dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- …
- 350
- chevron_right
IAT daciks nemelo? Tik augstu gan man neuzlec, bet ir augstaki tikko pieskilot aukstu. Un ari gandriz uzreiz nokrit.
Ķīniešu koniskais tur nav, oriģinālā filtra kaste, pārējos variantus būs jāizskata.
Sveiki! Parādijusies problēma m52b28 motors, dod pilnu pedāli, bet apgriezieni neiet tālāk par 5,500, sajūta tāda kā revlimiters tur būtu, problēma parādijas diezgan pēkšņi, vai kādam ir pieredze ar šo?
Vai nu klokenes devējs mirst, vai pie ecu nepienāk ātruma signāls no paneļa/abs, bieža problema
VSS errors visticamāk :) aka otrais ko AF saka
Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Sajūgs moš iet uz beigām ?b0xyy rakstīja: ↑04 Nov 2017, 23:45 Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Ar aizdedzi sastītas lietas parasti liek mašīnai raustīties.
- ikey07
diez vai sajūgs, nekas neraustas. Piem vakar normāli izgāzu, gāja kā vajag. Šodien iet tā, it kā būtu knapi 100zs. Viss iet ideāli un neraustas, vienkārši nav jaudas. Kad nomainiju eļļas un eļļas filtru, ilgu laiku prost gāja kā jāiet, nez kādā veidā tas var kko labot, bet kkā gāja, šodien braucu riepas mainīt, dodu virsū un nekas nenotiek.. Kā jau teicu, pirmajā pat riepas knapi var dabūt uzspolēt..ikey07 rakstīja: ↑04 Nov 2017, 23:48Sajūgs moš iet uz beigām ?b0xyy rakstīja: ↑04 Nov 2017, 23:45 Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Ar aizdedzi sastītas lietas parasti liek mašīnai raustīties.
Kaut kas līdzīgs tikko bija, degvielas sūknis gāja uz beigām. pūta tik 1bar, bet vajag 3bar. Simptomi var teikt tieši tādi paši bija ..b0xyy rakstīja: ↑04 Nov 2017, 23:51diez vai sajūgs, nekas neraustas. Piem vakar normāli izgāzu, gāja kā vajag. Šodien iet tā, it kā būtu knapi 100zs. Viss iet ideāli un neraustas, vienkārši nav jaudas. Kad nomainiju eļļas un eļļas filtru, ilgu laiku prost gāja kā jāiet, nez kādā veidā tas var kko labot, bet kkā gāja, šodien braucu riepas mainīt, dodu virsū un nekas nenotiek.. Kā jau teicu, pirmajā pat riepas knapi var dabūt uzspolēt..ikey07 rakstīja: ↑04 Nov 2017, 23:48Sajūgs moš iet uz beigām ?b0xyy rakstīja: ↑04 Nov 2017, 23:45 Dažreiz mašīna iet, dažreiz neiet.. Dažreiz iespied grīdā un atsities krēslā, dažreiz iespied un lēnām uzņemās ātrums. Kad neiet, tad pirmajā robā pat knapi riepas var uzspolēt.. Motors m50b20.. Vienīgais, kas nāk prātā var būt benzīna filtrs vai sveces, bet abi nepaskaidro kāpēc dažreiz iet, dažreiz neiet..
Ar aizdedzi sastītas lietas parasti liek mašīnai raustīties.
Sveiki lieta tāda m43b18 motoram pirmam cilindram spole nodeg, ka nomaina jaunas spoles kādu laiku pabrauc un atkal nodeg pirmā spole, kas varētu būt par vainu ?
Kas var būt pie vainas. Braucit lēni griežities pa labi auto noslapa un vairs nevar iedarbināt. Itkā iegriežas līdz kur 400rmp un viss, pa nullēm.
Auto 318i.
Un nav ne jausmas pie ka griesties.
Auto 318i.
Un nav ne jausmas pie ka griesties.
Meklē kādu, pie kura var pieslēgt pie pc. Un tad domā tālāk. Primāri skaties/klausies sūkni bākā, ja tas strādā, tad iespējams, kloķenes devējs!
Laba diena! Sveiciens Valsts svētkos visiem!
Man tāda netradicionāla varbūt es teiktu problēma dzinējam. Lieta tāda, ka dzinējs detonē kad dot pie kaadiem 3rpm un ap to rajonu, ja mazaak vai arii ručkā tad detonācijas vairāk nav. Bija nomainīti attiecīgi visi devēji Kloķenes, sadalenes, vadības bloku arī pamainīju bet nekādu izmaiņu. Nomainīju arī GMM kompī kļūdu izmeta uz to, jaa varbūt dzinējs sāka strādāt nedaudz labāk, bet skaņa tā un detonācija vienalga palika. Tad automašīna tika pieslēgta pie krutākas diagnostikas, kurā bija redzams kā devēji dot impulsu smadzenēm, vai arī kā vadība redz ko nolasa devēji ( nezinu kā pareizi paskaidrot ) Tāda kā kardiogramma kr4 izskatās! Kompis parādīja ka aizdedze esot par agru, okjey tas skaidrs kpc tā detonācija no kurienes tad. okjey šī kardiogramma tika salīdzināta ar citu auto, kuram viss kārtībā, respektīvi tā kardiogramma atšķīrās. Tas signāls ko lasa kloķenes devējs no priekšējā šķīvja atšķīrās par 4 zobiem automašīnai kurai viss strādāja. Pēc tam tika izdomāts risinājums datčiku pastumt citā vietā par tiem 4 zobiem uz to pusji kuru vajag, to sanāca izdarīt tikai reāli par 2 zobiem jo traucēja pēc tam pompa un viss pārējais. Jā rezultātā dzinējam tā detonācijas skaņa palika krietni mazāka, bet vienalga saglabājās Okjey tad tika izdomāts vēl viens eksperments paņemt šķīvī saurbt vēl caurumus un pabīdīt par 4 zobiem viņu. Rezultātā detonācijas nav vispār vairs, bet pa glušaku iet jēls benzīns un dzinēju nereāli pārlej. ja papīdu šķīvi vēl tālāk (tālāk par 4riem zobiem) tad sāk šaut kolektorā, sanāk aizdedze jau par vēlu atkal slikti Beigu beigās mainītas tika arī sprauslas utt, bet vienalga bez rezultātiem. Automašīna ir bmw e34 dzinējs ir m52b28 iekšā ar Bosch 413 vadību, ieplūdes kolektors arī no m50. Visi devēji viss strādā, detonācijas devēji arī, nekādu kļūdu vispār nav. Automašīna iepriekš bija TDS automāts, tgd ielikts benzīnnieks un manuālis, iespēju robežās visa saļarka no bākas izsūknēta, un jau nobraukāti kādi 30+ litri benzīna, tātad degviela pa lielam arī nevar būt pie vainas. Lūk tāds stāsts varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu, vai varbūt var ieteikt vēl kādu variantu! Paldies!
Man tāda netradicionāla varbūt es teiktu problēma dzinējam. Lieta tāda, ka dzinējs detonē kad dot pie kaadiem 3rpm un ap to rajonu, ja mazaak vai arii ručkā tad detonācijas vairāk nav. Bija nomainīti attiecīgi visi devēji Kloķenes, sadalenes, vadības bloku arī pamainīju bet nekādu izmaiņu. Nomainīju arī GMM kompī kļūdu izmeta uz to, jaa varbūt dzinējs sāka strādāt nedaudz labāk, bet skaņa tā un detonācija vienalga palika. Tad automašīna tika pieslēgta pie krutākas diagnostikas, kurā bija redzams kā devēji dot impulsu smadzenēm, vai arī kā vadība redz ko nolasa devēji ( nezinu kā pareizi paskaidrot ) Tāda kā kardiogramma kr4 izskatās! Kompis parādīja ka aizdedze esot par agru, okjey tas skaidrs kpc tā detonācija no kurienes tad. okjey šī kardiogramma tika salīdzināta ar citu auto, kuram viss kārtībā, respektīvi tā kardiogramma atšķīrās. Tas signāls ko lasa kloķenes devējs no priekšējā šķīvja atšķīrās par 4 zobiem automašīnai kurai viss strādāja. Pēc tam tika izdomāts risinājums datčiku pastumt citā vietā par tiem 4 zobiem uz to pusji kuru vajag, to sanāca izdarīt tikai reāli par 2 zobiem jo traucēja pēc tam pompa un viss pārējais. Jā rezultātā dzinējam tā detonācijas skaņa palika krietni mazāka, bet vienalga saglabājās Okjey tad tika izdomāts vēl viens eksperments paņemt šķīvī saurbt vēl caurumus un pabīdīt par 4 zobiem viņu. Rezultātā detonācijas nav vispār vairs, bet pa glušaku iet jēls benzīns un dzinēju nereāli pārlej. ja papīdu šķīvi vēl tālāk (tālāk par 4riem zobiem) tad sāk šaut kolektorā, sanāk aizdedze jau par vēlu atkal slikti Beigu beigās mainītas tika arī sprauslas utt, bet vienalga bez rezultātiem. Automašīna ir bmw e34 dzinējs ir m52b28 iekšā ar Bosch 413 vadību, ieplūdes kolektors arī no m50. Visi devēji viss strādā, detonācijas devēji arī, nekādu kļūdu vispār nav. Automašīna iepriekš bija TDS automāts, tgd ielikts benzīnnieks un manuālis, iespēju robežās visa saļarka no bākas izsūknēta, un jau nobraukāti kādi 30+ litri benzīna, tātad degviela pa lielam arī nevar būt pie vainas. Lūk tāds stāsts varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu, vai varbūt var ieteikt vēl kādu variantu! Paldies!
p.s. Mehāniski motoram viss čotka, metkas nekas nav aizbēdzis, ar pulksteņtipa indikātoru viss tika pārbaudīts viss sakrīt sadalenes savās vietās utt. Vanuss arī nekļiņī viss mehāniski darbojas un ir kārtībā!
Ja tev uz 2.8 stāv 413 vadība tad varu tevi apsveikt, ai tā pienācīgi strādātu tā ir jānoregulē, 200-250e tas maksās un viss būs čotka.
Bet kaut kā liekas dīvaini ka par 4zobiem, izklausās ka tev uz auto stāv škivoks no Bezvanosa motora uz vanosa vadības.
Parādi bildi ar škivoku priekšējo.
Bet kaut kā liekas dīvaini ka par 4zobiem, izklausās ka tev uz auto stāv škivoks no Bezvanosa motora uz vanosa vadības.
Parādi bildi ar škivoku priekšējo.
Šķivoks ir pareizais ne ar ko neatšķirās viņi no m52 un m50tu. Es jau arī domāju ka škjivoks būs pie vainas bet nekā. Neticu par to regulāciju, visi tak būvē tos motorus gan strokjerus utt ar tām vadībām neko neregulē un viss čotka visi braukā laimīgji! Tā ir ikdienas mašīna mana un man nevajag neko tur super precīzo un ideālo, vienkārši cilvēcisku motora strādāšanu un braukšanu!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- …
- 350
- chevron_right