Pacha's 325i
Sveicināti biedri. Kādu laiciņu cenšos jau uzdarboties šajā lapā, tad nu izdomāju, ka jāparāda kas un kā notiek ar manu dupšmobīli..
Īsumā par mašīnu - pirmā reģistrācija notikusi 22.12.1993. Vācijā noripojis kā 318Is modelis. Diezgan papliks - elektro logi, lūka, el. spoguļi. Nekā cita laikam nav bijis, nemāku teikt. Pagaidām vairāk neko par pašiem pirmsākumiem nezinu, bet nu.. Gan jau ar laiku :)
Savā īpašumā ieguvū šī gada 22. martā, bet nu jau ar ķīmiķotu m50b25 motoru, kurā ir iekšā 2.8 sastāvdaļas. Kāds no īpašniekiem ir arī parūpējies par mašīnas kompi, sakot ka virsū ir čips un mazliet virs 200zs.. Negribu samelot neko, tādēļ teikšu ka nezinu :)
Vēl ir - kaut kāda izplūde "zirneklis" taisīts, bet neziskatās pietiekami nopietni. Ir uzmeistarots short shift, kā arī nedrīkst piemirst bloķējošo reduktoru ar 3.15 attiecību
Piekarē ir cietie bilstein amortizatori, zemās atsperes (pieņemu ka arī cietās), lemford bukses/šarnīri, par pārējo neko daudz nemācēšu pateikt, jo nēesmu uzspējis visu izpētīt.!
Vizuālais stāvoklis nav no ideālākajiem, bet nav arī no sliktākajiem, pāris buktes, švikas utt.
P.S. ir bijusi žilete uz bagāžas vāka
Pa lielam mašīna ir tehniski labā stāvoklī, un vizuālajā. Tikai viena vieta liek domāt par metināšanu -> Tā ir daļa aiz šofera durvīm, starp slieksni un moldingu, nekas traks.
Un salonam arī prasās nomainīt šofera beņķi + pakaļējo sēžamo daļu.. Tas man pagaidām braukt netraucē
Šur un tur būs kur vasarā pielikt roku un papūlēties, bet domāju ka būs to vērts :)
Tālāk jau lai runā bildes..
Šeit jau nopirku R15 kaut kādu līdzīgus M-conūrām, bet saka ka Rondel.. īsumā priekšā laikam bija 195/55 un aizmugurē, LAIKAM, 195/50. Ja pareizi sapratu tab abi diski ir vai nu 7J, vai nu 7,5J negribu samelot, neatceros. Un ET13, ja nekļūdos :)
Man pašam patīk kā izskatās, bet nu strīķē šā vai tā arī R15
Un te jau pirmā pelde Nevar īsti saprast kas un kā, bet nu drīzumā gan jau vēl kaut ko iemetīšu.
Darba vēl ir padaudz un būs kur ķibināties, laiks mācīties kās un kā ir savai mašīnai
Īsumā par mašīnu - pirmā reģistrācija notikusi 22.12.1993. Vācijā noripojis kā 318Is modelis. Diezgan papliks - elektro logi, lūka, el. spoguļi. Nekā cita laikam nav bijis, nemāku teikt. Pagaidām vairāk neko par pašiem pirmsākumiem nezinu, bet nu.. Gan jau ar laiku :)
Savā īpašumā ieguvū šī gada 22. martā, bet nu jau ar ķīmiķotu m50b25 motoru, kurā ir iekšā 2.8 sastāvdaļas. Kāds no īpašniekiem ir arī parūpējies par mašīnas kompi, sakot ka virsū ir čips un mazliet virs 200zs.. Negribu samelot neko, tādēļ teikšu ka nezinu :)
Vēl ir - kaut kāda izplūde "zirneklis" taisīts, bet neziskatās pietiekami nopietni. Ir uzmeistarots short shift, kā arī nedrīkst piemirst bloķējošo reduktoru ar 3.15 attiecību
Piekarē ir cietie bilstein amortizatori, zemās atsperes (pieņemu ka arī cietās), lemford bukses/šarnīri, par pārējo neko daudz nemācēšu pateikt, jo nēesmu uzspējis visu izpētīt.!
Vizuālais stāvoklis nav no ideālākajiem, bet nav arī no sliktākajiem, pāris buktes, švikas utt.
P.S. ir bijusi žilete uz bagāžas vāka
Pa lielam mašīna ir tehniski labā stāvoklī, un vizuālajā. Tikai viena vieta liek domāt par metināšanu -> Tā ir daļa aiz šofera durvīm, starp slieksni un moldingu, nekas traks.
Un salonam arī prasās nomainīt šofera beņķi + pakaļējo sēžamo daļu.. Tas man pagaidām braukt netraucē
Šur un tur būs kur vasarā pielikt roku un papūlēties, bet domāju ka būs to vērts :)
Tālāk jau lai runā bildes..
Šeit jau nopirku R15 kaut kādu līdzīgus M-conūrām, bet saka ka Rondel.. īsumā priekšā laikam bija 195/55 un aizmugurē, LAIKAM, 195/50. Ja pareizi sapratu tab abi diski ir vai nu 7J, vai nu 7,5J negribu samelot, neatceros. Un ET13, ja nekļūdos :)
Man pašam patīk kā izskatās, bet nu strīķē šā vai tā arī R15
Un te jau pirmā pelde Nevar īsti saprast kas un kā, bet nu drīzumā gan jau vēl kaut ko iemetīšu.
Darba vēl ir padaudz un būs kur ķibināties, laiks mācīties kās un kā ir savai mašīnai
Pēdējais labojis Pacha - 03 Mai 2012, 14:56, kopā labots 1 reizi.
Tās likvidēsies kad būs siltāks, zinu izskatās vienkārši "dievīgi"
Sveikts!
Ir ko padarboties, bet izskatās, ka būs ok gāžamais! Lai nezūd entuziasma darboties!
Bildes gan, šķiet, baigie palagi.
Glāžu atsaite ar tāda dīvaina Individual!?!
Ir ko padarboties, bet izskatās, ka būs ok gāžamais! Lai nezūd entuziasma darboties!
Bildes gan, šķiet, baigie palagi.
Glāžu atsaite ar tāda dīvaina Individual!?!
uzmet šaurākas riepas - nestrīķēsies (Tas tā, ja doma tos r15 atstāt )
Kad pirku sev e36.. arī man bija piedāvājums 2.8 tautā sauktais hibrīds bet kkā nobijos no tāda, jo nu ja nu kas, tomēr tāda sveša lieta
Katrā ziņā sveikts
Kad pirku sev e36.. arī man bija piedāvājums 2.8 tautā sauktais hibrīds bet kkā nobijos no tāda, jo nu ja nu kas, tomēr tāda sveša lieta
Katrā ziņā sveikts
Ja ir kkas ķīmiķots, nozīme vien, ka bijis kārtīgs gāžamais!
Lai veicās ar auto sapucēšanu!
Lai veicās ar auto sapucēšanu!
Riepas vajag samainīt,lai priekša nav tie baloni
šitais jau bija buvēts,kā drifta kaplis,pāris reizes izbrauca un pēc tam stāveja un puvaaupinsh rakstīja:Ja ir kkas ķīmiķots, nozīme vien, ka bijis kārtīgs gāžamais!
Lai veicās ar auto sapucēšanu!
Manuprāt viņš iet ļoti labi, bet nu tur jau jāliek uz strīpas lai saprastu cik labi iet :)korsa rakstīja:Sveikts!
Ir ko padarboties, bet izskatās, ka būs ok gāžamais! Lai nezūd entuziasma darboties!
Bildes gan, šķiet, baigie palagi.
Glāžu atsaite ar tāda dīvaina Individual!?!
paldies :)
Par glāžu atsaiti vispār biju šokā ieraugot, likās ka tas līkums uz augšu ir, bet izrādās ka ielocīts uz stikla pusi. Gribētu zināt kuram ideja tādu uztaisīt bija. Bet savu funkciju pilda :)
Cik ir šaurākas riepas? Jo nezinu kāds būtu labāks, ko ieteiktu? :)STUDENTS rakstīja:uzmet šaurākas riepas - nestrīķēsies (Tas tā, ja doma tos r15 atstāt )
Kad pirku sev e36.. arī man bija piedāvājums 2.8 tautā sauktais hibrīds bet kkā nobijos no tāda, jo nu ja nu kas, tomēr tāda sveša lieta
Katrā ziņā sveikts
Es arī sāku domāt tajā brīdī, kad iedomājos par remontu nezin jau no kura motora detaļu pirkt
Pāāldies :)
abiem vajag 50 profilu :) un būs tikai tad balka sitīsies visur ja jau tagad ir kā irKobreti rakstīja:Riepas vajag samainīt,lai priekša nav tie baloni
Cerams ka nebija ticis "pārgāzts"aupinsh rakstīja:Ja ir kkas ķīmiķots, nozīme vien, ka bijis kārtīgs gāžamais!
Lai veicās ar auto sapucēšanu!
manu topiku atverot man pat ta negluchi un nelade bildes ka no shita
p.s par temu, shitais urbis kkur ari manits varbut tirgojas ss'a, ja izskatas baigais gazhamais aparats bijis un veljoprojam ir
lai labi ripo
p.s par temu, shitais urbis kkur ari manits varbut tirgojas ss'a, ja izskatas baigais gazhamais aparats bijis un veljoprojam ir
lai labi ripo
es vienu brīdi biju ielicis viņu uz tirgošanu, jo gribējās is'u kupeju :) bet pārdomāju. :) pielikšu roku šeit mazliet un būs ok.
Bet paldies
Bet paldies
par tām bildēm nezinu kapēc tā ir, jo man arī gļučīhouseworx rakstīja:manu topiku atverot man pat ta negluchi un nelade bildes ka no shita
p.s par temu, shitais urbis kkur ari manits varbut tirgojas ss'a, ja izskatas baigais gazhamais aparats bijis un veljoprojam ir
lai labi ripo
Nez pačeko pats googlee kā izskatās.. 175/50 izskatās labi, bet uz e36 manlieks būs tā sauktie iepirkuma ratiņi
hz.. nemācēšu ieteikt ko konkrētu jāskatās pašam..
hz.. nemācēšu ieteikt ko konkrētu jāskatās pašam..
pačekoju, izskatījos jau kā German style, bet par šauru pieturēšos, LAIKAM, pie 195
Rew nu saņemies :D bet ērglis ir un paliek ērglis
Kā lai cilvēkiem iemāca samazināt bildes?