Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1983
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 

26 Nov 2017, 21:10

e46 ir tikai viens pedālis? :rolleyes:
thecadet rakstīja: 26 Nov 2017, 20:29 ir uzradies e34, kura saimnieks nodzēris tiesības tālajā 2007. un tagad izvilkts no garāžas uz pārdošanu. biju skatīties - kā jau varēja gaidīt, tad salonā savilkusies smaka, vietām eiro monētas lieluma pelējuma pleķi. visvairāk pārsteidza virsbūve - sliekšņi un grīda taisni, bez caurumiem, viss ciets un stingrs, tāpat arī visas arkas, bagažnieks vesels. vienīgā vieta, kur ir rūsa, ir pie bākas vāciņa un divām durvīm apakšas no iekšpuses, bet nav caurrūsējis. motors m50b25 - mašīna brauc un tā viss ok. jautājums - vai ir jēga ņemt? saimnieks grib nedaudz virs štukas.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
ja ar to lietu slimo un virsbūve ir top zustand, tad kāpēc gan nē, nodokļu parādu nav?
bet ar laiku lītīs visi kāši, dēļ tik ilgas stāvēšanas. :rolleyes:
Profila bilde
thecadet
Ziņojumi: 206
Pievienojies: 16 Apr 2017, 19:41
Braucu ar: 328 compact
Atrašanās vieta: Daugavgriva

26 Nov 2017, 21:24

edijsa rakstīja: 26 Nov 2017, 20:43 Ja vari nosist cenu mazliet zem štukas tad jā ķer ciet bet savādāk nezinu padārgi pat ja pati virsbūve labā stāvoklī.
jā, nedaudz ir padārgi. vienīgais vēl glābj tas m50b25 :D
Lawwr rakstīja: 26 Nov 2017, 21:10 ja ar to lietu slimo un virsbūve ir top zustand, tad kāpēc gan nē, nodokļu parādu nav?
bet ar laiku lītīs visi kāši, dēļ tik ilgas stāvēšanas. :rolleyes:
top zustand nav, kaut kad jau nāksies arī tās durvis meklēt, arī aizmugures spārnu labot. ar to e30 tas pats bija. tā akrila krāsa bez lakas bija apaugusi konkrēti, stāvot zem koka, un tas to virsbūvi bija labi iekonservējis, un tad atlika vienreiz kārtīgi nomazgāt. :D
nodokļu parādu nav.
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

26 Nov 2017, 21:28

edijsa rakstīja: 26 Nov 2017, 20:43
thecadet rakstīja: 26 Nov 2017, 20:29 ir uzradies e34, kura saimnieks nodzēris tiesības tālajā 2007. un tagad izvilkts no garāžas uz pārdošanu. biju skatīties - kā jau varēja gaidīt, tad salonā savilkusies smaka, vietām eiro monētas lieluma pelējuma pleķi. visvairāk pārsteidza virsbūve - sliekšņi un grīda taisni, bez caurumiem, viss ciets un stingrs, tāpat arī visas arkas, bagažnieks vesels. vienīgā vieta, kur ir rūsa, ir pie bākas vāciņa un divām durvīm apakšas no iekšpuses, bet nav caurrūsējis. motors m50b25 - mašīna brauc un tā viss ok. jautājums - vai ir jēga ņemt? saimnieks grib nedaudz virs štukas.
viena pieredze jau ir ar 2 gadus stāvējušu e30, bet ne garāžā. to atdzīvināju, bet nu kad sāka vairākas reizes to mašīnu mazgāt, tad rūsindžers līda ārā uz visiem virsbūves paneļiem. pirkts gan bija pa 200eur tobrīd.
protams, saprotu, ka būs jāmaina visi piekares mezgli, ūdenssūknis + visādas blīves un šļaukas un vēl viskaut kas, kas sastāvējies.
Ja vari nosist cenu mazliet zem štukas tad jā ķer ciet bet savādāk nezinu padārgi pat ja pati virsbūve labā stāvoklī.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

26 Nov 2017, 23:22

zurkae36 rakstīja: 26 Nov 2017, 23:04 Un vai vispar vēl fano par e36 ka auto.
Nefanoju, dzīve piespiež braukt :lol:
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

26 Nov 2017, 23:23

kars rakstīja: 26 Nov 2017, 23:22
zurkae36 rakstīja: 26 Nov 2017, 23:04 Un vai vispar vēl fano par e36 ka auto.
Nefanoju, dzīve piespiež braukt :lol:
Kā tad tā?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Nov 2017, 23:33

Nu pieńemsim ka cilvēks grib rwd bet naudas nav uz kkādu svaigu auto, brauc ar vecu e36 kā lielākā dała šejieniešu
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

26 Nov 2017, 23:35

Uzdevu to jautajumu tāpēc ka man liekas ka tur nevienam vairs nau e36 bet gan e90 un visi parejie jaunie modeli. Kas manuprat arī bija iemesls kāpēc tika e36.lv pārveidots par 3er.lv lai pašiem būtu kur savu auto atradit :hahaha: tas tikai manas domas
Profila bilde
Wulfijs
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 26 Jūn 2013, 15:09

26 Nov 2017, 23:37

Heio! Saistībā ar diplomdarba tēmu "GAISA DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMAS PIELĀGOŠANA STUDIJU VAJADZĪBĀM" ir nepieciešamība pēc Jūsu konsultācijas, kā labāk saveidot šādu stendu.. ko viņā iekļaut iekšā un ko no tā visa parādīt pie darbības.

Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!

Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.

Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?

Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu. :supeer:
Attēls
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

26 Nov 2017, 23:43

-AF- rakstīja: 26 Nov 2017, 23:33 Nu pieńemsim ka cilvēks grib rwd bet naudas nav uz kkādu svaigu auto, brauc ar vecu e36 kā lielākā dała šejieniešu
Precīzi :hahaha:
Un ir baigā plaisa izmaksu ziņā, kad gribās ko labāku par e36
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

26 Nov 2017, 23:49

kars rakstīja: 26 Nov 2017, 23:43
-AF- rakstīja: 26 Nov 2017, 23:33 Nu pieńemsim ka cilvēks grib rwd bet naudas nav uz kkādu svaigu auto, brauc ar vecu e36 kā lielākā dała šejieniešu
Precīzi :hahaha:
Un ir baigā plaisa izmaksu ziņā, kad gribās ko labāku par e36
Neuzskatu ka e46 būtu diži dārgāks par e36 izmaksu ziņā.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

26 Nov 2017, 23:49

Wulfijs rakstīja: 26 Nov 2017, 23:37 Heio! Saistībā ar diplomdarba tēmu "GAISA DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMAS PIELĀGOŠANA STUDIJU VAJADZĪBĀM" ir nepieciešamība pēc Jūsu konsultācijas, kā labāk saveidot šādu stendu.. ko viņā iekļaut iekšā un ko no tā visa parādīt pie darbības.

Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!

Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.

Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?

Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu. :supeer:
Monitors kur uz rinķi rāda kādus viģikus ar to kā airbags sprāgs un pasargā vai kko tādu.
- ikey07
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

26 Nov 2017, 23:52

ZzevsS rakstīja: 26 Nov 2017, 23:49
kars rakstīja: 26 Nov 2017, 23:43
-AF- rakstīja: 26 Nov 2017, 23:33 Nu pieńemsim ka cilvēks grib rwd bet naudas nav uz kkādu svaigu auto, brauc ar vecu e36 kā lielākā dała šejieniešu
Precīzi :hahaha:
Un ir baigā plaisa izmaksu ziņā, kad gribās ko labāku par e36
Neuzskatu ka e46 būtu diži dārgāks par e36 izmaksu ziņā.
e46 un e9x manā gadijumā ir sliktāki par e36, tad jau drīzāk e30 :rolleyes:

man vajag max hardcoru, max maz ekstras, mazus izmērus, vieglu, tu saprati :hahaha:
https://www.carthrottle.com/post/wp9pvmr/
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

26 Nov 2017, 23:58

Katram jau savs...man ir tieši otrādāk: man vajag ekstras, komfortu, kaut cik mūsdienīgu un zolīdu izskatu. Izmērs un svars man kkā vienmēr ir bijuši mazsvarīgi. Vienīgais par ko jau sāku piedomāt ir degvielas patēriņš.
Profila bilde
Wulfijs
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 26 Jūn 2013, 15:09

27 Nov 2017, 00:03

ikey07 rakstīja: 26 Nov 2017, 23:49
Wulfijs rakstīja: 26 Nov 2017, 23:37 Heio! Saistībā ar diplomdarba tēmu "GAISA DROŠĪBAS SPILVENU SISTĒMAS PIELĀGOŠANA STUDIJU VAJADZĪBĀM" ir nepieciešamība pēc Jūsu konsultācijas, kā labāk saveidot šādu stendu.. ko viņā iekļaut iekšā un ko no tā visa parādīt pie darbības.

Ir variants, ka izmantoju:
1. Gaisa drošības spilvenu sistēmas vadības bloku
2.Vadītāja/pasažiera drošības spilvena trieciena sensoru
3. Vadītāja/pasažiera sānu drošības spilvena trieciena sensoru
4. Vadītāja/pasažiera drošības spilvens
5. Galvas/sāna drošības spilvens labā/kreisā puse
6. Palēninājuma mērpārveidotājs?!

Papildus stendā norādu - piropatronu (šķērsgriezumā), spilvenu, apvalku.

Ar šo visu itkā varu diagnosticēt tiešāk "AirBag" sistēmu caru OBD2. Varbūt vēl trūkst kādu elementu stendam (nav obligāta vajadzība pēc visiem iespējamajiem gaisa spilveniem)?
Vai labāk parādīt darbības principu "gaisa spilvenam" neizmantojot piropatronu, bet gan kādu 12v mazo kompresoriņu?

Pārgudrus komentārus labāk atstājiet pie sevis, ja ir ko piebilst pa tēmai, tad ar prieku uzklausīšu. :supeer:
Monitors kur uz rinķi rāda kādus viģikus ar to kā airbags sprāgs un pasargā vai kko tādu.
Tas man viss tāds būs sarakstīts diskā un nodots papildus kā pielikums pie diplomdarba (airbag spridzināšana, izgriests no video kā pasargā viņš pie sadursmes utt). Vajag tiešāk stendu ar darbības principu sadomāt. :super:
Attēls
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Nov 2017, 10:34

ZzevsS rakstīja: 26 Nov 2017, 23:58 Katram jau savs...man ir tieši otrādāk: man vajag ekstras, komfortu, kaut cik mūsdienīgu un zolīdu izskatu. Izmērs un svars man kkā vienmēr ir bijuši mazsvarīgi. Vienīgais par ko jau sāku piedomāt ir degvielas patēriņš.

Un tāpēc es pārsežos uz a8 4.2 d3 :D
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

27 Nov 2017, 12:11

cipruss18 rakstīja: 27 Nov 2017, 10:34
ZzevsS rakstīja: 26 Nov 2017, 23:58 Katram jau savs...man ir tieši otrādāk: man vajag ekstras, komfortu, kaut cik mūsdienīgu un zolīdu izskatu. Izmērs un svars man kkā vienmēr ir bijuši mazsvarīgi. Vienīgais par ko jau sāku piedomāt ir degvielas patēriņš.

Un tāpēc es pārsežos uz a8 4.2 d3 :D
Nepatīk Audi, bet jāpiekrīt ciprusam. Nezinu, ko cilvēks meklē pie 3 sērijas, ja grib zolīdu auto un komfortu.

Runājot par kko labāku par E36, man RWD ziņā prātā nāk tikai japāņi, ar kuriem neesmu braucis anyway un maksā kosmosu. Tik cik braukts ar E46, liekas manāmi sliktāks auto par E36.
Protams nezinu kā būtu ar labām koilām, poly, bremzēm, riepām etc modiem un vienādiem dzinējiem. M54B25 stock dzinējs pēc M52B25 ar M50 kolektoru un vienmasnieku vispār liekas diezgan briesmīgs un ierobežots.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Nov 2017, 12:26

Zini ka,teikt ka e91 vai e90 būtu,kas labāks par e36 īsti nevaru.jaunāks vienozimigi,bet tanī e90 viss salons ir tik lēta paskatā.
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

27 Nov 2017, 14:10

cipruss18 rakstīja: 27 Nov 2017, 12:26 Zini ka,teikt ka e91 vai e90 būtu,kas labāks par e36 īsti nevaru.jaunāks vienozimigi,bet tanī e90 viss salons ir tik lēta paskatā.
Jāpiekrīt, sākot ar stūri beidzot ar visu pārējo.
Ja vien nepērk ar navigāciju un kkādu idividual salonu.
- ikey07
Profila bilde
GatisB.
Ziņojumi: 1030
Pievienojies: 15 Jūl 2013, 10:56
Braucu ar: 2
Reputācija: 8
 

27 Nov 2017, 15:22

cipruss18 rakstīja: 27 Nov 2017, 12:26 Zini ka,teikt ka e91 vai e90 būtu,kas labāks par e36 īsti nevaru.jaunāks vienozimigi,bet tanī e90 viss salons ir tik lēta paskatā.
Gribētu teikt, ka ar F30 ir līdzīgi. Nepatīk man apdare, konkrēti panelim un durvju apšuvumiem plastmasa, pārāk plastmasīgs. Tā jau ērti un forši braukt.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

27 Nov 2017, 15:48

Ir daudzi plusi un daudzi mīnusi
Starpcitu,iesakiet vietu kur pa sakarīgu ciparu var noflakot torpedu?!
ar kompatu pa brugji