Jautājumi I

Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

30 Dec 2017, 09:46

Inferno rakstīja: 30 Dec 2017, 02:37 V8 tur nāca jau no rūpnīcas, attiecīgi visam jābūt plug&play. Tik cik lielākā problēma - jāsameklē vajadzīgās daļas :D
Lielaka problēma ir tā kā bremzu vakumniks japarvieto uz prieksu lai tur dabutu to v8 ieksa :hahaha:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

30 Dec 2017, 09:50

janjis313 rakstīja: 29 Dec 2017, 23:51 iekš e34 var likt V8, ja nav V8 bundža? CSDD saka, ka nē, jo jāņemas ar bremzēm, tantes saka, ka var :rolleyes:
P.S - ir redzēti 518 pēc VIN un ar V8 un izietu skati
Csdd vispār nav jāprasa viedoklis šādos jautājumos, jo paši vińi nav tik kompetenti. Situācija no dzives, man pazińam pēc dokumentiem bija 525i ar v8 aizbrauca un tam saka piepisties ka vakumniks parvietots, bet reāli viss izdarīts ar oem detalam un kā no rūpnīcas, tapēc nevarēja juridiski piepisties ka kautkas pārtaisīts.
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

30 Dec 2017, 09:53

Tas pats stāsts kas Af tikai aizbraucot uz csdd pat nepiesejas. Bet lai to visu dabutu gatavu vajag e34 v8 donoru
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

30 Dec 2017, 10:57

zurkae36 rakstīja: 30 Dec 2017, 09:53 Tas pats stāsts kas Af tikai aizbraucot uz csdd pat nepiesejas. Bet lai to visu dabutu gatavu vajag e34 v8 donoru
donoru gan būs interesanti dabūt :D
-AF- rakstīja: 30 Dec 2017, 09:50
janjis313 rakstīja: 29 Dec 2017, 23:51 iekš e34 var likt V8, ja nav V8 bundža? CSDD saka, ka nē, jo jāņemas ar bremzēm, tantes saka, ka var :rolleyes:
P.S - ir redzēti 518 pēc VIN un ar V8 un izietu skati
Csdd vispār nav jāprasa viedoklis šādos jautājumos, jo paši vińi nav tik kompetenti. Situācija no dzives, man pazińam pēc dokumentiem bija 525i ar v8 aizbrauca un tam saka piepisties ka vakumniks parvietots, bet reāli viss izdarīts ar oem detalam un kā no rūpnīcas, tapēc nevarēja juridiski piepisties ka kautkas pārtaisīts.
viņam arī bija donors vai detaļas lasīja kopā?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

30 Dec 2017, 12:57

Tas bija gadus 6 atpakal, čalis ar žuksni, atdeva uz servisu un tie pisās, sīkumus neatceros.
Cik zinu Tapińam arī v8 ar kompresoru, man liekas likts iekšā.
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

30 Dec 2017, 13:17

žūksnis kā tāds man īsti nav, bet nu būs jāmēģina,cerams :hahaha:
Krabiz
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

30 Dec 2017, 13:35

Ir stāvēts blakus tādai E32 pārbūvei. Visus elementus var likt OEM un piemetināt pareizos motortelpas kronšteinus, bet tik pat labi CSDD var uzmest to pārbūvi tieši tāpēc, ka to vakumņiku tur stiprināji tu, nevis BMW darbinieki 90tajos. Ar pareiziem argumentiem gan jau izlaidīs projektu, bet nu viss tiešām jāizdara top top.

Ja grib to darīt, tad vajadzīgs V8 donors, pa detaļām lasīt būs zaudēts laiks un sanāks kosmoss.

Vislabāk jau pirkt oriģinālu un aprobežoties ar Baltijas tirgu klasiskiem BMW modeļiem ir muļķīgi, ja gribi kko labu. Un tādu pārbūvētu 525i pārdot tālāk būs diezgan grūti.
neliec enģeļus
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1983
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 

30 Dec 2017, 14:45

kas varētu būt par vainu, oem pults vairāk nereaģē, gaisma deg, bet centrālā atslēga netaisās vaļā/ciet. :doh:
baču ieliku jaunu.
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

30 Dec 2017, 16:44

Krabiz rakstīja: 30 Dec 2017, 13:35 Ir stāvēts blakus tādai E32 pārbūvei. Visus elementus var likt OEM un piemetināt pareizos motortelpas kronšteinus, bet tik pat labi CSDD var uzmest to pārbūvi tieši tāpēc, ka to vakumņiku tur stiprināji tu, nevis BMW darbinieki 90tajos. Ar pareiziem argumentiem gan jau izlaidīs projektu, bet nu viss tiešām jāizdara top top.

Ja grib to darīt, tad vajadzīgs V8 donors, pa detaļām lasīt būs zaudēts laiks un sanāks kosmoss.

Vislabāk jau pirkt oriģinālu un aprobežoties ar Baltijas tirgu klasiskiem BMW modeļiem ir muļķīgi, ja gribi kko labu. Un tādu pārbūvētu 525i pārdot tālāk būs diezgan grūti.
pārdot būs grūti pa to cenu, ko es sagrūdu :D ja gribu īstu 540, labāk skatīties uz ASV, jo tur pieprasījums nav tik liels un tas jau sanāk līdzīgi cenās kā pašam uzbūvēt

nu esmu sapratis, ka būvēt savu V8 e34 ir laba ideja.. ja ir lieka nauda :D manuprāt, lētāk ir pārcelties uz ASV un stūķēt LS iekšā :hahaha:
Krabiz
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

30 Dec 2017, 19:47

Importēt nesapuvušu 540i no siltajiem štatiem ir labs variants, vienīgi tur ir daudz automāti un saloni visiem ir ļoti sliktā stāvoklī. Bet uz rūsas un gateru fona, kas valda Eiropā tas nav ļaunākais, ko mainīt.
neliec enģeļus
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

30 Dec 2017, 20:12

No kurienes tāda info par salonu stavokli?? 😃😃
Es teiktu, ka us auto ir daaudz labāka stavokl
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
KeX
Ziņojumi: 416
Pievienojies: 24 Sep 2011, 14:43
Braucu ar: piečurātām miglām
Atrašanās vieta: Liepāja

30 Dec 2017, 20:20

janjis313 rakstīja: 30 Dec 2017, 01:42
KeX rakstīja: 30 Dec 2017, 00:38 Nahuj tas ir vajadzīgs? Nopērc gatavu rupnicas :doh:
ja vien tas būtu tik vienkārši, būtu ko pirkt - nopirktu :hahaha: nezinu vai esi pamanijis, bet Latvijā tirgošanā V8 modeļi reti uzrodas
kā arī kādēļ vajadzīgs? ja jau ņemos ar tādu tad liktu m62, motors jaunāks, jaudīgāks, ekonomiskāks. kā arī kas tur traks ja grib motoru nomainīt, pusei e36 vairs nav stock motors :lol:
Nu pat čoms atdeva savu 540i manuali kurš jau bija ar visu nepieciešamo(bloķi, pusadas rekaro, m-buferi aizmugurei, mtech2, coilas, utt.) skat vel pus gadu. Gribeja 3k€ protams bija rūsas un citi mazi defekti, bet domāja ka beigās atdeva par mega saldu ciparu skatosties visādās mobildes un bloketos.
Attēls
Krabiz
Ziņojumi: 185
Pievienojies: 02 Jan 2016, 11:10
Braucu ar: Dēli un BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

30 Dec 2017, 22:25

cipruss18 rakstīja: 30 Dec 2017, 20:12 No kurienes tāda info par salonu stavokli?? 😃😃
Es teiktu, ka us auto ir daaudz labāka stavokl
Paskaties Kalifornijas un Floridas auto salonus 90 gadu BMW, metamus variantus esmu redzējis pietiekami + savērpušos priekšējos el.krēslus.

Mērena klimata štatos viss ir daudz labāk, bet tur atkal no rūsas neaizbēgt, ja vien nav super koptie garāžu varianti.
neliec enģeļus
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

30 Dec 2017, 22:28

Par floridu vari man nestāstīt 😃 esmu tur bijis
ar kompatu pa brugji
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

31 Dec 2017, 01:08

Krabiz rakstīja: 30 Dec 2017, 19:47 Importēt nesapuvušu 540i no siltajiem štatiem ir labs variants, vienīgi tur ir daudz automāti un saloni visiem ir ļoti sliktā stāvoklī. Bet uz rūsas un gateru fona, kas valda Eiropā tas nav ļaunākais, ko mainīt.
štati laba lieta - Dinan 540i 5500usd https://sacramento.craigslist.org/cto/d ... 79235.html
laikam būs jāpārceļas :lol:
KeX rakstīja: 30 Dec 2017, 20:20
janjis313 rakstīja: 30 Dec 2017, 01:42
KeX rakstīja: 30 Dec 2017, 00:38 Nahuj tas ir vajadzīgs? Nopērc gatavu rupnicas :doh:
ja vien tas būtu tik vienkārši, būtu ko pirkt - nopirktu :hahaha: nezinu vai esi pamanijis, bet Latvijā tirgošanā V8 modeļi reti uzrodas
kā arī kādēļ vajadzīgs? ja jau ņemos ar tādu tad liktu m62, motors jaunāks, jaudīgāks, ekonomiskāks. kā arī kas tur traks ja grib motoru nomainīt, pusei e36 vairs nav stock motors :lol:
Nu pat čoms atdeva savu 540i manuali kurš jau bija ar visu nepieciešamo(bloķi, pusadas rekaro, m-buferi aizmugurei, mtech2, coilas, utt.) skat vel pus gadu. Gribeja 3k€ protams bija rūsas un citi mazi defekti, bet domāja ka beigās atdeva par mega saldu ciparu skatosties visādās mobildes un bloketos.
cena ir tik salda, ka šķebina :lol: bet rekur tā problēma - es par to nezināju un 3000 uz rokas man nav. izklausās ļoti pārliecinoši, ka tagad taisos lielo V8 swapu taisīt.. bet. man nekur nav jāsteidzas, pa laikam arī sakasītu naudu :D
Mercis
Ziņojumi: 17
Pievienojies: 21 Sep 2017, 15:16

31 Dec 2017, 12:04

Kāda ir atšķirība starp M50TU un M52 karteriem? Uzlikt var, bet kur ir starpbība?
M50 vanos un m50 nv karteri ir vienādi?
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

31 Dec 2017, 14:03

Mercis rakstīja: 31 Dec 2017, 12:04 Kāda ir atšķirība starp M50TU un M52 karteriem? Uzlikt var, bet kur ir starpbība?
M50 vanos un m50 nv karteri ir vienādi?
m50 vanos un bezvanos vienādi
starp m50 un m52 (single vanos) ir atšķirība ščupa caurules cauruma diametrā.
Profila bilde
b0xyy
Ziņojumi: 396
Pievienojies: 17 Sep 2017, 01:48
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 

31 Dec 2017, 18:25

Kāpēc atstājot ātrumā mašīna ripo? Var būt kaut kas ļoti slikts tur?
Profila bilde
Lawwr
Ziņojumi: 1983
Pievienojies: 17 Mar 2012, 21:16
Braucu ar: 323i
Reputācija: 7
 

01 Jan 2018, 15:01

Lawwr rakstīja: 30 Dec 2017, 14:45 kas varētu būt par vainu, oem pults vairāk nereaģē, gaisma deg, bet centrālā atslēga netaisās vaļā/ciet. :doh:
baču ieliku jaunu.
ja nu kādam gadās līdzīga šaize ;)
https://youtu.be/0DfZWRmmab0
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

01 Jan 2018, 15:05

b0xyy rakstīja: 31 Dec 2017, 18:25 Kāpēc atstājot ātrumā mašīna ripo? Var būt kaut kas ļoti slikts tur?

Kompresija cilindros dirsaa
ar kompatu pa brugji