Ernesta kupeja
Kamēŗ gaidu swapu, tikmēr izdomāju uztaisīt topiku, par laikam jau forumiešiem zināmu kupeju,
nopirkta 2019. g Janvārī.
*1993. gads
* oem 2.0, ieswapots " pārlasīts M50B25"
*R15 BBS
*nerukājoša lūka
*vidējā stāvoklī ādas salons,
*18 pogu obc bez check,
*parastā pečka, ar nedegošu apgaismojumu
*Dedzis bagažnieks, "No subja" , aiz bākas vāciņa izskatāas ka ir bijis mazais gāzes uzpildes pipstiķis
Cerams sanāks salikt stāstu secībā kas viss noticies par šo laiku
Pirmajās dienās iedots uz servisu lai nomaina aizmugurēji gulti, un sametina izpūtēju, saņemts zvans no servisa, ka stupica arī jamaina. viss nomainīts, viss jauki.
Janvāra beigās izbraukta Droša braukšanas skola, pēc nodarbības paslīpēts kopā pa 333 teritoriju paslīpēts kopā ar vienu e46, un dodod slodzē aktīvi, motoram temperatūra cēlās, bija arī elektro vent pa pilsētu braukāot karšanas problēmas nebija. braucu kā ir visu laiku.
Tad manšķiet bija jau februāris, iegādātas sveces, eļļa, samainīts, un visu laiku bija čujs ka tas motors neiet tā kā vajadzētu, palasīti netā dati utt, pusnaktī gāju testēt, skatīties, izeju laukā un sniegs pēkšņi sasnidzis (pa dienu vēl nebija) protams ka japadrifto. spolējos, spolējos,un pie mājas ceļgalla dillema - braukt sētā, vai gāzt tālāk. protams gāzu tālāk, unnn pēc 600 metriem Krāmēju līkumu ar kādiem 80km/h aiz līkuma atmetos, gribēju tikt atpakaļ savā joslā, bremzēšanas ceļš ahujeni garš, dēļ sūdīgām M+S riepām, daži metri pietrūka lai saglābtos, lēni ieslidēju grāvī, ar purnu pārsvēros, un atstutējos pret koku
Pēc kādām 15min sasvērās autiņš un nošļūca vēl dziļāk, un ar purnu izšķīda pret betonu Tajā vakarā neko izdarīt protams nevarēja, gaidīju rītu. sadabūts liels traktors, un atpakaļgaitā izvilkts. Rezultāts:
Purns lupatās, bet radžiks un tv taisni
Vējstiks vienkārši pats izkrita, jums ieliekts, durvis sabuktētas, spoguļi aplausti, sānu logs izsist utt
Nolemts protams celt augšā, sastelēts no vissa kas bija pa rokai, haubi gan grūti bija ātri sazīmēt, un pabarukts kādus 3 mēnešus pilnīgākajā lauku stilā. uzlikts tds radiators. Ā un pēc sastelēšanas, precīzi pēc 2 ned, braucot pa šoseju, izlūza pakaļējais tilts sajūtas ne tās patīkamākās. kabata uztaisīta no rokas, pie reizes grīdā cokums salāpīts vienā pusē pēc laika pārmetināta otra puse tiltam, jo ātrāk vai vēlāk būtu izlūzusi, kabata paņemta ļoti labā stāvoklī no donora.
Nomainīti priekšējie bremžū kluči, iepirktas gandrīz visas bukses aizm. tiltam. (vēl stāv kastē neuzliktas)
Tālāk jau šķiet ka bija pavasaris, jasāk pārkrāsot.
iepirkti Taivānas dzelži.
Izcelts motors, sakopta un pārkrāsota motortelpa, izpiķētas arkas, sametinātas priekšējās kabatas, uztaisīti jauni stiprinājumi spārniem. Tālāk jau kuzavs, sanāca ar kāšiem, notecējums un laka šur tur pa maz. Tas tiks labots.(pirmo reizi krāsoju) pēc tam spārnu, brille, durvis, kapots utt. tiė gan sanāca manā skatījumā ar manu pieredzi un vietu kur darboties ļoti labi. kopskats šāds. vēl kapots, durvis, utt janoregulē, jasakarina plastmasi utt. ap maija 10. datumu salikts +-, izbraukts, nočakarējos 2 dienas ar dzeses spiedienu, beigās izņēmu termostatu, un pabarukt varēja, + elektro ventilators uzlikts. un tad šķiet ka tas bija 12. maijs, izķīda refuktors. sākumā likās ka sajūgs pazuda
iedzīts garažā, konstatēts, ka reduktors ir parāvis arī līdzi kārbu, un kardānam nūtis ievērpušās, operatīvi nomainīts, jo tas viss garažā jau stāvja, izbraukt uz šoseju , un sajūgs tā labi slīd
P.s noņemot kārbu, atklāts ka mans M50B25 ir sastelēts no 3 motoriem. M52b25 bloks no e39, M50B25 galva, un M50B20 ieplūde
sadabūts sajūgs, atkal ņēmta nost kārba, un nevar sajūgu izspiest. kurvi neīso biju uzlicis, kas neiet uz mana spararata. atkal ņemta nost kārba, un atlikts vecais kurvis.
Viss takā +- braucams. un tad, precīzi nedēļu vēlāk, (19.05.2019), braucot uz jūru, motram gļuki nāca, simptoni par kloķenes devēju, vēl mazliet pa pilsētu pabarukāts, pāris reizes noslāpēts, piedarbināts, un tad vispār sāka neiet, pampt nost, spiež gāzi, neiet vispār, spļaudās utt.. mājās braucu šņorī.
nolemts swapot normālu motoru,cerams uz šīm brīvdienām viss izdosies.
Tālākie tuvākie plāni:
*nopirkta kardāna mufta un karājošais. jauzliek
*swaps,
*sakopts motortelpā vadus
*salikt taisni durvis utt,
*miglas, moldingi, nāsis,
*saskrūvēt salonā plastmasas atpakaļ
*jauzliek sen iepirktās bukses
Šķiet ka baigi izplūdu tekstā
nopirkta 2019. g Janvārī.
*1993. gads
* oem 2.0, ieswapots " pārlasīts M50B25"
*R15 BBS
*nerukājoša lūka
*vidējā stāvoklī ādas salons,
*18 pogu obc bez check,
*parastā pečka, ar nedegošu apgaismojumu
*Dedzis bagažnieks, "No subja" , aiz bākas vāciņa izskatāas ka ir bijis mazais gāzes uzpildes pipstiķis
Cerams sanāks salikt stāstu secībā kas viss noticies par šo laiku
Pirmajās dienās iedots uz servisu lai nomaina aizmugurēji gulti, un sametina izpūtēju, saņemts zvans no servisa, ka stupica arī jamaina. viss nomainīts, viss jauki.
Janvāra beigās izbraukta Droša braukšanas skola, pēc nodarbības paslīpēts kopā pa 333 teritoriju paslīpēts kopā ar vienu e46, un dodod slodzē aktīvi, motoram temperatūra cēlās, bija arī elektro vent pa pilsētu braukāot karšanas problēmas nebija. braucu kā ir visu laiku.
Tad manšķiet bija jau februāris, iegādātas sveces, eļļa, samainīts, un visu laiku bija čujs ka tas motors neiet tā kā vajadzētu, palasīti netā dati utt, pusnaktī gāju testēt, skatīties, izeju laukā un sniegs pēkšņi sasnidzis (pa dienu vēl nebija) protams ka japadrifto. spolējos, spolējos,un pie mājas ceļgalla dillema - braukt sētā, vai gāzt tālāk. protams gāzu tālāk, unnn pēc 600 metriem Krāmēju līkumu ar kādiem 80km/h aiz līkuma atmetos, gribēju tikt atpakaļ savā joslā, bremzēšanas ceļš ahujeni garš, dēļ sūdīgām M+S riepām, daži metri pietrūka lai saglābtos, lēni ieslidēju grāvī, ar purnu pārsvēros, un atstutējos pret koku
Pēc kādām 15min sasvērās autiņš un nošļūca vēl dziļāk, un ar purnu izšķīda pret betonu Tajā vakarā neko izdarīt protams nevarēja, gaidīju rītu. sadabūts liels traktors, un atpakaļgaitā izvilkts. Rezultāts:
Purns lupatās, bet radžiks un tv taisni
Vējstiks vienkārši pats izkrita, jums ieliekts, durvis sabuktētas, spoguļi aplausti, sānu logs izsist utt
Nolemts protams celt augšā, sastelēts no vissa kas bija pa rokai, haubi gan grūti bija ātri sazīmēt, un pabarukts kādus 3 mēnešus pilnīgākajā lauku stilā. uzlikts tds radiators. Ā un pēc sastelēšanas, precīzi pēc 2 ned, braucot pa šoseju, izlūza pakaļējais tilts sajūtas ne tās patīkamākās. kabata uztaisīta no rokas, pie reizes grīdā cokums salāpīts vienā pusē pēc laika pārmetināta otra puse tiltam, jo ātrāk vai vēlāk būtu izlūzusi, kabata paņemta ļoti labā stāvoklī no donora.
Nomainīti priekšējie bremžū kluči, iepirktas gandrīz visas bukses aizm. tiltam. (vēl stāv kastē neuzliktas)
Tālāk jau šķiet ka bija pavasaris, jasāk pārkrāsot.
iepirkti Taivānas dzelži.
Izcelts motors, sakopta un pārkrāsota motortelpa, izpiķētas arkas, sametinātas priekšējās kabatas, uztaisīti jauni stiprinājumi spārniem. Tālāk jau kuzavs, sanāca ar kāšiem, notecējums un laka šur tur pa maz. Tas tiks labots.(pirmo reizi krāsoju) pēc tam spārnu, brille, durvis, kapots utt. tiė gan sanāca manā skatījumā ar manu pieredzi un vietu kur darboties ļoti labi. kopskats šāds. vēl kapots, durvis, utt janoregulē, jasakarina plastmasi utt. ap maija 10. datumu salikts +-, izbraukts, nočakarējos 2 dienas ar dzeses spiedienu, beigās izņēmu termostatu, un pabarukt varēja, + elektro ventilators uzlikts. un tad šķiet ka tas bija 12. maijs, izķīda refuktors. sākumā likās ka sajūgs pazuda
iedzīts garažā, konstatēts, ka reduktors ir parāvis arī līdzi kārbu, un kardānam nūtis ievērpušās, operatīvi nomainīts, jo tas viss garažā jau stāvja, izbraukt uz šoseju , un sajūgs tā labi slīd
P.s noņemot kārbu, atklāts ka mans M50B25 ir sastelēts no 3 motoriem. M52b25 bloks no e39, M50B25 galva, un M50B20 ieplūde
sadabūts sajūgs, atkal ņēmta nost kārba, un nevar sajūgu izspiest. kurvi neīso biju uzlicis, kas neiet uz mana spararata. atkal ņemta nost kārba, un atlikts vecais kurvis.
Viss takā +- braucams. un tad, precīzi nedēļu vēlāk, (19.05.2019), braucot uz jūru, motram gļuki nāca, simptoni par kloķenes devēju, vēl mazliet pa pilsētu pabarukāts, pāris reizes noslāpēts, piedarbināts, un tad vispār sāka neiet, pampt nost, spiež gāzi, neiet vispār, spļaudās utt.. mājās braucu šņorī.
nolemts swapot normālu motoru,cerams uz šīm brīvdienām viss izdosies.
Tālākie tuvākie plāni:
*nopirkta kardāna mufta un karājošais. jauzliek
*swaps,
*sakopts motortelpā vadus
*salikt taisni durvis utt,
*miglas, moldingi, nāsis,
*saskrūvēt salonā plastmasas atpakaļ
*jauzliek sen iepirktās bukses
Šķiet ka baigi izplūdu tekstā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Ernestsful - 22 Mai 2019, 18:52, kopā labots 1 reizi.
Apsveicams entuziasms, tā tik turpināt!
es p** kā tas nabags bija nolocīts
Dedzis, puvis un peldināts BEet nice darbs izdarīts
Dedzis, puvis un peldināts BEet nice darbs izdarīts
Ne visiem apņēmība celt augšā dauzītu E36 Well done
Es savu veco sedanu tādā pašā garā sasitu, slidinājos, gandrīz pie mājas izdomāju izbraukt vēl vienu līkumu un 200m no mājas ieslīdēju kokā
Šitā ir piedzīvojumiem bagāta mašīna.
Šitā ir piedzīvojumiem bagāta mašīna.
- ikey07
Tā nau Fashion bijusi degusī kupeja? tai arī bija gaze
Nu Tev apņēmība
Lai veicas darbos
Nav daudz tādu cilvēku, kas dara tik trakas lietas
Lai veicas darbos
Nav daudz tādu cilvēku, kas dara tik trakas lietas
jā pēdējos 3 mēnešos tiek vairāk skrūvēts nekā braukt
nu pa lielam tas viss, jo patīk, un ir kur taisnot rokas, skrūvēšanas ziņā.
Nestrādāju ne pa mehu, ne krāsotāju, ne pat mācījies esmu par kko tādu
Aizmirsu piebilst, ka nolocīju dažas stundas vēlāk pēc sveču un eļļas maiņas
Laaaabs
9 no 10 cilvēkiem jau sen būtu karotēs viņu atdevuši, malacis, ka nepadevies!!
Ir arī interesanti palasīt šādus piedzīvojumus, tā mašīna tiešām jau kādas 3 reizes ir nāvei parādā
9 no 10 cilvēkiem jau sen būtu karotēs viņu atdevuši, malacis, ka nepadevies!!
Ir arī interesanti palasīt šādus piedzīvojumus, tā mašīna tiešām jau kādas 3 reizes ir nāvei parādā
zaaaaašibis augšāmcēlies. Grāvja bilde spridzina
kupejai ar tevi gan nepaveicies, gan paveicies. Nekļūdās, kas neko nedara
kupejai ar tevi gan nepaveicies, gan paveicies. Nekļūdās, kas neko nedara
Vakar izcelts vecais motors, šodien jaceļ swaps ārā.
Šodien saņemti labumi no kurjera
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kur pasūtiji grilu? Man arī vajadzētu, tikai melnus fl
Šis tik tiešām ir baigais stāsts! Grāvja bilde traka, labi, ka pašam viss ok un tur auto apstājās. Vēl viens fanāts. Labā nozīmē, apņēmības pilns un teiktu, ka sanāk. Veiksmi darbos!
Tā tīri atskaitei.
(25.05) Ieswapots M50B25, protams, kā jau visiem Latvijas e36, šis motors arī ir dzīvs
Motors no Anglijas, ar jau pareizo pravotku. esot mazs noskrējiens.
Ieguvis mazliet savādāku izskatu.
Sadabūti dzelži, kas jauzliek kopā ar jaunajām buksēm. un zonde pēc grāmatas. vakar gribēju mainīt, bet biju iedevis kupeju servisā, jo nerādīja motora temp. un gar flančiem izpūtējs laida garām, temperatūrai izrādījās pravotkā štekeri nepareizi, unn izpūtējam sametināja kopā manu savienojumu, nevis garāmpūšanau salaboja Vecajam motoram noņēmu apkarināmo, un ieplūdes vārstā suprize Salīmēs moldingus un tad jau jauztaisa normālas bildes
(25.05) Ieswapots M50B25, protams, kā jau visiem Latvijas e36, šis motors arī ir dzīvs
Motors no Anglijas, ar jau pareizo pravotku. esot mazs noskrējiens.
Ieguvis mazliet savādāku izskatu.
Sadabūti dzelži, kas jauzliek kopā ar jaunajām buksēm. un zonde pēc grāmatas. vakar gribēju mainīt, bet biju iedevis kupeju servisā, jo nerādīja motora temp. un gar flančiem izpūtējs laida garām, temperatūrai izrādījās pravotkā štekeri nepareizi, unn izpūtējam sametināja kopā manu savienojumu, nevis garāmpūšanau salaboja Vecajam motoram noņēmu apkarināmo, un ieplūdes vārstā suprize Salīmēs moldingus un tad jau jauztaisa normālas bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sveiki kopš jūnija
Tā tīri emocijām un atskaitei
Ap Jāņiem saliktas aizmugurē jauna ritošā, bukses, amīši u.c,
pēc tā visa momentā sāka gaudot reduktors, kā protams naktī pakūpinot izšķīda, nu ok, samainīts protams.
Līdz augustam dailoju kupeju, tad nopirku city daily, kupeja palika pa svētdienas mašīnu.
Septembrī ielikta ķīnas hidra, (No Liet. r3served) mazliet paraustīta par koplietošanas ceļiem
izģērbti kādi 2-3 reduktori, birst takā no plastmasas būtu.
Ielikts garažā ar beigtu reduktoru, gaidīt ziemu.
Ziema vēl nebija, uzlikts atkal cits reduktors, ar cerību sniegu sagaidī.
Atkal (februārī) tiek Vilkts ārā no garažas, pieticīgi uzspolēts, jo negribas lai reduktors izģērbjas, un novērtos ka pakaļā lēkā.
(Wheel hop)
sāku tad par to interesēties.
konstatēts ka plaukta bukses galīgi mīkstas
varbūt vēl arī amīši pa mīkstu ir
īsumā Padarītais ;
ielikta Hidra,
lauzti reduktori
aizmugurējos plauktos ieliktas poly no 3B
samainīta bremžu trubiņa
nolauzsts atgaisošanas nipelis. Koroza-19 vainīgs
paši tuvakie darbi ir nomainīt suportu, un ielikt kādas citas sveces
slozē pa aizmuguri gāž benzīnu ārā ar spiedienu, benzīna pēda paliek starp riepu pēdām, kad ir apmetiens un iedod gāzi grīdā.bet pie bākas nekur sūce nav. pa izpūtēju? sveces? varbū kāds kko var ieteikt uz M50B25?
Tad jau lai atnāk siltāks pavasaris, un jagatavo uz skati, papildus tam vēl ir daudz ko tur darīt
Tā tīri emocijām un atskaitei
Ap Jāņiem saliktas aizmugurē jauna ritošā, bukses, amīši u.c,
pēc tā visa momentā sāka gaudot reduktors, kā protams naktī pakūpinot izšķīda, nu ok, samainīts protams.
Līdz augustam dailoju kupeju, tad nopirku city daily, kupeja palika pa svētdienas mašīnu.
Septembrī ielikta ķīnas hidra, (No Liet. r3served) mazliet paraustīta par koplietošanas ceļiem
izģērbti kādi 2-3 reduktori, birst takā no plastmasas būtu.
Ielikts garažā ar beigtu reduktoru, gaidīt ziemu.
Ziema vēl nebija, uzlikts atkal cits reduktors, ar cerību sniegu sagaidī.
Atkal (februārī) tiek Vilkts ārā no garažas, pieticīgi uzspolēts, jo negribas lai reduktors izģērbjas, un novērtos ka pakaļā lēkā.
(Wheel hop)
sāku tad par to interesēties.
konstatēts ka plaukta bukses galīgi mīkstas
varbūt vēl arī amīši pa mīkstu ir
īsumā Padarītais ;
ielikta Hidra,
lauzti reduktori
aizmugurējos plauktos ieliktas poly no 3B
samainīta bremžu trubiņa
nolauzsts atgaisošanas nipelis. Koroza-19 vainīgs
paši tuvakie darbi ir nomainīt suportu, un ielikt kādas citas sveces
slozē pa aizmuguri gāž benzīnu ārā ar spiedienu, benzīna pēda paliek starp riepu pēdām, kad ir apmetiens un iedod gāzi grīdā.bet pie bākas nekur sūce nav. pa izpūtēju? sveces? varbū kāds kko var ieteikt uz M50B25?
Tad jau lai atnāk siltāks pavasaris, un jagatavo uz skati, papildus tam vēl ir daudz ko tur darīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Smuka kupeja, veiksmi darbos