piekaramais gultnis & kardāns
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Jaa man ir taa pati karba , bet es atradu problemu uzliku kardanu to dalu kur gultnis ir no zf kardana un otru pusi no manas kardana nekadas problemas :d tikai taa ir vell viena problema kad es nevaru ielikt ieksa 2 un 4 atruma taa itka butu kulise netada, var but kadam ir bijusi tada problema ?
nepareiza kulise, vinjas ir vismaz 3 veidi. netik meklet bildes pa pc tagat. vainu atrodi pareizo vainu parveido esosho, pats ari saskaros ar shadu problemu. nevareju dabut 5aja un klokjis karajaas vienaa saanaa. pasildot un palocot to visu var apiet. galvanais lai nau japarveido garums kurs izklausas ka tavaa gadijumaa ir gan. izlausas ka tev varetu but garaa kulise lidzarto klikji padzenot uz atpakalju un tagat nepietiek gajiens lai ieliktu atrumaa. samazinot garumu kulisei to apiesi
...
Jautājums spečukiem. Ir jēga likt kkādu poli materiāla kardāna buksi (pie kārbas protams)?
Jeb tas ļoti kaitēs citiem agregātiem?
Un ja liek kkādu aftermarket buksi, kādu ieteiksiet, lai būtu izturīga uz mocīšanu?
Jeb tas ļoti kaitēs citiem agregātiem?
Un ja liek kkādu aftermarket buksi, kādu ieteiksiet, lai būtu izturīga uz mocīšanu?
Pliks poly, domāju, ka neturēs, jo standartā jau ir ar drātīm iekšā.
Nixon variants labs, bet, ja nemāk pārslēgties/saslidināt sajūgu, ar laiku iespējams var kaitēt, bet, nu, ļoooti minimāli.
Nixon variants labs, bet, ja nemāk pārslēgties/saslidināt sajūgu, ar laiku iespējams var kaitēt, bet, nu, ļoooti minimāli.
ja dara kaa nixons raksta tad vajadzetu no aluminija, lai nau papildus svars klat, jo klucis tur sanak diezgan pamatigs.
ja trasai tad var likt pilno flanci un miers, bet rekjinies ar komforta zudumu un papildus vibracijam gan salonaa gan uz parejam detalam.
ja trasai tad var likt pilno flanci un miers, bet rekjinies ar komforta zudumu un papildus vibracijam gan salonaa gan uz parejam detalam.
...
Nixona variants labs, bet tas ir tikai trases auto.
Dogmam taisniba par dratim, nebiju aizdomojies tik talu..
Ok. kadu aftermarketu ieteiksiet?
Dogmam taisniba par dratim, nebiju aizdomojies tik talu..
Ok. kadu aftermarketu ieteiksiet?
es redzeju kkur liekas ka turner motorsport, to detalju no poly. izlejot vinju jau ari var iepit tinumus ieksaa.
izlejot var dabut daznedazagaka veida stipibas, stipribas utt poly matreala gumiju. es te neciksen kadas 25h vairaku vakaru/nakshu garumaa mekleeju lidz atradu isto matrealu no kaa izliet tada veida detaljas. jasagaida kad atnaks, un tad jau vareshu padalities pieredzee, vai butu verts vai nebutu verts taisit tadus.
ps es sev taisisu kaa ielas variantu, nevis trasei
izlejot var dabut daznedazagaka veida stipibas, stipribas utt poly matreala gumiju. es te neciksen kadas 25h vairaku vakaru/nakshu garumaa mekleeju lidz atradu isto matrealu no kaa izliet tada veida detaljas. jasagaida kad atnaks, un tad jau vareshu padalities pieredzee, vai butu verts vai nebutu verts taisit tadus.
ps es sev taisisu kaa ielas variantu, nevis trasei
...
Pačekoju Turner Motorsport mājaslapā, tur jau nekā baigi krutā nav - tie paši gumijotie Lemforderi.
http://www.turnermotorsport.com/BMW-E36 ... uibos.aspx
Visizturīgāk tiešām būtu izvirpot no alumīnija un uztaisīt tās poly buksītes.
http://www.turnermotorsport.com/BMW-E36 ... uibos.aspx
Visizturīgāk tiešām būtu izvirpot no alumīnija un uztaisīt tās poly buksītes.
Nu tā jau ir. Bet ar tādu pacietu buksi domāju, ka komforts arī labi zūd.
Domāju, ka jāņem kkāds lemforders un būs ok.
Domāju, ka jāņem kkāds lemforders un būs ok.
ar katru cietaku buksi savaa meeraa zuud komforts.
tur jau taa lieta ir atrast un izveleties katram ko grib, jo mikstakas bukses, jo lielaks komforts, jo cietakas, jo mazaks komforts, bet stingraks auto. var jau visas bukses partaisit pa cieto , tik tad atri vien viss izluzis un ari krateklis salonaa bus tads pats kaa ar karieti braucot
tur jau taa lieta ir atrast un izveleties katram ko grib, jo mikstakas bukses, jo lielaks komforts, jo cietakas, jo mazaks komforts, bet stingraks auto. var jau visas bukses partaisit pa cieto , tik tad atri vien viss izluzis un ari krateklis salonaa bus tads pats kaa ar karieti braucot
...
neaceros konkreti kur es redzeju, bet liekas ka bija zilaa krasaa no poly matreala.Nixon rakstīja:Pačekoju Turner Motorsport mājaslapā, tur jau nekā baigi krutā nav - tie paši gumijotie Lemforderi.
http://www.turnermotorsport.com/BMW-E36 ... uibos.aspx
Visizturīgāk tiešām būtu izvirpot no alumīnija un uztaisīt tās poly buksītes.
...
Tātad, pēc 6dienas spridzināšanas pa trasi ir parādījies kkāds kauciens, nevar īsti saprast no kura mezgla.
Varbūt, kādam ir bijis kas līdzīgs un var pakomentēt, kurā virzienā meklēt vainu.. tātad, jebkurā robā, pie aptuveni 40 - 50 km/ ir tāds spalgs kauciens apmēram no auto vidusdaļas, pieļauju domu, ka kārba tā nevarētu būt, pēc reduktora arī neizklausās, mby karājošais gultnis var izdvest tādas skaņas?
Varbūt, kādam ir bijis kas līdzīgs un var pakomentēt, kurā virzienā meklēt vainu.. tātad, jebkurā robā, pie aptuveni 40 - 50 km/ ir tāds spalgs kauciens apmēram no auto vidusdaļas, pieļauju domu, ka kārba tā nevarētu būt, pēc reduktora arī neizklausās, mby karājošais gultnis var izdvest tādas skaņas?
Čomam 530d netur ne lemforders, ne bmw orginālā, maina katru gadu un lamājas par detaļu kvalitāti Latvijāpoweredbygirts rakstīja:Nu tā jau ir. Bet ar tādu pacietu buksi domāju, ka komforts arī labi zūd.
Domāju, ka jāņem kkāds lemforders un būs ok.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Tad jau tur kkas nav kartībā, respektīvi, ir kkas tāds, kas veicina viņas izjukšanu.. vai arī viņš ļoti sportiski brauc..
itkā jau viss tur tehniskā kārtībā, bet nu vīņš pats smags un kāja līdz ar to arī
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Vīri kas tad nu man noticis??
Lieta tāda ka braucot ar vienādu ātrumu piemēram 90 vai 100 un cenšas noturēt tādā ātrumā tā sākas dauzīties kardāns kaut kur tākā uz aizmuguri vairāk.. kad uzdodu straujāk gāzi virsū vai atmetu tad tajā brīdī vairs nedauzas(tākāa stiepienā viss kārtībā,bet tā laideni braucot nu traki dauzas!
Kas drīzāk.. reduktora bukse vaij karājošais.. Ps. nesen tika nemts nost kardāns un iespējams kad nav precīzi tajās pašās vietās kur skruvējas karājošais. bet nu cik ēsmu licis,ja godīgi nēsmu pat tam pievērsis uzmanību,parasti viss ir bijis kārtībā,bet šeit palasot sākas pārdomas
Lieta tāda ka braucot ar vienādu ātrumu piemēram 90 vai 100 un cenšas noturēt tādā ātrumā tā sākas dauzīties kardāns kaut kur tākā uz aizmuguri vairāk.. kad uzdodu straujāk gāzi virsū vai atmetu tad tajā brīdī vairs nedauzas(tākāa stiepienā viss kārtībā,bet tā laideni braucot nu traki dauzas!
Kas drīzāk.. reduktora bukse vaij karājošais.. Ps. nesen tika nemts nost kardāns un iespējams kad nav precīzi tajās pašās vietās kur skruvējas karājošais. bet nu cik ēsmu licis,ja godīgi nēsmu pat tam pievērsis uzmanību,parasti viss ir bijis kārtībā,bet šeit palasot sākas pārdomas
Atbilde tēmas nosaukumā!
P.S. Ja kko esi skrūvējis bez poņas tad vispār varbūt dajebkas!
P.S. Ja kko esi skrūvējis bez poņas tad vispār varbūt dajebkas!
d[-_-]b
Reduktoram viena bukse bija kirdik tomēr
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right