Kompaktais e36

Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

14 Jan 2020, 12:48

Sveiki biedri!
Jau vairākus mēnešus tiecos uz vienu mērķi, kas pagaidām izskatās, ka varētu būt arī topika cienīgs šajā forumā.
Tātad, kā jau virsrakstā minēts, runa būs par tautās, varbūt, ne tik cienīto e36 Compact.
Manā gadijumā straight out of faterlandes melns komats, oem izpildijumā kā individual 316i, bet principā tikai melnie griesti, elektriskie logi, obc, sarkanās ādiņas, pieņemu, ka ir kkas custom made :gigigi:
Rūsas ziņā ļoti maz skarts. Protams pa kādam caurumiņam, bet patīkami, ka caurumu vietās rūsa ir no ārpuses, iekša neskarta. Vienīgi sliekņu galos arī virspusēji no iekšas. Viss savārīts, neiespringstos uz dārgiem iekšējās apstrādes līdzekļiem, izmantoju sev pieejamo ķēžu vasku (izmanto uz iekrāvēju ķēdēm), vaina pilnīgi nekāda, atgrūž ūdeni un pretrūsas piedevas. No ārpuses, protams, skābās gruntis, šuvju mastikas n stuff n stuff.
20190728_135521.jpg
20190728_135503.jpg
20190728_135731.jpg
Uz leju pāris bildes ar ''lielākajiem'' rūsas bojājumiem :o
20190728_135639.jpg
20190730_183116.jpg
20190819_210651.jpg
Principā tika izgriestas grīdas lūciņas, bet tur diemžēl nav bilžu. Grīda ,varētu teikt, visa izieta cauri, kur kasjaki, tur fleksis ar drāšu ripu, pretrūsas dranķi un jauns pārklājums.
Kad auto tika sametināts, sākās uzlabošanas darbi. Kuzavam visas bukses poly, plauktiem priekšā ekscentra, piekare jaunas MSR koilas ar pilno regulāciju. No vecā cīņu biedra transplantētas lielās bremzes priekšā, disku tilts aizmugurē. Protams, šaibas reikā, reduktors 3.64 no e34 mazmotora (188 elements), pagaidām uz mazajām pusasīm. Detaļas mājas apstākļos tīrītas un krāsotas, auto tiks izmantots tikai vasarā, tākā domāju, ka kādam brīdim pietiks.
20191211_191721.jpg
20191113_155907.jpg
Pagaidām darbi ar kuzavu apstājušies, jo paralēli tiek būvēts (nosacīti) arī motors. Iesāku es ar leišos pabijušu m50 bloku, kam uztutināta m52 galva un 2.8 apkare ar šausmīgi vecu gāzes iekārtu. Bija doma par 2l strokeri no šī motora, taču 100e pirkums izvērtās par vairāk vai mazāk jackpot.
20190716_190442.jpg
20190722_203441.jpg
20190722_203513.jpg
20190722_203533.jpg
Motors izjaukts, nomazgāts, galva pārbaudīta un noslīpēta, bloks samērīts, noslīpēts, cilindri izhonēti.
Viss izrādijās pārsteidzoši nesadilis. Virzuļi ar jauniem gredzeniem, standarta izmērs. KV visa pārslīpēta uz pirmo rem ar jaunām šālēm. Nomainīti 3 izplūdes vārsti, sēžas saslīpētas. Īsti gan nēesmu nekāds eksperts ieplūdes trakta dizainā, bet visas kantītes un fāzītes noslīpētas ieplūdes kanālos, lai mazāk gaisam kur aizķerties. Ieplūdes kolektors no m52, pēc šablona plastmasā saslīpētas malas, lai neveidojas turbolence pārejā no kolektora un galvu. Motors vairāk vai mazāk top kā uzlabots (ja tā to var saukt) m50.
Par motoru.
Ieplūdes sadalene no m50nv, izplūdes stock m52.
Motors bezvanosa, m52 provotka, eksperimenta variantā tiks regulēts uz speeduino ecu.
Brīvgaitas vārsts delete, kartera ventilācija uz atsevišķu trauku.
Vanos delete, tā vietā mehāniskais spiediena dačiks eļļai.
Spararats (pagaidu variants) nesadilis m20 kits ar jaunu disku, nekas nav virpots vai graizīts, tik cik šaiba ar skrūvju paternu zem sparinieka un e21(vai e28, neatceros) izspiedēja gultnis.(transplants no mana iepriekšējā m50b20)
Salona apsildes delete, motors pats par sevi, salona radiatora vietā divi elektriski 200w sildītāji radiatora vietā.
IMG-20200104-WA0010.jpeg
20200114_103618.jpg
20191211_191026.jpg
20191211_152552.jpg
20191211_152523.jpg

Līdz šim brīdim kuzavs stāv tāds, kā pēdējā bildē, motors ir salikts, gaida izplūdes kolektoru. Kā izplūde klāt, tiek uzlikta, motors kopā ar kārbu tiek celts kuzavā.
Darba pa manam vel daudz, lielos vilcienos jāsastiprina platjoslas zondes vadi + kontrolieris kuzavā, jāatrod vieta ecu, jo ar UK provotku ir iespēja pašu ecu likt salonā cauri vietai, kur iepriekš bija apsildes trubas. Jāuzstāda aftermarket elektro ventilators, atiecīgi visi vadi tam. Jāuztaisa izplūde pilnā garumā ar pāreju uz vienu trubu, lai ir kur zondi iestiprināt. Jāatrod kādu, kas būs gatavs regulēt motoru. Ūuun jāsaliek salons. :gigigi:
Protams, ja būs interese, būs turpinājums šim postam :gigigi:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis 3sestais - 04 Feb 2020, 09:10, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

14 Jan 2020, 12:52

Reduktors
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

14 Jan 2020, 15:21

Izklausās jau gana dulli, lai izdodas viss iecerētais! :super:
M Power or no power..
Profila bilde
Fujaks.
Ziņojumi: 291
Pievienojies: 24 Mar 2015, 22:30
Reputācija: 1
 

14 Jan 2020, 17:59

Veiksmi darbos Dāvi. :sarunats:
Tiekamies ielās. :D
Attēls
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

14 Jan 2020, 18:55

Fujaks. rakstīja: 14 Jan 2020, 17:59 Veiksmi darbos Dāvi. :sarunats:
Tiekamies ielās. :D
Noteikti :drink:
Tikai nezinu, vai tas man vienam, bet bildi nerāda :o
Profila bilde
Klavz
Ziņojumi: 583
Pievienojies: 09 Jūl 2012, 16:47
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Limbaži
Reputācija: 1
 

14 Jan 2020, 20:11

Pamazām, pamazām un būs gatavs. Galvenais lai pacietības pietiek :hahaha:
:lol:
Profila bilde
Gekons
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1202
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 23:33
Braucu ar: VOLVO XC90

15 Jan 2020, 08:33

:super:
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

04 Feb 2020, 10:05

Nu ko, darbi virzās uz priekšu. Motors kolektors virsū, varētu teikt, ka tajā pašā dienā arī motoru iecēlām kuzavā.
IMG-20200118-WA0001.jpg
20200118_151835.jpg
Pateicoties vadu buntei no angļu 323i, vadības bloku izdevās novietot salonā, vadus laižam cauri vietai, kur iepriekš bija pečkas trubas.
IMG-20200126-WA0028.jpg
Motors uz šo brīdi rūc, atgaisojas bez problēmām. neskatoties uz to, kas pagaidām darbojas tikai uz base tune, motors ļoti atsaucīgs :clap:
Par cik izplūdes kolektoram otrās daļas nebija, pats (cik nu māku metināt :giggle: ) veidoju otro daļu. No divām 50mm trubām pāriet uz 60mm vienu trubu. Plānojas 1 rezonators pa vidu un tautā saucamais termoss galā, lai viss pēc iespējas taisnāk bez liekiem atsitieniem utt.
IMG-20200202-WA0013.jpg
20200204_095132.jpg
Principā, neliels update projektā, darbi pavisam drīz turpināsies.
20200129_200952.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

06 Feb 2020, 17:49

Oolektors ķīnas, vai kāds oem?
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

07 Feb 2020, 08:47

RENIO rakstīja: 06 Feb 2020, 17:49 Oolektors ķīnas, vai kāds oem?
Schmiedmann kolektors, viņu mājas lapā slēpjas zem e46 sadaļas, bet uz e36 nav ne vainas :D
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

07 Feb 2020, 11:51

:super:
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

01 Apr 2020, 21:54

Nu ko, laiciņš pagājis kopš pēdēja ieraksta. Daudz lietas pa starpu notikušas :giggle:
Īsumā - kompakts saliks, tikām arī līdz jaudas stendam. Principā, esmu ļoti apmierināts ar rezultātie, labi cipari uz riteņiem ar motoru, kurš sastāv no m50b20nv/m50b25/m52b25/m52b20/m20b(hvz) detaļām un pāris aftermārket sīkumiem :hahaha: :super:
Skate arī nu pat izieta, tapēc 3.38 samainīts uz 3.64 :hahaha: , daži labumi no vecā kompakta.
20200328_105405.jpg
20200328_134219.jpg
20200401_184107.jpg
20200401_184756.jpg
20200401_184734.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva

02 Apr 2020, 00:53

labs darbs, kas padarīts! tā "cik nu māki metināt" izplūde arī izskatās diezgan sweet. ;) kādam nolūkam auto tiek būvēts - street izpriecu auto vai laidīs kaut kur cīņā, ja saki, ka brauksi tik vasarā?
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

02 Apr 2020, 09:31

Doma bija sabūvēt priekš drifta street klasei, bet tagad vairs nezinu vai to gribu :D auto labi izskatās, negribas saņurcīt viņu. Varbūt vienkārši pa vasaru ko pavizināties, viegli kaut kur paslidināties :super:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

02 Apr 2020, 10:47

Interesants piegājiens , ļoti atšķirīgs dzinēja setups no pierastā, būs interesanti pasekot kā tas sevī pierādīs.

P.s ieteiktu baigi nepaļauties uz tādiem jaudas stendiem, jo parasti tie nespēj normāli noslogot un attiecīgi rāda 10-20% lielākus jaudas rezultātus nekā ir reāli.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

02 Apr 2020, 16:50

Vecie stendi nerada pretestību uz riteņiem kā reālos apstākļos!
Labāk aizbrauc uz Dyno systems ;)
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

02 Apr 2020, 17:24

Riks* rakstīja: 02 Apr 2020, 16:50 Vecie stendi nerada pretestību uz riteņiem kā reālos apstākļos!
Labāk aizbrauc uz Dyno systems ;)
Cik esmu dzirdējis par šo stendu, saka ka varētu būt viens no precīzākajiem pie mums. Diezgan privāts pasākums. Principā tiku tikai tpc, ka kolēğis nodarbojas ar autosportu. Arī paši īpašnieki brauc supersprintu, tapēc atļaušos ticēt cipariem :super:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

02 Apr 2020, 17:24

Arī interesē gala iznākums, jo darbs ieguldīts bet nelīmējas kopā ieplūdes sadalene no m50nv, bet M52 kolektors?, tajā pašā laikā izplūdes stock m52, bet ar zbis izplūdi un zirnekli.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
3sestais
Ziņojumi: 65
Pievienojies: 12 Jūn 2016, 19:52
Braucu ar: E91 LCI n47 135KW
Atrašanās vieta: Saulkrasti

02 Apr 2020, 17:32

Aaaaaaa aizmirsu piebilst. :doh:
Tika izgatavots instruments un uzlikta otra m50nv ieplūdes sadalene izplūdē :super:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

02 Apr 2020, 17:55

3sestais rakstīja: 02 Apr 2020, 17:32 Aaaaaaa aizmirsu piebilst. :doh:
Tika izgatavots instruments un uzlikta otra m50nv ieplūdes sadalene izplūdē :super:
:super: bet intereses pēc, kāpēc priekšroka m52 ieplūdei?
Being second is being the first of the losers. /Senna/