Tautā sauktais WinterBeater, jeb Ziemas misene / BMW 325i
Laba diena/vakars visiem forumistiem
Ziema nu jau diemžēl ir pagājusi, par laimi šogad viņa mūs ar laika apstākļiem lielāko ties lutināja, pāpēc arī es ieķēru tā tautā saukto "WinterBīteri"
Bet nu sāksim no sākuma......
Tā kā vasaras turbo tačka izjaukta garāžā atpūšās, bet parādoties pirmajiem mīnusiem kasās viss, lai tikai varētu pabuksēt, tāpēc bija steidzami jārīkojas
Paši noteikti esat saskārušies ar to, ka uzkrītot pirmajam sniegam pat visi sapuvušie 316i/318i modeļi cenās uzlec gandrīz kā ''M3" un ziemas miseni pa normālu ciparu pašā ziemas plaukumā ieķert nav nemaz tik viegli kā gribētos, īpāši trešās sērijas bembi.....
Sāku pamazām meklēt arī sev mizu, ar kuru varētu trenēties pa ziemu Paskatoties pāris auto kas bija manā rajonā (tas ir no Latgales puses) neko īsti jēdzīgu neatradu, visi auto bija diezgan labi pačakarētu un lielākā problēma bija tā, ka visi bija ar 4cyl dzinējiem un pabraucot sapratu to, ja gribēšu normāli buksēt pa gruntenēm vismaz, tad jaudas būs pamaz swapot neko nebija vairs īsti jau laika, tāpēc auto ar 4cyl vairs neskatījos. Tāpēc skatījos uzreiz jau uz 6cyl auto.
Kritēriji vispār bija vienkārši (domāju kā jau visiem)
1.Ne stipri sapuvusi bundžā
2.dzinējs vismaz 2.0 un uz augšu (benzīns protams, lai var ratatatata taisīt )
3.tehniskā apskate vismaz uz pāris mēnešiem, vai vispār ideāli protams jauna apskate.
Noskatīju pāris variantus un braucām ar čomiem man pēc jaunā Bītera
Bilde protams samērā tizla, bet nu neko darīt izgriests kadrs no GoPro Noskatījāmies abus variantus, kas bija ieplānoti (Madonā un Valmierā) Abi bija tīri ņemami, bet nu ja godīgi negaidīti pa ceļam Facebook Marketplace un SS izlēca vēl pāris varianti (tieši pa ceļam)
Viens auto kurš sludinājumu dēli parādījās īpāši iekrita pie sirds un kā reize bija netālu no mums (Mēs bijām tajā momentā Valmiera)
un pats auto atradās Valkā, tāpēc pamazām devāmies to apskatīt Bet nu vienalga man bija pārliecība, ka ņemšu auto Valmierā ko tikko skatījāmies, bet nu intereses pēc aizlaidām uz Valku.
Diemžēl pa ceļam jau palika tumšs, tāpēc neko jēdzīgi nofilmēt un nobildēt no apskates brīža un test drive īsti nesanāca Beigu beigās kopsummā pēc 8 mašīnu apskatīšanas ieķēru auto kurš bija Valkā
Iepazīstieties! Jaunais ziemas autiņs BMW e46 2001gada 325i / m54b25 dzinēju. Ammm nezinu ko tur īsti daudz te rakstīt, bet nu kopumā sakarīgs bembis par normālu (1400e) ar tikko izietu skati, nomaksātu nodokli R17 diskiem, tikko nedaudz pametinātu un sakrāsotu bundžu, HiFi mūziku, stikla lūku un ādas salonu. Vienu vārdu sakot sēdies un brauc / baudi ziemas priekus!
Šeit jums tā īsumā pastāstīju nelielu priekšstatu par to visu, bet nu pilnais video būs šeit. Kopumā sanāca diez gan jautrs autoVlogs ar iespēju redzēt cik grūti īstenībā ir atrast sakarīgu (pat ziemas auto).
Liels paldies visiem draugiem kas palīdzēja auto izvēlē
Noteikti noskaties video, ieraksti kādu foršu komentāru praksties uz kanālu, lai jauka un pozitīva diena Pāris kadri no video Patīkamu skatīšanos.
Tā jau paliek kā tradīcija, pēc katra posta mana šeit uzreiz seko video, bet domāju tas nav slikti.
Ziema nu jau diemžēl ir pagājusi, par laimi šogad viņa mūs ar laika apstākļiem lielāko ties lutināja, pāpēc arī es ieķēru tā tautā saukto "WinterBīteri"
Bet nu sāksim no sākuma......
Tā kā vasaras turbo tačka izjaukta garāžā atpūšās, bet parādoties pirmajiem mīnusiem kasās viss, lai tikai varētu pabuksēt, tāpēc bija steidzami jārīkojas
Paši noteikti esat saskārušies ar to, ka uzkrītot pirmajam sniegam pat visi sapuvušie 316i/318i modeļi cenās uzlec gandrīz kā ''M3" un ziemas miseni pa normālu ciparu pašā ziemas plaukumā ieķert nav nemaz tik viegli kā gribētos, īpāši trešās sērijas bembi.....
Sāku pamazām meklēt arī sev mizu, ar kuru varētu trenēties pa ziemu Paskatoties pāris auto kas bija manā rajonā (tas ir no Latgales puses) neko īsti jēdzīgu neatradu, visi auto bija diezgan labi pačakarētu un lielākā problēma bija tā, ka visi bija ar 4cyl dzinējiem un pabraucot sapratu to, ja gribēšu normāli buksēt pa gruntenēm vismaz, tad jaudas būs pamaz swapot neko nebija vairs īsti jau laika, tāpēc auto ar 4cyl vairs neskatījos. Tāpēc skatījos uzreiz jau uz 6cyl auto.
Kritēriji vispār bija vienkārši (domāju kā jau visiem)
1.Ne stipri sapuvusi bundžā
2.dzinējs vismaz 2.0 un uz augšu (benzīns protams, lai var ratatatata taisīt )
3.tehniskā apskate vismaz uz pāris mēnešiem, vai vispār ideāli protams jauna apskate.
Noskatīju pāris variantus un braucām ar čomiem man pēc jaunā Bītera
Bilde protams samērā tizla, bet nu neko darīt izgriests kadrs no GoPro Noskatījāmies abus variantus, kas bija ieplānoti (Madonā un Valmierā) Abi bija tīri ņemami, bet nu ja godīgi negaidīti pa ceļam Facebook Marketplace un SS izlēca vēl pāris varianti (tieši pa ceļam)
Viens auto kurš sludinājumu dēli parādījās īpāši iekrita pie sirds un kā reize bija netālu no mums (Mēs bijām tajā momentā Valmiera)
un pats auto atradās Valkā, tāpēc pamazām devāmies to apskatīt Bet nu vienalga man bija pārliecība, ka ņemšu auto Valmierā ko tikko skatījāmies, bet nu intereses pēc aizlaidām uz Valku.
Diemžēl pa ceļam jau palika tumšs, tāpēc neko jēdzīgi nofilmēt un nobildēt no apskates brīža un test drive īsti nesanāca Beigu beigās kopsummā pēc 8 mašīnu apskatīšanas ieķēru auto kurš bija Valkā
Iepazīstieties! Jaunais ziemas autiņs BMW e46 2001gada 325i / m54b25 dzinēju. Ammm nezinu ko tur īsti daudz te rakstīt, bet nu kopumā sakarīgs bembis par normālu (1400e) ar tikko izietu skati, nomaksātu nodokli R17 diskiem, tikko nedaudz pametinātu un sakrāsotu bundžu, HiFi mūziku, stikla lūku un ādas salonu. Vienu vārdu sakot sēdies un brauc / baudi ziemas priekus!
Šeit jums tā īsumā pastāstīju nelielu priekšstatu par to visu, bet nu pilnais video būs šeit. Kopumā sanāca diez gan jautrs autoVlogs ar iespēju redzēt cik grūti īstenībā ir atrast sakarīgu (pat ziemas auto).
Liels paldies visiem draugiem kas palīdzēja auto izvēlē
Noteikti noskaties video, ieraksti kādu foršu komentāru praksties uz kanālu, lai jauka un pozitīva diena Pāris kadri no video Patīkamu skatīšanos.
Tā jau paliek kā tradīcija, pēc katra posta mana šeit uzreiz seko video, bet domāju tas nav slikti.
Šoziem E36/E46 tirgus izgāja no saprāta rāmjiem.
Izskatās sakarīgs eksemplārs, iesaku paturēt īpašumā nākamajai sniega sezonai
Izskatās sakarīgs eksemplārs, iesaku paturēt īpašumā nākamajai sniega sezonai
neliec enģeļus
Sveiki draugi Laikam jāpastāsta īsumā kas noticis ar šī topika autiņu
Tātad viss sākas, tad kad ziema jau bija beigusies
Vienā jaukā vakarā, pēc tā kā no Rīgas atbraucu atbraucu ar šo e46 atpakaļ uz Latgali autosstāvietā pie lielveikala sadzirdēju nelebas skaņas no dzinēja (aprautu šāli). Tā kā braucu mierīgi pārsvarā pa šoseju un mūzika bija skaļa tāpēc nedzirdēju nekādas skaņas, gan arī nesajutu nekādus jaudas zudumus.
Bet nu iegāzējot skanēja šausmīgi tas viss
Atbraucot uz garāžu, paceļot mašīnu uz pacēlaja, iedarbinot dzinēju, pieliekot ausi pie kartera principā ļaunākās aizdomas apstirpinājās.
Šo dzinēju m54b25 remontēt manā skatījumā ir pilnīgi bezjēdzīgi un tāda veida dzinēja remonti tāpat ja motoru izmanto kā pienākas laižot atmetēja ilgi galu galā nedzīvo ar slīpētam/remontētām kloķenēm. Un vienalga nedēļu pirms šīs bēdas es jau biju iegādājies m54b30 dzinēju, kuru kā reize arī gribeju swapot šajā autiņa nākamajai ziemas sezonai
Bija ja godīgi slinkums raut nost karteri un skatīties kurš klanis klabinē, bija skaidrs ka nekas labs tur nebūs, jo tas ir BMW nevis kaut kāds žigulis un tāpat vien nevar nekas tur skanēt vai atskrūvēties
Bija aizdomas varbūt uz nekvalitatīvu dzinēja remontu, jo iepriekšējais īpašnieks teica ka mainījis galvas blīvi utt. Nu kā parasti ventiks nestrādāja tāpēc mašīna aizkūpēja un salieca galvu standarta joki šitie. Bet nu viss dzinējs bija tiešām aizdomīgi sauss, tāpēc visdrīzākais, ka tika līsts arī lejā, bet nu tagad jau pa lielam vienalga
Es nolēmu uztaisīt kaut ko interesantāku, nu skaidra lieta ka dzinējs ies lūžņos, jo no šī dzinēja pa lielam no iekšējām detaļām var tik izmantot virzuļus kādam stroker projektam un ja dzinējs nav vajadzīgs, tātad tas būs jaakauj kamēr klanis izlidos pa bloku ārā
Pirms visas šīs pornogrāfijas nolēmām vēl izskrūvēt eļļas filtru palūkoties kas darās tur. Filtrs bija skaidās, bet ne tik stipri. Visdrīzākais ka viss bija lejā eļļa un ja nolietu eļļu bilde paliktu skaidrāka, bet nu tas neapturēja šo pasākumu.....
Cepējām tačku uz traļa un braucām uz drošu vietu ārpus pilsētas, kur arī dzinēja "spīdzināšana" tiks veikta.
Uzdzinām autiņu uz diskiem, lai būtu labāk redzams kā viss pašķīdīs
Visi pateica savas likmes, cik ilgi motors izdzīvos, jo skanēja viss trakāk un trakāk un bija skaidrs (kā sākumā domājām ka dzīvība dzinējam neturpināsies ilgi), bet nu mēs maldījāmies
Dzinējs atmetējā nostrādāja bez apstājas gandrīz 6 minūtes un noslāpēts tika tikai tāpēc, ka atbrauca kaut kam no malas izsaukti nelūgti viesi apskatīties ko mēs šeit daram
Piedarbinot dzinēju, nu skaidrs bija ka autiņš uzvārījas un cerība bija maza, ka galva būs vesela, bet nu par brīnumu skaņas pazuda Pietrinās
Un nolēmām saliet sistēmā ūdeni paskatīties vai autiņš kūpēs vai nē pēc šī visa.
Par lielu izbrīnu pečka sāka sildīt un dzinējs vairs nekarsa. Lūk ko nozīmē BMW
Uzreiz nākamā doma bija ar autiņu izbraukt saprast iet vai nē, jo bija aizdomas, ka jaudas vairs nebūs.
Divi varianti :
1. Ja viss brauc, pakojam visu atpakaļ un maucam trasē, jo labāk nokaut to visu trasē, nevis vienkārši uz vietas.
Un jā varbūt kāds pateiks, ka idioti varēja pārdot to dzinēju. ( Es viņu biju ielicis sludinājuma pat par 100eiro nevienam viņu nevajadzēja, kad viņš vēl neskanēja, jo zināju ka swapošu un man šis 2.5 double vanuss vairs nebus vajadzīgs)
Un ka dzinējs sāka skanēt (ar tādu defektu es nekam viņu iesmērēt negribēju) un pēc šīm 6 minūtēm atmetēja vēl joprojām šitā pakautu dzinēju arī man sirdapsziņa neatļāva tirgot, pat ja tas nekarsa......
2. Variants ja autiņs vairs neiet tad braucam atpakaļ uz pļavu un kaujam tālāk
Apstiprinājās otrais variants, tāpēc viss tika salikts atpakaļ un gāzi grīdā cerībā, ka šoreiz vairs neviens nepatraucēs. Un izbraucot nedaudz atkal parādījās vecās labās klaboņas no dzinēja Tātad viss kārtība turpinam
Kr4 īsumā dzinējs nostrādāja vēl gandrīz 20 minūtes šoreiz bez apstājas un izskatījās tā vienkārši nekas nenomirs un likās, ka tūlīt no šī karstuma kaut kas aizdegsies. Mē vienalga bijām tam gatavi un mums aizkadrā bija vesela kaudze ar ugunsdzēšamajiem aparātiem.
Un tad pēkšņi dzinējs sāka uzvesties savādi..... Beidzot nodomājām, ka tūlīt lidos kas ārā no kartera vai bloka.
Tomēr nē sākas melni dūmi no izpūtēja un apgriezieni aizgāja kosmosā, vienu vārdu sakot "pašol raznosā" benzīna dzinējs
Tas notika tāpēc, ka no augstās temperatūras, vai no šķidrās eļļas cilindros notika degšana, kurā tika iesaistīta arī eļļa un tagad sāka palikt bail..... Bet nu šis viss neturpinājās ilgi, jo pēc pāris sekundēm autiņš aizdegās ar ļoti smuku liesmu, bet par spīti tam visam strādāja kā pienākas (visdrīākais ka no karstuma izkusa vārstu vāks un uzšpļāva karstu eļļu uz karsta izplūdes kolektora)
Visam par spīti autiņu apdzēsām veiksmīgi un neviens šajā video necieta izņēmot dzinēju, jo viņš tagad točna ir mironis, kā arī nedaudz apdega pravodka, bet nu viss varēja beigties sūdīgāk.....
Stulba ideja vai nē lemt jums, bet nu ļoti gribējās redzēt kā izlido klanis pa bloku un to visu nofilmēt, bet diemžēl nesanāca((((
Vienu vārdu sakot, ja dzin;ejs brauktu slodzē tas izbeigtos daudz ātrāk, jo tukšgaidā nav tādas slodzes un viss griežas maksimālā
ātrumā. Ir gan eļļas spiediens, gan arī ūdens dzese, bet nu es gaidīju, ka klanis izstiepsies un izlidos kosmosā.
Tagad liekas pēc šī visa, ka skanēja varbūt kāda no kloķenes pamata šālēm un kā mēs visi saprotam kloķene nevar izlēkt ārā
Bet nu tagad pēc šī visa būs grūti noteikt, kas bija par vainu. Jebkurā gadījumā izjaukšu un parādīšu cik viss dzinējs būs zils iekšā un sadedzis Tā ka paldies par uzmanību, swaposim jauno dzinēju un neatkārtojiet šādas muļķības, bet ja darat, tad ievērojiet visus drošības pasākumus.
Kam slinkums lasīt lūdzu video par šo vidu procesu. (RUS valodā) Video ir daudz stulbu un smieklīgu momentu, kā arī apspriežam iespējamās versijas, kas tad īsti sākumā bija par vainu dzinējam, tāpēc patīkamu skatīšanos Lai visiem veiksmīga diena Un ja nav grūti atstājam kādu komentāru un parakstamies uz YouTube kanālu Atbalstam mani kā jauno video veidotāju....
Tātad viss sākas, tad kad ziema jau bija beigusies
Vienā jaukā vakarā, pēc tā kā no Rīgas atbraucu atbraucu ar šo e46 atpakaļ uz Latgali autosstāvietā pie lielveikala sadzirdēju nelebas skaņas no dzinēja (aprautu šāli). Tā kā braucu mierīgi pārsvarā pa šoseju un mūzika bija skaļa tāpēc nedzirdēju nekādas skaņas, gan arī nesajutu nekādus jaudas zudumus.
Bet nu iegāzējot skanēja šausmīgi tas viss
Atbraucot uz garāžu, paceļot mašīnu uz pacēlaja, iedarbinot dzinēju, pieliekot ausi pie kartera principā ļaunākās aizdomas apstirpinājās.
Šo dzinēju m54b25 remontēt manā skatījumā ir pilnīgi bezjēdzīgi un tāda veida dzinēja remonti tāpat ja motoru izmanto kā pienākas laižot atmetēja ilgi galu galā nedzīvo ar slīpētam/remontētām kloķenēm. Un vienalga nedēļu pirms šīs bēdas es jau biju iegādājies m54b30 dzinēju, kuru kā reize arī gribeju swapot šajā autiņa nākamajai ziemas sezonai
Bija ja godīgi slinkums raut nost karteri un skatīties kurš klanis klabinē, bija skaidrs ka nekas labs tur nebūs, jo tas ir BMW nevis kaut kāds žigulis un tāpat vien nevar nekas tur skanēt vai atskrūvēties
Bija aizdomas varbūt uz nekvalitatīvu dzinēja remontu, jo iepriekšējais īpašnieks teica ka mainījis galvas blīvi utt. Nu kā parasti ventiks nestrādāja tāpēc mašīna aizkūpēja un salieca galvu standarta joki šitie. Bet nu viss dzinējs bija tiešām aizdomīgi sauss, tāpēc visdrīzākais, ka tika līsts arī lejā, bet nu tagad jau pa lielam vienalga
Es nolēmu uztaisīt kaut ko interesantāku, nu skaidra lieta ka dzinējs ies lūžņos, jo no šī dzinēja pa lielam no iekšējām detaļām var tik izmantot virzuļus kādam stroker projektam un ja dzinējs nav vajadzīgs, tātad tas būs jaakauj kamēr klanis izlidos pa bloku ārā
Pirms visas šīs pornogrāfijas nolēmām vēl izskrūvēt eļļas filtru palūkoties kas darās tur. Filtrs bija skaidās, bet ne tik stipri. Visdrīzākais ka viss bija lejā eļļa un ja nolietu eļļu bilde paliktu skaidrāka, bet nu tas neapturēja šo pasākumu.....
Cepējām tačku uz traļa un braucām uz drošu vietu ārpus pilsētas, kur arī dzinēja "spīdzināšana" tiks veikta.
Uzdzinām autiņu uz diskiem, lai būtu labāk redzams kā viss pašķīdīs
Visi pateica savas likmes, cik ilgi motors izdzīvos, jo skanēja viss trakāk un trakāk un bija skaidrs (kā sākumā domājām ka dzīvība dzinējam neturpināsies ilgi), bet nu mēs maldījāmies
Dzinējs atmetējā nostrādāja bez apstājas gandrīz 6 minūtes un noslāpēts tika tikai tāpēc, ka atbrauca kaut kam no malas izsaukti nelūgti viesi apskatīties ko mēs šeit daram
Piedarbinot dzinēju, nu skaidrs bija ka autiņš uzvārījas un cerība bija maza, ka galva būs vesela, bet nu par brīnumu skaņas pazuda Pietrinās
Un nolēmām saliet sistēmā ūdeni paskatīties vai autiņš kūpēs vai nē pēc šī visa.
Par lielu izbrīnu pečka sāka sildīt un dzinējs vairs nekarsa. Lūk ko nozīmē BMW
Uzreiz nākamā doma bija ar autiņu izbraukt saprast iet vai nē, jo bija aizdomas, ka jaudas vairs nebūs.
Divi varianti :
1. Ja viss brauc, pakojam visu atpakaļ un maucam trasē, jo labāk nokaut to visu trasē, nevis vienkārši uz vietas.
Un jā varbūt kāds pateiks, ka idioti varēja pārdot to dzinēju. ( Es viņu biju ielicis sludinājuma pat par 100eiro nevienam viņu nevajadzēja, kad viņš vēl neskanēja, jo zināju ka swapošu un man šis 2.5 double vanuss vairs nebus vajadzīgs)
Un ka dzinējs sāka skanēt (ar tādu defektu es nekam viņu iesmērēt negribēju) un pēc šīm 6 minūtēm atmetēja vēl joprojām šitā pakautu dzinēju arī man sirdapsziņa neatļāva tirgot, pat ja tas nekarsa......
2. Variants ja autiņs vairs neiet tad braucam atpakaļ uz pļavu un kaujam tālāk
Apstiprinājās otrais variants, tāpēc viss tika salikts atpakaļ un gāzi grīdā cerībā, ka šoreiz vairs neviens nepatraucēs. Un izbraucot nedaudz atkal parādījās vecās labās klaboņas no dzinēja Tātad viss kārtība turpinam
Kr4 īsumā dzinējs nostrādāja vēl gandrīz 20 minūtes šoreiz bez apstājas un izskatījās tā vienkārši nekas nenomirs un likās, ka tūlīt no šī karstuma kaut kas aizdegsies. Mē vienalga bijām tam gatavi un mums aizkadrā bija vesela kaudze ar ugunsdzēšamajiem aparātiem.
Un tad pēkšņi dzinējs sāka uzvesties savādi..... Beidzot nodomājām, ka tūlīt lidos kas ārā no kartera vai bloka.
Tomēr nē sākas melni dūmi no izpūtēja un apgriezieni aizgāja kosmosā, vienu vārdu sakot "pašol raznosā" benzīna dzinējs
Tas notika tāpēc, ka no augstās temperatūras, vai no šķidrās eļļas cilindros notika degšana, kurā tika iesaistīta arī eļļa un tagad sāka palikt bail..... Bet nu šis viss neturpinājās ilgi, jo pēc pāris sekundēm autiņš aizdegās ar ļoti smuku liesmu, bet par spīti tam visam strādāja kā pienākas (visdrīākais ka no karstuma izkusa vārstu vāks un uzšpļāva karstu eļļu uz karsta izplūdes kolektora)
Visam par spīti autiņu apdzēsām veiksmīgi un neviens šajā video necieta izņēmot dzinēju, jo viņš tagad točna ir mironis, kā arī nedaudz apdega pravodka, bet nu viss varēja beigties sūdīgāk.....
Stulba ideja vai nē lemt jums, bet nu ļoti gribējās redzēt kā izlido klanis pa bloku un to visu nofilmēt, bet diemžēl nesanāca((((
Vienu vārdu sakot, ja dzin;ejs brauktu slodzē tas izbeigtos daudz ātrāk, jo tukšgaidā nav tādas slodzes un viss griežas maksimālā
ātrumā. Ir gan eļļas spiediens, gan arī ūdens dzese, bet nu es gaidīju, ka klanis izstiepsies un izlidos kosmosā.
Tagad liekas pēc šī visa, ka skanēja varbūt kāda no kloķenes pamata šālēm un kā mēs visi saprotam kloķene nevar izlēkt ārā
Bet nu tagad pēc šī visa būs grūti noteikt, kas bija par vainu. Jebkurā gadījumā izjaukšu un parādīšu cik viss dzinējs būs zils iekšā un sadedzis Tā ka paldies par uzmanību, swaposim jauno dzinēju un neatkārtojiet šādas muļķības, bet ja darat, tad ievērojiet visus drošības pasākumus.
Kam slinkums lasīt lūdzu video par šo vidu procesu. (RUS valodā) Video ir daudz stulbu un smieklīgu momentu, kā arī apspriežam iespējamās versijas, kas tad īsti sākumā bija par vainu dzinējam, tāpēc patīkamu skatīšanos Lai visiem veiksmīga diena Un ja nav grūti atstājam kādu komentāru un parakstamies uz YouTube kanālu Atbalstam mani kā jauno video veidotāju....