Dažādas problēmas ar elektroniku
A bit rakstīja: ↑19 Okt 2020, 10:26 Varbūt kāds var palīdzēt ar padomu kur meklēt vainu.
e36 negrib strādāt pečkas vārsts, grozi temperatūru cik gribi, štekerim galā nekas nemainās. (ne volti ne pretestība, man liekas nekas neparādās vai mistiski mazs skaitlis).
stāv visu laiku uz karstākā. visparastākā grozāmā behr pečka.
mašīna konstruktors, pirmstam bija siemens pečka, varētu būt ka tur pini neatpas vai kas?
Tiešām nav nevienam ideju?
sanāk ar pašreizējo vadības paneli visu laiku stāv 2,73V, mistiski pagriežot uz pašu aukstāko, rādījums lēkā, no tā 3,7 uzreiz uz 12.6 un visu laiku lēkā ar pārtraukumu, arī vārsts protams, attiecīgajā momentā aizveras/atveras.
uzliku citu panelīti, ar to atkal pretēji, visu laiku 12.6V, bēēt, kā piemet pie vārsta tā aiziet pa 0V uz vārsts klusē
Reāli vārsts regulējas ar to ka V vajadzētu augt/samazināties atiecīgi no tā cik auksts/silts pagriezts?
vadus salīdzinājo arī ar veco pečku kas nāca līdzi mašīnai, tur viss tāds pat. interesanti gan ka no motortelpas atnāk Ge un Ge/Br ja pareizi atceros, bet no pečkas puses štekerī ir citu krāsu vadi, Gn/Ge UN Br/..., hz
M Power or no power..
Domāju ka ierakstīšos te pat.
Sveiki, jau kādu laiku problēma ar OEM signalizāciju, aizslēdzot auto tas pēc 3-5min sāk mirgot un gaudot... ar mazo atslēdziņu atslēdzu skaņas signālu, šodien nomainīju aķīti uz jaunu, jo iepriekšējo izēda jau kārtējo reizi avareikas... šodien pajaucu ārā slonu un zem cimdu nodalījuma atradu kastīti ar kodu 82 11 9 401 487 links no googles kā tā kaste izksatās https://a.allegroimg.com/s1024/0c337e/2 ... cff938177f , atvienojot kasti, auto iedarbināt var, bet aizslēgt vairs nevar, kastei klāt bija velviena kaste kas tieši atbild par attālinātu auto aizslēgšanu un atslēgšanu. Varbūt kāds zina ko var lietas labā darīt. Negribās visu laiku turēt mašīnu vaļā, jo manuāli aizslēgt ar atslēgu arī nevaru. Viss šis sākās pirms kāda gada kad pirmo reizi nosēdās aķis.
Sveiki, jau kādu laiku problēma ar OEM signalizāciju, aizslēdzot auto tas pēc 3-5min sāk mirgot un gaudot... ar mazo atslēdziņu atslēdzu skaņas signālu, šodien nomainīju aķīti uz jaunu, jo iepriekšējo izēda jau kārtējo reizi avareikas... šodien pajaucu ārā slonu un zem cimdu nodalījuma atradu kastīti ar kodu 82 11 9 401 487 links no googles kā tā kaste izksatās https://a.allegroimg.com/s1024/0c337e/2 ... cff938177f , atvienojot kasti, auto iedarbināt var, bet aizslēgt vairs nevar, kastei klāt bija velviena kaste kas tieši atbild par attālinātu auto aizslēgšanu un atslēgšanu. Varbūt kāds zina ko var lietas labā darīt. Negribās visu laiku turēt mašīnu vaļā, jo manuāli aizslēgt ar atslēgu arī nevaru. Viss šis sākās pirms kāda gada kad pirmo reizi nosēdās aķis.
Sveiciens zinošajiem.
Tātad, kopā ar žurīša grīdu nopuva arī vadi. Jautājums, kā tos vadus savienot atkal kopā? Ir svarīgi, kur jābūt kādam vadam, vai tam nav nozīmes?
Sliktās kvalitātes bildes, vieglākai uztverei.
Tātad, kopā ar žurīša grīdu nopuva arī vadi. Jautājums, kā tos vadus savienot atkal kopā? Ir svarīgi, kur jābūt kādam vadam, vai tam nav nozīmes?
Sliktās kvalitātes bildes, vieglākai uztverei.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
tie ir masu, utt punkti, pa lielam tur ir plāksnīte uz kuras tie visi vadi smuki saspraužas. droši vari katrus attiecīgos salodēt vnk kopā.Lastkingslvfs rakstīja: ↑26 Apr 2021, 22:15 Sveiciens zinošajiem.
Tātad, kopā ar žurīša grīdu nopuva arī vadi. Jautājums, kā tos vadus savienot atkal kopā? Ir svarīgi, kur jābūt kādam vadam, vai tam nav nozīmes?
Sliktās kvalitātes bildes, vieglākai uztverei.
M Power or no power..
Sapratu, paldies!A bit rakstīja: ↑27 Apr 2021, 00:16tie ir masu, utt punkti, pa lielam tur ir plāksnīte uz kuras tie visi vadi smuki saspraužas. droši vari katrus attiecīgos salodēt vnk kopā.Lastkingslvfs rakstīja: ↑26 Apr 2021, 22:15 Sveiciens zinošajiem.
Tātad, kopā ar žurīša grīdu nopuva arī vadi. Jautājums, kā tos vadus savienot atkal kopā? Ir svarīgi, kur jābūt kādam vadam, vai tam nav nozīmes?
Sliktās kvalitātes bildes, vieglākai uztverei.
M52b28 ar klokenes sensor aizmugure bloka
Ecu deres no motora kam klokenes sensors bijis prieksa pie skriemela ?
Ecu deres no motora kam klokenes sensors bijis prieksa pie skriemela ?
tie devēji taču ir pilnīgi dažādi
edit: nemāku lasīt, bet domāju ka arī ecu nederēs, jo viens ir singls, otrs dubļu vantuss, ne?
M Power or no power..
Ne , single vanuss , iznemts no 99. Gada tomat zurkas, kuram ari bija ews3 un sensors aiZmugure bloka
Panemu citu m52b28 vadibu ( parbaudita )lai nav tas ews3 , bet dzirkstele nebija, suknis Ari nenostradaja
Tapec domaju vai kas saistits ar klokenes sensor atrasanas vietu
Vai kas jamekle vados
Sveiki,
steidzami meklēju elektriķi, lai novērstu kaiti, kas liedz pārvietoties ar auto.
uzsitu e-pastu Dogma, bet atbilde nenāk, varbūt kādam ir viņa telefons pieejams vai arī iesakiet kādu labu zinošu elektriķi pie kā griezties saistībā ar problēmu mātes platei un relejiem.
Paldies.
steidzami meklēju elektriķi, lai novērstu kaiti, kas liedz pārvietoties ar auto.
uzsitu e-pastu Dogma, bet atbilde nenāk, varbūt kādam ir viņa telefons pieejams vai arī iesakiet kādu labu zinošu elektriķi pie kā griezties saistībā ar problēmu mātes platei un relejiem.
Paldies.
ir kadam e36 elektriska pedala pin out ? principa interise ka savienot pedali e36 ar m57 dzineju
E36 kompakts iesvapoju 2.8,gribeju pieslēgt kompi ar impu . Iespraudu diagnostikas štekerim kompi no turienes klusums dators neredz masinu. Diagnostikas vads balts ar violetu vesels. Visi plusi uz vadibas bloku pienak. Ko vel skatities?
Kura gada auto? ABS un airbag redz?
Izvēlnē pie e36 paņem functional job un UIF apskati cik bloki iet uz saziņu.
Vēl var būt līka inpas instalācija (bieži jaunākām versijām izņem veco "lieko" ārā, lai samazinātu instalācijas svaru - šo vajadzētu atrisināt ar sp-daten atjaunošanu). Kāds kļūdas paziņojums?
Izvēlnē pie e36 paņem functional job un UIF apskati cik bloki iet uz saziņu.
Vēl var būt līka inpas instalācija (bieži jaunākām versijām izņem veco "lieko" ārā, lai samazinātu instalācijas svaru - šo vajadzētu atrisināt ar sp-daten atjaunošanu). Kāds kļūdas paziņojums?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki!
Man masina ir parastais obc, tempretura un pulkstenis. Piedavaja man pilno, bet paslaik tik daudz septes, ka nau laika vinu vilkt ieksa. Bet izskatas tik labi, ka gribas vinu vismaz skata pec. Tapec jautajums vai vins man kautko radiis vispar bez visu to ekstra vajadzigo vadinu vilksanas?
Man masina ir parastais obc, tempretura un pulkstenis. Piedavaja man pilno, bet paslaik tik daudz septes, ka nau laika vinu vilkt ieksa. Bet izskatas tik labi, ka gribas vinu vismaz skata pec. Tapec jautajums vai vins man kautko radiis vispar bez visu to ekstra vajadzigo vadinu vilksanas?
Bez papildus vadu ievilkšanas strādās tikai tās pašas funkcijas, kas ir tagad, TB temp un laiks.
+ Jebkurā gadījumā jau pat tos pāris tagad esošos vadus vajadzēs pārpinot, lai ieslēgtu 18pogu obc.
+ Jebkurā gadījumā jau pat tos pāris tagad esošos vadus vajadzēs pārpinot, lai ieslēgtu 18pogu obc.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki, varbūt kādam rodas kādas idejas, m4218b mēģinu piedarbināt, sūknis pie pirmās reizies uztaisa sistēmā spiedirenu, griežot atslēgu tālāk nelec, sūknim nepienāk strāva vairs, paiet kādas 10-15min var iedarbināt, sūknis saņem strāvu, main un degvielas relejs nomainīts, kloķenes devējs nomainīts, nepalīdzēja, pa taisno pie aķīša sūkni pieliekot, sūknis strādā. Mašīna bija uz kādiem 2 mēnešiem nekustināta, aķītis izlādējās, uzlaidēju, samainīju sūkni, jo domāju ka sākumā sūknis beigts, bet izrādas ka nekā... problēma dziļāk jāmeklē.