Bremzes
Aukstais cinks - jeb skrūvju cinks - diezgan švaki turās virsū... ilgtermiņā... un tur uzklāts tiek mikrons...
Suportiem - tikai pulverkrāsa. Pārsvarā 90 gadu auto suports ir milzīgs čuguna klucis un 60 mikronu pārklājums tur ikdienā neko nemaina un turās 10 gadi bez problēmām..
Jauni ap racing brembo "sporta" suporti nak krāsoti no rūpnīcas... var droši palūrēt uz Mkām, porschem utt
Suportiem - tikai pulverkrāsa. Pārsvarā 90 gadu auto suports ir milzīgs čuguna klucis un 60 mikronu pārklājums tur ikdienā neko nemaina un turās 10 gadi bez problēmām..
Jauni ap racing brembo "sporta" suporti nak krāsoti no rūpnīcas... var droši palūrēt uz Mkām, porschem utt
Sveiki!
Problema braucot atpakalgaita cikst bremzes aizmugure. Tiesi tad kad masina ir stavejusi kadu bridu
Piemeram sakot izbraukt no garazas cikst aizmugure
Kads var ko ieteikt vai ir saskaries ar ko tadu?
Problema braucot atpakalgaita cikst bremzes aizmugure. Tiesi tad kad masina ir stavejusi kadu bridu
Piemeram sakot izbraukt no garazas cikst aizmugure
Kads var ko ieteikt vai ir saskaries ar ko tadu?
pats esi noņēmis disku nost un paskatījies?
Paskaties vadīklas un visu pārējo
Paskaties vadīklas un visu pārējo
nepaspeju pat nonemt kad sals un sniegs darija savu un nobeidza man aizmugurejo abs deveju! jo iedegas izsaukuma zime abs un asc nestradaja. ka ari pa bridim atsledzas spidometrs. tagad kluva siltaks un pazuda visi sie labumi!
atkal strada abs asc un spidometrs! bet radas nakama problema novelkot rokas bremzi neradas (P) bet gan rada sadu (!) tas laikam ir saists ar to abs deveju vai ari ar pasam aizmugurejam bremzem!
isti pats nevaru saprast kas un kpc
ja butu kas varetu valmiera pieslegt pie kompja butu labak bijis!
atrak varetu atrast vainu!
bet vnk izbrina ta izsaukuma zime
nevis (P) ka vajadzetu but pie novilktas rokas bremzes
Sveiki visiem!
vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc
varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem
vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc
varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem
1)Pie strādājošas mašīnas NEKAD negaiso bremzes! Jo tev vajag spiedienu, lai atgaisotu, un , kad auto strādā, tas veido vakumu-pretēji tam, ko tev vajag.jmozols rakstīja: ↑04 Jūn 2021, 08:18 Sveiki visiem!
vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc
varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem
2)Arī jaunām bremzēm jāvar dabūt šļūcošus, bet nu nav obligāti, pedālim gan jābūt cietam.
3)Man minējums-giso vēl. Lej klāt jaunu DOtu ik pa brīdim, kamēr gaiso(lai neizpumpē tukšu un neierauj gaisu) un pumpē pedāli.
Par raustīšanos nez, varbūt ja vakuma vārsts uz boosteri beigts, tad sanāk ka pumpējot, iepūt neparedzētu gaisu kolektora, kas noved līdz dzinēja apgriezienu lēkāšanai.
Paldies par padomuCanibal rakstīja: ↑05 Jūn 2021, 12:201)Pie strādājošas mašīnas NEKAD negaiso bremzes! Jo tev vajag spiedienu, lai atgaisotu, un , kad auto strādā, tas veido vakumu-pretēji tam, ko tev vajag.jmozols rakstīja: ↑04 Jūn 2021, 08:18 Sveiki visiem!
vakar mainīju bremzes, no neventilējamām uz ventilējamām priekšā. Atgaisojot likās viss čotka, gaisoju līdz burbuļi nenak. izbraucu līkumu un itkā bremzējas, nododot pa nažiem dabūt šļūcošus grūti. Okey, saprotu, klučiem pie jaunajiem bremžu diskiem jāpiedilst vēl.
Bet kaut kā pa mīksts pedālis likās. tad ar pielaistu motoru vēl čuķ čuķ gribeju palaist gaisu ārā ja nu mazums palicis.
Tad sakačājot spiedienu ar pedāli likās dīvaini kad pedālis nepaliek ciets gluži kā ar noslāpētu motoru un pamanīju kad kačājot viņu motoram apgriezieni sāk nedaudz palēkāt.
tad nu jautājums sekojošs- tas tā normāli ir kad viņam nostaigā apgriezieni kad stāvot uz vietas paspaidot pedāli ? skatijos vai nepiesūc gaisu pie kolektora līdz bremžu boosterim, itkā nepiesūc
varbut kāds spečuks padalīsies ar gudriem padomiem
2)Arī jaunām bremzēm jāvar dabūt šļūcošus, bet nu nav obligāti, pedālim gan jābūt cietam.
3)Man minējums-giso vēl. Lej klāt jaunu DOtu ik pa brīdim, kamēr gaiso(lai neizpumpē tukšu un neierauj gaisu) un pumpē pedāli.
Par raustīšanos nez, varbūt ja vakuma vārsts uz boosteri beigts, tad sanāk ka pumpējot, iepūt neparedzētu gaisu kolektora, kas noved līdz dzinēja apgriezienu lēkāšanai.
Tas kad ar pielaistu mašīnu gaisot bremzes man ari isti nelikās pareizi jo nezinu nevienu kas tā būtu darījis, bet bija umņiks blakām kas pierunāja tā pamēģināt
Līmeni gaisojot čekoju līdz kamēr gaisoju
Par apgriezienu nostaigāšanu ari likās kad kaut kut tātad piesūc neplānoti gaisu, tad pie ieslēgta motora visur riņķī apgāju ar brake clean lai redzētu vai tad nenostaigās apgriezieni ja trāpīs caurajā vietā, bet nekā. viss normali
Bet nu pabraucot tagad paris dienas jau paliek asākas bremzes, varbut nu japamēģina vel izlaist gaisu kas mosk sastājies suportā
Varbūt kāds ir mēģinājis/zin no kā varētu uzlikt lielākas pakaļējās bremzes e36 compact ar disku bremžu tiltu tā lai oriģinālā rocene pilda savu funkciju? Priekša jau ir no 330i un vēlme pēc kā lielāka arī pakaļai
aizmugures kluči skavā nav ''pārāk brīvi'' ? padilusi skava, izdaudzītas gropes utt? vnk klucis varbūt ''sagriežas''
utt, tad tā var notikt.
mm, jāvar, ja nemaldos no e34 salāgot tur visu, biš lielākas būs un ventilējamas. pameklē netā kā priekš e30, būs receptes.
M Power or no power..
Es kompotam uzliku suportu no e34, tur lielāks bremžu virzulis.A bit rakstīja: ↑11 Feb 2022, 19:08aizmugures kluči skavā nav ''pārāk brīvi'' ? padilusi skava, izdaudzītas gropes utt? vnk klucis varbūt ''sagriežas''
utt, tad tā var notikt.
mm, jāvar, ja nemaldos no e34 salāgot tur visu, biš lielākas būs un ventilējamas. pameklē netā kā priekš e30, būs receptes.
Bet rocenei jau nekas nemainās, kluči un iekšējais disks ir tās pats...
Ja jau topiks pacelts, tad pie reizes uzjautāšu.
Kas brauc trackday, varbūt ir mēģinātu dažādi kluči, ir kas iesakāms vai gluži pretēji - nav tās naudas vērti?
Ds2500?
Ds3000?
Ebc?
Pagid?
Kas cits?
Šobrīd priekšā labi ielas kluči, e46 330i bremzes, aizmugurē viss original. Pa padsmit gadiem beidzot nobraucu aizmugures oe klučus, tad nu pie reizes jāmaina aizmuguri uz e46 328 bremzēm, kluči labas kvalitātes.
Auto OEM+, tb nav nekas ravēts ārā/atvieglots - auto ir smags.
ar auto vasarā tiek braukts ikdienā, tāpēc tīru keramiku nevēlos, nav vēlama čīkstoņa
Kas brauc trackday, varbūt ir mēģinātu dažādi kluči, ir kas iesakāms vai gluži pretēji - nav tās naudas vērti?
Ds2500?
Ds3000?
Ebc?
Pagid?
Kas cits?
Šobrīd priekšā labi ielas kluči, e46 330i bremzes, aizmugurē viss original. Pa padsmit gadiem beidzot nobraucu aizmugures oe klučus, tad nu pie reizes jāmaina aizmuguri uz e46 328 bremzēm, kluči labas kvalitātes.
Auto OEM+, tb nav nekas ravēts ārā/atvieglots - auto ir smags.
ar auto vasarā tiek braukts ikdienā, tāpēc tīru keramiku nevēlos, nav vēlama čīkstoņa
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man pieredze tikai ar CL rc6 arī uz 330i bremzēm, neviena slikta vārda, vienīgais tikai tas ka dārgi.
Labasdienas
Kas nepieciešams, lai uz bmw e46 2.0d uzliktu e46 3.0d bremzes?
Kas nepieciešams, lai uz bmw e46 2.0d uzliktu e46 3.0d bremzes?