Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- chevron_right
t.i. Tev ir 3.07 open un gribi ielikt LSD elementu no 3.15?
Ja gribi saglabāt esošo 3.07 attiecību, nebūs iespējams ielikt.
Ja maini abus zobratus uz 3.15 - nav problēmu un nevajag flanci.
Nebūs iespējams, jo tieši no 3.07 uz 3.15 mainījās elementa "offset" (esmu uz 90% pārliecināts, ka 3.07 tas bija, ne 2.93). Rezultātā gredzenveida zobrats būs pārāk tuvu un nevarēs nemaz korpusā ielikt.
2.56-3.07 ir savs elements, un sākot no 3.15 -..... ir savs elements. Takā taisnība vien ir.
Tātad būs jātaisa flancis vai vienkārši nekā nederēs?
EDIT:
Tad sanāk, ka no E34 TDS reduktora, laikam 2.56, tam elementam vajadzētu derēt tajā 3.07?
EDIT:
Tad sanāk, ka no E34 TDS reduktora, laikam 2.56, tam elementam vajadzētu derēt tajā 3.07?
Kā tu uztaisīsi flanci ja tev ofsets ir mazāks nekā korpuss atļauj?
Jā pēdējā doma tev pareiza.
Jā pēdējā doma tev pareiza.
Es pis 60lpp atrunātas par šo. Ja gribi īsāku attiecību liec pēdējo iespējamo 3.07 vai pārdos elementu un paņem no 3.14-4.xx. Biju līdzīgā situācijā man bij dīzeļa vajadzēja no benz, ar vienu Liepājnieku samainījām.
Ir kadi kontaki kādam, kur var iegādā lsd diff???
Gaziks tagad tirgoja
Sveiki,
Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo?
Vai te ir kāds, kam tirgošanā ir jau metināts reduktors priekš M50B20TU sedana, vēlams 3.45 vai arī kāds, kurš varētu labi sametināt esošo?
ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss
piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.
bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100%
edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss
piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.
bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100%
edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm
Pēdējais labojis A bit - 18 Sep 2018, 20:44, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Ja nu tomēr izdomā pārgriezt leņķus, tad padod ziņu kur un pa cik. Pirms pāris gadi, kad meklēju kas var, tad uzzinot par termisko apstrādi rubīja tādas kosmiskās cenas, ka no de sūtīt gatavu produktu bija krietni lētāk
Par tēmu, es sākumā vienk sakoptu esošo LSD. Visa infa apkopei no a-z ir '"rukovodstvo po remontu BMW e30". Lai cik dīvaini nebūtu, ir atrodama bibliotēkās, vismaz manā miestā ir. :Shura: :naac:
Par tēmu, es sākumā vienk sakoptu esošo LSD. Visa infa apkopei no a-z ir '"rukovodstvo po remontu BMW e30". Lai cik dīvaini nebūtu, ir atrodama bibliotēkās, vismaz manā miestā ir. :Shura: :naac:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ielikt 3 ir totāls stulbums, gateris un lauki, jo tad tev vienai pusei ir daudz lielāka clutch virsma (kopēji)A bit rakstīja: ↑18 Sep 2018, 18:06 ir jēga, jeb ko ieteiktu modificēt primāri, lsd elementam?
pielietojums sprinti (mix segums), grunts dopi, kādas ziemas gonkas, kāds Biķernieku aplis...respektīvi viss
piem, mētājas vairāki +- labu šaibu pāri, startam ir jēga ielikt vnk 3. pāri? jeb tad labāk zureiz slīpēt vāku un likt 4?
tos krustu lenķus pagaidām nav doma aiztikt.
bāigi aso to reduktoru arī negribētos, lai nav tā ka pie mazākās gāzes ir 100%
edit: hmm, vispār tai apakšējajai plāksnei ko būtu jāņem ārā biezums ir 3mm, bet 2 šaibu biezums ir 4mm
Likt 4 plāksnes - ok, vairāk frikcijas virsmas, ilgāk kalpos - uz saķersanu tas nestrādā, tieši pretēji, aizņems ilgāku laiku līdz notiks pilnīgs clutch in. Izslipet platakus leņķus - jā būs spēcīgāks clutch Ina, bet tad liela iespēja ka tā jau švakais korpuss atvērsies. Pietam trases vajadzībām tev tāds būtu teorētiski aūdīgāk jo tad pat lielos un garos pagriezienos bloķes ratus.
Es uzskatu ka tavām vajadzībām būtu perfekti OEM parametru LSD ar atjaunotām virsmām, attiecīgi pareizi izvirpota kompensācijas plate, ar cementētām virsmām un ļoti labu eļļu .
hey. Jautājums sekojošs, vai reduktors no e46 318i fl ar attiecību 3.38 derēs iekš 320d 110kw faceliftam?
Muļķīgs jautājums, bet E34 typ188 2.65 LSD elements derēs E36 typ188 korpusā? Gribu šaubas kliedēt.
deres
Jebkura lidz 3.07, no 3.15 sakas cits ofsets
Paldies vīri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- chevron_right