stūres pastiprinātāja problēmas
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
Sveiki, problēma sekojoša, mierīgi braucot stūres pastiprinātājs strādā normāli, bet kā “iedod slodzē” sāk nedaudz gaudot un stūre paliek smaga. Sākt ar eļļas maiņu, vai uzreiz meklēt citu sūkni?
Vari meklēt citu sūkni
Un ja otrādi? Uz vietas neuzgazejot grūti griezt stūri. Sūknis jauns, bet ne-OEM. Eļļa līmenī, bet duļķaina. Man jau nemaisa, bet csdd nepatīka.
Atgaisošana, cik sapratu, notiek vienkārši griežot stūri no vienas puses uz otru līdz galam?
M54 dzinējs
Atgaisošana, cik sapratu, notiek vienkārši griežot stūri no vienas puses uz otru līdz galam?
M54 dzinējs
sūknis, izplešanās trauks, šļaukas.
Labrīt!
Interesē m54 stūres pastiprinātāja trubu saderība ar e36 reiku. Gribu zināt, no kā meklēt! M54/m52tu/m52 šļaukas!
Interesē m54 stūres pastiprinātāja trubu saderība ar e36 reiku. Gribu zināt, no kā meklēt! M54/m52tu/m52 šļaukas!
Beautiful Mechanical Wonder
E36 un E46 reikas ir "vienādas". Var likt e36 reikas uz E46 un E46 uz E36. Viss tur der plug n play.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nu gluži identiskas nav, bet uzlikt var.
Atšķiras "ventilācija" starp abiem putekļu sargiem. E36 ir izvadīts atsevišķs kanāls, e46 caur zobstieni - āboliem iefrēzējums vītnē.
Jāliek ar reiku kopā arī e46 āboli (vienam no variantiem identisks garums ar e36), var, protams, atstāt e36, bet bieži būs jāmaina putekļu sargi. Gatera izpildījumā var safrēzēt e36 ābolus.
Atšķiras "ventilācija" starp abiem putekļu sargiem. E36 ir izvadīts atsevišķs kanāls, e46 caur zobstieni - āboliem iefrēzējums vītnē.
Jāliek ar reiku kopā arī e46 āboli (vienam no variantiem identisks garums ar e36), var, protams, atstāt e36, bet bieži būs jāmaina putekļu sargi. Gatera izpildījumā var safrēzēt e36 ābolus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man uz E36 stāv 'purple tag' reika no E46. Virsū ir E36 paredzēti stieņi/pirksti. Daily nebraucu, bet ar problēmām nesaskāros (pagaidām).he9600 rakstīja: ↑16 Mar 2021, 10:05 Nu gluži identiskas nav, bet uzlikt var.
Atšķiras "ventilācija" starp abiem putekļu sargiem. E36 ir izvadīts atsevišķs kanāls, e46 caur zobstieni - āboliem iefrēzējums vītnē.
Jāliek ar reiku kopā arī e46 āboli (vienam no variantiem identisks garums ar e36), var, protams, atstāt e36, bet bieži būs jāmaina putekļu sargi. Gatera izpildījumā var safrēzēt e36 ābolus.
Tas arī kaut ko nodara pāri reikai, vai tikai plēš putekļu sargus?
Slēpts saturs: Parādīt
Redzu, ka E36 stieņiem norāda 205mm garumu, E46 ar piem. meyle kodu 316 030 4600 norāda 207mm, citiem 227mm
Being second is being the first of the losers. /Senna/
2mm starpība noteikti nebūs iemesls, lai nevarētu salikt savirzi korekti.
Domāju, ka reikai nekādu būtisku ļaunumu tas nenodarīs, bet putekļu sargiem slodze gan kapitāla. Katrā ziņā tagad tās daļas maksā kapeikas, neredzu iemeslu neuzlikt e46 ābolus un aizmirst par jebkādām problēmām
Domāju, ka reikai nekādu būtisku ļaunumu tas nenodarīs, bet putekļu sargiem slodze gan kapitāla. Katrā ziņā tagad tās daļas maksā kapeikas, neredzu iemeslu neuzlikt e46 ābolus un aizmirst par jebkādām problēmām
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
par 2mm saprotams. Tikai konstatēju faktu, ka tādi izmēri pieejami, tieši ar domu ka 207mm way to go.he9600 rakstīja: ↑16 Mar 2021, 18:06 2mm starpība noteikti nebūs iemesls, lai nevarētu salikt savirzi korekti.
Domāju, ka reikai nekādu būtisku ļaunumu tas nenodarīs, bet putekļu sargiem slodze gan kapitāla. Katrā ziņā tagad tās daļas maksā kapeikas, neredzu iemeslu neuzlikt e46 ābolus un aizmirst par jebkādām problēmām
jebkurā gadījumā paldies par info, biju šo palaidis garām somehow. Citiem noteikti arī noderēs
Being second is being the first of the losers. /Senna/
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4