Elizabetes kupeja
Hello everyone! Ir pienācis tas brīdis, kad arī es nolēmu pastāstīt un atrādīt kā līdz šim man ir veicies ar žurciņām un kas notiek šobrīd. Forumā esmu no 2015. gada, kad arī tiku pie savas pirmās žurkas - 1994. gada 318 is (m42) hellrot kupejas.
Kā jau jauniem cilvēkiem ar pirmo mašīnu, sajēgas no šiem auto bija pavisam maz. Tik cik vīrs bija bembju fanāts un arī tikai teorijā ne praksē. Sarkano kupeju tolaik pirkām pa 1k, līdz ar to arī bija smagi papuvusi un nojāta, uz ko pievēru acis, jo bija mega prieks, kā vispār viņa ir. Pāris gadus nobraucu, līdz jau gandrīz varēja ar kājām bremzēt cauri grīdai un nolēmu, ka gribu metināt. Pirmkārt, jo pirmā mašīna un pārāk mīļa, lai aizlaistu karotēs, otrkārt, jo hellrots, viena no mīļākajām e36 krāsām.
Atradu metinātāju, ķipa viss safe, bildēs darbi arī izskatījās ok... Un tad sākās brīnumi.. Sametināts viss bija max šķībi, sliekšņi bija tādi, ka pēc tam spārnu nevarēja uzlikt un čalis kko tur bija mēģinājis slīpēt nost un izskatījas, ka ar āmuru to spārnu mēģinājis dabūt vietā. Grubulis ar pindzeli bija anormāli biezā kārtā laists pāri pilnīgi visam (ieskaitot bremžu trubiņas utt), protams bija kādas 5cm piles pa visu grīdu. To neskaitot vēl sliekšņus bija ar to pašu pindzeli nokrāsojis ar grīdas krāsu un pat nebija papūlējies noņemt otas sarus, kas bija salipuši visur.. (Bildes no šī pasākuma nav, aizgāja kopā ar telefonu)
Respektīvi mašīna bija metama, bet nu, no kļūdām mācās.. pirmā pieredze
Toties sapratu to, ka no žurkas atteikties tik drīz netaisos. Tā nu sāku meklēt kupeju, kurai būtībā vienīgais svarīgais bija, lai ir laba bundža. Biju izlēmusi, ka gribu sev kādu mazu projektiņu.
Pēc neilga laiciņa tas ko meklēju, bija atrasts. Nesapuvusi cosmosschwarz 1996. gada kupeja ar ļoti labu m44 motoru.
Iepriekš bija bijusi maza avārija, tāpēc arī priekšā mainīts kapots, spārni utt.. Komplektācija nasing spešal - digitālā klima, asc, parastais tumši zilais salons, Hi-Fi un būtībā viss, kas nāk faceliftiem. Un vēl tīri ok diski, kas sākumā šķita kā kaut kādi ķīnas, tomēr pēc 3 gadiem nejauši atradu, ka tie ir reti vācu firmas Breyton diski.
Ļoti patīkami pārsteidza, cik labā stāvoklī bija visas salona gumijiņas, plastmasiņas, vāciņi, pats salons utt. Ir arī OEM panna, akumulatora kaste, 3 atslēgas un owners manual. Mašīna kopta un nav nojāta, neskaitot protams ķīnas brilli un spārnus.
2017. gads - ir mašīna, zini, ko ar viņu gribi darīt, nav naudas Pirmais, kas tika izdarīts - uzmests uz koilām (jap,TA), nomainītas bremzes, protams,eļļa utt.
Pēc pirmās ziemas kaut kas sadarīts pie Nixona - kārba sakopta, atvieglinātais spararats, pārjauktas, satīrītas lampas un vēl kādi sīkumi. Izieta skate. Pirmā ziema arī diezgan darīja savu un pāris vietām bija jāpieķeras grīdai un labajam slieksnim. Tad arī sapratu, ka vajag daily un turpmāk šis aparāts ziemas pavadīs garāžā.
Kā daily mašīna tika iegādāta, vajadzēja kaut ko darīt ar grīdu, lai neaiziet tālāk. Tad arī caur paziņu ieteikumiem un atsauksmēm vedu kupeju uz Ulbroku pie džekiem no K&E autoserviss, tagad laikam saucās Cartech.lv. Tika sametināti pāris caurumi grīdā, sliekšņos un novērsta virspusējā rūsa no pilnīgi visas grīdas un viss arī kārtīgi apstrādāts. (Šīs bildes arī diemžēl vairs nav)
2019. gads. Pirmais lielais plāns - check! Un žurku liekam ziemas miegā.
Pa to laiku negaidīti saņēmu ziņu no lietotāja Tommas, vai negribu lielāku motoru. Tā kā tas bija nākamais atskaites punkts manos plānos, ilgi nebija jādomā. Pavasarī tika iegādāts ļoti labs m52b25 motors, kas uzreiz aizceļoja pie Nixona, kur tika kārtīgi samazgāts, sakopts, visas blīvītes samainītas.
Vasarā motors tika iecelts un tur lielais paldies jāsaka Nikam, kurš visu izdarīja tiešām teicami, pievēršot uzmanību visām mazākajām niansēm un nestandarta situācijās atrada risinājumu. Beigu beigās pat visādus sīkumus dabūju bonusā, sākot no visādām plastmasām, kas man trūka, beidzot ar spoguļu korpusiņiem, kas man bija sūdīgi, bet viņam bija lieki. Dzinēja swapošanas procesu var apskatīt šeit - https://www.facebook.com/15664606402634 ... 525892634/
Liels paldies tev, draugs, ka palīdzēji, kad vajadzēja un pieliki roku manu sapņu realizēšanā. Tu mums visiem pietrūksti.
Motors ieswapots, prieks liels, žurka beidzot iet reāli labi. Bet man kaut kā joprojām nav gandarījuma sajūta. Hmm, varbūt tāpēc, ka virsbūve ir 3 krāsās.. Tiek nosprausts nākamais mērķis - krāsošana ar krāsas maiņu (jau no pirmās žurkas zināju, pie kuras krāsas noteikti atgriezīšos) . Mērķis šķita ja ne tobrīd nereāls, tad kaut kur ļoti tālu, jo nauda bija tik, cik bija un bija vajadzīga ne tikai krāsošana, bet pirms tam daudz virsbūves detaļas. Tomēr šogad martā viss kaut kā salikās brīnumainā kārtā pa savām vietām un tika iegādāti m bamperi, sliekšņu uzlikas, spārni, durvis, brille un citi sīkumi.
Par to paldies Lindai un Uģim (bmwparadise.lv). Visas detaļas vai nu jaunas vai lietotas būtībā pērku tikai pie viņiem - vienmēr ir viss, ko vajag un labā stāvoklī.
Vēl laba dīla rezultātā tiku pie Remus bunduļa.
Un šobrīd žurcis gaida uz krāsošanu. Tika apstrādāti visi mazie rūsas pleķīši un pēc kādas nedēļas vai divām tiks vesta krāsot.
3 galvenie un lielākie darbi būs paveikti, bet pēc tam vēl daaaudz kas padomā..
To be continued...
Kā jau jauniem cilvēkiem ar pirmo mašīnu, sajēgas no šiem auto bija pavisam maz. Tik cik vīrs bija bembju fanāts un arī tikai teorijā ne praksē. Sarkano kupeju tolaik pirkām pa 1k, līdz ar to arī bija smagi papuvusi un nojāta, uz ko pievēru acis, jo bija mega prieks, kā vispār viņa ir. Pāris gadus nobraucu, līdz jau gandrīz varēja ar kājām bremzēt cauri grīdai un nolēmu, ka gribu metināt. Pirmkārt, jo pirmā mašīna un pārāk mīļa, lai aizlaistu karotēs, otrkārt, jo hellrots, viena no mīļākajām e36 krāsām.
Atradu metinātāju, ķipa viss safe, bildēs darbi arī izskatījās ok... Un tad sākās brīnumi.. Sametināts viss bija max šķībi, sliekšņi bija tādi, ka pēc tam spārnu nevarēja uzlikt un čalis kko tur bija mēģinājis slīpēt nost un izskatījas, ka ar āmuru to spārnu mēģinājis dabūt vietā. Grubulis ar pindzeli bija anormāli biezā kārtā laists pāri pilnīgi visam (ieskaitot bremžu trubiņas utt), protams bija kādas 5cm piles pa visu grīdu. To neskaitot vēl sliekšņus bija ar to pašu pindzeli nokrāsojis ar grīdas krāsu un pat nebija papūlējies noņemt otas sarus, kas bija salipuši visur.. (Bildes no šī pasākuma nav, aizgāja kopā ar telefonu)
Respektīvi mašīna bija metama, bet nu, no kļūdām mācās.. pirmā pieredze
Toties sapratu to, ka no žurkas atteikties tik drīz netaisos. Tā nu sāku meklēt kupeju, kurai būtībā vienīgais svarīgais bija, lai ir laba bundža. Biju izlēmusi, ka gribu sev kādu mazu projektiņu.
Pēc neilga laiciņa tas ko meklēju, bija atrasts. Nesapuvusi cosmosschwarz 1996. gada kupeja ar ļoti labu m44 motoru.
Iepriekš bija bijusi maza avārija, tāpēc arī priekšā mainīts kapots, spārni utt.. Komplektācija nasing spešal - digitālā klima, asc, parastais tumši zilais salons, Hi-Fi un būtībā viss, kas nāk faceliftiem. Un vēl tīri ok diski, kas sākumā šķita kā kaut kādi ķīnas, tomēr pēc 3 gadiem nejauši atradu, ka tie ir reti vācu firmas Breyton diski.
Ļoti patīkami pārsteidza, cik labā stāvoklī bija visas salona gumijiņas, plastmasiņas, vāciņi, pats salons utt. Ir arī OEM panna, akumulatora kaste, 3 atslēgas un owners manual. Mašīna kopta un nav nojāta, neskaitot protams ķīnas brilli un spārnus.
2017. gads - ir mašīna, zini, ko ar viņu gribi darīt, nav naudas Pirmais, kas tika izdarīts - uzmests uz koilām (jap,TA), nomainītas bremzes, protams,eļļa utt.
Pēc pirmās ziemas kaut kas sadarīts pie Nixona - kārba sakopta, atvieglinātais spararats, pārjauktas, satīrītas lampas un vēl kādi sīkumi. Izieta skate. Pirmā ziema arī diezgan darīja savu un pāris vietām bija jāpieķeras grīdai un labajam slieksnim. Tad arī sapratu, ka vajag daily un turpmāk šis aparāts ziemas pavadīs garāžā.
Kā daily mašīna tika iegādāta, vajadzēja kaut ko darīt ar grīdu, lai neaiziet tālāk. Tad arī caur paziņu ieteikumiem un atsauksmēm vedu kupeju uz Ulbroku pie džekiem no K&E autoserviss, tagad laikam saucās Cartech.lv. Tika sametināti pāris caurumi grīdā, sliekšņos un novērsta virspusējā rūsa no pilnīgi visas grīdas un viss arī kārtīgi apstrādāts. (Šīs bildes arī diemžēl vairs nav)
2019. gads. Pirmais lielais plāns - check! Un žurku liekam ziemas miegā.
Pa to laiku negaidīti saņēmu ziņu no lietotāja Tommas, vai negribu lielāku motoru. Tā kā tas bija nākamais atskaites punkts manos plānos, ilgi nebija jādomā. Pavasarī tika iegādāts ļoti labs m52b25 motors, kas uzreiz aizceļoja pie Nixona, kur tika kārtīgi samazgāts, sakopts, visas blīvītes samainītas.
Vasarā motors tika iecelts un tur lielais paldies jāsaka Nikam, kurš visu izdarīja tiešām teicami, pievēršot uzmanību visām mazākajām niansēm un nestandarta situācijās atrada risinājumu. Beigu beigās pat visādus sīkumus dabūju bonusā, sākot no visādām plastmasām, kas man trūka, beidzot ar spoguļu korpusiņiem, kas man bija sūdīgi, bet viņam bija lieki. Dzinēja swapošanas procesu var apskatīt šeit - https://www.facebook.com/15664606402634 ... 525892634/
Liels paldies tev, draugs, ka palīdzēji, kad vajadzēja un pieliki roku manu sapņu realizēšanā. Tu mums visiem pietrūksti.
Motors ieswapots, prieks liels, žurka beidzot iet reāli labi. Bet man kaut kā joprojām nav gandarījuma sajūta. Hmm, varbūt tāpēc, ka virsbūve ir 3 krāsās.. Tiek nosprausts nākamais mērķis - krāsošana ar krāsas maiņu (jau no pirmās žurkas zināju, pie kuras krāsas noteikti atgriezīšos) . Mērķis šķita ja ne tobrīd nereāls, tad kaut kur ļoti tālu, jo nauda bija tik, cik bija un bija vajadzīga ne tikai krāsošana, bet pirms tam daudz virsbūves detaļas. Tomēr šogad martā viss kaut kā salikās brīnumainā kārtā pa savām vietām un tika iegādāti m bamperi, sliekšņu uzlikas, spārni, durvis, brille un citi sīkumi.
Par to paldies Lindai un Uģim (bmwparadise.lv). Visas detaļas vai nu jaunas vai lietotas būtībā pērku tikai pie viņiem - vienmēr ir viss, ko vajag un labā stāvoklī.
Vēl laba dīla rezultātā tiku pie Remus bunduļa.
Un šobrīd žurcis gaida uz krāsošanu. Tika apstrādāti visi mazie rūsas pleķīši un pēc kādas nedēļas vai divām tiks vesta krāsot.
3 galvenie un lielākie darbi būs paveikti, bet pēc tam vēl daaaudz kas padomā..
To be continued...
Insta - @elizabete.elii , @elii.e36.brilliantrot
Beidzot saņēmos izlasīt, ne tikai bildītes apskatīties
Super, nokrāsos un forši diski, varēs kalendāram bildēt
Super, nokrāsos un forši diski, varēs kalendāram bildēt
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Foršs topiks
Jūlija sākumā beidzot vedu kupeju krāsoties. Plānā pilnā pārkrāsošana ar krāsas maiņu. Tika apstrādāti sīkie rūsas punkti pa perimetru, bagūzī aizmetināts caurumiņš un pie aizmugurējās arkas aizmetināts caurumiņš un tas būtībā arī viss.. Pārsvarā visvairāk rūsas pieskārienu bija izjutuši, protams, spārni, kurus diemžēl OEM tā arī neatradu un nācās likt jaunu Ķīnu.
Viss process ilga aptuveni mēnesi un paldies Dievam tikai ar vienu sarežģījumu, par ko jau baidījos - haube. Kaut arī manai nebija rūsas, bija toties pāris neizvelkamas buktes un viņa nebija ideāla. Bēda bija tāda, ka nebija ne jausmas, kur lai uz sitienu atrod sterilu kupejas haubi. Kad varianti apsīka, tomēr izlēmu ņemt jaunu ķīnu. Čoms uzzvanīja, jā ir uz vietas, kamēr atzvanīja man, lai sarunātu, kads jau bija paspējis viņu nopirkt un tā bija pēdējā. Nākamais pievedums pēc mēneša. Oh well, noveicās, ka tieši pa to laiku draugam no Vācijas atnāca ideāla haube un jau nākamajā dienā vedām viņu krāsotājam.
Šeit pāris bildes no procesa. (Ak jā, krāsa no Cosmosschwarz uz Brilliantrot)
Nokrāsots tiešām, var teikt, gandrīz ideāli, nu ļoti ļoti labi, tā kā redzēti visādi brīnumi. Krāsots tika viss, izņemot motortelpu, jo kaut kā negribējās tikko svaigi iekšā celto motoru, atkal celt ārā un tā kā motortelpa ir melna un acīs nekrīt, nolēmām mazliet ietaupīt naudu un pagaidām atstāt kā ir.
Rezultāts apmierina uz visiem 100 un varu apgalvot, ka tas ir labākais, kur pēdējā laikā esmu ieguldījusi naudu. Pati Brilliantrot krāsa ir mana mīļākā e36 krāsa un jau kopš pirmās žurkas zināju, ka kādreiz pienāks tā diena, kad man būs žurka šādā krāsā.
Tālāk jau gaida citi mazāki un lielāki darbiņi, būs jāķeras klāt piekarei un salonam, bet varu teikt, ka laikam lielākais nu ir izdarīts.
Viss process ilga aptuveni mēnesi un paldies Dievam tikai ar vienu sarežģījumu, par ko jau baidījos - haube. Kaut arī manai nebija rūsas, bija toties pāris neizvelkamas buktes un viņa nebija ideāla. Bēda bija tāda, ka nebija ne jausmas, kur lai uz sitienu atrod sterilu kupejas haubi. Kad varianti apsīka, tomēr izlēmu ņemt jaunu ķīnu. Čoms uzzvanīja, jā ir uz vietas, kamēr atzvanīja man, lai sarunātu, kads jau bija paspējis viņu nopirkt un tā bija pēdējā. Nākamais pievedums pēc mēneša. Oh well, noveicās, ka tieši pa to laiku draugam no Vācijas atnāca ideāla haube un jau nākamajā dienā vedām viņu krāsotājam.
Šeit pāris bildes no procesa. (Ak jā, krāsa no Cosmosschwarz uz Brilliantrot)
Nokrāsots tiešām, var teikt, gandrīz ideāli, nu ļoti ļoti labi, tā kā redzēti visādi brīnumi. Krāsots tika viss, izņemot motortelpu, jo kaut kā negribējās tikko svaigi iekšā celto motoru, atkal celt ārā un tā kā motortelpa ir melna un acīs nekrīt, nolēmām mazliet ietaupīt naudu un pagaidām atstāt kā ir.
Rezultāts apmierina uz visiem 100 un varu apgalvot, ka tas ir labākais, kur pēdējā laikā esmu ieguldījusi naudu. Pati Brilliantrot krāsa ir mana mīļākā e36 krāsa un jau kopš pirmās žurkas zināju, ka kādreiz pienāks tā diena, kad man būs žurka šādā krāsā.
Tālāk jau gaida citi mazāki un lielāki darbiņi, būs jāķeras klāt piekarei un salonam, bet varu teikt, ka laikam lielākais nu ir izdarīts.
Insta - @elizabete.elii , @elii.e36.brilliantrot
ar kompatu pa brugji
Skaisti!
Cipruss mācies
Labs darbs izdarīts,izskatās ļoti labi
Labs darbs izdarīts,izskatās ļoti labi
sarkanie toņi pašam vnm bijuši sirdij tuvi
ļoti labi izskatās!
ļoti labi izskatās!
M Power or no power..
Visu cieņu šim darbam,bet tagad es priecajos,ka neizdevas darbs uz manu auto ar sarkano krasu
Pārāk daudz sarkano parādijušies
ar kompatu pa brugji
Paldies paldies paldies
Nu, sarkanos joprojām neredzu daudz, it īpaši kupejas.. Kabrus gan jā. Bet jā, pārkrāsoju ne tikai tāpēc, ka gribēju sarkanu, bet arī tāpēc, ka melnas gan ir visur un negribējās kā visiem.
Nu, sarkanos joprojām neredzu daudz, it īpaši kupejas.. Kabrus gan jā. Bet jā, pārkrāsoju ne tikai tāpēc, ka gribēju sarkanu, bet arī tāpēc, ka melnas gan ir visur un negribējās kā visiem.
Insta - @elizabete.elii , @elii.e36.brilliantrot
Nezinu cik tev izmaksaja tas prieks,bet ja man janoloka 1500 par krasošanu,tad es gribu skatu,kas uz ielām nav vai ir mega maz
Bet tev viss tur izskatas līmenī
Bet tev viss tur izskatas līmenī
ar kompatu pa brugji
Ar visām vajadzīgajām jaunajām detaļām es samaksāju x2 tevis minēto summu. Bet vismaz, jā, ir līmenī, un es par virsbūvi varu aizmirst. Tikai tik, cik ļoti jārūpējas, lai krāsa labi saglabājas
Insta - @elizabete.elii , @elii.e36.brilliantrot
Tieši tagad tu sāksi domāt par virsbūvi, ja atstāj mašīnu Rimi stāvvietā, labāk nopērc balderjāņus ar
- ikey07
Nu tādā ziņā jā, protams. Pat apstājoties tālākajā stūrī atradīsies kāds, kas pieparkojas blakus tā, ka nevar izkāpt.
Insta - @elizabete.elii , @elii.e36.brilliantrot
Dienā tā sarkanā krāsa laikam mega labi izskatās