Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1272
- 1273
- 1274
- 1275
- 1276
- …
- 1297
- chevron_right
Csdd vispār nav jāprasa viedoklis šādos jautājumos, jo paši vińi nav tik kompetenti. Situācija no dzives, man pazińam pēc dokumentiem bija 525i ar v8 aizbrauca un tam saka piepisties ka vakumniks parvietots, bet reāli viss izdarīts ar oem detalam un kā no rūpnīcas, tapēc nevarēja juridiski piepisties ka kautkas pārtaisīts.
Tas pats stāsts kas Af tikai aizbraucot uz csdd pat nepiesejas. Bet lai to visu dabutu gatavu vajag e34 v8 donoru
donoru gan būs interesanti dabūt
viņam arī bija donors vai detaļas lasīja kopā?-AF- rakstīja: ↑30 Dec 2017, 09:50Csdd vispār nav jāprasa viedoklis šādos jautājumos, jo paši vińi nav tik kompetenti. Situācija no dzives, man pazińam pēc dokumentiem bija 525i ar v8 aizbrauca un tam saka piepisties ka vakumniks parvietots, bet reāli viss izdarīts ar oem detalam un kā no rūpnīcas, tapēc nevarēja juridiski piepisties ka kautkas pārtaisīts.
Tas bija gadus 6 atpakal, čalis ar žuksni, atdeva uz servisu un tie pisās, sīkumus neatceros.
Cik zinu Tapińam arī v8 ar kompresoru, man liekas likts iekšā.
Cik zinu Tapińam arī v8 ar kompresoru, man liekas likts iekšā.
žūksnis kā tāds man īsti nav, bet nu būs jāmēģina,cerams
Ir stāvēts blakus tādai E32 pārbūvei. Visus elementus var likt OEM un piemetināt pareizos motortelpas kronšteinus, bet tik pat labi CSDD var uzmest to pārbūvi tieši tāpēc, ka to vakumņiku tur stiprināji tu, nevis BMW darbinieki 90tajos. Ar pareiziem argumentiem gan jau izlaidīs projektu, bet nu viss tiešām jāizdara top top.
Ja grib to darīt, tad vajadzīgs V8 donors, pa detaļām lasīt būs zaudēts laiks un sanāks kosmoss.
Vislabāk jau pirkt oriģinālu un aprobežoties ar Baltijas tirgu klasiskiem BMW modeļiem ir muļķīgi, ja gribi kko labu. Un tādu pārbūvētu 525i pārdot tālāk būs diezgan grūti.
Ja grib to darīt, tad vajadzīgs V8 donors, pa detaļām lasīt būs zaudēts laiks un sanāks kosmoss.
Vislabāk jau pirkt oriģinālu un aprobežoties ar Baltijas tirgu klasiskiem BMW modeļiem ir muļķīgi, ja gribi kko labu. Un tādu pārbūvētu 525i pārdot tālāk būs diezgan grūti.
neliec enģeļus
kas varētu būt par vainu, oem pults vairāk nereaģē, gaisma deg, bet centrālā atslēga netaisās vaļā/ciet.
baču ieliku jaunu.
baču ieliku jaunu.
pārdot būs grūti pa to cenu, ko es sagrūdu ja gribu īstu 540, labāk skatīties uz ASV, jo tur pieprasījums nav tik liels un tas jau sanāk līdzīgi cenās kā pašam uzbūvētKrabiz rakstīja: ↑30 Dec 2017, 13:35 Ir stāvēts blakus tādai E32 pārbūvei. Visus elementus var likt OEM un piemetināt pareizos motortelpas kronšteinus, bet tik pat labi CSDD var uzmest to pārbūvi tieši tāpēc, ka to vakumņiku tur stiprināji tu, nevis BMW darbinieki 90tajos. Ar pareiziem argumentiem gan jau izlaidīs projektu, bet nu viss tiešām jāizdara top top.
Ja grib to darīt, tad vajadzīgs V8 donors, pa detaļām lasīt būs zaudēts laiks un sanāks kosmoss.
Vislabāk jau pirkt oriģinālu un aprobežoties ar Baltijas tirgu klasiskiem BMW modeļiem ir muļķīgi, ja gribi kko labu. Un tādu pārbūvētu 525i pārdot tālāk būs diezgan grūti.
nu esmu sapratis, ka būvēt savu V8 e34 ir laba ideja.. ja ir lieka nauda manuprāt, lētāk ir pārcelties uz ASV un stūķēt LS iekšā
Importēt nesapuvušu 540i no siltajiem štatiem ir labs variants, vienīgi tur ir daudz automāti un saloni visiem ir ļoti sliktā stāvoklī. Bet uz rūsas un gateru fona, kas valda Eiropā tas nav ļaunākais, ko mainīt.
neliec enģeļus
No kurienes tāda info par salonu stavokli??
Es teiktu, ka us auto ir daaudz labāka stavokl
Es teiktu, ka us auto ir daaudz labāka stavokl
ar kompatu pa brugji
Nu pat čoms atdeva savu 540i manuali kurš jau bija ar visu nepieciešamo(bloķi, pusadas rekaro, m-buferi aizmugurei, mtech2, coilas, utt.) skat vel pus gadu. Gribeja 3k€ protams bija rūsas un citi mazi defekti, bet domāja ka beigās atdeva par mega saldu ciparu skatosties visādās mobildes un bloketos.janjis313 rakstīja: ↑30 Dec 2017, 01:42ja vien tas būtu tik vienkārši, būtu ko pirkt - nopirktu nezinu vai esi pamanijis, bet Latvijā tirgošanā V8 modeļi reti uzrodas
kā arī kādēļ vajadzīgs? ja jau ņemos ar tādu tad liktu m62, motors jaunāks, jaudīgāks, ekonomiskāks. kā arī kas tur traks ja grib motoru nomainīt, pusei e36 vairs nav stock motors
Paskaties Kalifornijas un Floridas auto salonus 90 gadu BMW, metamus variantus esmu redzējis pietiekami + savērpušos priekšējos el.krēslus.
Mērena klimata štatos viss ir daudz labāk, bet tur atkal no rūsas neaizbēgt, ja vien nav super koptie garāžu varianti.
neliec enģeļus
štati laba lieta - Dinan 540i 5500usd https://sacramento.craigslist.org/cto/d ... 79235.html
laikam būs jāpārceļas
cena ir tik salda, ka šķebina bet rekur tā problēma - es par to nezināju un 3000 uz rokas man nav. izklausās ļoti pārliecinoši, ka tagad taisos lielo V8 swapu taisīt.. bet. man nekur nav jāsteidzas, pa laikam arī sakasītu nauduKeX rakstīja: ↑30 Dec 2017, 20:20Nu pat čoms atdeva savu 540i manuali kurš jau bija ar visu nepieciešamo(bloķi, pusadas rekaro, m-buferi aizmugurei, mtech2, coilas, utt.) skat vel pus gadu. Gribeja 3k€ protams bija rūsas un citi mazi defekti, bet domāja ka beigās atdeva par mega saldu ciparu skatosties visādās mobildes un bloketos.janjis313 rakstīja: ↑30 Dec 2017, 01:42ja vien tas būtu tik vienkārši, būtu ko pirkt - nopirktu nezinu vai esi pamanijis, bet Latvijā tirgošanā V8 modeļi reti uzrodas
kā arī kādēļ vajadzīgs? ja jau ņemos ar tādu tad liktu m62, motors jaunāks, jaudīgāks, ekonomiskāks. kā arī kas tur traks ja grib motoru nomainīt, pusei e36 vairs nav stock motors
Kāda ir atšķirība starp M50TU un M52 karteriem? Uzlikt var, bet kur ir starpbība?
M50 vanos un m50 nv karteri ir vienādi?
M50 vanos un m50 nv karteri ir vienādi?
m50 vanos un bezvanos vienādi
starp m50 un m52 (single vanos) ir atšķirība ščupa caurules cauruma diametrā.
Kāpēc atstājot ātrumā mašīna ripo? Var būt kaut kas ļoti slikts tur?
Kompresija cilindros dirsaa
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1272
- 1273
- 1274
- 1275
- 1276
- …
- 1297
- chevron_right