28ti by ercis
Sveiki! Atrādīšu jums savu e dirrty sex compaktu, lai, ja nu kas, var pasveicināt vai arī zināsiet kam uzbļaut par agresīvu krustojumu un viaduktu "paņemšanu"!
Tad nu tā, manās rokās nonāca pagājušziem kā vairāk vai mazāk standarta 318ti, šķita normāls, slidinājos, beidzās ziema, domāju pačubināsos, lai uztaisītu čotko ikdienas kompaktiņu un skuju - sapuvis visās malās, sajūgs uz beigām, motors puņķojās nu karoče nekā. Sāku tirgot detaļās, bet sapratu, ka auto cenu neatgūšu un ieslīgu depresijā Sākās vasara, bāigi gribēju braukt plakaniski - reālākais variants iemest 2.8 un aidā, bet, protams, nebija tik vienkārši viss un darbi turpinās vēljoprojām. Tikai pirms jaunā gada fiksi kaut kā visu saliku, lai iepriekšējo nodokli liktu lietā un atcerētos kādēļ vispār to visu daru
Kas tad tik tālu salikts:
Motors:
-m52 bloks + galva ar b28 kloķvārpstu, klaņiem, b25 virzuļiem (bloks ar flexhonu izhonēts, galvai kanāli tā ļoti viegli pieslīpēti, tagad nožēloju, ka nepieķēros nopietnāk, bet eeh; gredzeni, šāles kolbenschmidt, CR 11,8:1)
-m54b30 ieplūdes sadales vārpsta, m50NVieplūdes sadalene izplūdes vietā
-m50 vanosa ieplūde visa ar custom "gofru", noname gaisa filtru
-m50b25 vanos vadība
-zf kārba, spararats m20 5,4kg ar atrestaurētu sajūga disku, standarta grozu
-tds radiators ar atsevišķu bačoku
-s54 izplūdes kolektori + 3collu izplūde, kas pie tilta sadalās 2*2,4collu trubās(skaņa pēc 5000 apgriezieniem )
-šķidrumi jauni no mobil1 un motul, blīves un blīvslēgi arī, protams, jauni
Piekare, bremzes:
-visas bukses poliuretāna
-e46 priekšējie plaukti
-priekšējās bremzes no 330d
-aizmugurē viss jauns stock
-pakaļējās atsperes noname coilu (750lbs cietība)
-pakaļējie amortizatori dzelteni bilstein no e23
-priekšā gavno (flexis + kautkādi iztecējuši amortizatori, pagaidām...)
-reduktors metināts 3.63
Virsbūve:
-visa sametināta(netaisīju visu čotka, jo tā bundža to nav pelnījusi)
Salons: standarta pusādas sportsitzes, salīdzinoši labā stāvoklī, pārējais pagaidām stock, izņemot Audi VDO mērītājus.
Plāni:
-sakārtot vizuāli (nokrāsot pilnīgi melnu spīdīgu(izņemot priekšējos spārnus un mot. pārsegu - matēti būs), sliekšņu uzlikas un astīti(zinu kādu, tik vel nezinu kur dabūt))
-iziet skati
-saregulēt motora vadību un drošvien nedaudz arī pagrozīt sadales vārpstas(vismaz +500-700 apgriezienus jo no 5 un uz augšu tikai sākas īstā "dzīve", kā arī sprauslas pagaidām 2.5)
-uzstellēt coilas(pārtaisītas kw, ar plazas amortizatoriem, jāpasūta atsperes)
-regulējamie amortizatoru atbalsti - uniboli
-uztaisīt pārejas stupicām, lai palielinātu leņķi
-abas glāžu atsaites
-hidrauliskā rokas bremze
-mazāka un sportiskāka stūrīte
-startēt vismaz kādā no proAm posmiem
Foto uz doto momentu: Gaidu siltāku laiku, lai varētu pa sausu pabraukt un kārtīgāk iztestēt.
Un prieks ja kādam bija arī pacietība to visu izlasīt
Tad nu tā, manās rokās nonāca pagājušziem kā vairāk vai mazāk standarta 318ti, šķita normāls, slidinājos, beidzās ziema, domāju pačubināsos, lai uztaisītu čotko ikdienas kompaktiņu un skuju - sapuvis visās malās, sajūgs uz beigām, motors puņķojās nu karoče nekā. Sāku tirgot detaļās, bet sapratu, ka auto cenu neatgūšu un ieslīgu depresijā Sākās vasara, bāigi gribēju braukt plakaniski - reālākais variants iemest 2.8 un aidā, bet, protams, nebija tik vienkārši viss un darbi turpinās vēljoprojām. Tikai pirms jaunā gada fiksi kaut kā visu saliku, lai iepriekšējo nodokli liktu lietā un atcerētos kādēļ vispār to visu daru
Kas tad tik tālu salikts:
Motors:
-m52 bloks + galva ar b28 kloķvārpstu, klaņiem, b25 virzuļiem (bloks ar flexhonu izhonēts, galvai kanāli tā ļoti viegli pieslīpēti, tagad nožēloju, ka nepieķēros nopietnāk, bet eeh; gredzeni, šāles kolbenschmidt, CR 11,8:1)
-m54b30 ieplūdes sadales vārpsta, m50NVieplūdes sadalene izplūdes vietā
-m50 vanosa ieplūde visa ar custom "gofru", noname gaisa filtru
-m50b25 vanos vadība
-zf kārba, spararats m20 5,4kg ar atrestaurētu sajūga disku, standarta grozu
-tds radiators ar atsevišķu bačoku
-s54 izplūdes kolektori + 3collu izplūde, kas pie tilta sadalās 2*2,4collu trubās(skaņa pēc 5000 apgriezieniem )
-šķidrumi jauni no mobil1 un motul, blīves un blīvslēgi arī, protams, jauni
Piekare, bremzes:
-visas bukses poliuretāna
-e46 priekšējie plaukti
-priekšējās bremzes no 330d
-aizmugurē viss jauns stock
-pakaļējās atsperes noname coilu (750lbs cietība)
-pakaļējie amortizatori dzelteni bilstein no e23
-priekšā gavno (flexis + kautkādi iztecējuši amortizatori, pagaidām...)
-reduktors metināts 3.63
Virsbūve:
-visa sametināta(netaisīju visu čotka, jo tā bundža to nav pelnījusi)
Salons: standarta pusādas sportsitzes, salīdzinoši labā stāvoklī, pārējais pagaidām stock, izņemot Audi VDO mērītājus.
Plāni:
-sakārtot vizuāli (nokrāsot pilnīgi melnu spīdīgu(izņemot priekšējos spārnus un mot. pārsegu - matēti būs), sliekšņu uzlikas un astīti(zinu kādu, tik vel nezinu kur dabūt))
-iziet skati
-saregulēt motora vadību un drošvien nedaudz arī pagrozīt sadales vārpstas(vismaz +500-700 apgriezienus jo no 5 un uz augšu tikai sākas īstā "dzīve", kā arī sprauslas pagaidām 2.5)
-uzstellēt coilas(pārtaisītas kw, ar plazas amortizatoriem, jāpasūta atsperes)
-regulējamie amortizatoru atbalsti - uniboli
-uztaisīt pārejas stupicām, lai palielinātu leņķi
-abas glāžu atsaites
-hidrauliskā rokas bremze
-mazāka un sportiskāka stūrīte
-startēt vismaz kādā no proAm posmiem
Foto uz doto momentu: Gaidu siltāku laiku, lai varētu pa sausu pabraukt un kārtīgāk iztestēt.
Un prieks ja kādam bija arī pacietība to visu izlasīt
Pēdējais labojis ercis - 13 Aug 2012, 00:30, kopā labots 4 reizes.
nav foto ..
labots :)
Kas tev ar to spārnu priekšā? tāds dīvains.
Projektiņš labs! Gaidu nobeigumu
ervvis743 rakstīja:Kas tev ar to spārnu priekšā? tāds dīvains.
Izskatās valcēts by truba, līdzīgi kā lietotājam siikais pašlaik ir.
Gaidam vasarā kādā posmā uz starta!
spārns pagaidām uz ātro "izvalcēts"(ar flaķenēm un trubu), labi, ka otru arku neredzat, jo tur viņas nav(rūsganais rūdis ). Lūpiņa no e30 prefacelifta, bet kad ķeršos vizuālajam nopietni klāt, kārtīgāk piestiprināšu, tur būs laikam nedaudz paimprovizēt :)
Manam 2.8 kas lidzigs ar kompresiju, tik ar double vanos iekshaam!;) un sporta zirnekli, starpcitu arii nak no drifta kompota tas dzineejs, vareetu, kkad uz strupas vasara uzlikt!;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
yap, iepriekšējo vīkendu 3 vakarus noplosījos pa centru, tā arī neviens nebija ar ko uzskrieties bet po, esmu apmierināts ar to kā iet, ņemot vērā, ka standarta 525i vadība un sadalenes ir tā aptuveni saregulētas. Auksts tukšgaitu ar netur un tas zirneklis baigi izmainīja līkni, ar standarta kolektoriem itkā +/- proporcionāli, tagad līdz 5000 ir meeh, pēctam
pēc izskata jau drausmīgs bet laba dvēsele
Te jau izskats neintresē šim auto liekas, ka taisna kustība nav paredzēta, tikai sāniski
mans ieziemots, pec pudotra menesha doma atkauset, tad jau var meginat saskrieties!;)ercis rakstīja:yap, iepriekšējo vīkendu 3 vakarus noplosījos pa centru, tā arī neviens nebija ar ko uzskrieties bet po, esmu apmierināts ar to kā iet, ņemot vērā, ka standarta 525i vadība un sadalenes ir tā aptuveni saregulētas. Auksts tukšgaitu ar netur un tas zirneklis baigi izmainīja līkni, ar standarta kolektoriem itkā +/- proporcionāli, tagad līdz 5000 ir meeh, pēctam
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Un tikai ne plazas atsperes! Aizmirsti!;)3
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
labs gāžamais :)
Ar e46 plauktiem vai tad var iziet tehnisko?
un D2 piedāvā coilus ar unibolt , tehniskaja problemu nebus lejā linkā var atrast
Ar e46 plauktiem vai tad var iziet tehnisko?
un D2 piedāvā coilus ar unibolt , tehniskaja problemu nebus lejā linkā var atrast
gadijumā pirms kāda mēneša nevizinājies bez pakaļējā bampera.. ?
sveikts mūsu bariņā....
sveikts mūsu bariņā....
Loti interesanta motora recepte
b25 virzuli ir lai palielinatu kompresiju?
m54b30 ieplūdes sadales vārpsta bija plug & play?
b25 virzuli ir lai palielinatu kompresiju?
m54b30 ieplūdes sadales vārpsta bija plug & play?
dzineja sastavdalajas izaklausas pec konstruktora - 'kas bija pa rokai'' , gribas redzet rezultatu pec reguleshanas
tas glusaka gals vnk iespārda