piekaramais gultnis & kardāns
piedodiet ja netajā sadaļā un stipri nelamājiet ,bet lieta tāda...
manējam izbeidzās piekaramais kardāna gultnis. Proti uzsākot tā straujāk,pēdējā laikā jau pat ne tik strauji, sit pa apakšu apmēram starp priekšējiem krēsliem. Tad nu lūk parāvu augšā,paskatījos,paraustīju cik varēju un nonācu pie tāda slēdziena,jo viss pārējais stāv uz vietas kā miris un nekur nekust un negrab.
varbūt kāds var īsos vilcienos pastāstīt,kā tam visam vieglāk un ātrāk,bez lieka čakara tik klāt un nomainīt.
manējam izbeidzās piekaramais kardāna gultnis. Proti uzsākot tā straujāk,pēdējā laikā jau pat ne tik strauji, sit pa apakšu apmēram starp priekšējiem krēsliem. Tad nu lūk parāvu augšā,paskatījos,paraustīju cik varēju un nonācu pie tāda slēdziena,jo viss pārējais stāv uz vietas kā miris un nekur nekust un negrab.
varbūt kāds var īsos vilcienos pastāstīt,kā tam visam vieglāk un ātrāk,bez lieka čakara tik klāt un nomainīt.
coupe 2.8
Man arī viņš izbeidzās.
Par nomaiņu nezinu, to man darīja servisā,
bet nekādu sitienu uzsākot nebija, tikai skaļa gaudošana atlaižot gāzi, ātrumkloķa-roķenes rajonā.
Par nomaiņu nezinu, to man darīja servisā,
bet nekādu sitienu uzsākot nebija, tikai skaļa gaudošana atlaižot gāzi, ātrumkloķa-roķenes rajonā.
Martinez rakstīja:piedodiet ja netajā sadaļā un stipri nelamājiet ,bet lieta tāda...
manējam izbeidzās piekaramais kardāna gultnis. Proti uzsākot tā straujāk,pēdējā laikā jau pat ne tik strauji, sit pa apakšu apmēram starp priekšējiem krēsliem. Tad nu lūk parāvu augšā,paskatījos,paraustīju cik varēju un nonācu pie tāda slēdziena,jo viss pārējais stāv uz vietas kā miris un nekur nekust un negrab.
varbūt kāds var īsos vilcienos pastāstīt,kā tam visam vieglāk un ātrāk,bez lieka čakara tik klāt un nomainīt.
vakar savam mainiju
*nometu izputeju no gumijam
*nonemu to aluminija vai kadu tur izputeja aizsargu!
*atskruve karbas kronsteinu nonem nost
*tad atskruve kardanu abos galos*
*atskruve iekaramo gultni un to dzels parlikni!
*tad nonem kardanu un izsit divas dalas vinu!
*tad janonem sprocgredzens un metala blodina tad izsit gultni
*tad visu liec atpakal!
man tas aiznema vienam pasam zema saura garaza vienam pasam kur bija jalien ara no bedres ka bija gruti izlist lai parslegtu atruma un neitralaja!apmeram 4st :)
man gan uz 110km/h vins vispar aizgaja raznosaa un tur taaa sit ka roka no rokas balsta pa gaisu aizgaja! un pectam no tukuma lidz rigai dudinaju uz 30km/h jo pabraukt bija zel baigi dauzijas! :)uteo rakstīja:Man arī viņš izbeidzās.
Par nomaiņu nezinu, to man darīja servisā,
bet nekādu sitienu uzsākot nebija, tikai skaļa gaudošana atlaižot gāzi, ātrumkloķa-roķenes rajonā.
O.K. skatīsimies! tad sanāk ka izpūtēju var vnk iekārt,neraut pilnībā nost!takeshi rakstīja:Martinez rakstīja:piedodiet ja netajā sadaļā un stipri nelamājiet ,bet lieta tāda...
manējam izbeidzās piekaramais kardāna gultnis. Proti uzsākot tā straujāk,pēdējā laikā jau pat ne tik strauji, sit pa apakšu apmēram starp priekšējiem krēsliem. Tad nu lūk parāvu augšā,paskatījos,paraustīju cik varēju un nonācu pie tāda slēdziena,jo viss pārējais stāv uz vietas kā miris un nekur nekust un negrab.
varbūt kāds var īsos vilcienos pastāstīt,kā tam visam vieglāk un ātrāk,bez lieka čakara tik klāt un nomainīt.
vakar savam mainiju
*nometu izputeju no gumijam
*nonemu to aluminija vai kadu tur izputeja aizsargu!
*atskruve karbas kronsteinu nonem nost
*tad atskruve kardanu abos galos*
*atskruve iekaramo gultni un to dzels parlikni!
*tad nonem kardanu un izsit divas dalas vinu!
*tad janonem sprocgredzens un metala blodina tad izsit gultni
*tad visu liec atpakal!
man tas aiznema vienam pasam zema saura garaza vienam pasam kur bija jalien ara no bedres ka bija gruti izlist lai parslegtu atruma un neitralaja!apmeram 4st :)
Biju domājis ņemt pusi izpūtēja nost un kardānu dalīt uz pusēm kad vēl pie mašīnas karājas,tipa tik pie reduktora skrūvēt nost. Eh laikam vnk jālien apakšā un jāskatās,kas nāks vaļā,tas nāks,a ja kkas ne tā tad portiks būs mašīnas bagāžniekā,lai var rakstīt un meklēt info vnk iepriekšējais saimnieks šim bmw ir īpaši rūpējies un kopis,bet principā kkāda daļa detaļu ir tā ka ieraugot sāc domāt kas tas tāds ir un ko ar to dara
coupe 2.8
hmm par to gultni,tgd pīpējot radās doma tāda jocīga lai viņu noņemtu-uzliktu nevajag kkādu noņēmēju vai kko tādu?
coupe 2.8
noņemšanai iespējams vajadzēs novilcēju (tas skatoties cik labi iepuvis) uzspiešanai piemeklējam pareiza diametra trubu.
tik pirms dali kardānu uz pusēm atzīmē šlices, saliksi šķērsām - ātrāk beigsies arī jaunais piekaramais vai pat būs braucot jūtama vibrācija.
tik pirms dali kardānu uz pusēm atzīmē šlices, saliksi šķērsām - ātrāk beigsies arī jaunais piekaramais vai pat būs braucot jūtama vibrācija.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kadas slices nepareizi? pedejas mulkiibas!
nezinu pats neesmu saskāries ar to,bet cik esmu dzirdējis tad ir iespējams kkāds disbalans,var sākt vibrēt itkā,ja saliek ne tā kā vajag!
coupe 2.8
Tāpēc, ka pirms likšanas kopā, kardānu nobalansē. Tāpēc ir svarīgi to salikt atpakaļ, kā bijis.
kads dis balanns??? ja vis ieprieks bija labi tad izjauc saliec vienalga pa kuram slicem un vis bus ta pat ka bija!!!
nu nez,īsti negribas riskēt un pēc tam raut atkal nost,naf jau grūti ar kkādu zamasku ievilkt strīpu un ta liekot kopā salikt kā bij!
coupe 2.8
Riepu kad nobortē, salāpi, uzbortē arī nebalansē, jo iepriekš tak viss bija ok, tagad ar jābūt?takeshi rakstīja:kads dis balanns??? ja vis ieprieks bija labi tad izjauc saliec vienalga pa kuram slicem un vis bus ta pat ka bija!!!
Ierausi zarā ar kādu pasmagāku kardānu, tad jutīsi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Martinez rakstīja:nu nez,īsti negribas riskēt un pēc tam raut atkal nost,naf jau grūti ar kkādu zamasku ievilkt strīpu un ta liekot kopā salikt kā bij!
blin ne pirmo reizi to daru un paris dienas atpakal to dariju! pasaki kur problema! rekur kardana bilde nau mana! sarkanais kardans kas ir atzimets iejiet ieksa tiesi taja vieta kur melna stripa un tu tur neredzi slices nemaz tikaj ja ir mazais reduktors! nu izskaido man ludzu ja es kardanu izvilksu ara no slicem sagriezisu pa 90gradiem kas mainiisies?he9600 rakstīja:Riepu kad nobortē, salāpi, uzbortē arī nebalansē, jo iepriekš tak viss bija ok, tagad ar jābūt?takeshi rakstīja:kads dis balanns??? ja vis ieprieks bija labi tad izjauc saliec vienalga pa kuram slicem un vis bus ta pat ka bija!!!
Ierausi zarā ar kādu pasmagāku kardānu, tad jutīsi.
Kā jau augstāk rakstīja, tad kardāns no rūpnīcas ir nobalansēts, ja pārliec par tiem pašiem 90 grādiem, tad viss balansējums pa pieskari. Protams, ir gadījumi un auto, kur to pie ikdienas ātrumiem nejutīsi (bmw nav tie smagākie kardāni), bet pamēģini šitā pārlikt par pāris šlicēm kaut vai MB Sprinter busam.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
paga bla! te iet runa pa mersi???? te iet runa pa e36! ja nezini beidz cilvekiem stastit mulkibas!he9600 rakstīja:Kā jau augstāk rakstīja, tad kardāns no rūpnīcas ir nobalansēts, ja pārliec par tiem pašiem 90 grādiem, tad viss balansējums pa pieskari. Protams, ir gadījumi un auto, kur to pie ikdienas ātrumiem nejutīsi (bmw nav tie smagākie kardāni), bet pamēģini šitā pārlikt par pāris šlicēm kaut vai MB Sprinter busam.
un šādi cilvēki vēl piedāvā servisa pakalpojumus...
ja tu jaucot savu e36 būtu uzmanīgi notīrijis kardānu, tad redzētu 2 mazus baltus punktus uz katras no kardāna daļām, nu uzmini nu kam viņi domāti.
"Knigu čhital", tā ka zinu ko runāju.
ja tu jaucot savu e36 būtu uzmanīgi notīrijis kardānu, tad redzētu 2 mazus baltus punktus uz katras no kardāna daļām, nu uzmini nu kam viņi domāti.
"Knigu čhital", tā ka zinu ko runāju.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
beidzat njemties, TEORIJA ir taada ka jaskataas atziiimes vai jaatziimee. praksee mees protams to nejuutam. moz pavelkot pa baani tospashus 200 sajutiisim!
tu kur te uz 200 vilksi? vismaz es uz 200km braucie, es piemeram ne!
takeshi.. Ja dari kārtīgi, tad dari pareizi, nevis "man tā nav bijis, tev arī nebūs".. Man arī saliekot kardānu kā pagadās, nekāda vibrācija nebija, bet kāpēc 2x ņemt nost kardānu un čakarēties? Labi, ja 2 reizes..
Tas visiem zināms un TĀ arī IR - kardāns ir nobalansēts un salikts precīzi. Ja ņem nost, tad atzīmē punktiņus, lai tāpat arī atpakaļ liktu.
Tas visiem zināms un TĀ arī IR - kardāns ir nobalansēts un salikts precīzi. Ja ņem nost, tad atzīmē punktiņus, lai tāpat arī atpakaļ liktu.