Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ir iespeja tikt pie bloka kurs bijis uz 525i e34. kadas domas? deres manam vai nederes? maksa tik 150eiro tapec ceru uz atram atbildem, jo ilgi jau vins nepardosies :drink:
...
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

31 Mar 2011, 09:07

pats korpuss tev nekaadiigi neder!
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

31 Mar 2011, 09:20

Bet vai tad viņš nevar no tā 5ā bloķa paņemt tikai bloķējošo elementu un ielikt savā korpusā? Kaut kādas tādas fīčas jau tur viņiem bija..
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

31 Mar 2011, 11:10

zin latvijaa tikpat maksaa blokeejoshais elements ap 60-70 ls.

bet ciik poweraa palasiiju, tad var buut probleemas ar galveno zobratu sazobes preciizu salikshanu. jo kautkas var nepaseet..

p>S pasham ir pieredze itkaa njem kastes 3.15 atteiciibas, maini blokeejosho elementu, bet beigaas vienam sazobe taada, otram taada, taakaa var arii ieberzties.

nez pameegini veel kautkur palasiit, kautkur jau jaabuut preciizi uzrakstiitam.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

31 Mar 2011, 23:42

skaidrs, nee nu tad ok! vienkarsi jau sapriecajos ka mok pa leto tiksu pie viena, bet ta vien liekas ka bus janoorganize lai kads man atsuta to elementu :lol:
...
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene

31 Mar 2011, 23:56

es savam ieliku no e34 elementu, shrotā tika uziets pa 50ls :kiki: es šokā :emo: man attieciibas sakrita un viss ok. ja lielaa zobrata zobu skaits ir vienāds ar taveejo, tad liec tik iekšā, ja ne, samaini zobratus lielos, uzliec no sava vecā elementa. bratam laika ir no e30, tur biki sarežģītāk, var gadīties, ka jāvirpo šaiba
Attēls
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

01 Apr 2011, 00:00

in tto4 zini ka jebkursh elements no e34 dereeS? jo tur tie reduktori ir vairaaku veidu..
Profila bilde
intis
Ziņojumi: 477
Pievienojies: 13 Mar 2011, 20:28
Braucu ar: M3 US;325TDS
Atrašanās vieta: MurMastiene

01 Apr 2011, 00:03

nu e34 3.5 laikam iet jau liekāki
Attēls
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži

14 Mai 2011, 00:43

auto pirms transplantācijas iepriekšējam īpašniekam bija 1.8is, iekrāmēja 2.5i un atstāja 1.8is reduktoru mazajā korpusā virsu un tagad man braucot 100km/h apmēram 3000 apgr. ... :stupid:
doma ir likt blokejosho reduktoru, bet kādu attiecību..... :byebye:

kas ar kardānu, pusasīm... atrodas Getrag kārba, tad cik es saprotu kardāns var palikt vecais, tikai jāmaina pusasis un reduktors.... :vecis:
Profila bilde
možais
Ziņojumi: 2635
Pievienojies: 09 Apr 2011, 13:10
Braucu ar: m52tub28 & e61
Atrašanās vieta: Cēsis, Allaži

14 Mai 2011, 08:32

kapec tew nepieciešams 1.8is parastais reduktors ja tew cik noprotu ir 2.0 :kiki: ?
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

14 Mai 2011, 10:51

armand to tev tieshaam nevajag :D:D ps vinjam ir 2.5

bet nu ja gribi samazinaat liidz orginaalajai atteiciibai-- taa ir 3.15 ar vai bez blokja... atteiciiba ir viena. tad uz 100 buus 2600 apmeeram 120 buus 3400

tampasham kardaanam var pielitk lielo reduktoru, veel tikai pusass lielaas vajdziigas.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

14 Mai 2011, 13:13

možais rakstīja:kapec tew nepieciešams 1.8is parastais reduktors ja tew cik noprotu ir 2.0 :kiki: ?
kauko parkeru, domaju ka iet runa par bloki! ka jau agris teica parasto man tok nevajag :lol:
...
Keytez
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 15 Mai 2011, 22:55
Braucu ar: išaku

15 Mai 2011, 23:02

Jau kādu laiku ir vēlēšanās iegādāties un uzstādīt bloķi. :lol:

Pats bmw ir 1991. gada 316, BET iekšā stāv 95. gada 2.0L vanos, tad nu man rodas jautājumi:

1. Vai ir jēga likt, varēs pasportot?
2. Par saderību man melna bilde no viņiem, kādu man vajag (tip no kura modeļa utt)? :emo:
3. Kur sakasīt to brīnumu visvieglāk? (nauda nav problēmas)
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

16 Mai 2011, 00:14

1. Ziemaa buus patiikamaam, arii uz slapja busu patiikami, uz sauusa protams buus svaki.
2. meklee mazo blokji, ieksh powera parasti kaadam bija. tie ir ap 60 ls naakamie lielakai naak ap 100-140 ls
3. meklee SS.lv, vai powera suldekljos, pedeejais ko redzeeju skiet bija 6500 lietotaajam..
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 

16 Mai 2011, 09:22

1. Ziemā ne tikai patīkamāk frēzēt, bet arī mazāka iespēja iestigt kkur.

Ja jau nauda nav problēma, tad varbūt pārdod šo auto un paņem 2.5 vai 2.8 ar bloķi, ja vien šajā nav kkas īpašs. :emo:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

16 Mai 2011, 12:52

Agri, kāda lielākoties ir atšķirība starp mazo un lielo bloķi?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

16 Mai 2011, 14:14

Korpusa izmēri. 1.8 bloķi nevarēs uzlikt 2.5, jo izmēri atšķiras.
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 
Re:

22 Aug 2011, 15:17

dogMa rakstīja:Korpusa izmēri. 1.8 bloķi nevarēs uzlikt 2.5, jo izmēri atšķiras.
Var, tikai pusasis arī jāmaina!

Tikai mazo bloķi likt lielā vietā ir :doh: otrādi vēl iespējams ir jēga :super:
Profila bilde
Sta4
Ziņojumi: 218
Pievienojies: 16 Apr 2011, 21:43
Braucu ar: BMW

29 Aug 2011, 21:31

kādas attiecības bloķis ir vislābāk piemērots trasei, un ar kuru pēc tam var arī braukt pa ielu.
vai tomēr var iztikt bez bloķējošā reduktora.
un vai BMW ir pieejams LSD bloķējošais reduktors?
paldies jau iepriekš :sarunats:
Profila bilde
siikais
Ziņojumi: 214
Pievienojies: 14 Mar 2011, 08:59
Braucu ar: e36.lv
Reputācija: 1
 

29 Aug 2011, 21:35

atskiriba ir trase un masinas jauda... kadas attiecibas nemt! ;) ar jebkuru pec tam vares braukt pa ielu pat ar metinato ;)