320TD, 110kw, gāzes pedālis/apgriezieni (ne lineārs pedālis)
Sveiciens,
Ziemai ieskrienoties ar sniegiem, esmu pamanījis dīvainu uzvedību pedāļa darbībā.
Vai ir normāli/tāda darbība paredzēta, stāvot uz vietas, tukšgaitā, piespiežot gāzes pedāli, turot to noteiktā pozīcijā, motors, šķietami, ieskrienas kā pēc gāzes pedāļa pozīcijas, bet pēc tam uz reiz sāk skriet tālāk? t.i., ar ~20% pedāli aiziet līdz ~3.5k apgriezieniem?
Tā, itkā pedāļa pozīcija būtu piesaistīta turbīnas griezienam.
Vai nebūtu jābūt tā, cik % pedālis, tik apgriezieni?
Gaitā tādas problēmas nav, ka ar 20% pedāli auto sāk gāzēt kā ar pilnu, kas liek domāt, ka kādai elektro komponentei ir gals, vai kaut kas nav kārtībā ar softu.
Jūtami traucē slīpēt, jāķer abaroti ar ausi, nevis ar pedāli. Es saprotu, ka tas ir dīzelis, pie tam M47, un nav ko gribēt benzīna/3.0 īpašības, bet, šķietami, ka tas nav riktīgi.
Dīzeļkoloģija ir izravēta swirlu nav, auto uz Stage1. Nav kreisais kaimiņa čipas, bet tik un tā, pirmā aizdoma uz to - ilūzija, ka auto iet, lai gan pedāļa mappingā 20% nozīmē 40%
Vēlos saprast, vai problēmai ir potenciāls būt mehāniskai dabā?
TDS'am tā nebija
Ziemai ieskrienoties ar sniegiem, esmu pamanījis dīvainu uzvedību pedāļa darbībā.
Vai ir normāli/tāda darbība paredzēta, stāvot uz vietas, tukšgaitā, piespiežot gāzes pedāli, turot to noteiktā pozīcijā, motors, šķietami, ieskrienas kā pēc gāzes pedāļa pozīcijas, bet pēc tam uz reiz sāk skriet tālāk? t.i., ar ~20% pedāli aiziet līdz ~3.5k apgriezieniem?
Tā, itkā pedāļa pozīcija būtu piesaistīta turbīnas griezienam.
Vai nebūtu jābūt tā, cik % pedālis, tik apgriezieni?
Gaitā tādas problēmas nav, ka ar 20% pedāli auto sāk gāzēt kā ar pilnu, kas liek domāt, ka kādai elektro komponentei ir gals, vai kaut kas nav kārtībā ar softu.
Jūtami traucē slīpēt, jāķer abaroti ar ausi, nevis ar pedāli. Es saprotu, ka tas ir dīzelis, pie tam M47, un nav ko gribēt benzīna/3.0 īpašības, bet, šķietami, ka tas nav riktīgi.
Dīzeļkoloģija ir izravēta swirlu nav, auto uz Stage1. Nav kreisais kaimiņa čipas, bet tik un tā, pirmā aizdoma uz to - ilūzija, ka auto iet, lai gan pedāļa mappingā 20% nozīmē 40%
Vēlos saprast, vai problēmai ir potenciāls būt mehāniskai dabā?
TDS'am tā nebija
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Lieku uz Stage 1
Pedāļa jutība ir softiski maināma
Pilnīgi stock 110kw motoram labā kārtībā ar visiem flapiem un egr vietā uz vietas gāzējot ar minimāli nospiestu akseleratoru apgriezieni paši pieaug.
Pārsvarā visos gatavajos "čipos" akseleratora jutība ir "uzlabota"(sajāta), pats arī raksti, ka no 20% pēc sajūtām uz 40%.
Kur tās ziepes ar izmainītu pedāļa input... ikdienas braukšanā liekot kruīzam atgūt iestatīto ātrumu sajūtas ir kā gāze iespiesta grīdā un W0000t paātrinājums, kas galīgi nav c00l...
Pārsvarā visos gatavajos "čipos" akseleratora jutība ir "uzlabota"(sajāta), pats arī raksti, ka no 20% pēc sajūtām uz 40%.
Kur tās ziepes ar izmainītu pedāļa input... ikdienas braukšanā liekot kruīzam atgūt iestatīto ātrumu sajūtas ir kā gāze iespiesta grīdā un W0000t paātrinājums, kas galīgi nav c00l...