Kompaktais e36
nepazaudē apakšas. reāli, mazās trasēs, sprintos utt, par ļaunu nenāk, paātrinoties piem. pēc roteriem, vabūt tādēļ
M Power or no power..
Griezes moments Atiecīgos rpm gaisa plūsmas ātrums. Protams ar konkrētiem skaitļiem nepateikšu, zinu tikai teoriju nu principā, ja būtu m50b25 kolektors, griezes līkni pārceltos uz augšu. Nu ķip motors jāgriež augstāk, lai dabūtu labos ciparus. Protams, lūdzu, palabojiet, ja kļūdos.
Ar šo kolektoru panācu to ko gribēju - motors ir vidējiem rpm. Pēc līknes var redzēt, pēc 5200 ir kritums - kolektors par mazu paliek pēc tiem rpm. Bet esmu ļoti apmierināts. Revlimits tgd ir 6200, vairāk kā droši priekš redline, tā teikt ar 3.64 2ais un 3ais brīvi
Klaji meli, viens no precīzākajiem ir Dynosystems - Superflow, viens no krutajiem un precīzākajiem stendiem tirgū.
Sāksim ar to, ka stends uz kā tu biji ir 2wd
Es galīgi nestrīdos, vienkārši uzticos man zināma cilvēkam, kas saka, ka tur viss ir okay. Arī acīmredzami, mehāniķim esot, saprotu, ka tas ir 2wd stends.-AF- rakstīja: ↑03 Apr 2020, 19:27Klaji meli, viens no precīzākajiem ir Dynosystems - Superflow, viens no krutajiem un precīzākajiem stendiem tirgū.
Sāksim ar to, ka stends uz kā tu biji ir 2wd
Katrā gadijumā ši topika mērķis nav izlielīt jaudas stendu, samērīties ar kr*niņiem, kurš stends labāks.
Auto tika saregulēts, iet manā skatijumā ļoti labi. Esmu vairāk kā ļoti apmierināts ar rezultātu, ko panācu no stock detaļām saliekot vienu motoru.
M20 kits ļoti ātri padevās . Nelies ieskats dienā, kurā ,dažādos apstākļos, tika testēts m50 vienmasnieks (atvieglināts + 240mm) apvienots ar m57 kurvi.
Čau visiem.. un atkal
Iedomājos nedaudz atdzīvināt postu, vismaz kādu nelielu info par notiekošo.
Īsumā un lielos vilcienos, auto tā arī sportu īsti nesagaidija šo sezon, neliela pavizināšānās un lielāko tiesu uzlabojumi, uzlabojumi... un vel uzlabojumi Iesākumam tika nomainīts gala bundulis. Nezinu kā citiem, bet ar termosu bija vienkārši nereāls troksnis salonā. Brauciens no Sa līdz Rullītim, principā kurls uz atlikušo dienu Rīsinājums - ņemam bunduli, kas domāts pa vidu, bez liekiem paplašinājumiem/sašaurinājumiem piemetinam ausis un spīdīgu nobeiguma galiņu. Rezultātā tonis patīkams un pietiekami kluss, lai varētu braukt bez austiņām Tālāk ķēros pie reduktora, 3.64 forši, bet reāli 3.38 vel foršāks Jaudas zudumu vai kkādas tāds vispār nav manāms. Vienu brīdi pat izskatiju domu par 3.15 Bildes gan nav, aizmirstu atgādināt sev ko iemužinot un kurš gan nav redzējis 3.38
Nākošais update jeb patīkamā daļa ir StrongFlex ekscentra bukses aizm.plauktiem.
Tagad ir easy sēdinājums, max izgāju uz savērsumu, protams viss uz aci, bet riteņi ir taisni protams bik pieregulēt, nedaudz pacelt un ar camber būs čotka Un tagad.. Tagad smagā daļa. Pašam gan baigi patīk, bet ir ko pačakarēties Auto ir stumjamā stāvoklī. Notiek intenšivs vakaru darbs pie jaunas vadu buntes izgatavošanas. Protams, nekāda jaunā Amerika, vecā tika izdīrāta, paņemti vajadzīgie štekeri + vadi, sagarināti/salodēti. Pa jaunu tiek veidota vadu bunte VAG grupas spolēm. Tiek mainīti apgriezienu sensori. Apakša būs induktīvais no m50, augša no M52tu hall tipa.
Tiks uzstādīts jauns (jau iegādāts) pašmāju salikts vadības bloks, kas darbojas ar/kā MS3 v1.5.1.
Visam pa virsu m54b30 sprauslas, lai pietiek tā sula Salonā lielas izmaiņas nebūs, tik cik pečkas pilnīgs delete. Par cik tas ir vasaras auto, būs atsevišķa pūte priekš logiem, lai neiet ciet, bet vieta, kur bija pečka tagad būs vieta priekš ecu un drošinātāju kopas. Principā plānā tagad ir viņu iedarbināt, tad jau redzēs, kur tālāk tas viss aizvedīs
Un video, pirmais un vienīgais brauciens un Rullīti
Iedomājos nedaudz atdzīvināt postu, vismaz kādu nelielu info par notiekošo.
Īsumā un lielos vilcienos, auto tā arī sportu īsti nesagaidija šo sezon, neliela pavizināšānās un lielāko tiesu uzlabojumi, uzlabojumi... un vel uzlabojumi Iesākumam tika nomainīts gala bundulis. Nezinu kā citiem, bet ar termosu bija vienkārši nereāls troksnis salonā. Brauciens no Sa līdz Rullītim, principā kurls uz atlikušo dienu Rīsinājums - ņemam bunduli, kas domāts pa vidu, bez liekiem paplašinājumiem/sašaurinājumiem piemetinam ausis un spīdīgu nobeiguma galiņu. Rezultātā tonis patīkams un pietiekami kluss, lai varētu braukt bez austiņām Tālāk ķēros pie reduktora, 3.64 forši, bet reāli 3.38 vel foršāks Jaudas zudumu vai kkādas tāds vispār nav manāms. Vienu brīdi pat izskatiju domu par 3.15 Bildes gan nav, aizmirstu atgādināt sev ko iemužinot un kurš gan nav redzējis 3.38
Nākošais update jeb patīkamā daļa ir StrongFlex ekscentra bukses aizm.plauktiem.
Tagad ir easy sēdinājums, max izgāju uz savērsumu, protams viss uz aci, bet riteņi ir taisni protams bik pieregulēt, nedaudz pacelt un ar camber būs čotka Un tagad.. Tagad smagā daļa. Pašam gan baigi patīk, bet ir ko pačakarēties Auto ir stumjamā stāvoklī. Notiek intenšivs vakaru darbs pie jaunas vadu buntes izgatavošanas. Protams, nekāda jaunā Amerika, vecā tika izdīrāta, paņemti vajadzīgie štekeri + vadi, sagarināti/salodēti. Pa jaunu tiek veidota vadu bunte VAG grupas spolēm. Tiek mainīti apgriezienu sensori. Apakša būs induktīvais no m50, augša no M52tu hall tipa.
Tiks uzstādīts jauns (jau iegādāts) pašmāju salikts vadības bloks, kas darbojas ar/kā MS3 v1.5.1.
Visam pa virsu m54b30 sprauslas, lai pietiek tā sula Salonā lielas izmaiņas nebūs, tik cik pečkas pilnīgs delete. Par cik tas ir vasaras auto, būs atsevišķa pūte priekš logiem, lai neiet ciet, bet vieta, kur bija pečka tagad būs vieta priekš ecu un drošinātāju kopas. Principā plānā tagad ir viņu iedarbināt, tad jau redzēs, kur tālāk tas viss aizvedīs
Un video, pirmais un vienīgais brauciens un Rullīti
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Un es esmu atpakaļ
Ir progress Auto rūc. Pa šo laiku jau sakārtoti vadi, ielikts panelis. Lēnām tiek sakārtotas idejas, kur likt temp dačikus. Papildus visam instalējam Nitram radiatoru, piepirkts ir adapteris eļļas filtra korpusam kopā ar radiatoru, tākā būs arī dzesēta eļļiņa
Video nelielam ieksatam, reāli ''samesti'' vadi kopā, lai redz, kā viss strādā. Acīgākie arī gan jau pamanīs ms kļūdu panelī, tā, protams, jau novērsta Bet es apsolu, izskatās labāk Par cik nepatika sākotnējais izkātojums spoļu vadiem, visu pārtaisiju, tagad jau daudz labāk. Arī pāris bildes no notiekošā procesa. Mazā, intīmā paskata podziņa domāta pūtējam priekš stikla, lai nesvīst. Pūtējs gan ir pašvaks, bet domāju, ka pietiks, nu vismaz pagaidām.
Eļļas spiediena dačiks gan ir tikai uzskatam. Pagaidām šķiet, ka likšu eļļas temp un Afr dačīku šajās vietās. Eļļas spiedienam nopirkts jauns spiediena slēdzis, doma sākumā uzstādīt getto bright a$$ ledu uz paneļa, ja pazūd spiediens, lai ir skaidri pamanāms brīdinājums. Pagaidām vel jāatrisina, kur novietot logu ūdens trauku, jāpārtaisa bākas ventilācija.
Principā tas arī pagaidām viss. Pieķeros žurcim kad uznāk iekāre, īsti tāpat arī nav kur steigties
Ir progress Auto rūc. Pa šo laiku jau sakārtoti vadi, ielikts panelis. Lēnām tiek sakārtotas idejas, kur likt temp dačikus. Papildus visam instalējam Nitram radiatoru, piepirkts ir adapteris eļļas filtra korpusam kopā ar radiatoru, tākā būs arī dzesēta eļļiņa
Video nelielam ieksatam, reāli ''samesti'' vadi kopā, lai redz, kā viss strādā. Acīgākie arī gan jau pamanīs ms kļūdu panelī, tā, protams, jau novērsta Bet es apsolu, izskatās labāk Par cik nepatika sākotnējais izkātojums spoļu vadiem, visu pārtaisiju, tagad jau daudz labāk. Arī pāris bildes no notiekošā procesa. Mazā, intīmā paskata podziņa domāta pūtējam priekš stikla, lai nesvīst. Pūtējs gan ir pašvaks, bet domāju, ka pietiks, nu vismaz pagaidām.
Eļļas spiediena dačiks gan ir tikai uzskatam. Pagaidām šķiet, ka likšu eļļas temp un Afr dačīku šajās vietās. Eļļas spiedienam nopirkts jauns spiediena slēdzis, doma sākumā uzstādīt getto bright a$$ ledu uz paneļa, ja pazūd spiediens, lai ir skaidri pamanāms brīdinājums. Pagaidām vel jāatrisina, kur novietot logu ūdens trauku, jāpārtaisa bākas ventilācija.
Principā tas arī pagaidām viss. Pieķeros žurcim kad uznāk iekāre, īsti tāpat arī nav kur steigties
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kruta!!!
Nu ko, atkal pacels' šo postu
Pa šo laiku šis tas tāpat sadarīts ar auto.
Uzliku gan motora eļļas dzesētāju, gan strūres eļļas dzesētāju, vel tāds sīkums kā regulācija uz stenda Stūres raģiks gan tāds padzīvojis, izbijis hidraulikas radiators no iekrāvēja Bet tā teikt, kas par brīvu, arī nemaz nav tik slikti Protams, pieredzējuši vīri teiks ''d*rsā milti puika, tur tak nav termostats''. Jā, motora eļļas dzesētājs ir bez termostata, beeeetttttt Ir jau izgatavots bleķis, plugnplay uzmaucams un noņemams, tēmēts uz pārbraucieniem. Katrā gadijumā jaudas stendā biju ar uzliktu bleķi, eļļas temp viss bumbās
Un, protams, arī jaudas izdruka. Pabiju gan jau daudziem labi zināmā vietā, Bukultu ielā. Principā nākošie darbi saistās ar aizsarga izveidošanu priekš radiatoriem, gan jau arī skati vajadzētu iziet
Pa šo laiku šis tas tāpat sadarīts ar auto.
Uzliku gan motora eļļas dzesētāju, gan strūres eļļas dzesētāju, vel tāds sīkums kā regulācija uz stenda Stūres raģiks gan tāds padzīvojis, izbijis hidraulikas radiators no iekrāvēja Bet tā teikt, kas par brīvu, arī nemaz nav tik slikti Protams, pieredzējuši vīri teiks ''d*rsā milti puika, tur tak nav termostats''. Jā, motora eļļas dzesētājs ir bez termostata, beeeetttttt Ir jau izgatavots bleķis, plugnplay uzmaucams un noņemams, tēmēts uz pārbraucieniem. Katrā gadijumā jaudas stendā biju ar uzliktu bleķi, eļļas temp viss bumbās
Un, protams, arī jaudas izdruka. Pabiju gan jau daudziem labi zināmā vietā, Bukultu ielā. Principā nākošie darbi saistās ar aizsarga izveidošanu priekš radiatoriem, gan jau arī skati vajadzētu iziet
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.