zurkae36 dizeļkūts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- chevron_right
Kam nav naudas, lai ņem krītu. Bet ko darīs, kad būs jāgrūž nauda mašīnā vecā, bet joprojām krīts jāmaksā? Un tikai nesākat dir*t, ka e36 nav jāgrūž nauda. Kaut uzturēt tik daudz, lai dzinējs neklapē, nerij 20L/100km un nerūsē tālāk par jau sarūsējušo kaut ko maksā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
tātad tu iemaini pret tādu pašu.. tikai nedaudz sūdīgāku?
kads ir pamatojums tam dzekam mainit to masinu pret tavu?? vinam diski vertigaki par tavu zhurku
ar kompatu pa brugji
Labak ne , jo neviens gudrs cilvēks nemainīs normālu 5citi pret žurku dīzeli, sanāk ka jus viens otru tagad gribat smagi ieberzt.
Labak pārdod pret naudu un nopērc vis maz kautko ko pats velies nevis to ko dod pretī, jo reāli neviens normāls cilvēks nemainīs labu mašīnu pret kkadu citu mašīnu.
Labak pārdod pret naudu un nopērc vis maz kautko ko pats velies nevis to ko dod pretī, jo reāli neviens normāls cilvēks nemainīs labu mašīnu pret kkadu citu mašīnu.
Tas piecits jau pliks komplektacija nekāda. Čalis gribot e36 ko griezst augsa tieši tds.ir savi defekti ari
Pēdējais labojis zurkae36 - 03 Jan 2018, 22:52, kopā labots 1 reizi.
Kas vinam par dzineju?
Ja kas, diskus atpirksu no tevis
Ja kas, diskus atpirksu no tevis
ar kompatu pa brugji
M54b22 nāca tikai uz fl. Bildē ir pfl tātad tur ir m52b20tu vai m52tub20
2000 gads. Karoc zinu ka divi vanosi ir.
Kolēģis teica ka sitajos kipa nenakot 2.0 ar diviem vanosiem. Taka iespejams es sadirsi vai viņš. Katrā ziņā nepatik tas ka tam motoram ļoti leni krit apgriezieni un atlaižot gāzes pedāli tuksgaita viņš vēl apmeram pus sekundi cel augsa abarotus
Prod. Date 2000-03-20
Type 520I TOURING (EUR)
Series E39 (5 Series)
Body Type TOUR
Steering LHD
Engine M52TU
Displacement 2.00
Power 110kw / 150hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF RIPS DIAGONALANTHRAZIT (F4AT)
Type 520I TOURING (EUR)
Series E39 (5 Series)
Body Type TOUR
Steering LHD
Engine M52TU
Displacement 2.00
Power 110kw / 150hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF RIPS DIAGONALANTHRAZIT (F4AT)
Tas dzinējs tak neko nemaksa nomainisi un brauksi talakzurkae36 rakstīja: ↑03 Jan 2018, 23:232000 gads. Karoc zinu ka divi vanosi ir.
Kolēģis teica ka sitajos kipa nenakot 2.0 ar diviem vanosiem. Taka iespejams es sadirsi vai viņš. Katrā ziņā nepatik tas ka tam motoram ļoti leni krit apgriezieni un atlaižot gāzes pedāli tuksgaita viņš vēl apmeram pus sekundi cel augsa abarotus
Vins tavu kasti ir dzīve redzējis?
ar kompatu pa brugji
Apskatijam viens otra auto izbraucam ar abiem.
Asc bags vai gaisu kkur piesūc nesūdīgizurkae36 rakstīja: ↑03 Jan 2018, 23:232000 gads. Karoc zinu ka divi vanosi ir.
Kolēģis teica ka sitajos kipa nenakot 2.0 ar diviem vanosiem. Taka iespejams es sadirsi vai viņš. Katrā ziņā nepatik tas ka tam motoram ļoti leni krit apgriezieni un atlaižot gāzes pedāli tuksgaita viņš vēl apmeram pus sekundi cel augsa abarotus
P.s tavā vietā, es piemestu tam otram vēl 100€, samainītos ar autiņiem, nobučotu vēl to čali šokolādes acī un pistu prom ar paceltu cepuri - tiec vaļā no tds kamēr tas kustās
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- chevron_right