Pusasis
kāds var būt iemesls ka vienai pusasij visas skruves vaļā, un viena galīzi izskrūvējusies?
un vēl ši pusas cenšās smēri izspiest ārā pa to vāciņu uz flanča pusi- kas viņai var nepatikt?
un vēl ši pusas cenšās smēri izspiest ārā pa to vāciņu uz flanča pusi- kas viņai var nepatikt?
esmu dzirdejis par pusasu skruvesanos valjaa, tam vajadzetu but kadam iemeslam, parasti del taa ka vina ir minimali ieliekta un vina metaas, kas izraisa vibraacijas un skruves pamazaam skruvejas valjaa. risinajums nonemt nost un iztaisnot/cita pusass/ izurbt skruvem mazus cauruminjus un izverp cauri kadu drati kas nelaus vinam skruveties valaa.
...
Man ar tā bija, nomainiju pusasi un skrūves uzliku uz skrūvju līmi, pēc tam nekādu problēmu! Pat tad kad mainiju redaktoru, nebija problēmas atskrūvēt
ok pavizināsimies un skatīsiemies vai vēls kruvēsies vai nē..
Tā būtu aprauta pusass kad braucot uz priekšu pie slodzes no aizmugures ir skaņa GRRRR. Nevaru īsti precīzi pateikt no kurienes nāk skaņa, ir ļoti skaļa. Cik saprotu ar bloķi jau var arī ar aprautu pusasi pabraukt.
Varbūt kāds var kko pateikt no šī apraksta.
Varbūt kāds var kko pateikt no šī apraksta.
Pēdējais labojis Jānis.P - 22 Aug 2012, 19:45, kopā labots 1 reizi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Skaņa jādzird, bet izklausās, ka reduktoram sazobe "palidojusi", t.i., zobi aplauzti, vai labākajā gadījumā eļļa nav.
Šodien pačakarējos, un laikam ka ir sazobe aprauta, skaņa ir tāda kā raujās uz riņķi zobrati.
EDIT : Pussas flancis aprauts bija.
EDIT : Pussas flancis aprauts bija.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Gribeju uzinat man stav virsu lielais redektore no 2.3 motora man pusasis deres no 2.8 motora ?
Liekas, ka jā!
Jebkurā gad., 2.8 lielās pusasis!
Jebkurā gad., 2.8 lielās pusasis!
tatad lieta tada, m3 3.0l pusasis jasavieno kopa ar parastu ne m videja izmera blokji.
pusasis ackiras starp esoshajam 325i pusasim, vietas kur liekas ieksaa reduktora. kaa ir ar reduktora flanchiem, vai to dabunot no 3.15ratio m3 blokja, tie vienk deres ieksaa manaa esoshaja reduktora? varbut kads ir megjinajis pusasim galus samainit vietam. visu pusasi ari nevar nomainit jo sazobe ackiras pec diametra kur naak gultnii ieksaa un visa ideja no m3 tilta bija delj bremzem..
ir kadas idejas kaa savienot lietas, paturot manu esosho 3.46 ratio reduktoru?
pusasis ackiras starp esoshajam 325i pusasim, vietas kur liekas ieksaa reduktora. kaa ir ar reduktora flanchiem, vai to dabunot no 3.15ratio m3 blokja, tie vienk deres ieksaa manaa esoshaja reduktora? varbut kads ir megjinajis pusasim galus samainit vietam. visu pusasi ari nevar nomainit jo sazobe ackiras pec diametra kur naak gultnii ieksaa un visa ideja no m3 tilta bija delj bremzem..
ir kadas idejas kaa savienot lietas, paturot manu esosho 3.46 ratio reduktoru?
...
Sveiki, ir problēma, pusasij tas flancis/aus, nāk ārā no reduktora. Ne pa visam, bet pietiekošā šķirbā tā ka eļļa minimāli sulo ārā. Ko darīt lai to novērstu? Paldies.
tas flancis turas ieksaa uz sprostgredzenu. vari pastities diy sadaljaa teemaa ko izveidoju par reduktora elementu nomainju, tur paejot uz leju sapratisi kaa tas vlancis tur turas.
domaju ka tev tas flancis ir jaiespiez dzilak ieksaa un vins pats iekjersies savaa vietaa, ja neturas, tad tas nozimee ka sproztgredzens iz izskiidis, kas butu netipiski.
par elju runajot, tur ir blivslegs, kas pat ja flancis panaak uz aaru tikuntaa nosledz elju. vienigais kaa tur var elja tecet- vainu beigts blivslegs, vainu flancis ir panacis kadus tiesam 10mm uz aaru un vairs nesakjer.
katraa zinjaa pastoties to diy tev bilde taps daudz skaidraka kas un kaa.
iesaku nonjemt pusasi pie vainigaa flancha, iznjemt flanci araa un pastities kas tur ar to sprostgredzenu isti ir. ja vins tur ir tu vinju uzreiz ieksaa redzesi, pec flancha sapratisi kur vinjam jabut
domaju ka tev tas flancis ir jaiespiez dzilak ieksaa un vins pats iekjersies savaa vietaa, ja neturas, tad tas nozimee ka sproztgredzens iz izskiidis, kas butu netipiski.
par elju runajot, tur ir blivslegs, kas pat ja flancis panaak uz aaru tikuntaa nosledz elju. vienigais kaa tur var elja tecet- vainu beigts blivslegs, vainu flancis ir panacis kadus tiesam 10mm uz aaru un vairs nesakjer.
katraa zinjaa pastoties to diy tev bilde taps daudz skaidraka kas un kaa.
iesaku nonjemt pusasi pie vainigaa flancha, iznjemt flanci araa un pastities kas tur ar to sprostgredzenu isti ir. ja vins tur ir tu vinju uzreiz ieksaa redzesi, pec flancha sapratisi kur vinjam jabut
...
Skaidrs, liels paldies :)
kā var noņemt/izjaukt riepas pusē miroņgalvu pusasij?
uzmanīgi jāsit nost tas uzvalcētais bleķis. Ja pusass mazā un jāmaina ir tikai putekļu sargs, tad vieglāk ir izjaukt iekšējo granātu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vai ir kaut kāda iespēja lielajam reduktoram uzlikt tievās pussasis?
Kompaktam pusasis der no sedana/kupejas arī, vai tikai no kompakta?
Kompaktam pusasis der no kompakta un E30 modeļa. no žurkas neuzliksi.
dexter1 rakstīja:vai ir kaut kāda iespēja lielajam reduktoram uzlikt tievās pussasis?
man bija lielaja reduktora iestuteti mazo pusasu flanci un lidz ar to uzreiz dereja tikai mazas pusasis... taka Ja!