Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 470
- chevron_right
e46 ir tikai viens pedālis?
bet ar laiku lītīs visi kāši, dēļ tik ilgas stāvēšanas.
ja ar to lietu slimo un virsbūve ir top zustand, tad kāpēc gan nē, nodokļu parādu nav?thecadet rakstīja: ↑26 Nov 2017, 20:29 ir uzradies e34, kura saimnieks nodzēris tiesības tālajā 2007. un tagad izvilkts no garāžas uz pārdošanu. biju skatīties - kā jau varēja gaidīt, tad salonā savilkusies smaka, vietām eiro monētas lieluma pelējuma pleķi. visvairāk pārsteidza virsbūve - sliekšņi un grīda taisni, bez caurumiem, viss ciets un stingrs, tāpat arī visas arkas, bagažnieks vesels. vienīgā vieta, kur ir rūsa, ir pie bākas vāciņa un divām durvīm apakšas no iekšpuses, bet nav caurrūsējis. motors m50b25 - mašīna brauc un tā viss ok. jautājums - vai ir jēga ņemt? saimnieks grib nedaudz virs štukas.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
bet ar laiku lītīs visi kāši, dēļ tik ilgas stāvēšanas.
jā, nedaudz ir padārgi. vienīgais vēl glābj tas m50b25
top zustand nav, kaut kad jau nāksies arī tās durvis meklēt, arī aizmugures spārnu labot. ar to e30 tas pats bija. tā akrila krāsa bez lakas bija apaugusi konkrēti, stāvot zem koka, un tas to virsbūvi bija labi iekonservējis, un tad atlika vienreiz kārtīgi nomazgāt.
nodokļu parādu nav.
edijsa rakstīja: ↑26 Nov 2017, 20:43Ja vari nosist cenu mazliet zem štukas tad jā ķer ciet bet savādāk nezinu padārgi pat ja pati virsbūve labā stāvoklī.thecadet rakstīja: ↑26 Nov 2017, 20:29 ir uzradies e34, kura saimnieks nodzēris tiesības tālajā 2007. un tagad izvilkts no garāžas uz pārdošanu. biju skatīties - kā jau varēja gaidīt, tad salonā savilkusies smaka, vietām eiro monētas lieluma pelējuma pleķi. visvairāk pārsteidza virsbūve - sliekšņi un grīda taisni, bez caurumiem, viss ciets un stingrs, tāpat arī visas arkas, bagažnieks vesels. vienīgā vieta, kur ir rūsa, ir pie bākas vāciņa un divām durvīm apakšas no iekšpuses, bet nav caurrūsējis. motors m50b25 - mašīna brauc un tā viss ok. jautājums - vai ir jēga ņemt? saimnieks grib nedaudz virs štukas.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
Nu pieńemsim ka cilvēks grib rwd bet naudas nav uz kkādu svaigu auto, brauc ar vecu e36 kā lielākā dała šejieniešu
Uzdevu to jautajumu tāpēc ka man liekas ka tur nevienam vairs nau e36 bet gan e90 un visi parejie jaunie modeli. Kas manuprat arī bija iemesls kāpēc tika e36.lv pārveidots par 3er.lv lai pašiem būtu kur savu auto atradit tas tikai manas domas
Heio! Saistībā ar diplomdarba tēmu "GAISA DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMAS PIELĀGOŠANA STUDIJU VAJADZĪBĀM" ir nepieciešamība pēc Jūsu konsultācijas, kā labāk saveidot šādu stendu.. ko viņā iekļaut iekšā un ko no tā visa parādīt pie darbības.
Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!
Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.
Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?
Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu.
Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!
Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.
Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?
Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu.
Neuzskatu ka e46 būtu diži dārgāks par e36 izmaksu ziņā.
Monitors kur uz rinķi rāda kādus viģikus ar to kā airbags sprāgs un pasargā vai kko tādu.Wulfijs rakstīja: ↑26 Nov 2017, 23:37 Heio! Saistībā ar diplomdarba tēmu "GAISA DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMAS PIELĀGOŠANA STUDIJU VAJADZĪBĀM" ir nepieciešamība pēc Jūsu konsultācijas, kā labāk saveidot šādu stendu.. ko viņā iekļaut iekšā un ko no tā visa parādīt pie darbības.
Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!
Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.
Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?
Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu.
- ikey07
e46 un e9x manā gadijumā ir sliktāki par e36, tad jau drīzāk e30
man vajag max hardcoru, max maz ekstras, mazus izmērus, vieglu, tu saprati
https://www.carthrottle.com/post/wp9pvmr/
Katram jau savs...man ir tieši otrādāk: man vajag ekstras, komfortu, kaut cik mūsdienīgu un zolīdu izskatu. Izmērs un svars man kkā vienmēr ir bijuši mazsvarīgi. Vienīgais par ko jau sāku piedomāt ir degvielas patēriņš.
Tas man viss tāds būs sarakstīts diskā un nodots papildus kā pielikums pie diplomdarba (airbag spridzināšana, izgriests no video kā pasargā viņš pie sadursmes utt). Vajag tiešāk stendu ar darbības principu sadomāt.ikey07 rakstīja: ↑26 Nov 2017, 23:49Monitors kur uz rinķi rāda kādus viģikus ar to kā airbags sprāgs un pasargā vai kko tādu.Wulfijs rakstīja: ↑26 Nov 2017, 23:37 Heio! Saistībā ar diplomdarba tēmu "GAISA DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMAS PIELĀGOŠANA STUDIJU VAJADZĪBĀM" ir nepieciešamība pēc Jūsu konsultācijas, kā labāk saveidot šādu stendu.. ko viņā iekļaut iekšā un ko no tā visa parādīt pie darbības.
Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!
Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.
Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?
Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu.
Un tāpēc es pārsežos uz a8 4.2 d3
ar kompatu pa brugji
Nepatīk Audi, bet jāpiekrīt ciprusam. Nezinu, ko cilvēks meklē pie 3 sērijas, ja grib zolīdu auto un komfortu.
Runājot par kko labāku par E36, man RWD ziņā prātā nāk tikai japāņi, ar kuriem neesmu braucis anyway un maksā kosmosu. Tik cik braukts ar E46, liekas manāmi sliktāks auto par E36.
Protams nezinu kā būtu ar labām koilām, poly, bremzēm, riepām etc modiem un vienādiem dzinējiem. M54B25 stock dzinējs pēc M52B25 ar M50 kolektoru un vienmasnieku vispār liekas diezgan briesmīgs un ierobežots.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Zini ka,teikt ka e91 vai e90 būtu,kas labāks par e36 īsti nevaru.jaunāks vienozimigi,bet tanī e90 viss salons ir tik lēta paskatā.
ar kompatu pa brugji
Jāpiekrīt, sākot ar stūri beidzot ar visu pārējo.
Ja vien nepērk ar navigāciju un kkādu idividual salonu.
- ikey07
Gribētu teikt, ka ar F30 ir līdzīgi. Nepatīk man apdare, konkrēti panelim un durvju apšuvumiem plastmasa, pārāk plastmasīgs. Tā jau ērti un forši braukt.
Ir daudzi plusi un daudzi mīnusi
Starpcitu,iesakiet vietu kur pa sakarīgu ciparu var noflakot torpedu?!
Starpcitu,iesakiet vietu kur pa sakarīgu ciparu var noflakot torpedu?!
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 470
- chevron_right