Kompaktais e36
Sveiki biedri!
Jau vairākus mēnešus tiecos uz vienu mērķi, kas pagaidām izskatās, ka varētu būt arī topika cienīgs šajā forumā.
Tātad, kā jau virsrakstā minēts, runa būs par tautās, varbūt, ne tik cienīto e36 Compact.
Manā gadijumā straight out of faterlandes melns komats, oem izpildijumā kā individual 316i, bet principā tikai melnie griesti, elektriskie logi, obc, sarkanās ādiņas, pieņemu, ka ir kkas custom made
Rūsas ziņā ļoti maz skarts. Protams pa kādam caurumiņam, bet patīkami, ka caurumu vietās rūsa ir no ārpuses, iekša neskarta. Vienīgi sliekņu galos arī virspusēji no iekšas. Viss savārīts, neiespringstos uz dārgiem iekšējās apstrādes līdzekļiem, izmantoju sev pieejamo ķēžu vasku (izmanto uz iekrāvēju ķēdēm), vaina pilnīgi nekāda, atgrūž ūdeni un pretrūsas piedevas. No ārpuses, protams, skābās gruntis, šuvju mastikas n stuff n stuff. Uz leju pāris bildes ar ''lielākajiem'' rūsas bojājumiem Principā tika izgriestas grīdas lūciņas, bet tur diemžēl nav bilžu. Grīda ,varētu teikt, visa izieta cauri, kur kasjaki, tur fleksis ar drāšu ripu, pretrūsas dranķi un jauns pārklājums.
Kad auto tika sametināts, sākās uzlabošanas darbi. Kuzavam visas bukses poly, plauktiem priekšā ekscentra, piekare jaunas MSR koilas ar pilno regulāciju. No vecā cīņu biedra transplantētas lielās bremzes priekšā, disku tilts aizmugurē. Protams, šaibas reikā, reduktors 3.64 no e34 mazmotora (188 elements), pagaidām uz mazajām pusasīm. Detaļas mājas apstākļos tīrītas un krāsotas, auto tiks izmantots tikai vasarā, tākā domāju, ka kādam brīdim pietiks. Pagaidām darbi ar kuzavu apstājušies, jo paralēli tiek būvēts (nosacīti) arī motors. Iesāku es ar leišos pabijušu m50 bloku, kam uztutināta m52 galva un 2.8 apkare ar šausmīgi vecu gāzes iekārtu. Bija doma par 2l strokeri no šī motora, taču 100e pirkums izvērtās par vairāk vai mazāk jackpot. Motors izjaukts, nomazgāts, galva pārbaudīta un noslīpēta, bloks samērīts, noslīpēts, cilindri izhonēti.
Viss izrādijās pārsteidzoši nesadilis. Virzuļi ar jauniem gredzeniem, standarta izmērs. KV visa pārslīpēta uz pirmo rem ar jaunām šālēm. Nomainīti 3 izplūdes vārsti, sēžas saslīpētas. Īsti gan nēesmu nekāds eksperts ieplūdes trakta dizainā, bet visas kantītes un fāzītes noslīpētas ieplūdes kanālos, lai mazāk gaisam kur aizķerties. Ieplūdes kolektors no m52, pēc šablona plastmasā saslīpētas malas, lai neveidojas turbolence pārejā no kolektora un galvu. Motors vairāk vai mazāk top kā uzlabots (ja tā to var saukt) m50.
Par motoru.
Ieplūdes sadalene no m50nv, izplūdes stock m52.
Motors bezvanosa, m52 provotka, eksperimenta variantā tiks regulēts uz speeduino ecu.
Brīvgaitas vārsts delete, kartera ventilācija uz atsevišķu trauku.
Vanos delete, tā vietā mehāniskais spiediena dačiks eļļai.
Spararats (pagaidu variants) nesadilis m20 kits ar jaunu disku, nekas nav virpots vai graizīts, tik cik šaiba ar skrūvju paternu zem sparinieka un e21(vai e28, neatceros) izspiedēja gultnis.(transplants no mana iepriekšējā m50b20)
Salona apsildes delete, motors pats par sevi, salona radiatora vietā divi elektriski 200w sildītāji radiatora vietā.
Līdz šim brīdim kuzavs stāv tāds, kā pēdējā bildē, motors ir salikts, gaida izplūdes kolektoru. Kā izplūde klāt, tiek uzlikta, motors kopā ar kārbu tiek celts kuzavā.
Darba pa manam vel daudz, lielos vilcienos jāsastiprina platjoslas zondes vadi + kontrolieris kuzavā, jāatrod vieta ecu, jo ar UK provotku ir iespēja pašu ecu likt salonā cauri vietai, kur iepriekš bija apsildes trubas. Jāuzstāda aftermarket elektro ventilators, atiecīgi visi vadi tam. Jāuztaisa izplūde pilnā garumā ar pāreju uz vienu trubu, lai ir kur zondi iestiprināt. Jāatrod kādu, kas būs gatavs regulēt motoru. Ūuun jāsaliek salons.
Protams, ja būs interese, būs turpinājums šim postam
Jau vairākus mēnešus tiecos uz vienu mērķi, kas pagaidām izskatās, ka varētu būt arī topika cienīgs šajā forumā.
Tātad, kā jau virsrakstā minēts, runa būs par tautās, varbūt, ne tik cienīto e36 Compact.
Manā gadijumā straight out of faterlandes melns komats, oem izpildijumā kā individual 316i, bet principā tikai melnie griesti, elektriskie logi, obc, sarkanās ādiņas, pieņemu, ka ir kkas custom made
Rūsas ziņā ļoti maz skarts. Protams pa kādam caurumiņam, bet patīkami, ka caurumu vietās rūsa ir no ārpuses, iekša neskarta. Vienīgi sliekņu galos arī virspusēji no iekšas. Viss savārīts, neiespringstos uz dārgiem iekšējās apstrādes līdzekļiem, izmantoju sev pieejamo ķēžu vasku (izmanto uz iekrāvēju ķēdēm), vaina pilnīgi nekāda, atgrūž ūdeni un pretrūsas piedevas. No ārpuses, protams, skābās gruntis, šuvju mastikas n stuff n stuff. Uz leju pāris bildes ar ''lielākajiem'' rūsas bojājumiem Principā tika izgriestas grīdas lūciņas, bet tur diemžēl nav bilžu. Grīda ,varētu teikt, visa izieta cauri, kur kasjaki, tur fleksis ar drāšu ripu, pretrūsas dranķi un jauns pārklājums.
Kad auto tika sametināts, sākās uzlabošanas darbi. Kuzavam visas bukses poly, plauktiem priekšā ekscentra, piekare jaunas MSR koilas ar pilno regulāciju. No vecā cīņu biedra transplantētas lielās bremzes priekšā, disku tilts aizmugurē. Protams, šaibas reikā, reduktors 3.64 no e34 mazmotora (188 elements), pagaidām uz mazajām pusasīm. Detaļas mājas apstākļos tīrītas un krāsotas, auto tiks izmantots tikai vasarā, tākā domāju, ka kādam brīdim pietiks. Pagaidām darbi ar kuzavu apstājušies, jo paralēli tiek būvēts (nosacīti) arī motors. Iesāku es ar leišos pabijušu m50 bloku, kam uztutināta m52 galva un 2.8 apkare ar šausmīgi vecu gāzes iekārtu. Bija doma par 2l strokeri no šī motora, taču 100e pirkums izvērtās par vairāk vai mazāk jackpot. Motors izjaukts, nomazgāts, galva pārbaudīta un noslīpēta, bloks samērīts, noslīpēts, cilindri izhonēti.
Viss izrādijās pārsteidzoši nesadilis. Virzuļi ar jauniem gredzeniem, standarta izmērs. KV visa pārslīpēta uz pirmo rem ar jaunām šālēm. Nomainīti 3 izplūdes vārsti, sēžas saslīpētas. Īsti gan nēesmu nekāds eksperts ieplūdes trakta dizainā, bet visas kantītes un fāzītes noslīpētas ieplūdes kanālos, lai mazāk gaisam kur aizķerties. Ieplūdes kolektors no m52, pēc šablona plastmasā saslīpētas malas, lai neveidojas turbolence pārejā no kolektora un galvu. Motors vairāk vai mazāk top kā uzlabots (ja tā to var saukt) m50.
Par motoru.
Ieplūdes sadalene no m50nv, izplūdes stock m52.
Motors bezvanosa, m52 provotka, eksperimenta variantā tiks regulēts uz speeduino ecu.
Brīvgaitas vārsts delete, kartera ventilācija uz atsevišķu trauku.
Vanos delete, tā vietā mehāniskais spiediena dačiks eļļai.
Spararats (pagaidu variants) nesadilis m20 kits ar jaunu disku, nekas nav virpots vai graizīts, tik cik šaiba ar skrūvju paternu zem sparinieka un e21(vai e28, neatceros) izspiedēja gultnis.(transplants no mana iepriekšējā m50b20)
Salona apsildes delete, motors pats par sevi, salona radiatora vietā divi elektriski 200w sildītāji radiatora vietā.
Līdz šim brīdim kuzavs stāv tāds, kā pēdējā bildē, motors ir salikts, gaida izplūdes kolektoru. Kā izplūde klāt, tiek uzlikta, motors kopā ar kārbu tiek celts kuzavā.
Darba pa manam vel daudz, lielos vilcienos jāsastiprina platjoslas zondes vadi + kontrolieris kuzavā, jāatrod vieta ecu, jo ar UK provotku ir iespēja pašu ecu likt salonā cauri vietai, kur iepriekš bija apsildes trubas. Jāuzstāda aftermarket elektro ventilators, atiecīgi visi vadi tam. Jāuztaisa izplūde pilnā garumā ar pāreju uz vienu trubu, lai ir kur zondi iestiprināt. Jāatrod kādu, kas būs gatavs regulēt motoru. Ūuun jāsaliek salons.
Protams, ja būs interese, būs turpinājums šim postam
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis 3sestais - 04 Feb 2020, 09:10, kopā labots 1 reizi.
Nu ko, darbi virzās uz priekšu. Motors kolektors virsū, varētu teikt, ka tajā pašā dienā arī motoru iecēlām kuzavā.
Pateicoties vadu buntei no angļu 323i, vadības bloku izdevās novietot salonā, vadus laižam cauri vietai, kur iepriekš bija pečkas trubas.
Motors uz šo brīdi rūc, atgaisojas bez problēmām. neskatoties uz to, kas pagaidām darbojas tikai uz base tune, motors ļoti atsaucīgs
Par cik izplūdes kolektoram otrās daļas nebija, pats (cik nu māku metināt ) veidoju otro daļu. No divām 50mm trubām pāriet uz 60mm vienu trubu. Plānojas 1 rezonators pa vidu un tautā saucamais termoss galā, lai viss pēc iespējas taisnāk bez liekiem atsitieniem utt.
Principā, neliels update projektā, darbi pavisam drīz turpināsies.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Oolektors ķīnas, vai kāds oem?
Nu ko, laiciņš pagājis kopš pēdēja ieraksta. Daudz lietas pa starpu notikušas
Īsumā - kompakts saliks, tikām arī līdz jaudas stendam. Principā, esmu ļoti apmierināts ar rezultātie, labi cipari uz riteņiem ar motoru, kurš sastāv no m50b20nv/m50b25/m52b25/m52b20/m20b(hvz) detaļām un pāris aftermārket sīkumiem
Skate arī nu pat izieta, tapēc 3.38 samainīts uz 3.64 , daži labumi no vecā kompakta.
Īsumā - kompakts saliks, tikām arī līdz jaudas stendam. Principā, esmu ļoti apmierināts ar rezultātie, labi cipari uz riteņiem ar motoru, kurš sastāv no m50b20nv/m50b25/m52b25/m52b20/m20b(hvz) detaļām un pāris aftermārket sīkumiem
Skate arī nu pat izieta, tapēc 3.38 samainīts uz 3.64 , daži labumi no vecā kompakta.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
labs darbs, kas padarīts! tā "cik nu māki metināt" izplūde arī izskatās diezgan sweet. kādam nolūkam auto tiek būvēts - street izpriecu auto vai laidīs kaut kur cīņā, ja saki, ka brauksi tik vasarā?
Doma bija sabūvēt priekš drifta street klasei, bet tagad vairs nezinu vai to gribu auto labi izskatās, negribas saņurcīt viņu. Varbūt vienkārši pa vasaru ko pavizināties, viegli kaut kur paslidināties
Interesants piegājiens , ļoti atšķirīgs dzinēja setups no pierastā, būs interesanti pasekot kā tas sevī pierādīs.
P.s ieteiktu baigi nepaļauties uz tādiem jaudas stendiem, jo parasti tie nespēj normāli noslogot un attiecīgi rāda 10-20% lielākus jaudas rezultātus nekā ir reāli.
P.s ieteiktu baigi nepaļauties uz tādiem jaudas stendiem, jo parasti tie nespēj normāli noslogot un attiecīgi rāda 10-20% lielākus jaudas rezultātus nekā ir reāli.
Vecie stendi nerada pretestību uz riteņiem kā reālos apstākļos!
Labāk aizbrauc uz Dyno systems
Labāk aizbrauc uz Dyno systems
Cik esmu dzirdējis par šo stendu, saka ka varētu būt viens no precīzākajiem pie mums. Diezgan privāts pasākums. Principā tiku tikai tpc, ka kolēğis nodarbojas ar autosportu. Arī paši īpašnieki brauc supersprintu, tapēc atļaušos ticēt cipariem
Arī interesē gala iznākums, jo darbs ieguldīts bet nelīmējas kopā ieplūdes sadalene no m50nv, bet M52 kolektors?, tajā pašā laikā izplūdes stock m52, bet ar zbis izplūdi un zirnekli.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Aaaaaaa aizmirsu piebilst.
Tika izgatavots instruments un uzlikta otra m50nv ieplūdes sadalene izplūdē
Tika izgatavots instruments un uzlikta otra m50nv ieplūdes sadalene izplūdē
bet intereses pēc, kāpēc priekšroka m52 ieplūdei?
Being second is being the first of the losers. /Senna/