Bremzes

Profila bilde
Extor
Ziņojumi: 89
Pievienojies: 29 Apr 2020, 10:06

19 Nov 2020, 08:34

Aukstais cinks - jeb skrūvju cinks - diezgan švaki turās virsū... ilgtermiņā... un tur uzklāts tiek mikrons...

Suportiem - tikai pulverkrāsa. Pārsvarā 90 gadu auto suports ir milzīgs čuguna klucis un 60 mikronu pārklājums tur ikdienā neko nemaina un turās 10 gadi bez problēmām..

Jauni ap racing brembo "sporta" suporti nak krāsoti no rūpnīcas... var droši palūrēt uz Mkām, porschem utt
:lol: :hahaha: :lol:
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas

24 Dec 2020, 19:08

Sveiki!
Problema braucot atpakalgaita cikst bremzes aizmugure. Tiesi tad kad masina ir stavejusi kadu bridu
Piemeram sakot izbraukt no garazas cikst aizmugure
Kads var ko ieteikt vai ir saskaries ar ko tadu?
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11512
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

30 Dec 2020, 22:31

pats esi noņēmis disku nost un paskatījies?
Paskaties vadīklas un visu pārējo
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas

30 Dec 2020, 22:40

RENIO rakstīja: 30 Dec 2020, 22:31 pats esi noņēmis disku nost un paskatījies?
Paskaties vadīklas un visu pārējo
nepaspeju pat nonemt kad sals un sniegs darija savu un nobeidza man aizmugurejo abs deveju! jo iedegas izsaukuma zime abs un asc nestradaja. ka ari pa bridim atsledzas spidometrs. tagad kluva siltaks un pazuda visi sie labumi! :rolleyes:
atkal strada abs asc un spidometrs! bet radas nakama problema novelkot rokas bremzi neradas (P) bet gan rada sadu (!) tas laikam ir saists ar to abs deveju vai ari ar pasam aizmugurejam bremzem! :rolleyes:
isti pats nevaru saprast kas un kpc :rolleyes:
ja butu kas varetu valmiera pieslegt pie kompja butu labak bijis!
atrak varetu atrast vainu!
bet vnk izbrina ta izsaukuma zime
nevis (P) ka vajadzetu but pie novilktas rokas bremzes :rolleyes:
jmozols
Ziņojumi: 27
Pievienojies: 21 Apr 2015, 00:46
Braucu ar: 323
Atrašanās vieta: Liepāja

04 Jūn 2021, 08:18

Sveiki visiem!

vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc

varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem :D
Profila bilde
Canibal
Ziņojumi: 249
Pievienojies: 15 Sep 2014, 20:44
Braucu ar: Flinstonu vāģi
Reputācija: 2
 

05 Jūn 2021, 12:20

jmozols rakstīja: 04 Jūn 2021, 08:18 Sveiki visiem!

vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc

varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem :D
1)Pie strādājošas mašīnas NEKAD negaiso bremzes! Jo tev vajag spiedienu, lai atgaisotu, un , kad auto strādā, tas veido vakumu-pretēji tam, ko tev vajag.
2)Arī jaunām bremzēm jāvar dabūt šļūcošus, bet nu nav obligāti, pedālim gan jābūt cietam.
3)Man minējums-giso vēl. Lej klāt jaunu DOtu ik pa brīdim, kamēr gaiso(lai neizpumpē tukšu un neierauj gaisu) un pumpē pedāli.
Par raustīšanos nez, varbūt ja vakuma vārsts uz boosteri beigts, tad sanāk ka pumpējot, iepūt neparedzētu gaisu kolektora, kas noved līdz dzinēja apgriezienu lēkāšanai.
Attēls
,PM
jmozols
Ziņojumi: 27
Pievienojies: 21 Apr 2015, 00:46
Braucu ar: 323
Atrašanās vieta: Liepāja

07 Jūn 2021, 06:53

Canibal rakstīja: 05 Jūn 2021, 12:20
jmozols rakstīja: 04 Jūn 2021, 08:18 Sveiki visiem!

vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc

varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem :D
1)Pie strādājošas mašīnas NEKAD negaiso bremzes! Jo tev vajag spiedienu, lai atgaisotu, un , kad auto strādā, tas veido vakumu-pretēji tam, ko tev vajag.
2)Arī jaunām bremzēm jāvar dabūt šļūcošus, bet nu nav obligāti, pedālim gan jābūt cietam.
3)Man minējums-giso vēl. Lej klāt jaunu DOtu ik pa brīdim, kamēr gaiso(lai neizpumpē tukšu un neierauj gaisu) un pumpē pedāli.
Par raustīšanos nez, varbūt ja vakuma vārsts uz boosteri beigts, tad sanāk ka pumpējot, iepūt neparedzētu gaisu kolektora, kas noved līdz dzinēja apgriezienu lēkāšanai.
Paldies par padomu
Tas kad ar pielaistu mašīnu gaisot bremzes man ari isti nelikās pareizi jo nezinu nevienu kas tā būtu darījis, bet bija umņiks blakām kas pierunāja tā pamēģināt :D
Līmeni gaisojot čekoju līdz kamēr gaisoju
Par apgriezienu nostaigāšanu ari likās kad kaut kut tātad piesūc neplānoti gaisu, tad pie ieslēgta motora visur riņķī apgāju ar brake clean lai redzētu vai tad nenostaigās apgriezieni ja trāpīs caurajā vietā, bet nekā. viss normali
Bet nu pabraucot tagad paris dienas jau paliek asākas bremzes, varbut nu japamēģina vel izlaist gaisu kas mosk sastājies suportā