Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- chevron_right
Izpūta blīvi starp dzeses kanālu/cilindru.
Galvu došu slīpēt ja pieņem ka noslipēs +-0.2mm var atstāt standarta blīvi?
Galvu došu slīpēt ja pieņem ka noslipēs +-0.2mm var atstāt standarta blīvi?
Vladlen rakstīja: ↑17 Sep 2017, 21:461.75, tobish standarta, tev laikam vai nu nav taisns bloks, vai galva..Kristaps27 rakstīja: ↑17 Sep 2017, 21:23 Cik biezu galvas blīvi parasti liek m50b30 strokerim? Izpūta galvas blīvi- tagad bija plānākā 1.75mm.
Bloku ari labak noslipet... Ja tev bloks nebija slipets tad tev cr ap 9.5:1, drosi var pat no galvas 1mm nemt nost un likt 1.75 std blivi :)
Sveiki ko tad no shi var abut lauka ar 3.0d klokeni https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hnckg.html? Parasti cik zinu visi izvelas m54?
Kas attiecas uz kloķeni no 3.0d m50 blokā, kā tiek risināts jautājums ar priekšējiem šķivokiem, arī ņem no 3.0d?
3,0d ir dažādu gājienu kloķvārpstas, ja tur ir kkāda m57d30tu2, tad tai gājiens ir vēl nēdaudz lielāks, kā m54b30.
M Power or no power..
360 mm bremzesSilly rakstīja: ↑28 Sep 2017, 22:23 Sveiki ko tad no shi var abut lauka ar 3.0d klokeni https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hnckg.html? Parasti cik zinu visi izvelas m54?
Man to auto piedāvāja par 800e bet tas čalis nocēla. Vecajam īpašniekam ļoti gribējās lai auto tiek lolots, a šis s*impis jau tirgo pēc pusgada.igoooo rakstīja: ↑29 Sep 2017, 04:46360 mm bremzesSilly rakstīja: ↑28 Sep 2017, 22:23 Sveiki ko tad no shi var abut lauka ar 3.0d klokeni https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hnckg.html? Parasti cik zinu visi izvelas m54?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Tadeļ, ka saprata, ka viss tas ir suds..r3served rakstīja: ↑29 Sep 2017, 05:42Man to auto piedāvāja par 800e bet tas čalis nocēla. Vecajam īpašniekam ļoti gribējās lai auto tiek lolots, a šis s*impis jau tirgo pēc pusgada.igoooo rakstīja: ↑29 Sep 2017, 04:46360 mm bremzesSilly rakstīja: ↑28 Sep 2017, 22:23 Sveiki ko tad no shi var abut lauka ar 3.0d klokeni https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... hnckg.html? Parasti cik zinu visi izvelas m54?
Reti kurš stroker motors iet labi. Ķīmija reti kad ir veselīga.
negribētos piekrist, jo strokeris - tādad palielinam tilpumu, lielāks tiplums nevar būt - mazāk jaudas.
neiet tie motori, kuri pēctam brauc ar standarta kompjiem/regulējumiem, VĀI ir taisīti bez nekādiem aprēķiniem un citiem svarīgiem faktoriem, kas ir būtiski būvējot dzinējus un tas laikam ir biežākais variants..
M Power or no power..
Nu, ja ta nem, tad m52b28 ir rupnicas strokeris no m52b25, palielinats gajiens un cita virzulgrupa, lai ar jauno gajienu butu vajadzigais cr un virzuli nebakstitu galvu, nekas cits, iznemot sprauslas un programmu kompi nemainas, tas ari neiet?
Viss tas hajs, ka strokeri neiet, ir del cubrikiem, kas izjauc 2 motorus un bez zinasanam un/vai lidzekliem samet kaut ko kopa + nenoregule vadibu + nav vajadzigas razibas sprauslas un, protams, ka tas pasakums nepis neiet un/vai noklajas. Tas pats ir ar gazi - no 90tajiem ar 2. paaudzi, kas spragst, smird un taisa citu sudu cilvekiem ir radies viedoklis, ka gaze ir slikti, kaut vai musdienas to var loti kvalitativi uzlikt un nav problemu, protams, atkal ir nakama problema, ka kvalitativs darbs maksa naudu, un neviens tolkam negrib nolocit lielo kapostu par to, lidz ar to rodas visadi kjep pljep risinajumi, kas atkal popularize slikto slavu par to padarisanu.
Un ne, strokeris nav suuc, vajag vienkarsi visu pareizi un lidz galam sataisit.
Viss tas hajs, ka strokeri neiet, ir del cubrikiem, kas izjauc 2 motorus un bez zinasanam un/vai lidzekliem samet kaut ko kopa + nenoregule vadibu + nav vajadzigas razibas sprauslas un, protams, ka tas pasakums nepis neiet un/vai noklajas. Tas pats ir ar gazi - no 90tajiem ar 2. paaudzi, kas spragst, smird un taisa citu sudu cilvekiem ir radies viedoklis, ka gaze ir slikti, kaut vai musdienas to var loti kvalitativi uzlikt un nav problemu, protams, atkal ir nakama problema, ka kvalitativs darbs maksa naudu, un neviens tolkam negrib nolocit lielo kapostu par to, lidz ar to rodas visadi kjep pljep risinajumi, kas atkal popularize slikto slavu par to padarisanu.
Un ne, strokeris nav suuc, vajag vienkarsi visu pareizi un lidz galam sataisit.
Es skaidri un gaiši pateicu, RETI KURŠ IET!seeingman rakstīja: ↑29 Sep 2017, 11:12 Nu, ja ta nem, tad m52b28 ir rupnicas strokeris no m52b25, palielinats gajiens un cita virzulgrupa, lai ar jauno gajienu butu vajadzigais cr un virzuli nebakstitu galvu, nekas cits, iznemot sprauslas un programmu kompi nemainas, tas ari neiet?
Viss tas hajs, ka strokeri neiet, ir del cubrikiem, kas izjauc 2 motorus un bez zinasanam un/vai lidzekliem samet kaut ko kopa + nenoregule vadibu + nav vajadzigas razibas sprauslas un, protams, ka tas pasakums nepis neiet un/vai noklajas. Tas pats ir ar gazi - no 90tajiem ar 2. paaudzi, kas spragst, smird un taisa citu sudu cilvekiem ir radies viedoklis, ka gaze ir slikti, kaut vai musdienas to var loti kvalitativi uzlikt un nav problemu, protams, atkal ir nakama problema, ka kvalitativs darbs maksa naudu, un neviens tolkam negrib nolocit lielo kapostu par to, lidz ar to rodas visadi kjep pljep risinajumi, kas atkal popularize slikto slavu par to padarisanu.
Un ne, strokeris nav suuc, vajag vienkarsi visu pareizi un lidz galam sataisit.
Tas ir attiecināms uz visiem kas domā, ka ir lielie būvētāji, bet baigās abloms!!
+101seeingman rakstīja: ↑29 Sep 2017, 11:12 Nu, ja ta nem, tad m52b28 ir rupnicas strokeris no m52b25, palielinats gajiens un cita virzulgrupa, lai ar jauno gajienu butu vajadzigais cr un virzuli nebakstitu galvu, nekas cits, iznemot sprauslas un programmu kompi nemainas, tas ari neiet?
Viss tas hajs, ka strokeri neiet, ir del cubrikiem, kas izjauc 2 motorus un bez zinasanam un/vai lidzekliem samet kaut ko kopa + nenoregule vadibu + nav vajadzigas razibas sprauslas un, protams, ka tas pasakums nepis neiet un/vai noklajas. Tas pats ir ar gazi - no 90tajiem ar 2. paaudzi, kas spragst, smird un taisa citu sudu cilvekiem ir radies viedoklis, ka gaze ir slikti, kaut vai musdienas to var loti kvalitativi uzlikt un nav problemu, protams, atkal ir nakama problema, ka kvalitativs darbs maksa naudu, un neviens tolkam negrib nolocit lielo kapostu par to, lidz ar to rodas visadi kjep pljep risinajumi, kas atkal popularize slikto slavu par to padarisanu.
Un ne, strokeris nav suuc, vajag vienkarsi visu pareizi un lidz galam sataisit.
Tik tiešām tik maz redzēti labi uzbūvēti strokeru. Liela daļa pat neapjēdza ka ieliekot m50 blokā b30 iekšas iegūs CR zem 10 bez blokā apvīlēšanas, un tad ņaud ka neiet
Ja, tikai no tada teksta homo primitivus saprot, ka strokeris ir suc un, ja pardodas masina ar strokeri ieksa - znacit suc un neiet, nav jega pat skatities, tikai tad, kad atbrauc skatities to 2.8 strokeri un izbrauc, tad ir pilnas bikses un "jopta neviens 2.8 ta neiet".
Bet tā arī ir.. Nenoliedzu, ka pareizi, kārtīgi būvēts strokers ir labs!seeingman rakstīja: ↑29 Sep 2017, 12:59Ja, tikai no tada teksta homo primitivus saprot, ka strokeris ir suc un, ja pardodas masina ar strokeri ieksa - znacit suc un neiet, nav jega pat skatities, tikai tad, kad atbrauc skatities to 2.8 strokeri un izbrauc, tad ir pilnas bikses un "jopta neviens 2.8 ta neiet".
Viennozīmīgi, bet es, personīgi, neatbalstu strokerus.. Vienkārši, nepatīk
Un, kā jau labi pats zini, ka pārlasot stock 2.8, kārtīgi, rezultāts ir tieši tāds pats. Bet reti kurais, ko tādu kārtīgi izdara. Iedod kaktu kantorim, lai "pārlasa" un pēc tam kaut kas nav!
Ja, ta pati jauda ir dabujama ari no ta pasa stock 2.8, vienigais, kas strokera gadijuma mainas ir uz bloka plaksnites ir 256s1, 256s2 vai 256s3, nevis 286s1 un divos no gadijumiem bloka materials. Tad parlasot motoru, ja bloks ir sadilis un jamaina, tad meklet vajag obligati 2.8 bloku, jo ieks 2.5 bloka tas bus strokeris un ta nevar jo nepatik?
Starpcitu, ir iespejams sabuvet 2.8 ar labaku kloka klana attiecibu, nemot m54b25 virzulus un 140mm klanus, standarta 2.8 nak tikai 135mm, seit kimija paliek labaka par oe, tikai ka to nosaukt, conroderis?
Starpcitu, ir iespejams sabuvet 2.8 ar labaku kloka klana attiecibu, nemot m54b25 virzulus un 140mm klanus, standarta 2.8 nak tikai 135mm, seit kimija paliek labaka par oe, tikai ka to nosaukt, conroderis?
seeingman rakstīja: ↑29 Sep 2017, 13:46 Ja, ta pati jauda ir dabujama ari no ta pasa stock 2.8, vienigais, kas strokera gadijuma mainas ir uz bloka plaksnites ir 256s1, 256s2 vai 256s3, nevis 286s1 un divos no gadijumiem bloka materials. Tad parlasot motoru, ja bloks ir sadilis un jamaina, tad meklet vajag obligati 2.8 bloku, jo ieks 2.5 bloka tas bus strokeris un ta nevar jo nepatik?
Starpcitu, ir iespejams sabuvet 2.8 ar labaku kloka klana attiecibu, nemot m54b25 virzulus un 140mm klanus, standarta 2.8 nak tikai 135mm, seit kimija paliek labaka par oe, tikai ka to nosaukt, conroderis?
Viss ok, saprotu, ka Tu esi zinošāks šajās lietās, man vnk fiziski nepatīk strokeri
Moš, ja tiktu pie laba, tad domas mainītos, bet nu pagaidām, not for meh
Šķirstīju lapas, bet atbildi neatradu.
Vai M50B25 bezvanos motors ar M52B28 kloķeni, klaņiem un virzuļiem saiet, un sanāk kaut kas sakarīgs?
Vai M50B25 bezvanos motors ar M52B28 kloķeni, klaņiem un virzuļiem saiet, un sanāk kaut kas sakarīgs?
Šī topica pats pirmais posts
Atkārtoti, no pašas pirmās lapas.funkyasshit rakstīja: ↑05 Sep 2016, 17:19 Uz M50TUB25 ar 2.8 kloķeni, 135mm klaņiem un M50TUB25 virzuļiem sanāk normālas kompresijas 2.8.
Ja vajag, man ir m50b25tu bloks un virzuļi.
Kas notiek ar kompresijas pakāpi ja m50 blokā ieliek visas iekšas no m54b30? Teiksim ar std blīves biezumu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- chevron_right