Gultņu gaudošana
Nu tad tā, braucot ar 5to tieši pie 100km/h parādās tāda kā maza gaudošana. Pavelkot ap 140 nekā nav, metot nost ātrumu pie 100 atkal gaudo un tad pārstāj. Arī ar 3šo vai 4to uz 80km/h ir tāda kā gaudošana. Kas tur varētu būt par šaizi, ka tikai pie tiem ātrumiem gaudo?
Kā var reāli pateikt, kas konkrēti gaudo:
* reduktors;
* vai riteņa gultnis.
Lūgums padalīties pieredzē.
* reduktors;
* vai riteņa gultnis.
Lūgums padalīties pieredzē.
1. reduktoram parasti gaudo atlaizot vai uzdodot, vai turot vienmeriigi gaazi...
2. ratam gaudo patstaaviigi, kas nemainaas,---- uz gultnja beigaam parasti saak liikkumos vairaak gaudot. tas arii viss..
2. ratam gaudo patstaaviigi, kas nemainaas,---- uz gultnja beigaam parasti saak liikkumos vairaak gaudot. tas arii viss..
O tad man pēc simtomiem izskatās ka ir pie vainas rata gultnis. Man jau sāk gaudot arī līkumos.
P.S ja kādam ir piedāvājamā aizmugurējais rata Gultnis, tad lūdzu PM!
P.S ja kādam ir piedāvājamā aizmugurējais rata Gultnis, tad lūdzu PM!
tā ir slimiba šitiem rata un reduktora gultnis !
man ari gaudo, bet izklausas pec rata vēl patestešu ! :)
man ari gaudo, bet izklausas pec rata vēl patestešu ! :)
Drive - like you stole it BlackLove (BM)
kā arī iesakiet, kur labāk un kādus ņemt
kaut kad servii teica, ka e36 aizmugurē derot opel vectra vai calibra prieksejais rumbas gultnis, sanakot stipri letaak, bet pec izmeeriem esot vienādi - kā tur ir neesmu mēģinājis.
nez par e36, bet e30 derēja opel`a (modelis pa lielam po - jo tas tak opels - viss vienāds).
Par rata gultņiem - nu slimība tā toč nav - visiem man bijušajiem bmw vēl stāv orig gultņi, pusass uzgriežņi vēl nekad nav skrūvēti.
Par pārbaudi riteņu gultņiem - pr. ratus vienk ar roku iegriežam un klausamies, aizm ratiem palūdzam lai kāds uz pacēlaja iegriež otrajā pārnesumā un strauji izspiež sajūgu un noslāpē dzinēju un klausamies kamēr ritens iegriezts - būtu jādzird, tāpat arī var izķert reduktora gultņus/kārbu. Visbiežāk ja gultnis stipri gaudo, tad tajā ir brīvkustība (bet ne vienmēr, tāpat kā bieži ir brīvkustība bet gultnis kluss un sāk gaudot tikai īsi pirms izjukšanas), var pakustināt riepu/kardāna/pusass flanci, varbūt vainīgais atradīsies pat daudz ātrāk.
par firmu - es skatītos uz skf.
Par rata gultņiem - nu slimība tā toč nav - visiem man bijušajiem bmw vēl stāv orig gultņi, pusass uzgriežņi vēl nekad nav skrūvēti.
Par pārbaudi riteņu gultņiem - pr. ratus vienk ar roku iegriežam un klausamies, aizm ratiem palūdzam lai kāds uz pacēlaja iegriež otrajā pārnesumā un strauji izspiež sajūgu un noslāpē dzinēju un klausamies kamēr ritens iegriezts - būtu jādzird, tāpat arī var izķert reduktora gultņus/kārbu. Visbiežāk ja gultnis stipri gaudo, tad tajā ir brīvkustība (bet ne vienmēr, tāpat kā bieži ir brīvkustība bet gultnis kluss un sāk gaudot tikai īsi pirms izjukšanas), var pakustināt riepu/kardāna/pusass flanci, varbūt vainīgais atradīsies pat daudz ātrāk.
par firmu - es skatītos uz skf.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ir mēģināts..der un ripo joprojāmmožais rakstīja:kaut kad servii teica, ka e36 aizmugurē derot opel vectra vai calibra prieksejais rumbas gultnis, sanakot stipri letaak, bet pec izmeeriem esot vienādi - kā tur ir neesmu mēģinājis.
un ja tiešām ir pie 100lm/h pamēģini ar citiem diskiem un riepām pabraukt, man viens rats gaudoja, kā nomaiju ļitakus, tā gaudošana pazuda, bet skaņa bija līdzīga, kā tad, kad gultnis bij atteicies..
Par opeļiem, vai tad cena ir ļoti atšķirīga?
pusass uzgrieznis bija uz 36mm muciņas? mājās tikai 32mm atradu, tā nedaudz par mazu... riit jaieskrien bodee, negribās aizšaut šķībi
par 32 toč nav lielāks, man liekas ka pat 30.
Tur vienk vajag (var arī ar "parasto", bet ja labi ierūsējusi lielāka iespējamība apraut) šādu muciņu
http://www.turnermotorsport.com/image/t ... M30_lg.jpg
un uzlikt muciņu visdrīzāk tev traucē sprosts, kas ir ap uzgriezni, to vajag izmakšķerēt ārā.
Tur vienk vajag (var arī ar "parasto", bet ja labi ierūsējusi lielāka iespējamība apraut) šādu muciņu
http://www.turnermotorsport.com/image/t ... M30_lg.jpg
un uzlikt muciņu visdrīzāk tev traucē sprosts, kas ir ap uzgriezni, to vajag izmakšķerēt ārā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ammm... sprosta tur nav ir atloce...
un ir tomeer 36, jo 32 neiet virsuu riit uz bodi pec mucinjas, lai var beidzot tolmetaa aizvest to bundzu...
bet paaldies...
un ir tomeer 36, jo 32 neiet virsuu riit uz bodi pec mucinjas, lai var beidzot tolmetaa aizvest to bundzu...
bet paaldies...
Skatos ka priekš E36 aizmugurējiem gultņiem ir divi izmēri:
* 39 x 72 x 37
* 42 x 75 x 37
Kādiem modeļiem, kas kā iet?
Ja man ir 318 un trumuļu bremzes, tad kādas man vajag?
* 39 x 72 x 37
* 42 x 75 x 37
Kādiem modeļiem, kas kā iet?
Ja man ir 318 un trumuļu bremzes, tad kādas man vajag?
Kāda kvalitāte ir GPD, Meyle firmas gultņiem?
jebkuru GPD proguktu var mest miskastē.
tieši ar meyle gultņiem nav bijusi saskarsme, bet šaras viduvējas.
tieši ar meyle gultņiem nav bijusi saskarsme, bet šaras viduvējas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Oki doki.
Ko reāli var darīt ja nevar atskrūvēt skrūvi, lai tiktu pie rata gūltņa - kā arī griežot to skrūvi vienā brīdī sāk nedzaudz griezties pats rats: Vai tas ir tāpēc ka ir vājas bremzes?