brīdi tikko bijām tikuši Vācijā, biju starā un neko neredzēju.
Un mirkli vēlāk..
Smuki braucam, bet pret kalnu sāku just ka paliek arvien mazāk jaudas, bet par laimi bijām tunelī un es tieši runāju ka nevajag spiest kalnā, tapēc sekoju līdzi panelim, līdz sapratu ka temp ir pāri sarkanajam un spīd, neko, es slāpēju nost un braucu nost no Bāņa, kā pieradis Latvijā, atrodi mazāku ieliņu un stāvi nost.
Izrādijās ka tā ir nobrauktuve kur mašīnas brauc ar 120km/h , nu neko , bet mašīna paspēja jau atdzist, pēc 2 min, Semīrs klāt un saka lai daru ko gribu bet dabūn mašīnu prom no turienes, jo nebija trīsstūris, bet nu 3km tālāk bija SOS saliņa, un ielēju AFu un braucām tālāk, domādāmi, ka pārkarsa dēļ kalniem un sākām stresot par to kā būs Austrijā. Domājiet tas viss, NĒ, iebraucot Minhenē, bija ap 18tiem un sākās korķi, līdz ar to mašīna atkal vārās un braucu nost. Bet par laimi bija saliņa kur palikt, tad nu pielēju AFu atkal, uzvārijās tā ka likās viss galvas blīve beigta, jo viss vnk iztecēja uz ceļa un citi brauca cauri, kā asinīm jo bija lipīga skaņa
Bet par laimi bija 5l bačoks ar ūdeni, ar ko izdevās atgaisot un sāka pūst silto gaisi, kas likās kā svētlaime , nerunājot to ka bija +34c ārā.
Tad nu devāmies meklēt viesnīcu Minhenē, jo sapratām ka tik vēlu nekur netiksim un nezinājām mašīnas stāvokli.
Meklējot viesnīcu sapratām ka Minhenē 80% mašīnu ir kabrīši
Tad nu atradām viesnīcu Minhenes centrā, bet neielaida jo izskatījāmies patraki, nosvīduši/noguruši un ērtās braukšanas drēbēs ( treņuškās un bezroku tkreklā. Atradām citu, bet pabraucām garām, līdz ar to uztaisīju tizlu U apgriezienu, pēc kā iebraucot Viesnīcas pārkingā, mentu mašīna nostājas aiz muguras, es gatavs kāpt ārā, skatos ments stāv sānā.
Nu ne ko, dokumentus, liek izkāpt, pārmeklē krabīti, prasa vai nav panels jaukts ārā, ar bateriju pārmeklē slāni starp jumta audumiem etc, vārdu sakot izložā visu, arī ap motoru un lampām. bet nu viss ok, un nav vismaz pizģīts, pat prasīja kad pirku un kurā vietā.
Tā nu diena beidzās ar lieliem piedzīvojumiem.
No rīta, man bija palicis slikti un likās ka viss, bet nu uztaisijām vēlo rītu, un devāmies ceļā, mērķis - Roma 915km Tad nu devāmies uz Austriju. Kur ātri vien nokļuvām arī Itālijā, kur braucām 120km garā sastrēgumā un lietus gāžam vnk nežēlīgi, ar vidējo ātrumu 30km/h, jo visi vecie vācieši devās uz vienu un to pašu pilsētu Itālijā, kur pēc tam kad biju Krievu gaumē izlauzies starp mašīnām, visi nogriezās un palikām vieni uz 4 joslu bāņa, likas ka kkas noticis un braucam pa aiztaisītu bāni, bet neko viss ok.
Tad nu vajadzēja uzpildīties, piebraucot pie tanka domāju ka kkur eļļa tek, jo bija pleķi uz zemes, es neko, taisu vaļā pārsegu, izrādas, eļļa nav no manis, bet AFs gan gāžas ārā, tad arī sapratu ka korķis nav līdz galam aizskrūvēts, tad jau uzreiz damkrots ārā, purns gaisā un gaisoju, pēc kārtīgās izgāzēšanas sāka pūst silto, līdz ar ko zinājām ka viss ok. Tajā brīdi bija palikuši ap 500km ko braukt, ko arī darījām ar logiem lejā +35c karstumā ar pilnu apkuri lai zinam ka mašīna nevāras.
Tad nu ap 22viem bijām Romā, un sākām meklēt viesnīcu, kas izrādijās ir 24km no Romas , tas tā, bet kamēr setoju GPSu, mums piekasījās, čaka ielas darbones , izrādijās, bijām apstājušies lielceļa posmā, kur šamās aktīvi darbojas, ātri tināmies prom.
Un tad jau arī tikām līdz viesnīcai. Un jā īpašnieka vārds bija Mario
To be continued.. baigi vēls, atpakaļ ceļu uzrakstīšu rīt, kā arī ja ir jautājumi par izmaksām etc, droši rakstas, bet īsumā 1300 euro viss kopā, un nav atnācis neviens ātruma sods, un itālijā degviela maksā 1.94 litrā.
Kā radās doma ?
2015. gadā kad nopirku zilo touringu, sapratu ka mašīna laba un gribas aizbraukt kkur tālāk par Rimi.
Bet nu laiks pagāja, un kkā aizmirsās ka gribas kkur aizbraukt, bet vienmēr patika teiciens:
Ja es gribu es varu kaut vai šodien braukt līdz Itālijai, jo īsti nav nekas kas tur mājās, tā nu šī ideja vislaik bija galvā.
Tad nu pagāšgad nopirku kabrīti un sapratu ka tomēr vajag, bet par cik pārāk nepazinu kabrīti vēl, un pus vasaru nočakarējos ar random slāpšanām un kopā lietainu vasaru, nekur neaizbraucu.
Bet šogad šī ideja jau bija drusku nopietnāka, un zināju ka vajag, viss notika spontāni, un pa kārtīgo izdomāju braukt tikai nedēļu pirms paša brauciena.
Maršruts
Par cik visi bija sabiedējuši par disku pazaudēšanu ja apstājamies Polijā, gribējās tikt līdz Vācijai cik vien ātri var,
tad nu sākotnēji braucām: Rīga>Kauņa>Varšava>Berlīne>Minhene>Insbruka>Roma { 2700 km }, bet tikuši līdz varšavas pievārtei sapratām ka nav tik traki un jābrauc caur Drēzdeni ietaupot aptuveni 300km.
Nu tad aiziet?
18. Jūlija vakarā rezervējām viesnīcu 4km ( tobrīd tā likās ) no Romas centra un 19.Jūlijā izbraucām!
Par cik esmu no Mārupes tad līdz Lietuvas robežai tikām nepilnu 2h laikā, likās nu gan jau esam tālu. Pirmais atskaites punkts bija Kauņa, kur atkal likās ka esam baigie ceļotāji, tik tālu no LV
Tad sākās drausmīgie remontdarbi un viss pirmās dienas brauciens ievilkās ne pa jokam.
Tālāk jau tikām Polijā un pārdesmit km vēlāk atkal stāvējām jo smagais bija noskrējis no ceļa, līdz ar to 1h stāvējām. Netālu no varšavas pirmo reizi uzpildijāmies un sapratām ka šādā tempā vienā dienā cauri Polijai neizskriesim un sākām meklēt kur palikt.
Pēc neilga brīža sapratām ka tiksim līdz Lodžai ( Polijas guļam pilsēta jo gadrīz visi ko zinu kas braukā pa eiropu, bieži sanāk tur gulēt ) Pie Varšavas sākās pirmie īstie bāņi ar ceļa zīmēm 130 un 140 kā ātruma limits, protams kājas izstaipīju
Tā nu lidojot ar vidējo ātrumu 150km/h ap 23jiem nokļuvām Lodzā kur vnk uzpiedām tuvāko Hoteli, kur gps no sākuma ievedā baigos neceļos, ka palika bail, pie tam ar zemu mašīnu, pēc pār-kalkulēšanas atradām Boss Hotel Lodzā. ( Nerunā Angliski )
Nu ne ko, vismaz var pagulēt gultā, no rīta uzlikām GPSu uz Insbruku ( nu ļoti optimistiksi bijām ) Satikām arī citu e36 cabrio Tad nu braucām meklēt vāciju un piestājām benzīn tankā dažus km no Vācijas robežas kur EWS izdomāja uztaisīt joku un nelasīt atslēgas čipu, bija skaners līdz tapēc izdevās to novērst , ļaujot EWSam atklikšķēt un viss darbojās nevainojami. Bet tad...
..Te jau var redzēt to ko man vajadzēja redzēt, smuku peļķi tekam no mašīnas, bet tajā brīdi tikko bijām tikuši Vācijā, biju starā un neko neredzēju.
Un mirkli vēlāk..
Smuki braucam, bet pret kalnu sāku just ka paliek arvien mazāk jaudas, bet par laimi bijām tunelī un es tieši runāju ka nevajag spiest kalnā, tapēc sekoju līdzi panelim, līdz sapratu ka temp ir pāri sarkanajam un spīd, neko, es slāpēju nost un braucu nost no Bāņa, kā pieradis Latvijā, atrodi mazāku ieliņu un stāvi nost.
Izrādijās ka tā ir nobrauktuve kur mašīnas brauc ar 120km/h , nu neko , bet mašīna paspēja jau atdzist, pēc 2 min, Semīrs klāt un saka lai daru ko gribu bet dabūn mašīnu prom no turienes, jo nebija trīsstūris, bet nu 3km tālāk bija SOS saliņa, un ielēju AFu un braucām tālāk, domādāmi, ka pārkarsa dēļ kalniem un sākām stresot par to kā būs Austrijā. Domājiet tas viss, NĒ, iebraucot Minhenē, bija ap 18tiem un sākās korķi, līdz ar to mašīna atkal vārās un braucu nost. Bet par laimi bija saliņa kur palikt, tad nu pielēju AFu atkal, uzvārijās tā ka likās viss galvas blīve beigta, jo viss vnk iztecēja uz ceļa un citi brauca cauri, kā asinīm jo bija lipīga skaņa
Bet par laimi bija 5l bačoks ar ūdeni, ar ko izdevās atgaisot un sāka pūst silto gaisi, kas likās kā svētlaime , nerunājot to ka bija +34c ārā.
Tad nu devāmies meklēt viesnīcu Minhenē, jo sapratām ka tik vēlu nekur netiksim un nezinājām mašīnas stāvokli.
Meklējot viesnīcu sapratām ka Minhenē 80% mašīnu ir kabrīši
Tad nu atradām viesnīcu Minhenes centrā, bet neielaida jo izskatījāmies patraki, nosvīduši/noguruši un ērtās braukšanas drēbēs ( treņuškās un bezroku tkreklā. Atradām citu, bet pabraucām garām, līdz ar to uztaisīju tizlu U apgriezienu, pēc kā iebraucot Viesnīcas pārkingā, mentu mašīna nostājas aiz muguras, es gatavs kāpt ārā, skatos ments stāv sānā.
Nu ne ko, dokumentus, liek izkāpt, pārmeklē krabīti, prasa vai nav panels jaukts ārā, ar bateriju pārmeklē slāni starp jumta audumiem etc, vārdu sakot izložā visu, arī ap motoru un lampām. bet nu viss ok, un nav vismaz pizģīts, pat prasīja kad pirku un kurā vietā.
Tā nu diena beidzās ar lieliem piedzīvojumiem.
No rīta, man bija palicis slikti un likās ka viss, bet nu uztaisijām vēlo rītu, un devāmies ceļā, mērķis - Roma 915km Tad nu devāmies uz Austriju. Kur ātri vien nokļuvām arī Itālijā, kur braucām 120km garā sastrēgumā un lietus gāžam vnk nežēlīgi, ar vidējo ātrumu 30km/h, jo visi vecie vācieši devās uz vienu un to pašu pilsētu Itālijā, kur pēc tam kad biju Krievu gaumē izlauzies starp mašīnām, visi nogriezās un palikām vieni uz 4 joslu bāņa, likas ka kkas noticis un braucam pa aiztaisītu bāni, bet neko viss ok.
Tad nu vajadzēja uzpildīties, piebraucot pie tanka domāju ka kkur eļļa tek, jo bija pleķi uz zemes, es neko, taisu vaļā pārsegu, izrādas, eļļa nav no manis, bet AFs gan gāžas ārā, tad arī sapratu ka korķis nav līdz galam aizskrūvēts, tad jau uzreiz damkrots ārā, purns gaisā un gaisoju, pēc kārtīgās izgāzēšanas sāka pūst silto, līdz ar ko zinājām ka viss ok. Tajā brīdi bija palikuši ap 500km ko braukt, ko arī darījām ar logiem lejā +35c karstumā ar pilnu apkuri lai zinam ka mašīna nevāras.
Tad nu ap 22viem bijām Romā, un sākām meklēt viesnīcu, kas izrādijās ir 24km no Romas , tas tā, bet kamēr setoju GPSu, mums piekasījās, čaka ielas darbones , izrādijās, bijām apstājušies lielceļa posmā, kur šamās aktīvi darbojas, ātri tināmies prom.
Un tad jau arī tikām līdz viesnīcai. Un jā īpašnieka vārds bija Mario
To be continued.. baigi vēls, atpakaļ ceļu uzrakstīšu rīt, kā arī ja ir jautājumi par izmaksām etc, droši rakstas, bet īsumā 1300 euro viss kopā, un nav atnācis neviens ātruma sods, un itālijā degviela maksā 1.94 litrā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ikey07 - 02 Sep 2018, 14:44, kopā labots 1 reizi.
- ikey07
Interesanti, bet tas piesiens ar vārīšanos pa to karstumu.... :/ pieņemu, ka baigi izbesījies. Manuprāt, tripos jābrauc tomēr ar jaunāko auto no autoparka šādu iemselu dēļ. Kāpec tad galu galā sākotnēji burbuļoja? Jo nebija korķīs ciet?
+rep par drosmi!
A ko īsti menti meklēja? Parbaudija vai viss ir stock?
A ko īsti menti meklēja? Parbaudija vai viss ir stock?
Jap, man tam kabrītim tas koķis tāds ka skrūvējot ciet, vienā brīdī liekas ka jau ir ciet, bet pagriežot vēl atkal ir brīvkustība un pēc tam aizskrūvējas pa īsto.
Par cik pirmā reizē domāju dēļ kalniem, pat neaizdomājos par neko, otro reizi norakstīju uz to ka braucām 1k km tajā dienā, bet sāku domāt kko citu, un tikai trešajā dienā sapratu ka tas ir dēļ korķa jo tajā tankšteļē mašīna vēl nebija uzvārijusies , bet caur korķi lija viss ārā. Vārdu sakot viņš kā katliņš bez vāka vnk izgaroja braucot, līdz uzvārijās.
Par pašu mašīnu, man bija tāda devīze: Diezvai es uzskatu ka pēc 5k km mašīna nobeisies, jo ja mašīna darbojas kā vajag, viņa darbosies, neatkarīgi no vecuma.
@denn , Īsti nezinu, bet par cik Minhenē gandrīz visas mašīnas bija krabji, čekoja vai nav zagts vai kas, jo pārbaudīja VINu kārtīgi, prasīja pat vai nav mainīts priekšējais stikls, jo mūsu mantās vispār nelīda, tikai par un ap mašīnu.
- ikey07
Man tikai viens jautājums - kapēc ar krabi brauci?
Raksti ka visur grādi 30+ bet jumts nevienā bildē NAV nolaists!
Raksti ka visur grādi 30+ bet jumts nevienā bildē NAV nolaists!
1. Bija daudz mantu, ka bagūzī neiegāja ( subis ), tapēc daudz kas tika turēts uz aizm. benķiem.
2. Uz bāņa ka nesies uz 150 nekāds siets nepalīdzēs.
3. Ar jumtu var ieslēgt kondīti un necepies kā vista.
4. Nezinu cik ilgi tev ir kabris un cik nobraukts, bet ar laiku vairs negribas visur bez jumta braukt.
5. Drošībai, jo ik pēc pārsimts km stājāmies kkur.
Bet protams pēc tam kad bijām iebukojušies, aizbraucām un Romas centru ar tukšu kabri.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
- ikey07
Forši ar 36 vairāk par 1000km vienā virzienā nav sanācis braukt, ar 39 gan ir sanācis krietni vairāk, bet tur jau cits stāsts. Ceru nākamvasar salikt savu touringu un arī aizlaist uz kādu attālāku valsti
btw, citā forumā viens vīrs nupat ar Ford Sierra aizlaida līdz Horvātijai un atpakaļ
btw, citā forumā viens vīrs nupat ar Ford Sierra aizlaida līdz Horvātijai un atpakaļ
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
nu nezinu bet uz 150km/h ar vēja sietu braukt ir patīkami,ikey07 rakstīja: ↑03 Sep 2018, 13:511. Bija daudz mantu, ka bagūzī neiegāja ( subis ), tapēc daudz kas tika turēts uz aizm. benķiem.
2. Uz bāņa ka nesies uz 150 nekāds siets nepalīdzēs.
3. Ar jumtu var ieslēgt kondīti un necepies kā vista.
4. Nezinu cik ilgi tev ir kabris un cik nobraukts, bet ar laiku vairs negribas visur bez jumta braukt.
5. Drošībai, jo ik pēc pārsimts km stājāmies kkur.
Bet protams pēc tam kad bijām iebukojušies, aizbraucām un Romas centru ar tukšu kabri.
2018-07-22 19.38.09.jpg
mēs jumtu cēlām aukšā tikai pie +38 grādiem
Es ātrumu nepārkāpju - braucu mūzikas ritmā..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Es pār sarkano nebraucu - cenšos paspēt pa dzelteno..
Es noteikumus nepārkāpju - visus līdz galam nemaz nezinu..
Kam tev kabri ja Jumts augšā ?
Man jumts lejā tikai kad līst.
Jumts lejā kondišs uz kājām tāds kaifs....
Man jumts lejā tikai kad līst.
Jumts lejā kondišs uz kājām tāds kaifs....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ja vēja siets neļauj braukt ātri, tad kaut kas ar to nav kārtībā.
Ir sanācis ar e36 kabri pamēģināt pulksteni. Nekādu diskomfortu nejutu arī pie "liela" ātruma.
Manuprāt e36 vispār ir vislabāk nostrādāts šajā ziņā, ne e46 ne e93 nav tik kluss un komfortabls ar vēja sietu kā e36.
Ir sanācis ar e36 kabri pamēģināt pulksteni. Nekādu diskomfortu nejutu arī pie "liela" ātruma.
Manuprāt e36 vispār ir vislabāk nostrādāts šajā ziņā, ne e46 ne e93 nav tik kluss un komfortabls ar vēja sietu kā e36.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Ar sietu esmu izbraucis tik vienreiz, testam, pašam nav sieta, varbūt nav tik traki.
- ikey07
Sveiks! Pāris gadus atpakaļ arī bijām izbraukuši nelielu līkumu pa eiropu (kopā 6000km) LV-LT-PL-CZ-Austrija-ITālija-Šveice-Lihtenšteina-Minhene-Nurburgringa-Berlīne un atpakaļ, un jumtu uzlaidām tikai 2 reizes, kad bija pamatīgs gāziens. Braucot pa bāni normālā ātrumā ar sietu netraucē arī neliels lietus, nedrīkst tikai apstāties. Un braucot pa kalnu pārejām un serpentīniem ar kabrio ir cita sajūta. Vajag Tev sietu! Tici man, tas ir pavisam cits auto!