E36 motora swaps
Lieta tada ka man ir e36 ar m43b16 dzineju velos to nomainit pret m42b18 is. Jautajums tads vai man jamaina ir ari ECU. Pats motors ar vadiem un karbu izmaksa 200 varbut varat pateikt cik laba stavokli varetu but motors un karba pa tadu cenu.
Ja tev ir M43, labāk skaties M44, vismaz kaut cik vienas saimes, ECU tev būs jāmaina neatkarīgi kāds motors, kā arī tev jāzin vai tev ir EWS vai nē, kura gada e36 ?
Bet kā jau te teica, ja tev tas b16 darbojas, tad nav jēgas mainīt, tad liec kko ar 6 cilindriem,
ja tas M42 vnk iekrita klēpī tad tas ir cits stāsts.
- ikey07
B16 vairs nav ejos, gars stasts.
M42 motors ar visiem vadiem visu ECU bez EWS un karbu 350 eiro. 6cyl negribu likt ieksa jo tad jamaina bus papiri un atkal izdevumi. Man e36 ir ka daily masina. Ps atrodos vacija cenas un likumi atskiras
M42 motors ar visiem vadiem visu ECU bez EWS un karbu 350 eiro. 6cyl negribu likt ieksa jo tad jamaina bus papiri un atkal izdevumi. Man e36 ir ka daily masina. Ps atrodos vacija cenas un likumi atskiras
350 priekš M42 pa daudz, un līdz M52b28 tu vari likt cik gribi, papīri nav jāmaina un droši ej skati.
- ikey07
ta nu gan nau! javeic 1.pakapes parbuve kautkur 47eiro un jamaina tehniska pase kur bus pie piezimem A4 parbuve,no 4cilindru uz 6cilindru.
Liec vien to pašu m43.
M42, imho, būs solis atpakaļ. Viens no visneizturīgākajiem pagājušā gadsimta BMW dzinējiem, ar dārgām daļām ... + no sērijas rij un neiet, ja salīdzina kaut vai ar to pašu m52b20.
M43 ir nenokaujams klucis, ja laikus apkopts. Var teikt, bezproblēmu dzinējs.
M42, imho, būs solis atpakaļ. Viens no visneizturīgākajiem pagājušā gadsimta BMW dzinējiem, ar dārgām daļām ... + no sērijas rij un neiet, ja salīdzina kaut vai ar to pašu m52b20.
M43 ir nenokaujams klucis, ja laikus apkopts. Var teikt, bezproblēmu dzinējs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ja interesē varu no Dānijas puses piedāvāt M43B16 vel iekš auto un var izbraukt. Visu dzīvi dzīvojis ar automāta kārbu.
Ja interesē, tad PM
Ja interesē, tad PM
Mēnesi atpakaļ reģistrēju 316 kuzavā M52B25, paspīdināja lukturīti vai neesmu ielicis motoru otrādāk un viss. 17 Eiro par jauno pasi un lieta darīta.
Iegādājos jau ar mainītu motoru, gribēju oficiāli visu.
Neesmu speciālists, bet ja tās pašas sērijas(e36) maiņas motors ir ievietojams uz tiem pašiem stiprinājumiem tad neskaitās pirmā kategorijā.Kāds zinošāks noteikti var mani palabot.
ta ir tiesi 1.pakapes parbuve kur bezmazvai neko nevajaga tikai 51eiro samaksat. jo motors ir no tas serijas bmw.
pirmas pakapes parbuve jo mainas no 4 uz 6 cilindri.
tad jau tev nau vina registreta vis drizak, teh. pasi mainiji? ir atzimi A4?
Pagaajusgad zalai kupejai ar ieliku m43b16 vietaa m52b28, csdd vajadzeeja nummuru saliidzinaasanu un jaunu tehnisko pasi un viss, lai vareetu oficiaali vizinaaties. Skatee pat vispaar neviens neko neteica pa to ka 1,6 vietaa 2,8, liidz es pats neuzprasijos
4. Par transportlīdzekļa pārbūvi neuzskata:
4.1. līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti;
Tātad, ja nemainās degvielas veids, tad tikai numuru salīdzināšana. Nav nozīmes cilindru skaitam.
es vienkarsi 2018 gada gaju e30 kur iecelu m52 un tad ta bija vel 1.pakape.Reiniitzs rakstīja: ↑15 Sep 2020, 16:354. Par transportlīdzekļa pārbūvi neuzskata:
4.1. līdz 2001.gada 1.janvārim izgatavotam transportlīdzeklim – motora maiņu pret tās pašas transportlīdzekļa markas un modeļa un tā paša veida (dzirksteļaizdedzes, kompresijas aizdedzes) motoru, ja šādu motoru transportlīdzeklim paredz tā izgatavotājs un ja, mainot motoru, netiek mainītas motora stiprinājuma vietas, kā arī ja motora maiņa būtiski neietekmē automobiļa iekārtu (piemēram, bremžu iekārtas, stūres iekārtas) un sistēmu darbību un efektivitāti;
Tātad, ja nemainās degvielas veids, tad tikai numuru salīdzināšana. Nav nozīmes cilindru skaitam.