Nixon lowdaily
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 32
- chevron_right
Nu pag, a kur nav taisnība? jo lielāks svars uz priekšējās ass jo lielāks understeer, kas tur nesaprotams
Aizmirsu piebilst, ka tas dzinējs kopš dzimšanas bijis ar automātisko kārbu, tātad, pravotka arī automāta.
Gribēju noskaidrot, kur tieši dzinēja pravotkā varētu pieslēgt štekeri priekš atpakaļgaitas slēdža. Negribu pa taisno pie auto slēgt to štekeri, jo nākotnē anyway būs atkal cits dzinējs un tad tas štekeris atkal būs lieks.
Izgāju cauri DIY topikam, bet īsti gudrāks nepaliku.
Vadījos pēc šī, bet man uz dzinēja pravotkas tā štekera 12. pins bija violets ar kautko.
Gribēju noskaidrot, kur tieši dzinēja pravotkā varētu pieslēgt štekeri priekš atpakaļgaitas slēdža. Negribu pa taisno pie auto slēgt to štekeri, jo nākotnē anyway būs atkal cits dzinējs un tad tas štekeris atkal būs lieks.
Izgāju cauri DIY topikam, bet īsti gudrāks nepaliku.
Vadījos pēc šī, bet man uz dzinēja pravotkas tā štekera 12. pins bija violets ar kautko.
Un ja pēc šī, tad 10. pins vispār tukšs tajā pravotkā.dogMa rakstīja: ↑02 Okt 2016, 22:58No atpakaļ slēdža aizvelc vienu vadu uz aizdedzes plusu, otru uz X20 12. pinu laikam (zils/dzeltens vads).ValtersZ rakstīja:Vajag dabūt atpakaļgaitas uguņus.
Ir automāta motora pravotka ar tomāta apaļo štekeri un to mazo divkontaktu štekeri.
Kuri vadi jāvelk ārā uz manuāļa kārbas reversa slēdzi kaŗbā?
Var kāds palīdzēt, lūdzu?
Kā ir ar šitādu setup?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nekomfortabli un sāpīgi sekojošajām komponentēm virzienā no sajūga uz aizmuguri.
M Power or no power..
Neesmu testējis, bet runā, ka asāks sajūgs, tb, vairāk lauž transmisiju/piekari, bet nu man nav tādi Nm, lai kautkam baigi kaitētu.
EDIT: Jap, tas, ko Abits saka.
EDIT: Jap, tas, ko Abits saka.
Paldies lietotājam BUHARDI, par atbildes rašanu saistībā ar to atpakaļgaitas slēdzi.
Ievilku dzinēja pravotkā to štekeri un jau pieslēdzu pie auto, lai pārbaudītu, vai viss strādā.
Beidzot var sākt celt ārā M44.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tagad jātiek galā ar šo cūkkūti un jāceļ iekšā. Centīšos arī pannu uzreiz uztaisīt, lai daudzmaz tas dzinējs un motortelpa tīri turētos.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labs! Reika standarta?
Jā, lai vai kā gribētos īso.
Vispār jā, bet tagad uz sitiena nē. To tad, kad paklāju ņemšu ārā. Pagaidām tik ielikšu kastē.
E34 krustiņu pie reizes vajadzēja uzmest!!!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Deficīts. Es sev uz swapu arī gribu uzlikt, bet no pelēkā negribas ņemt, jo viena no tām gumijiņām/oringiem bija ar plaisu un bija minimāla brīkustība. Bet jauns baigais kosmoss.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Šitik garlaicīgs first start video vēl nebija sanācis. Protams, bez izplūdes otrās daļas.
Pagaidām uz īsu brīdi virsū uzliku M52B28 izplūdi, jo savai B20 izplūdei vēl neesmu piemeklējis rezonatorus. Tas nozīmē, ka šobrīd auto darbojas bez zondes. Pirmajā test draivā jau nu ekonometra stabiņš reāli biedēja. 14l/100km Bet nu sajūtas pavisam citas braucot - dzinējs tik kluss un ļoti patīkami ceļ, salīdzinot ar IS.
Ar sajūgu tik joki kautkādi, baigi nočakarējos ar atgaisošanu, nesanāca. Beigās noskrūvēju no kārbas nost un ar roku spaidot štoku, kautkas parādījās un kautko arī vismaz varēja pagaisot, bet vienalga pedālis dikti mīksts, lai gan, sajūgs izspiežas. Un līdz pašam galam izspiežot, dīvaina skaņa parādās. Uzliku pedālim mazu atduri.
Izspiedējs jauns, kurvis un spararats M50 vienmasas, sajūga disks no 325tds un izspiedējcilindrs arī no tds. Kautkas neiet kopā vai vienkārši pusbeigts izspiedējs?
Lūk divas bildes salīdzinājumam pirms un pēc Jā, aķis ceļos uz bagāžnieku, bet to tad, kad paklāju mainīšu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 32
- chevron_right