Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
ir iespeja tikt pie bloka kurs bijis uz 525i e34. kadas domas? deres manam vai nederes? maksa tik 150eiro tapec ceru uz atram atbildem, jo ilgi jau vins nepardosies
...
zin latvijaa tikpat maksaa blokeejoshais elements ap 60-70 ls.
bet ciik poweraa palasiiju, tad var buut probleemas ar galveno zobratu sazobes preciizu salikshanu. jo kautkas var nepaseet..
p>S pasham ir pieredze itkaa njem kastes 3.15 atteiciibas, maini blokeejosho elementu, bet beigaas vienam sazobe taada, otram taada, taakaa var arii ieberzties.
nez pameegini veel kautkur palasiit, kautkur jau jaabuut preciizi uzrakstiitam.
bet ciik poweraa palasiiju, tad var buut probleemas ar galveno zobratu sazobes preciizu salikshanu. jo kautkas var nepaseet..
p>S pasham ir pieredze itkaa njem kastes 3.15 atteiciibas, maini blokeejosho elementu, bet beigaas vienam sazobe taada, otram taada, taakaa var arii ieberzties.
nez pameegini veel kautkur palasiit, kautkur jau jaabuut preciizi uzrakstiitam.
es savam ieliku no e34 elementu, shrotā tika uziets pa 50ls es šokā man attieciibas sakrita un viss ok. ja lielaa zobrata zobu skaits ir vienāds ar taveejo, tad liec tik iekšā, ja ne, samaini zobratus lielos, uzliec no sava vecā elementa. bratam laika ir no e30, tur biki sarežģītāk, var gadīties, ka jāvirpo šaiba
auto pirms transplantācijas iepriekšējam īpašniekam bija 1.8is, iekrāmēja 2.5i un atstāja 1.8is reduktoru mazajā korpusā virsu un tagad man braucot 100km/h apmēram 3000 apgr. ...
doma ir likt blokejosho reduktoru, bet kādu attiecību.....
kas ar kardānu, pusasīm... atrodas Getrag kārba, tad cik es saprotu kardāns var palikt vecais, tikai jāmaina pusasis un reduktors....
doma ir likt blokejosho reduktoru, bet kādu attiecību.....
kas ar kardānu, pusasīm... atrodas Getrag kārba, tad cik es saprotu kardāns var palikt vecais, tikai jāmaina pusasis un reduktors....
Jau kādu laiku ir vēlēšanās iegādāties un uzstādīt bloķi.
Pats bmw ir 1991. gada 316, BET iekšā stāv 95. gada 2.0L vanos, tad nu man rodas jautājumi:
1. Vai ir jēga likt, varēs pasportot?
2. Par saderību man melna bilde no viņiem, kādu man vajag (tip no kura modeļa utt)?
3. Kur sakasīt to brīnumu visvieglāk? (nauda nav problēmas)
Pats bmw ir 1991. gada 316, BET iekšā stāv 95. gada 2.0L vanos, tad nu man rodas jautājumi:
1. Vai ir jēga likt, varēs pasportot?
2. Par saderību man melna bilde no viņiem, kādu man vajag (tip no kura modeļa utt)?
3. Kur sakasīt to brīnumu visvieglāk? (nauda nav problēmas)
Var, tikai pusasis arī jāmaina!dogMa rakstīja:Korpusa izmēri. 1.8 bloķi nevarēs uzlikt 2.5, jo izmēri atšķiras.
Tikai mazo bloķi likt lielā vietā ir otrādi vēl iespējams ir jēga
kādas attiecības bloķis ir vislābāk piemērots trasei, un ar kuru pēc tam var arī braukt pa ielu.
vai tomēr var iztikt bez bloķējošā reduktora.
un vai BMW ir pieejams LSD bloķējošais reduktors?
paldies jau iepriekš
vai tomēr var iztikt bez bloķējošā reduktora.
un vai BMW ir pieejams LSD bloķējošais reduktors?
paldies jau iepriekš
atskiriba ir trase un masinas jauda... kadas attiecibas nemt! ar jebkuru pec tam vares braukt pa ielu pat ar metinato