RS93 Spaiņa krāsas vagons
Pienācis laikam laiks atrādīt savu drapaku.
Nav daudz bilžu no procesa ,bet nākotnē centīšos vairāk iemūžināt padarīto
Aptuveni pirms gada tika iegādāts šis unītis. 1998. gada,Garlaicīgs un pliks 318tds spaiņa krāsā. (pašam šķiet,ka šī krāsa tomēr piestāv e36)
Pērkot nebija nekāda vīzija par auto nākotni. Gribējās auto ko paskrūvēt pa ziemas vakariem. Lai gan pats galīgi neesmu nekāds mehāniķis. Varētu pat teikt ,ka abas rokas ir kreisās Bet tā kā ir draugi ,kuriem rokas aug no pareizās vietas un kuri var palīdzēt gan ar padomiem gan arī praktiski tika nolemts mēģīnāt.
Auto cik man zināms nācis no Itālijas, tālāk caur Vāciju un droši vien arī Lietuvu nonācis pie mums. Īpašnieks bija večuks ap 80 gadiem ja atmiņa neviļ. Ziemā mašīna tika turēta garāžā un netika braukta. Pēdējos gadus septiņus stāvēja garāžā un netika braukta vispār.
Virsbūve kopumā ir ļoti sterila. Ir bijis kaut kas priekšā uzsists un remontēts. Viss auto ir bijis pa virsu lakots, kaut kādas virsbūves daļas ir bijušas krāsotas. Vietām laka nāk nost, kas arī kopējo skatu pamatīgi bojā. Grīda, sliekšņi ļoti laba, neesmu atradis apakšā nevienu rūsas punktiņu vai remonta pēdas. Pat tajās vietās kur lielākajai daļai e36 jau ir pa kādam burbulītim šeit vēl viss stīgā.
Dažas bildes no pirkšanas brīža: Izgāju apskati , nobraukāju līdz ziemai un iestūmu garāžā.
Pa ziemu sadarīts:
ielikts m57d30 no e39 Iegādāts cits salons (diezgan vēl dzīvs) visi sēdekļi un durvju apšuvumi Pārlasītas un sakrāsotas bremzes.
Priekšā no e46 330d ,aizmugurē īsti neredzēju īsti citu/labāku risinājum un atstāju tās pašas.
Suporti pulverkrāsoti, pārlasīti. Samainītas visas gumijas bremžu trubiņas. Visi brežu diski un kluči ATE. Vaicāsiet kādēļ neliku kaut kādus perforētos sporta ?? Nezinu, likās lieki (nav jau nekāds trases auto) Aizmugurē uzlikti jauni Bilstein b8 amīši. Drošvien nākotnē iegadāšos tādus arī priekšai.
Uzliktas kaut kādas lietotas sēdinātas atsperes.
Kaut kā negribējās man coiloverus. Labi maksā baigo kosmosu bet ar lētajiem būs galvas sāpes mūžīgas.
Uzlikts reduktors no 325tds typ 188. un kaut kādas jaunas ķīnas vai poļu pusasis, jo īsti nevarēju atrast labas lietotas.
Uzlikti style 81 diski no e39. Manuprāt ļoti labi piestāv šim auto.
Uzlikts ķīnas m-bampers un brille no Fecelifta.
Ļoti nožēloju ,ka nožīdoju kapeiku un nepirku oriģinālu bamperi un brilli. Nepiemērot uz auto tika aizvesti nokrāsot un liekot virsū asaras birst Viss šķībs un īsti nestāv tā kā gribētos. Pa ziemu meklēšu oriģinālus.
Drošvien kaut ko esmu aizmirsis , visu nevaru atcerēties.
Uz doto brīdi auto izskatās šādi
Pagājušo nedēļ tika ieta tehniskā apskate un dzinēja pārbūves ekspertīze. Sagāja
Nav daudz bilžu no procesa ,bet nākotnē centīšos vairāk iemūžināt padarīto
Aptuveni pirms gada tika iegādāts šis unītis. 1998. gada,Garlaicīgs un pliks 318tds spaiņa krāsā. (pašam šķiet,ka šī krāsa tomēr piestāv e36)
Pērkot nebija nekāda vīzija par auto nākotni. Gribējās auto ko paskrūvēt pa ziemas vakariem. Lai gan pats galīgi neesmu nekāds mehāniķis. Varētu pat teikt ,ka abas rokas ir kreisās Bet tā kā ir draugi ,kuriem rokas aug no pareizās vietas un kuri var palīdzēt gan ar padomiem gan arī praktiski tika nolemts mēģīnāt.
Auto cik man zināms nācis no Itālijas, tālāk caur Vāciju un droši vien arī Lietuvu nonācis pie mums. Īpašnieks bija večuks ap 80 gadiem ja atmiņa neviļ. Ziemā mašīna tika turēta garāžā un netika braukta. Pēdējos gadus septiņus stāvēja garāžā un netika braukta vispār.
Virsbūve kopumā ir ļoti sterila. Ir bijis kaut kas priekšā uzsists un remontēts. Viss auto ir bijis pa virsu lakots, kaut kādas virsbūves daļas ir bijušas krāsotas. Vietām laka nāk nost, kas arī kopējo skatu pamatīgi bojā. Grīda, sliekšņi ļoti laba, neesmu atradis apakšā nevienu rūsas punktiņu vai remonta pēdas. Pat tajās vietās kur lielākajai daļai e36 jau ir pa kādam burbulītim šeit vēl viss stīgā.
Dažas bildes no pirkšanas brīža: Izgāju apskati , nobraukāju līdz ziemai un iestūmu garāžā.
Pa ziemu sadarīts:
ielikts m57d30 no e39 Iegādāts cits salons (diezgan vēl dzīvs) visi sēdekļi un durvju apšuvumi Pārlasītas un sakrāsotas bremzes.
Priekšā no e46 330d ,aizmugurē īsti neredzēju īsti citu/labāku risinājum un atstāju tās pašas.
Suporti pulverkrāsoti, pārlasīti. Samainītas visas gumijas bremžu trubiņas. Visi brežu diski un kluči ATE. Vaicāsiet kādēļ neliku kaut kādus perforētos sporta ?? Nezinu, likās lieki (nav jau nekāds trases auto) Aizmugurē uzlikti jauni Bilstein b8 amīši. Drošvien nākotnē iegadāšos tādus arī priekšai.
Uzliktas kaut kādas lietotas sēdinātas atsperes.
Kaut kā negribējās man coiloverus. Labi maksā baigo kosmosu bet ar lētajiem būs galvas sāpes mūžīgas.
Uzlikts reduktors no 325tds typ 188. un kaut kādas jaunas ķīnas vai poļu pusasis, jo īsti nevarēju atrast labas lietotas.
Uzlikti style 81 diski no e39. Manuprāt ļoti labi piestāv šim auto.
Uzlikts ķīnas m-bampers un brille no Fecelifta.
Ļoti nožēloju ,ka nožīdoju kapeiku un nepirku oriģinālu bamperi un brilli. Nepiemērot uz auto tika aizvesti nokrāsot un liekot virsū asaras birst Viss šķībs un īsti nestāv tā kā gribētos. Pa ziemu meklēšu oriģinālus.
Drošvien kaut ko esmu aizmirsis , visu nevaru atcerēties.
Uz doto brīdi auto izskatās šādi
Pagājušo nedēļ tika ieta tehniskā apskate un dzinēja pārbūves ekspertīze. Sagāja
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kā arī tika pārlīmēti griesti.
Vēl tikai jāatrod komplekts ar melnajiem apgaismojuma korpusiem. Ja kādam ir ko piedāvāt, dodiet ziņu. Labprāt iegadāšos Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
izskatās feins unītis
motors ari labais, ne tds vairs .
nebija problemas ar motora parbuves registresanu/sertificesanu csdd?
vareji jau uzlikt ventilejamos bre,zu diskus aizmugure
ko suporti tik pelecīgā krāsā?
motors ari labais, ne tds vairs .
nebija problemas ar motora parbuves registresanu/sertificesanu csdd?
vareji jau uzlikt ventilejamos bre,zu diskus aizmugure
ko suporti tik pelecīgā krāsā?
SunCoast Customs IIIM
Zem saules sargiem un aizmugurē esošie apgaismojumi (mazākie) der no e46 (identiski). Visbiežāk tos atradīsi bagāžnieka aizmugurējās stoikās.
Nē, diezgan vienkārši viss. (jāuzraksta projekts, jāiesniedz CSDD, ja viss viņiem apmierina tad jābrauc uz pārbaudi.
Es pārbaudi neizgāju ar pirmo. Piesējās par dažām nenostiprinātām degvielas šļaukām , kuras itkā pārāk brīvi karājās.
Laikam jau jaunāku un jaudīgāku dīzeli ielikt un piereģistrēt būtu lielākas galvas sāpes.
Mans 142kw tieši iekļāvās atļautajās jaudās
Bremzes tik garlaicīgi pelēkas ,jo negribējās sarkanas
Vai kāds no šeit esošajiem ir saskāries ar 6 ātrumu kārbas uzstādīšanu uz m57 kurš iekš e36?
Cik esmu dzirdējis tad kronšteinu nāksies metināt pašam, tā tad arī ar apskates iziešanu pēc tam būs problēmas?
Varbūt varat pateikt ar kādu kodu jāmeklē tā kārba , kuriem modeļiem tāda bijusi no rūpnīcas un kā ar sajūgu. Kādu spararatu un sajūgu labāk pēc tam likt lai tur tos ņūtonus arī pēc kāda čipa piemēram.
Cik esmu dzirdējis tad kronšteinu nāksies metināt pašam, tā tad arī ar apskates iziešanu pēc tam būs problēmas?
Varbūt varat pateikt ar kādu kodu jāmeklē tā kārba , kuriem modeļiem tāda bijusi no rūpnīcas un kā ar sajūgu. Kādu spararatu un sajūgu labāk pēc tam likt lai tur tos ņūtonus arī pēc kāda čipa piemēram.
Karba no e46 330d 150kw, 53dz.RS93 rakstīja: ↑27 Sep 2022, 16:03 Vai kāds no šeit esošajiem ir saskāries ar 6 ātrumu kārbas uzstādīšanu uz m57 kurš iekš e36?
Cik esmu dzirdējis tad kronšteinu nāksies metināt pašam, tā tad arī ar apskates iziešanu pēc tam būs problēmas?
Varbūt varat pateikt ar kādu kodu jāmeklē tā kārba , kuriem modeļiem tāda bijusi no rūpnīcas un kā ar sajūgu. Kādu spararatu un sajūgu labāk pēc tam likt lai tur tos ņūtonus arī pēc kāda čipa piemēram.
Vajag taisit custom kardanu, custom karbas tiltinu(vinam vajadzes projektu) un man liekas ka custom kulisu.
Spararats un sajuga disks vajadzigs no e46 330d 150kw
Kurvis no e60 530d.