Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
KasparsG rakstīja: 24 Aug 2018, 22:26 3.15 LSD elementam iekš 3.07 reduktoru būs nepieciešams flancis?
t.i. Tev ir 3.07 open un gribi ielikt LSD elementu no 3.15?
Ja gribi saglabāt esošo 3.07 attiecību, nebūs iespējams ielikt.
Ja maini abus zobratus uz 3.15 - nav problēmu un nevajag flanci.

Nebūs iespējams, jo tieši no 3.07 uz 3.15 mainījās elementa "offset" (esmu uz 90% pārliecināts, ka 3.07 tas bija, ne 2.93). Rezultātā gredzenveida zobrats būs pārāk tuvu un nevarēs nemaz korpusā ielikt.
Attēls
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
2.56-3.07 ir savs elements, un sākot no 3.15 -..... ir savs elements. Takā taisnība vien ir.
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39
Tātad būs jātaisa flancis vai vienkārši nekā nederēs?
EDIT:
Tad sanāk, ka no E34 TDS reduktora, laikam 2.56, tam elementam vajadzētu derēt tajā 3.07?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
Es pis 60lpp atrunātas par šo. Ja gribi īsāku attiecību liec pēdējo iespējamo 3.07 vai pārdos elementu un paņem no 3.14-4.xx. Biju līdzīgā situācijā man bij dīzeļa vajadzēja no benz, ar vienu Liepājnieku samainījām.
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39
-AF- rakstīja: 26 Aug 2018, 14:05 Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.
Skaidrs!
Paldies
Valts2.8
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 27 Aug 2018, 20:24
Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff??? :clap:
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 
Valts2.8 rakstīja: 27 Aug 2018, 20:30 Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff??? :clap:
nesaki to nevienam, bet tepat foruma uzrodas
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
Gaziks tagad tirgoja
Behaarijs
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 17 Sep 2018, 20:20
Sveiki,

Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo? :hahaha:
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
Behaarijs rakstīja: 17 Sep 2018, 20:26 Sveiki,

Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo? :hahaha:
aizbrauc uz jebkuru servisu, cik tur tā darba... tas būs vienkāršāk kā nomainīt reduktoru!
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 
ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss :lol:

piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.

bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100% :rolleyes:

edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm :rolleyes:
Pēdējais labojis A bit - 18 Sep 2018, 20:44, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
Ja nu tomēr izdomā pārgriezt leņķus, tad padod ziņu kur un pa cik. Pirms pāris gadi, kad meklēju kas var, tad uzzinot par termisko apstrādi rubīja tādas kosmiskās cenas, ka no de sūtīt gatavu produktu bija krietni lētāk

Par tēmu, es sākumā vienk sakoptu esošo LSD. Visa infa apkopei no a-z ir '"rukovodstvo po remontu BMW e30". Lai cik dīvaini nebūtu, ir atrodama bibliotēkās, vismaz manā miestā ir. :Shura: :naac:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
A bit rakstīja: 18 Sep 2018, 18:06 ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss :lol:

piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.

bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100% :rolleyes:

edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm :rolleyes:
Ielikt 3 ir totāls stulbums, gateris un lauki, jo tad tev vienai pusei ir daudz lielāka clutch virsma (kopēji)

Likt 4 plāksnes - ok, vairāk frikcijas virsmas, ilgāk kalpos - uz saķersanu tas nestrādā, tieši pretēji, aizņems ilgāku laiku līdz notiks pilnīgs clutch in. Izslipet platakus leņķus - jā būs spēcīgāks clutch Ina, bet tad liela iespēja ka tā jau švakais korpuss atvērsies. Pietam trases vajadzībām tev tāds būtu teorētiski aūdīgāk jo tad pat lielos un garos pagriezienos bloķes ratus.

Es uzskatu ka tavām vajadzībām būtu perfekti OEM parametru LSD ar atjaunotām virsmām, attiecīgi pareizi izvirpota kompensācijas plate, ar cementētām virsmām un ļoti labu eļļu .
Profila bilde
Likviids
Ziņojumi: 56
Pievienojies: 18 Dec 2017, 22:13
Braucu ar: kompaktu
Atrašanās vieta: Viesīte
hey. Jautājums sekojošs, vai reduktors no e46 318i fl ar attiecību 3.38 derēs iekš 320d 110kw faceliftam? :rolleyes:
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 
Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
GatisB. rakstīja: 24 Sep 2019, 12:06 Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
deres
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
GatisB. rakstīja: 24 Sep 2019, 12:06 Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
Der. Attiecības uz tā elementa uzliksi tikai to 2.65 vai 2.93. Pārējiem ir cits ofsets
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
kasiks rakstīja: 24 Sep 2019, 14:07
GatisB. rakstīja: 24 Sep 2019, 12:06 Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
Der. Attiecības uz tā elementa uzliksi tikai to 2.65 vai 2.93. Pārējiem ir cits ofsets
Jebkura lidz 3.07, no 3.15 sakas cits ofsets
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 
Paldies vīri :sarunats: