Silver BiMMer E36 coupe
Sveiks Visiem E36foruma biedriem!
Ilgi nevareju savakt sevi rokas un paradit savu pirmo BMW. Bet tagad saņemos un nolēmu to izdarīt.
Pēc tiesību saņemšanas es ļoti ilgu laiku nevareju atrast sev piemerotu auto. Es skatijos uz daudzam markam MB, Audi, Nissan, Mazda un ta talak. Pagaja vairak neka trīs gadi, kamēr es sapratu ko es gribu sev ka pirmo Auto. Mana izvele krita uz E36 coupe. Man ļoti paveicas un dzīve man iedeva iespeju iegadāties to ko es gribeju. Ta nu es nopirku Savu Pirmo BMW E36 320i Vanos 1996 gada par sapratīgajiem 500 Latvija sudraba naudiņam. Protams viss nebija ideali, bet par to velak.
Bildes studijā!
Ta nu viņš man izkatijas kad es viņu atvilku uz majām.
Info par Auto:
Dzimis viņš 1996. gadā 8. Janvarī. BMW E36 320i Vanos Coupe Arctic Silver Metalik. Noskrejens 238335 km. Esmu otrais Saimnieks Latvijā. Pirms 8 gadiem viņu atveda no Italijas. Kopejais stavoklis ir ļoti labs. Protams ir daži sīkumi nu protams cēna ari nav kosmos. Diski virsu staveja orginalie 15'' colu ar MS riepam. Iekša parastais tumši zilais salons.
Defekti:
Nu tagad pats interesantakais.
1. Pirmais un man liekas visstrakakais defekt kads bija šim BMW. Viņu nevare piešķilt klāt.
Drošvien visi atcerera šo aukstu ziemu. Protams ne tik traku ka pagajušajā gadā, bet dazas naktis tomer bija samera auksts. Iepriekšejais saimnieks ar šo auto braukaja ļoti maz un mazus atalumus. Par 8 gadiem Latvia viņš nobraukaja 11 000 kilometrus, visu parejo laiku BMw staveja vainu garaza vainu pie darba stavvieta. Deļ ta ka cilveks maz braukāja Iputeja sakrajas ūdens. Kamer bija silts laiks viņu vareja piešķilt, bet pec vienas aukstas nakts viņam to izdarīt neizdevas. Un te paradījos es ar naudu un piedavajumu pardot auto. Pēc dazam dienam es biju BMW ipasšnieks.
Istenība par to ūdeni es uzzinaju tikai kad aidzinu uz servisu, un tur viņi 5 dienas mekleja kur ir ta vaina.
No sakuma domajam ka sveces ir vainigas, samainijam, pectam degviela, pectam aizdedze koroche viss kautkas.
Beigu beigas parzaģejam izputeju un no turienes izteceja apmeram 5L udens. Viss izputeis bija pilns ar ūdeni. Vissu smuki sametinajam. Un viss saka stradat ka pulksteņi.
2. Otrais defekts bija tas ka neviens no logiem neveras vaļa.
Pamegīnaju samainīt pogas vietam viens logs saka stradat. Bet Otrs lidz šim nestrada. Kad nospiež pugu var dzirdet "klik klik" bet logs paliek uz vietas. Draugs teica ka vai nu komfort bloks vainiigs vainu motoriņa viss saiet pa īso.
3. Trašais defekts. Viens aizmugurejais lukturs nedega. Broblema bija taja gumija, kura iet apkart lukturam. Viņa bija sacietejusi un tur teceja udens. Visi kontakti bija sapuvuši un sarusejuši. Lampa tika nomainīta un tagad viss ok.
Ta nu laikam viss no lieliem defektiem.
Plāni:
Planos man ir laikam viss ta ka parejiem.
1.M priekšejais un aizmugurejais bampers.
2. M moldingi
3. Priekšejie lukturi ar lēcu
4.Aizmugurejie lukturi ar balto pagriezienu.
5. M diski
6. Vader melns vai peleks Salons
7. Aplimet visu salonu ar skaņas izolaciju, lai varetu salikt labu kvalitatīvu mūziku.
8. Notonet logus.
9. Uzlikt Coiloverus priekša un aizmugure
10. Uzstasīt Izplūdi.
11. Varbuut uzlīkt csl bagaznieku.
Pagaidam laikam viss.
Seccinājumi:
Auto ripo labi, cerams ka ta arī bus vienmer. Ir daudz ko vēl jāpadar lai savestu visu kartiba. Nu es nekur nesteidzos. Galvenais lai viss butu izdarīts kvalitatīvi.
Paldies par uzmanību! Cerams jums patika lasīt un skatīties. Jauku jums dienu!
(p.s. Es ļoti atvainojos par kļudam. Es šo tekstu parrakstu jau trešo reizi jo man dators paša pedeja bridi visu izdzeš)
Bildes:
Te var redze atšķiribu starp parastajam H1 spuldzem un OSRAM Night Braker
H1 parasta:
Osram Night Braker:
Ilgi nevareju savakt sevi rokas un paradit savu pirmo BMW. Bet tagad saņemos un nolēmu to izdarīt.
Pēc tiesību saņemšanas es ļoti ilgu laiku nevareju atrast sev piemerotu auto. Es skatijos uz daudzam markam MB, Audi, Nissan, Mazda un ta talak. Pagaja vairak neka trīs gadi, kamēr es sapratu ko es gribu sev ka pirmo Auto. Mana izvele krita uz E36 coupe. Man ļoti paveicas un dzīve man iedeva iespeju iegadāties to ko es gribeju. Ta nu es nopirku Savu Pirmo BMW E36 320i Vanos 1996 gada par sapratīgajiem 500 Latvija sudraba naudiņam. Protams viss nebija ideali, bet par to velak.
Bildes studijā!
Ta nu viņš man izkatijas kad es viņu atvilku uz majām.
Info par Auto:
Dzimis viņš 1996. gadā 8. Janvarī. BMW E36 320i Vanos Coupe Arctic Silver Metalik. Noskrejens 238335 km. Esmu otrais Saimnieks Latvijā. Pirms 8 gadiem viņu atveda no Italijas. Kopejais stavoklis ir ļoti labs. Protams ir daži sīkumi nu protams cēna ari nav kosmos. Diski virsu staveja orginalie 15'' colu ar MS riepam. Iekša parastais tumši zilais salons.
Defekti:
Nu tagad pats interesantakais.
1. Pirmais un man liekas visstrakakais defekt kads bija šim BMW. Viņu nevare piešķilt klāt.
Drošvien visi atcerera šo aukstu ziemu. Protams ne tik traku ka pagajušajā gadā, bet dazas naktis tomer bija samera auksts. Iepriekšejais saimnieks ar šo auto braukaja ļoti maz un mazus atalumus. Par 8 gadiem Latvia viņš nobraukaja 11 000 kilometrus, visu parejo laiku BMw staveja vainu garaza vainu pie darba stavvieta. Deļ ta ka cilveks maz braukāja Iputeja sakrajas ūdens. Kamer bija silts laiks viņu vareja piešķilt, bet pec vienas aukstas nakts viņam to izdarīt neizdevas. Un te paradījos es ar naudu un piedavajumu pardot auto. Pēc dazam dienam es biju BMW ipasšnieks.
Istenība par to ūdeni es uzzinaju tikai kad aidzinu uz servisu, un tur viņi 5 dienas mekleja kur ir ta vaina.
No sakuma domajam ka sveces ir vainigas, samainijam, pectam degviela, pectam aizdedze koroche viss kautkas.
Beigu beigas parzaģejam izputeju un no turienes izteceja apmeram 5L udens. Viss izputeis bija pilns ar ūdeni. Vissu smuki sametinajam. Un viss saka stradat ka pulksteņi.
2. Otrais defekts bija tas ka neviens no logiem neveras vaļa.
Pamegīnaju samainīt pogas vietam viens logs saka stradat. Bet Otrs lidz šim nestrada. Kad nospiež pugu var dzirdet "klik klik" bet logs paliek uz vietas. Draugs teica ka vai nu komfort bloks vainiigs vainu motoriņa viss saiet pa īso.
3. Trašais defekts. Viens aizmugurejais lukturs nedega. Broblema bija taja gumija, kura iet apkart lukturam. Viņa bija sacietejusi un tur teceja udens. Visi kontakti bija sapuvuši un sarusejuši. Lampa tika nomainīta un tagad viss ok.
Ta nu laikam viss no lieliem defektiem.
Plāni:
Planos man ir laikam viss ta ka parejiem.
1.M priekšejais un aizmugurejais bampers.
2. M moldingi
3. Priekšejie lukturi ar lēcu
4.Aizmugurejie lukturi ar balto pagriezienu.
5. M diski
6. Vader melns vai peleks Salons
7. Aplimet visu salonu ar skaņas izolaciju, lai varetu salikt labu kvalitatīvu mūziku.
8. Notonet logus.
9. Uzlikt Coiloverus priekša un aizmugure
10. Uzstasīt Izplūdi.
11. Varbuut uzlīkt csl bagaznieku.
Pagaidam laikam viss.
Seccinājumi:
Auto ripo labi, cerams ka ta arī bus vienmer. Ir daudz ko vēl jāpadar lai savestu visu kartiba. Nu es nekur nesteidzos. Galvenais lai viss butu izdarīts kvalitatīvi.
Paldies par uzmanību! Cerams jums patika lasīt un skatīties. Jauku jums dienu!
(p.s. Es ļoti atvainojos par kļudam. Es šo tekstu parrakstu jau trešo reizi jo man dators paša pedeja bridi visu izdzeš)
Bildes:
Te var redze atšķiribu starp parastajam H1 spuldzem un OSRAM Night Braker
H1 parasta:
Osram Night Braker:
Pēdējais labojis Hellboyb3 - 19 Apr 2012, 14:33, kopā labots 2 reizes.
pa 500ls izskatās labs
Bundža izskatās taisna un bez nekādām rūsām.. kā ir patiesībāā?
Sveikts .. vot cilvēks aprakstu māk uztaisīt kaut cik tur tās reizes dzēšas ārā a citiem pat vienu vienīgu slinkums rakstīt
Bundža izskatās taisna un bez nekādām rūsām.. kā ir patiesībāā?
Sveikts .. vot cilvēks aprakstu māk uztaisīt kaut cik tur tās reizes dzēšas ārā a citiem pat vienu vienīgu slinkums rakstīt
Paldies nu runajot par rūsu, tad ar viss labi vienīga vieta kur viņa ir, tās ir durvis vaditājā pusē. Divi punkti 1LS izmēra durvju apakšā. Bet izskatas ka viņa tur uzmetas pavisam nesen. to daļu tapat pajag parkrasot jo kautkādi Italija idioti izdomaja moldingu uzlikt nevis uz klipšiem bet gan uz super līmi liela daudzuma. Kura pectam noteceja lejā un izkatas nepar labi. Gadiju bridi kad atnak M moldigi, lai nevajadzetu 100 reizes ņemt nost. Viss vienā reizē gribas izdarīt.
Apsveicu ka beidzot sanhemies, es ari nevareju ilgi sanhemties, lai uzdrukatu topiku par savu
Bet nu tagad par Tavejo - izskatas loti pasvaigs vizuali/areji prieksh 500 latvieshu naudam un vel 96gada
vinham ir dalita klima vnk, vai jau pat elektroniska klima? (es nezinu no kura gada ka isti tur tas mainas)
ja elektroniska tad vnk:supeer:
p.s kad Tu nopirki raksti ka bija R16 diski virsu, bet tie tak ir R15(vismaz kas redzami bildes)
bet nu anyway lai labi ripo
Bet nu tagad par Tavejo - izskatas loti pasvaigs vizuali/areji prieksh 500 latvieshu naudam un vel 96gada
vinham ir dalita klima vnk, vai jau pat elektroniska klima? (es nezinu no kura gada ka isti tur tas mainas)
ja elektroniska tad vnk:supeer:
p.s kad Tu nopirki raksti ka bija R16 diski virsu, bet tie tak ir R15(vismaz kas redzami bildes)
bet nu anyway lai labi ripo
Es atvainojos laikam kļudijos 15'' colu diski. Paldies.
Man stav elektronoska klima, bet vai viņa ir sadalita vai ne to gan es nevaru pateikt. Ar ko viņas atšķiras?
Man stav elektronoska klima, bet vai viņa ir sadalita vai ne to gan es nevaru pateikt. Ar ko viņas atšķiras?
nu man visam mashinam kas bijis nu tk e36(kaut ari tas ir vienigais kas man ir bijis ) naca vnk pechkas grozamas un nedaliitaas, kkur 94/95 gadam nak dalita tas divas podzinjas kas jau ir krutak, bet vot nezinu ap 96/97gadu jau naks bez nekadam grozamam fignjam visas elektroniska klima ar podzinjam nu un katra zinja protams ka vinha bus dalita un vares katra puse savu temperaturu machit kaut kada veida (palabojiet ja es lohanulsa un kludos)
bet nu ja karoche tad ja Tev ir elektroniska klima tad es savu nakosho e36 ari gribu ar elektronisko klimu un pilnu borta datoru
bet nu ja karoche tad ja Tev ir elektroniska klima tad es savu nakosho e36 ari gribu ar elektronisko klimu un pilnu borta datoru
Nu ja ta padomat tad tev ir taisniiba. Ja man viss kontrolejas ar pogam.
izskatas jau labs un ja jau pa 500ls dabuji tad tiesam labs darijums!
skaists stock bmw - prieksh tadas naudas ideaali... tikai pie zemes gan jadabuuj... smagi..
bet skaists, taisns aparaats....
bet skaists, taisns aparaats....
Labs aparaats un pa taadaam LV naudinaam, buus paveicies. Laipni luugts barinaa!
smuks , un tiesham kopts, es pat tik laba stavokli x2 naudam nemeaku dabut, cena tiesam salda
bouncin' with 68' chevy
prieksh 500ls ljoti labs kjeriens
Pa retam jau var uziet šādus eksemplārus pa lēto.... kas meklē tas atrod!
Lai labi braucas un veiksmi pilnveidošanā!
Lai labi braucas un veiksmi pilnveidošanā!
lai labi ripo!
Labs apraksts. Auto ļoti pievilcīgs.
Paldies. Shodien dabuju dzeltono tonejosho plevi no ebay. Bija doma nolimet migliniekus. Var but kads kas to jau bija darijis var pateikt ka bus ertak to visu limet. Nemt nost tos migliniekus vai var tur pat uz vitas limeet.
Neaizmirsti vēl, ka lielai daļai tie miglinieki turās uz kabeļu stripām Pa 10 sekundēm tad var aizmirst
..bet nu jāizņem būtu noteikti, vismaz tikai tāpēc, lai varētu pienācīgi notīrīt tos pirms aplīmēšanas.
..bet nu jāizņem būtu noteikti, vismaz tikai tāpēc, lai varētu pienācīgi notīrīt tos pirms aplīmēšanas.